
Impaler
Administratorius-
Pranešimai
8.294 -
Užsiregistravo
-
Lankėsi
-
Laimėta dienų
470 -
Atsiliepimai
100%
Turinio tipas
Profiliai
Forumas
Blogai
Galerija
Video
Skelbimai
Viktorinos
Failai
Gidai
Naujienos
Atnaujinimai
Kalendorius
Parduotuvė
Visas Impaler turinys
-
Eurotrip'as: Kaip pirkau automobilį Vokietijoje
Impaler pakomentavo Impaler blogo įrašą Impaler blogas
@no0ne o kokiu tikslu tu važiavai į tą kelionę? -
-
@scalman fixed
-
Sėkmės istorija: vaizdo žaidimai benamį pavertė milijonieriumi
Impaler patalpino straipsnį Įvairios naujienos
Būdamas vos 18-os metų Ryanas Hartas jau buvo benamis ir savo dienas leisdavo Londono gatvėse. Jo šeima dėl nesutarimų su namo šeimininkais, buvo iškelta iš namų Kroidone, pietvakarinėje miesto dalyje. Šiandien, praėjus daugiau kaip 20 metų nuo tos dienos, R.Hartas yra pasaulinio garso multimilijonierius kompiuterinių žaidimų žaidėjas. Jis gali pasigirti sudalyvavęs šimtuose čempionatų ir pelnęs ne vieną Guinnesso rekordą. Vaizdo žaidimai padėjo R.Hartui įveikti gyvenimo sunkumus. Žaidimai buvo jo „šventovė“. R.Hartas pirmą kartą apsilankė vaizdo žaidimų salėje dar 1989 metais, būdamas dešimties metų. Jo mama davė jam keletą monetų, kad jis galėtų pažaisti „Golden Axe“ ir „Sega“ žaidimus. „Žaidimo taisyklės buvo visiškai aiškios. Tereikėjo vaikščioti ir nukauti kuo daugiau blogiukų“, – pasakoja jis. Nuo tos dienos R.Hartas susižavėjo arkadiniais žaidimais. Maža to, čia jis atrado ir savo talentą. Jau po penkerių metų, R.Hartas buvo pakviestas žaisti turnyre „Trocadero Center“, pramogų komplekse Londono „Piccadilly Circus“, o sulaukęs 17 metų jis iškovojo savo pirmąjį nacionalinį titulą. Žaidimai tapo jo šventove Maždaug tuo pat metu, R.Harto namuose gyvenimas toli gražu neatrodė tobulas. „Būdavo taip, kad kitą dieną man turėdavo būti turnyras, o aš nežinodavau, ar šią naktį išvis turėsiu kur miegoti. Pamenu, kad kartais aš net nežinodavau, ar mes turėsime ką valgyti“, – sunkią vaikystę prisimena profesionalus žaidėjas. Nenuostabu, kad tokia sunki realybė vaikui turėjo ir psichologinių pasekmių. Dar būdamas jaunas jis paniro į depresiją ir „jautėsi tarsi nuolat ridentųsi nuo kalno“. Būtent todėl arkadiniai žaidimai jam tapo saugia vieta, čia jis jautėsi esantis bendruomenės dalimi. „Čia buvo mano namai, mano šventovė, vieta, kur prie durų aš galėdavau palikti savo problemas ir jas visiškai pamiršti“, – pasakoja. Paauglystėje R.Hartui žaidimai suteikdavo pasitikėjimo savimi, taip pat jie atnešė jam daug galimybių. 1998 metais R.Hartas buvo pakviestas į savo pirmąjį turnyrą Japonijoje. Čia jis ir pelnė savo pirmąją tarptautinę pergalę. Nuo tos dienos viskas pasikeitė. R.Hartas pradėjo keliauti po visą pasaulį ir dalyvauti įvairiuose turnyruose, iš jų jis laimėjo daugiau kaip 400. Žaidėjų bendruomenėje jis turi per 5 tūkst. sekėjų. Kaip pasakoja, prieš pat turnyrus R.Hartas gyvena „izoliuotojo gyvenimą“: treniruojasi apie 8 val. per dieną maždaug penkias–šešias dienas per savaitę. Ir nors kai kuriems gali pasirodyti, kad jis apsėstas žaidimų, tačiau jam tai yra darbas. „Vis tik svarbu žinoti, kada jau laikas išeiti įkvėpti gryno oro. Puikiai žinau, kad žaidimai gali tapti problema, kai tai tampa apsėdimu“, – pasakoja jis. Ilga R.Harto karjera matė ir spartų žaidimų pramonės augimą. Pasaulinė esporto rinka pernai viršijo 1 milijardo dolerių pajamas, o turnyrai pritraukė daugiau nei 400 milijonų žiūrovų, rodo internetinių vaizdo žaidimų mažmenininko „Green Man Gaming“ tyrimai. Pakilo ir piniginiai prizai. Toje pačioje ataskaitoje pažymima, kad 2000 m. bendri pinigai, laimėti esporto turnyruose, buvo 700 000 JAV dolerių. Praėjusiais metais – viršijo 173 mln. -
Pažiūrėjau video prasukdamas, na kaina tai įspūdinga, bet nematau už ką mašiną už tiek nusipirkt gali ir dar kitam monitoriui liks
-
Man spidometras iš karto prilipo, tikrai nėra problematiška ar nepatogu į jį žiūrėti. Man asmeniškai patinka toks paįvairinimas dizaine.
-
Aš irgi manau taip Domėjausi ir Corolla Verso, tačiau aš labai norėjau automato, o automatas Corolla Verso yra tas vadinamo Roboto tipo, žodžiu prasčiausias variantas koks iš automatų gali būti. Visi meistrai ragino tokio tikrai nepirkti, todėl vien dėl to jau atkrito CV modelis. Paprastas Verso yra asmeniškai ir gražesnės išvaizdos, yra dar truputį talpesnis, salonas irgi gražesnis ir vairavimo komfortas dar didesnis jaučiasi.
-
-
Apsiprekinau ir aš, viską nutariau aprašyti blogo įraše.
-
Šis įrašas nebus susijęs su konsolėmis ar žaidimais, bet manau nuo to nebus nei kiek nuobodžiau jį skaityti. Preitų metų gale sėkmingai užkalus senojo auto varikliui likau be transporto priemonės. Labai jos ir netrūko, tačiau žinojau, kad be auto negyvensiu ir vieną dieną reikės prisiruošti ir atlikti išsamų research'ą ir išsirinkti kažką naujo. Kol naujo auto neturėjau traukiniu nebuvau važiavęs gal 10 metų, tai maloniai nustebino patogūs traukinių vagonai, ganėtinai geras wi-fi ir važiavimo laikas. Gana anksti po kelių pažystamų meistrų rekomendacijų ir straipsnių skaitymo internete apsistojau ties Toyota marke. Kadangi man reikėjo, kad auto būtų talpus ir pajėgtų sutalpinti neišrinktus dviračius bagažinėje ir nekainuotų daugiau nei 5000 eur apsistojau ties Toyota Avensis 2006 - 2008 modeliu, hečbeko kėbulo tipu ir automatine pavarų dėže. Per gerą mėnesį laiko nepavyko rasti nei lietuvoje nei vokietijoje tinkamo modelio. Jeigu randi - tai lavonas. Nors jis man išoriškai labai nebuvo patrauklus, tačiau patvarus ir ekonomiškas, bet supratau, kad nepavyks tokio rasti. Viena diena netikėtai apsilankiau automobilių pardavimo aišktelėje ir pamačiau Toyota Verso 1 kartos modelį, kuris iš karto patraukė dėmesį. Jo kaina irgi gerokai didesnė, gali prasidėti nuo 6000 eur ir kilti iki 13000 eur. Automobilis apgaulingai talpus, benzininis variklis neproblematiškas, elektronikos neperkrauta, žodžiu labai geras variantas asmeniškai man. Padidinau biudžetą ir pradėjau paieškas lietuvoje, tačiau nei vienas apžiūrėtas variantas netenkino, supratau, kad tikrai geros būklės auto galiu parsivaryti tik pats iš vokietijos, nes ten juos vietiniai atsakingai prižiūri. Juolab žinodamas, kad lietuvos perekūpų parvaryti auto nebus tokio gero stovio, dėl ridos irgi nežinosi atsuko ar ne, todėl pradėjau rimtai galvoti apie kelionę. Geriausia ir patogiausia platforma ieškoti automobilių vokietijoje man pasirodė Mobile.de. Labai patogiai viskas padaryta, gausybė filtrų ir t.t. + anglų kalba. Na ir pasitaikė man taip, kad pro filtro nustatymus, po kainos sumažėjimo, praėjo labai patrauklus Toyota Verso modelis. Susisiekus su pardavėju gan greitai atsiųstos papildomos nuotraukos ir operatyviai suteikta prašoma informacija ir galvoju, papuoliau, nebėra priežasties ten nevykti pačiam. Pažystami siūlė aklai užsisakyti tralo paslaugą (jų kainos siekia 400-450 eur) ir vežtis į lietuvą katę maiše. Panašu daug kas taip daro, bet man tokia loterija tikrai ne prie širdies. O jei rasiu kažką, kas bus a dealbreaker? Turėjau pirma pamatyti ir išbandyti viską pats. Juolab seniai nekeliavau niekur, tai tuo pačiu man bus ir turistinė kelionė! Varau! ? Per tą pačią popietę susiradau per Facebook grupes vežėją, kuris iš Vilniaus stoties iki Kassel miesto. Kelionės kaina svyravo nuo 100 iki 120 eur, mokėjau 100 eur. Išvykęs 9:00 val. ryte atvykau sekančią naktį 03:00. Pralaukiau iki ryto bevaikščiodamas po miestą, kol atsidarė šalia dealership'o esantis Saundershaus hostelis. Kambario kaina jame 20 eur / para. Kokybė kambarių puiki, jaučiausi ne prasčiau nei viešbutyje. Švara, tvarka, paslaugus personalas paliko gerą įspūdį. Jokių kambariokų. Išmiegojus kelias valandas išėjau tikrinti automobilio ir long story short, po kelių valandų apžiūros bei test-drive'o nutariau auto kitą dieną pirkti. Kadangi pats nesu joks AutoManas, o tai visą šį pirkimo bei auto įvertinimo procesą ir kitą susijusią informaciją sužinojau 24auto.lt (labai daug vertingos info) bei keletą Chris Fix youtube video epizodų, kurių pirmasis yra žemiau, o kitų epizodų nuorodos video description'e rasite. Rezultate įsigyjau Toyota Verso, 2011 m., 1.8L benzininis variklis, automatinė pavarų dėžė. Rida vos 84.000 km! Salono išvaizda 9/10, po gaubtu viskas protingai gražu, jokių nuotėkių, bet ir matosi, kad nėra specialiai išlaižyta viskas, kad paslėpti trūkumus. Apart įprastos korozijos ant mašinos dugno neturėjau prie ko prisikabinti. Lietuvoje nei viena apžiūrėta auto nebuvo tokio stovio, o vokietijoje už ją norėjo tik 1000 eur daugiau nei lietuvoje. Taip, vokietijoje auto nėra pigesni nei lietuvoje, priešingai, tačiau už tai gauni daug kokybiškesnės būklės daiktą. Kadangi planavau su įsigytu auto pats ir parvairuoti, nutariau išsiimti 5 dienas galiiojančius vokiškus numerius kartu su draudimu, kurių kaina 120 eur. Palygininmui tranzitiniai būtų kainavę ~250 eur ir būtų galioję mėnesį. Numerius galėjo pagaminti tik pirmadienį, todėl turėjau visą laisvą šeštadienį ir sekmadienį, kas man buvo pats tas paturstauti po Kassel miestą. Pats pagrindinis traukos objektas yra Bergpark Wilhelmshöhe. Didelis parkas kalnuotoje vietovėje, kurio gale yra ~520m. į viršų kylantys laiptai su Heraklio statula viršuje. Visai gera mankštelė buvo ir turiningai praleistas laikas. Įkopus atsigavinta alumi mėgaujantis atsiveriančiu vaizdu. ? Išsaušus pirmadieniui ir sulaukus pagamintų numerių užsipirkau lauktuvių ir susiplanavau kelionę atgal. Atstumas 1400 km. Pirmas sustojimas už lenkijos sienos, vakarienė ir miegas automobilyje. Nulenkus galines sėdynes pasidaro maždaug 2 metrai ilgio ir 150 metrų pločio "lova", grindys lygios. Gerai numigus ir pajudėjus vos prašvitus lietuva pasiekta tos pačios dienos 22:00 val. Važiuojant lenkijoje link Varšuvos mokama autostrada 4 punktuose reikėjo mokėti kelių mokestį, kuris bendroje sumoje buvo maždaug 25 eurai. Auto labai komfortiškas, tai nepajutau kaip parlėkiau, automatas ir autopilotas labai naudingos funkcijos. Reziumė, nors daug kas ir atkalbinėjo mane nuo kelionės ir siūlė nevargti ir pirkti auto lietuvoje, aš džiaugiuosi, kad nepabijojau iššūkio ir nežinomybės ir leidausi pats į tokią sėkmingą avantiūrą. Rezultatu labai patenkintas. Technikinėje gavau įvertinimą, kad nupirkau labai gero stovio auto. P.S. Vokiečiams su anglų kalba gana prastai, labai nustebau, kaip daug žmonių jos nesupranta ar supranta vos pirmoko lygiu. Jeigu žmogus vyresnis nei kokie 25 metai ir nedirba kavinėje ar prie turizmo, tai kyla problemų susikalbėti. Google translate FTW. ?
-