
Impaler
Administratorius-
Pranešimai
8.294 -
Užsiregistravo
-
Lankėsi
-
Laimėta dienų
469 -
Atsiliepimai
100%
Turinio tipas
Profiliai
Forumas
Blogai
Galerija
Video
Skelbimai
Viktorinos
Failai
Gidai
Naujienos
Atnaujinimai
Kalendorius
Parduotuvė
Visas Impaler turinys
-
Realiai išbandyti reiks WWE 2K Battlegrounds žaidimą ir Tony Remasterius, kitiems jei tik užteks laiko
-
Na rimtai, tikrai jokioj kalboj niekas tokio žodžio neturi... bet, o čia negali būti, kad jis tik surado ir supakavo tą visą žaidimą kartu su vaistais. ALe kaip repack'eriai, kai yra, jie nekrekina, bet surenka į viena vietą, suspaudžia ir pan.
-
-
Buvau dingęs beveik visą savaitę, išsiruošiau auto pirkti į vokietiją
jau parvairavau sėkmingai, artimiausiu metu nedidelis konkursas laukia
-
-
Kinijos interneto milžinė „Tencent Holdings“ pateikė pasiūlymą įsigyti vaizdo žaidimų kūrėją „Leyou Technologies Holdings“, kuriame pastaroji įvertinta 11,61 mlrd. Honkongo dolerių (1,5 mlrd. JAV dolerių). „Tencent“ planuoja sumokėti už sandorį grynaisiais pinigais, nepasitelkdama finansavimo iš išorės, rašo „The Wall Street Journal“. „Tencent“ yra pasirengusi sumokėti 3,3219 JAV dolerio už vieną „Leyou Technologies“ akciją. Po įsigijimo bendrovė planuoja pašalinti „Leyou Technologies“ iš Honkongo vertybinių popierių biržos. „Leyou Technologies“ buvo įkurta 1998 metais ir daugiausia užsiima internetinių žaidimų, skirtų asmeniniams kompiuteriams ir konsolėms, kūrimu. Penktadienį bendrovės akcijų kursas prekybos metu ūgtelėjo 1,6 proc. iki 3,23 JAV dolerio. Nuo šių metų pradžios įmonės kapitalizacija šoktelėjo 39 procentais. „Tencent“ akcijos atpigo 2 procentais.
-
Pirmą kartą pasauliui šis „Asus“ kompanijos monitorius buvo pristatytas šių metų sausio mėnesį vykusioje „CES 2020“ parodoje. Dabar kompanija atskleidė „ROG Swift“ monitoriaus kainą bei technines detales, tarp kurių yra ir rinkoje lyderiaujantis 360 Hz atnaujinimo dažnis, užtikrinsiantis „nuostabiai sklandžią žaidimų patirtį ir ultra tikrovišką vaizdą“. „ROG Swift PG259QN“ yra 24,5 colių įstrižainės FHD (1920 x 1080 raiškos) monitorius su 360 Hz vaizdo atnaujinimo dažniu (tuo pačiu palaiko ir 240 Hz bei 144 Hz), 1 ms reakcijos laiku, 400 cd/m2 ryškumu, suderinamas su HDR10 ir palaiko iki 16,7 mln. spalvų. Tuo pačiu monitoriuje turime ir „Nvidia G-Sync“ technologiją bei žadama, jog ji leis mėgautis „sklandžiu ir be jokių vėlavimų vykstančiu žaidimu“. „Asus“ teigia, kad žaidžiant „Overwatch“ pagerėjo „click-to-response“ (liet. reagavimo laikas į paspaudimą) laikas nuo 34,5 ms prie 240 Hz atnaujinimo dažnį palaikančių monitorių, iki 20 ms prie „ROG Swift“ palaikomo 360 Hz. „Asus“ taip pat teigia, kad kurdama naująjį monitorių atsižvelgė ir į tai, kad jo išorės elementai kuo mažiau atitrauktų žaidėjų dėmesį. Viršutinis ir šoniniai rėmeliai yra labai ploni. Apatinės rėmelis padarytas taip, kad neatspindėtų šviesos. Tuo pačiu būsenos indikatorius dabar yra rėmelio apatinėje dalyje, tad tiesiogiai žaidėjas jo nemato. Monitoriaus nugarėlėje turime „Aura Sync RDB LED“ apšvietimą, tačiau jis tikrai neatitraukia dėmesio, o kaip tik sustiprina pojūčius. Nugarinėje monitoriaus dalyje turime kriauklės formos aušinimo angas, per kurias pašalinama šiluma ir užtikrinama, kad monitorius atlaikys ilgas žaidimų sesijas. Tuo pačiu monitorių galima į priekį pakreipti 20 laipsnių, atgal 5 laipsniais, o į kairę bei dešinę – 25 laipsniais. Čia turime du USB3.0 prievadus, HDMI 2.0 ir DisplayPort 1.4. „ROG žaidimų monitoriai užtikrina tą greitį ir funkcijas, kurios man suteikia konkurencinį pranašumą, o šis naujasis ROG Swift 360 Hz PG259QN demonstruoja pastebimą darbo našumo pagerėjimą“, - teigia 2019 m. „Fotnite“ pasaulio taurės laimėtojas Kyle‘as „Bugha“ Giersdorf‘as. „ROG Swift 360 Hz monitorius pagerino mano našumą ir dabar man būtų labai sunku pereiti prie kito monitoriaus. Yra nuostabu žaisti prie pramonėje pirmaujančio 360 Hz atnaujinimo dažnio, kuris suteikia ne tik greičiausią reagavimo laiką, bet ir siūlo švarų bei puikų vaizdą tiek profesionaliems žaidėjams, tiek mėgėjams“, - tvirtina „Bugha“. Ir kokia „ROG Swift PG259QN“ monitoriaus kaina? „Asus“ tvirtina, kad naujosios kartos monitoriais pradės prekiauti kitą mėnesį ir šis aukščiausios klasės produktas kainuos 699 JAV dolerius.
-
Pirmas žvilgsnis į lietuvio kuriamą Withstand: Survival žaidimą
Impaler patalpino straipsnį Žaidimų naujienos
Nesenai kolega priminė apie „ECHO“, nepriklausomų danų kūrėjų žaidimą, kuris pakerėjo ne tik savo žaismu ir istorija, bet ir tuo, kaip akivaizdžiai gudriai buvo išnaudoti ištekliai. Lyg žaidimas ir žaismas buvo suplanuoti grynai pagal studijos pajėgumus. Tuo tarpu kitas kolega tvirtina, kad Lietuvos žaidimų kūrėjų stiprybė – stiprūs individualūs programuotojai. Ir vienas iš jų į mūsų ir šiaip platesnius „Steam“ vandenis neša „Withstand“. Nuo pat žaidimo pradžios jaučiama kūrėjo pagarba žanro klasikai. Pasitelkiama beveik Homero laikus menanti formulė: mūsų veikėjas atsibunda izoliuotoje saloje, knibždančioje zombių ir priešiškai nusiteikusių ginkluotų žmonių. Herojus neturi nieko, tik sugebėjimą daiktus ir komponentus pasinaudodami darbastaliu paversti į kitus daiktus. Ir pasitelkę tokius klasikinius dramos elementus mes galėsime išspręsti net mūsų bočius kankinusį klausimą: kaip išgyventi zombių užimtoje zonoje pastoviai ieškant išteklių apleistuose pastatuose? Bene geriausiai vertinama „Withstand“ apžvalga „Steam“ platformoje negaili liaupsių žaidimui, bet vis tiek sugeba išlaikyti pagirtiną lakoniškumo lygį. Kaip teigia liaudies apžvalgininkas, „Withstand“ galima vairuoti mašiną, konstruoti jai priekabas, rinkti resursus, ręsti pastatus ir auginti pasėlius. Ir tikrai negali nieko prikišti tokiems nuoširdiems ditirambams: visi minėti elementai tikrai egzistuoja „Withstand“ pasaulyje. Iš tikrųjų jau pirmajame pastate (prie kurio atsibunda mūsų veikėjas) galime rasti nemažos žaismo elementų dalies užuominas: surenkame viską, ką paliko atsitraukinėdami čiabuviai, randame nesibaigiančio vandens stalą, paskaitome žinutę, pateikiančią šiek tiek informacijos apie siužetą (ir pasiūlančią kur keliauti toliau). Tada visai netoliese randame pirmąjį (ir vienintelį) „Withstand“ automobilį, o kiek toliau – ir visiems pažįstamą pistoletą. Bet, aišku, žaidime nėra jokio už rankutės vedančio apmokymo režimų – tik mokomosios užduotys, duodančios patirties taškų už vamzdžio radimą ir morkų sodinimą (veikėjui pakilus lygiu gali nusipirkti tokius patobulinimus kaip didesnis atsparumas žalai ar didesnis inventorius). Vadinasi, gali iš karto pasileisti kad ir į kitą salos pusę ir laimės ieškoti ten nelyg koks XIX a. Lietuvos emigrantas plaukiantis į Jungtines Amerikos Valstybes. O pistoletas ir vamzdis yra kuklūs, bet svarbūs gynybos pradmenys (vėliau rasi arba pats sukonstruosi automatinį šautuvą, šratinį šautuvą, ir snaiperio ginklą). Nes „Withstand“, kaip tokie žanro grandai kaip „DayZ“, „Dying Light“ ar „7 Days To Die“, turi nemažai nedraugiškai nusiteikusių zombių. Šiuos galima patiesti pora šūvių į galvą – paprastais vienetiniais „headshots“ čia neišsisuksi! Laimei, pistoletas šaudo lygia trajektorija, be rimtesnės atrankos, ir dar nelabai garsiai. Problemų kovoje tikrai nebus, ypač jei naudosi gudrias taktikas. Pavyzdžiui galima prisigaudyti daug zombių, kurie tave seks vorele, ir tada juos po truputį iššaudyti judant atbulomis (mūsų veikėjas galėtų būti bėgimo atbulomis olimpiečiu). O gal dar pavyks rasti kelius siekiantį slenkstį – tai nemirėlius sulaikys kaip Kursko įtvirtinimų linijos hitlerinę karo mašiną. Panašių gudrybių pasitelkti „Withstand“ reikės ir kovojant su saloje užsiveisusiais nusikaltėliais ir samdiniais. Atidžiai stebėdami jų bazes suprasite, kad jie patruliuoja pagal geriausias MMORPG monstrų nubrėžtas stovėjimo vidury lauko gaires. Gal ir neatrodo intuityvu, bet geriausia pribėgti arti prie vienišo priešo ir jį nušauti. Matai, jiems sunku pataikyti į artimus taikinius! Tačiau ši taktika nepasiteisins su dronais ir bokšteliais. Pirmuosius geriau pribaigti užlipus į antrą pastato aukštą ir taip atsidūrus virš jų, o bokšteliai neseka taikinių, esančių toliau nei dešimt žingsnių. Įvaldyk šias taktikas ir būsi nesustabdomas „Withstand“ žvėris! Bet vien kulkomis žmogus gyvas nebūsi, tad herojui reikės rūpintis ir savo alkiu, ir troškuliu. Vien apleistuose namuose rastos duonos neužteks (be to, daug efektyviau alkį malšinti duoną pavertus skrebučiais). Dėl to reikės leistis į juodžemio maišų paieškas (arba palaukti kol jie vėl užsiveis toje vietoje, kur juos radai praeitą kartą) ir sėklų. Greitai turėsi šiltnamį su šešiais vazonais (jie neatsiranda kartu su šiltnamiu – juos reikia realistiškai susirasti pačiam), kuriuose greitosiomis – gyvybingumą mirties apgaubtai salai demonstruodami – derės pastarnokai. Aišku, troškulys ims kankinti greičiau nei alkis, tad reikės nešiotis keletą butelių vandens ir pastoviai juos papildyti iš bedugnio distiliatoriaus, kurį pajungei prie savo „Nivos“. Aišku, jei tokia šaltkalvio-mechaniko dovana tavęs dar neaplankė, tai ir gamtoje kartais pavyks rasti laukinių vandens stalelių ar nesibaigiančių ofisinių vandens stotelių. Laimei, gali nešiotis keletą degalų kanistrų, nes „Niva“ yra ištroškęs žvėris, o degalinės stovi ne ant kiekvieno kampo. Bet šiaip „Niva“ bus tavo ištikimas žirgas ir, kitų veikėjų nesant, tavo draugas. Ji važiuoja ratais tvirtai įsikabinusi į asfaltą ir menkai paiso visokių inercijos, pagreičio ir judėjimo standartų. Į ją taip pat galima sukrauti perteklinius išteklius, kurie netelpa į tavo (vieną kartą praplatintas) kišenes ar kuprinę, kuri talpina antra tiek daiktų, kiek bevardis „Withstand“ žurnalistas gali terbelėje neštis. O jei ir to nepakanka, „Nivutė“ dar ir dvi priekabas gali gauti – ir tempti vienu metu! Tai jau minėtasis stebuklų distiliatorius ir papildoma erdvė inventoriui. Nelaimei, priekabos yra išdykę ir daro neigiamą įtaką „Nivos“ charakteriui: staiga ji pradeda labai jautriai reaguoti į kiekvieną iš milijono salos keliuose išbarstytų pliauskų, mėtosi kaip neišjodinėtas mustangas, ir apskritai verčiasi ratais į dangų. Bet tai tik organiškai paskatina žaidėją važiuoti nuo kelio ir mėgautis pačia lengviausia ir švelniausia bekelės patirtimi! O jei atsitiktų, kad „Nivutę“ susprogdintų zombiai ar bokšteliai, ji tau iš anapilio ties padangą ir atsiras šalia vos tik pašauksi ją per mašinos valdymo stalą. O šis stalas yra vienas iš penkių-šešių industrinių stalų žaidime, kuriuos gali konstruoti ir pats. Taip, kaip jau galėjote suprasti, kad žaidime yra meistravimo, ir statybų. Laimei, visus atsuktuvus ir antro lygio pjūklus mūsų veikėjas nešiojasi atskiroje kišenėje nuo kitų daiktų, tad niekad nereikės jaudintis balansuojant poreikį neštis išteklius išgyvenimui ir statybinius įrankius. Patogu! Kita vertus, ar manai, kad teks įrenginėti daug postapokaliptinių interjerų? Taip, užėjus į pastatus kartais atrodo, kad vietiniai gyventojai labiau rūpinosi baldų nei išgyvenimo resursų išvežimu, bet ko gali tikėtis iš žmonių, kurie vietinę ligoninę įsteigė prie žvyrkelio salos gilumoje, o ne prie asfaltuoto kelio. Kita vertus, ne tai, kad jie daug resursų paliko: aplankius daugumą pastatų tave apims labai realistiškas kartėlis, kad visko apieškoti ir nebuvo verta. Tai ir vogtinų daiktų įvairovės stygius yra turbūt du realistiškiausi „Withstand“ bruožai. Bet apskritai, čia turbūt yra sąmoningas meninės pusės pasirinkimas, nes aplinkos žaidime irgi yra skurdžios. Namai yra daugiau ar mažiau panašūs, o ir jų viduje nelabai kažką išganingo rasi. Tikrai rimtas komentaras apie vartotojiškos visuomenės tuštumą ir tai, kaip tai neišsprendė post-sovietinių valstybių problemų. Iš senų laikų paveldėta ūkio aparatūra dar aprašinėta kirilica, vienintelė važiuojanti mašina yra „Niva“, o nei vakarietiški vardai, nei vakarietiški ginklai neapsaugojo nuo zombių apokalipsės. Vienintelė kita gyva siela yra nemirtingas kapitonas (šovus jam į veidą, pilka kulkos palikta skylė kabos ore nejudėdama net jei kapitonas juda lengvam bangavimui kilnojant laivą) kuris nori tik vieno: supirkti iš tavęs iš nuskendusių laivų išplėštas amforas ir parduoti tau geresnį pistoletą (tokį pat kaip pirmas, bet baisiau atrodantį). Ir tikrai, kartais atrodo, kad kapitalizmas yra antgamtinis žvėris, kurio jokia žaizda nepaties, ir jo alkis vertybėms yra beribis. Ai, o kalbant apie amforas: „Withstand“ salos vandenys yra nuodingi, bet tiek prisodrinti deguonies, kad nėra problemų plaukti palei dugną kol turi pakankamai vaistinėlių ir obuolių sveikatos atstatymui. O kai pagriebi amforą, gali leisti sau nuskęsti, nes tada mistiškai atsibusi vėl prie (gyvenimo?) kelio. Tu – aukštesnės padermės padaras nei „Niva, tau stalo pereiti ribai tarp pasaulių nereikia! -
Čia turbūt ne į temą, bet pas tave ar įjungtas ClearType fonts palaikymas? Taip prastai supixeliuotos raidės tikrai neturi būti. Tavo vietoje bandyčiau dar pasižaisti su video plokštės driver'iais. Įdiegt gal senesnę versiją pažiūrėt ar keičiasi kas nors ir pan.
-
Pabandyk kaip rodoma šiame video, gal suveiks:
-
Nintendo 3DS mini kolekcija.
Impaler pakomentavo Suveln nuotrauką galerijoje Narių įranga ir žaidimai
-
Tenka prisidėti prie @cheburator juodi diskai savaime man tikrai gražu, bet kai mašina labai šviesi per didelis kontrastas gaunasi. Arba viskas šviesu arba viskas tamsu pagal mane turėtų būti. Tačiau už viską svarbiau, jeigu tau patinka @scalman ✌️ Pats irgi renkuosi šiuo metu auto ir esu labai arti sprendimo pirkti Toyota Verso pirmos kartos. Atrodo maždaug taip, vietos gale belenkiek, gali 2-3 dviračius pilnumoj sukrauti. Apgaulingai talpi mašina.
-
Paskutinis video tai neužmušamas ?
-
-
Taip Quake III ir Team Arena ir Quake IV, viską
-
Jei steam'e neturėčiau - griebčiau
-
Shroud'ui neblogai išėjo, gaus ar gavo 10 limonų iš mixerio, nes tokia sutartis buvo, o atidirbti ir nereikės
-
„Mindfactory“ visada turi įdomios statistikos. Šį kartą galime pasižiūrėti, kiek dažnai genda NVIDIA ir AMD vaizdo plokštės. Galime pamatyti ir gedimų skaičių kiekvienam modeliui, tik kiek keista, kad statistikoje nėra ASUS kompanijos. Tai labai didelė duomenų bazė, į ją įtraukti apie 44 000 AMD ir 76 000 NVIDIA vaizdo plokščių pardavimai. Tai tuo pačiu reiškia, kad „Mindfatory“ parduotuvėje NVIDIA tenka 63,3 % pardavimų, o AMD lieka 36,7 %. Iš vaizdo plokščių gedimų statistikos matome, kad daugiausiai genda galingesnes vaizdo plokštės, nuo RTX 2070/RX 5700 lygio. Šiame spartos lygyje genda 3-5 % parduotų vaizdo plokščių. Blogiausiai atrodo RTX 2080 Ti serija, iš parduotų vaizdo plokščių 5 % sugedo. 4 % gedimų zonoje yra RX 5700(XT) ir RTX 2080 grafikos plokštės. NVIDIA „Super“ serijos vaizdo plokštės gedo rečiau, jų gedimai siekia 1-2 %. Jei kam įdomu, mažiausiai gendanti vaizdo plokščių serija yra RX 5500 XT, su 0,95 % gedimų. Labiausiai gendantis modelis yra „PowerColor RX 5700 Red Devil“ su 13 % gedimų, nedaug atsilieka ir keletas RTX 2080 Ti su 11 % gedimų, tai yra: „Gainward RTX 2080 Ti Phoenix“, „MSI RTX 2080 Ti Lightning Z“, „Palit RTX 2080 Ti Dual“ ir „Palit RTX 2080 Ti Gaming Pro“. Žvelgiant į AMD ir NVIDIA partnerius matome, kad NVIDIA partnerių produkcija gedo 2,11 %, o AMD partnerių gedimai siekė 3,29 %. Perkant NVIDIA vaizdo plokštę didžiausia rizika yra su „Palit“ vaizdo plokštėmis, kurių gedimai siekia 4,13 %, o AMD pusėje daugiausiai gedimų turi „PowerColor“ vaizdo plokštės (5,59 %). Labai įdomu, kad MSI gedimai gaminant tiek NVIDIA, tiek AMD vaizdo plokštes siekia 1,99 %, o „Gigabyte“ kiek geriau sekasi gaminti NVIDIA vaizdo plokštes (2,07 % prieš 2,94 %). Po 2 % gedimų riba iš viso palenda penki gamintojai: „ASRock“, MSI, KFA2, PNY ir „Zotac“. Išsamią „Mindfactory“ vaizdo plokščių gedimų statistiką rasite čia.