• Pranešimai

    8.296
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    470
  • Atsiliepimai

    100%

Visas Impaler turinys

  1. Atrodo, kad vakar dar buvę blogi kompiuteriniai žaidimai, šiandien ne tik negadina sveikatos, o priešingai – net leidžia išlaikyti gerą formą. Jokios į namus užsisakytos picos, jokios sofos ir apsiblaususių akių – šiandien „Wii“, konsolė, kuri pakeitė kompiuterinių žaidimų pasaulį Tavo tėvų ir aplinkinių akyse, turi begalę priedų, tokių kaip šis „Riiflex“, tiesiog verčiančių šokinėti, dūkti ir kitaip sportuoti. Tai yra tam tikri stovai Tavo „Wiimote“ pulteliams, kurių dėka kiekvieną kartą atlikdamas šūvį ar kitokį veiksmą treniruosi rankas. Net „Lego Batman“ gali tapti bicepsų ir tricepsų mankštinimo procesu. Riiflex pasirodys vasarą.
  2. Kodėl būtent pirkt DSi? Yra tikrai daug priežaščių, į jų tarpą įeina įvairaus žanro egzistuojantys žaidimai, daug multimedijos funkcijų ir net galimybė žaisti tarpusavyje su draugais, kurie turi senajį DSLite. Plius, beto jūs rasite Dsi pilną sarašą funkcijų, kurios padarys Jūsų konsolę pačia smagiausia iš visų aplinkuj esančių! Klausimai - Atsakymai K: Kiek gi plonesnis negu DSLite? A: DSi yra plonesnis 12% negu DSL K: Girdėjau DSi turės kameras, kur jos bus ir kokios? A: DSi priekyje tures kamerą priekyje su 0.3 mpx, 640 x 480 pixelių paveikslėliams ir kamerą viduje kuri gali būt panaudota kaip Internetinė! Jūs netgi galite redaguoti paveikslėlius su Dsi liečiamuoju ekranu! K: Ar galima su juo naršyti internete? A: Taip, DSi turės įdiegtą internetinę naršyklę su kuria galėsit mėgautis internetu! K: Ar galiu parsisiųst ir žaisti žaidimą? A: Taip, ant DSi ta galimybė yra ir be „Flash“ kortelės! Žaidimus galima atsisiųsti naudojant „DSWare“, naujasis servisas Dsi turėtojams naudojant Wii taškus. K: Ar tai tiesa kad bus galima isidėt atminties kortelę? A: Taip, bet dėja bus panaikinta GameBoy Advance Diskečių vieta… DSi turės gerus „Audio“ nustatymus, bei geresnias kolonėles geresniai kokybei, beto „Stylusas“ Bus 4.5mm ilgesnis!
  3. Nuo šiol „Nintendo DS“ galėsime ne tik gaminti patiekalus su Jamie Oliveriu, tačiau ir skaityti knygas. Ir ne bet kokias, o klasikines, parašytas žinomiausių Didžiosios Britanijos rašytojų. Bendrovė pranešė sudariusi sutartį su leidykla „HarperCollins“, pagal kurią turės galimybę elektroniniu būdu leisti šiai priklausančias knygas. Rinkinys, pavadintas „100 Classic Book Collection“, turėtų debiutuoti jau gruodžio 26 d. Į šią kolekciją įeis tokių rašytojų kaip Čarlzas Dikensas, Džeinė Ostin, Šekspyro, seserų Bronte darbai. Juos skaityti bus galima naudojantis rankiniu kompiuteriu „Nintendo DS“, leisiančiu puslapius perversti vos vienu jautriojo ekrano spustelėjimu. Priminsime, kad kiek anksčiau šiemet panašų įrenginį, pavadintą „Kindle“, pristatė bendrovė „Amazon“. Juo galima elektroniniu būdu užsiprenumeruoti įvairią spaudą, taip pat skaityti skaitmenines knygas. Analogišką prietaisą „Sony Reader“ pristatė ir bendrovė „Sony“.
  4. Japonijos naujienų tinklalapis „Nikkei Net“ (norėdami skaityti naujienas, turite tapti jo nariu – aut. past.) paskelbė, kad „Nintendo“ dar iki šių metų pabaigos pristatys naujos kartos rankinį kompiuterį DS Lite. Tinklalapis praneša, kad naujojoje DS versijoje rasime galimybę klausytis muzikos, taip pat čia bus įdiegta foto kamera bei gerokai patobulintos bevielio interneto naršymo galimybės. Apie tai, kad „Nintendo“ turėtų pristatyti naujos kartos DS kompiuterį buvo kalbama jau seniai. Anksčiau buvo teigiama, kad naujasis DS pasižymės didesniu ekranu, turės daugiau atminties bei bus mažesnis. Tačiau apie nei vieną iš šių dalykų „Nikkei Net“ nepraneša. Tinklalapio žurnalistai spėja, kad naujasis DS kainuos apie 188 JAV dolerius. Tai – brangiau, nei šiuo metu parduodamas patobulintas „DS Lite“ kompiuteris.
  5. „Financial Times“ teigimu, bendrovė „Nintendo“ pastaraisiais metais efektyviausiai išnaudojo savo darbuotojus. Stulbinančios sėkmės produktus „Wii“ bei „Nintendo DS“ pristačiusios įmonės darbuotojai jai per metus uždirbo po 1,6 mln. dolerių. Iš viso „Nintendo“ dirba kiek mažiau nei 3000 pastovių darbuotojų. Antroje vietoje pagal šį rodiklį rikiuojasi investicinis bankas „Goldman Sachs“, kurio vienas darbuotojas šiam uždirbo po 1,24 mln. JAV dolerių, ir „Google“. Šios įmonės darbuotojai jai per metus uždirbo po 626 tūkst. JAV dolerių. Tačiau net tokius puikius rezultatus demonstruojantys „Nintendo“ darbuotojai pinigais nėra lepinami. Palyginimui: 2007-aisiais „Goldman Sachs“ savo darbuotojams per metus mokėjo vidutiniškai 660 tūkst. JAV dolerių. O vidutinis uždarbis „Nintendo“ siekė 90 tūkst. dolerių.
  6. Bendrovė „Nintendo“, užuot kūrusi žaidimus, tamposi po Europos teismus. Įmonės atstovai davė parodymus Europos Pirmosios instancijos teismui byloje, kurioje bendrovė įtariama karteliniais susitarimais Ši byla iškelta dar 2002-aisiais metais, tuomet „Nintendo“ buvo apkaltinta kartelinių susitarimų dėl kainų didinimo sudarymu su septyniomis Europos leidybinėmis kompanijomis. Už tai bendrovei paskirta 149 mln. eurų bauda. Dabar įmonė bando šį nuosprendį sušvelninti. „Nintendo“ teigimu, paskirtoji bauda yra „gerokai per didelė“. Bendrovė ginčijasi, kad teismas neturėjo pakankamai įrodymų patraukti ją baudžiamojon atsakomybėn, o teismo sprendimas padidinti baudą tris kartus tam, kad ateityje tokių precedentų būtų galima išvengti – absurdiškas. Tuo tarpu teismo teigimu, ši bauda buvo skirta už rimtą prasižengimą, todėl suma ir buvusi įspūdinga.
  7. Didžiosios Britanijos laikraštis „Daily Mail“ nauju savo kritikos objektu pasirinko „Wii“ konsolei skirtą projektą „Wii Fit“. Kiek anksčiau pašiepiančiai „Wii“ aprašęs, kaip vyresnio amžiaus žmonių žaislą, šįsyk „Daily Mail“ užsimojo iš peties.Laikraštyje aprašoma istorija, kaip vieną 10-ies metų merginą, mėgstančią „Wii Fit“, šis žaidimas pavadino stora. Dėl šio apibūdinimo plaukus nuo galvos pradėjo rautis ne tik pati žaidėja, tačiau ir jos patėvis. „Ji yra visiškai sveika mergaitė, mėgstanti plaukioti, šokti. Ji yra apkūni, tačiau jokiu būdu ne stora. Išgirdusi tokį apibūdinimą ji buvo visiškai palūžusi, o mums reikėjo nemažai laiko, kad atstatytume jos pusiausvyrą“, - sakė nukentėjusios nuo žaidimo merginos patėvis. Laikraštyje spausdinamas ir vienos sveikai maitintis žmones skatinančios asociacijos atstovės žodžiai. Ji savo pasisakyme atvirai ragina Didžiojoje Britanijoje uždrausti „Wii Fit“, mat šis demoralizuoja vaikus.
  8. Nintendo teigia, jog neplanuoja mažinti Wii kainos. Kolkas kaina išliks 249 USD. Bet vis dėlto - nuo pat pradžių Wii buvo pati pigiausia konsolė iš trejeto. Informacija buvo pateikta per interviu Roiterio agentūrai. "Liksime prie 249 USD kainos," sako Harrison.
  9. Wii pardavimai šią savaitę buvo 73,938 vienetų, o šiems pardavimams įtakos turėjo tokie žaidimai kaip "Mario Party 8","Wii Sports" ir "Wii Play". Kiti savaitiniai pardavimai Japonijoje: PSP - 33,715 PS3 - 21,231 PS2 - 15,240 XBOX 360 - 2445 Žinant, kad visos konsolės išskyrus Xbox 360 yra gaminamos Japonų gamintojų, nepadaro kažkokio "WOW". Savas perka savą daiktą...
  10. Žaidimų rinkoje dominuoja „Nintendo“, kurios kompiuterių yra parduodama mažiausiai du kartus daugiau, nei konkurentų. O absoliučiu rinkos austaideriu yra „PlayStation 3“, kurį „Sony“ sunkiai sekasi įsiūlyti pirkėjams. Jei neskaityti dažnų gedimų, tai „Microsoft“ sekasi palyginti neblogai ir „Xbox 360“ užima tvirtą antrąją poziciją. Anot „Arstechnika“ naujienos, „Nintendo“ yra absoliutus šių metų žaidimų kompiuterių lyderis. Birželio mėnesį „Nintendo Wii“ ir „Nintendo DS“ žaidimų kompiuterių atitinkamai buvo parduota 381 ir 561 tūkst. vienetų. Tuo tarpu „PlayStation 3“ ir PSP tik 98 ir 230 tūkst. vienetų atitinkamai. Netgi senųjų „PlayStation 2“ žaidimų kompiuterių buvo nupirkta beveik tris kartus daugiau – 270 tūkst. Per tą patį mėnesį „Microsoft“ pavyko parduoti 198 tūkst. „Xbox 360“ kompiuterių. Tai būtų visai neblogai, jei neskaityti dažnų „Xbox 360“ gedimų, dėl kurių „Microsoft“ nusprendė prailginti garantinius įsipareigojimus iki trijų metų. Šie įsipareigojimai „Microsoft“ kompanijai kainuos daugiau nei 1 mlrd. JAV dolerių. „Nintendo“ pirmauja ir parduodamų žaidimų rinkoje. Iš geriausiai birželio mėnesį parduodamų 20 žaidimų, devyni yra skirti „Nintendo“ kompiuteriams, kurie patenka ir į populiariausiųjų ketvertuką. Kitaip tariant, „Nintendo“ pavyksta pritraukti vartotojus pirkti ne tik savo kompiuterius, bet ir jiems skirtas programas. O šis faktas gali apspręsti žaidimų kūrėjų platformos pasirinkimą naujiems žaidimams. Anot “Arstechnika“, „Sony“ kompanijai atėjo metas „PlayStation 2“ vartotojus paversti „PlayStation 3“ vartotojais, nes dabartinė „PlayStation 2“ ir „PlayStation Portable“ platformų sėkmė nebus ilga. Tačiau žiūrint į skaičius, nepanašu, kad „Sony“ sektųsi tai daryt: „PlayStation 2“ kompiuterių šiemet buvo parduota du kartus daugiau, nei „PlayStation 3“.
  11. Nintendo išvleido galutinę internetinės naršyklės Opera versiją Wii platformai, patobulindami paleidimą, slinkimo ir priartinimo greičius, įmontuodami Yahoo ir Google paieškos sistemas. Naujausią versiją galėsite parsisiųsti, kai turėsite atnaujinę savo Wii sistemą. Iki Birželio ši paslauga nemokama. Po to nauji Wii vartotojai turės sumokėt 500 Wii taškų, kad galėtų tai parsisiųsti. Oficiali pirmoji naršyklės versija buvo išleista praeitų metų Gruodžio 22 dieną. Žadama naujojoj versijoj didesnį greitį, patogesnį naršymą. Galėsite naudoti daugiau nei vieną Wiimote'ą kaip pelės žymeklį.
  12. Metams baigiantis tikimasi pasiekti 966 milijardus japonijos jenų. Nintendo pakėlė apytikrius metų apskaičiavimus nuo 900 milijardų japonijos jenų (5.6 milijardo eurų) iki 966 milijardų japonijos jenų (6.08 milijardo eurų), tai lėmė milžiniški pardavimai ir nešiojamojo Nintendo DS sėkmė.Tai jau ketvirtas kartas kai kompanija padidina metinius apskaičiavimus, kurie turėjo užsibaigti Kovo 31-ąją, nors faktiškai pelno ataskaita turejo būti atsiųsta Balandžio 26-ąją. Kompanija taip pat tikisi, kad užsienio mainų pelnas pasieks 20 milijardų japonijos jenų (125 milijonai eurų), negu kad buvo prognuozuota 10 milijardų japonijos jenų (62 milijonai eurų) nuostoliai.
  13. Nintendo Wii kurėjai leidžia tėvams nuspręsti kas padoru jų vaikams. Nintendo sukurta tėvų apsaugos sistema yra integruota pačioje konsolėje ir yra lengvai valdoma, bei padeda tėvams nuspręsti kas padoru vaikams. Tėvai galės: * Parinkti Wii žaidimus jų vaikams pagal ESRB reitingus. * Keisti daugiau tėvų APSAUGOS funkcijų jeigu Wii konsolė yra prijungta prie interneto. * Taip pat tėvai galės įvesti PIN kuris leis jums prisijungti prie žaidimu. Visos tėvų apsaugos, bei reitingai dėl Wii žaidimų yra nustatyti pagal ESRB (Entertainment Software Rating Board). Nintendo nelicenzijuoja ar parduoda žaidimus su "Adult Only" (Tik Suaugusiems) ESRB reitingu. Daugiau informacijos apie reitingus rasite tinklapyje www.esrb.org Patarimai tėvams: * Tinkrinti Reitingus. Naudokitės reitingo simboliu bei žaidimo aprašymu, kai renkate žaidimus dėl vaikų. * Naudokite TĖVŲ APSAUGAS. Sumažins nepadorios informacijos kiekį jūsų vaikui. * Būkite atsargūs apie žaidžiant žaidimus per internetą. Kaikurie žaidimai suteikią galimybę šnekėti su žmonėmis ir tai nėra dalis ESRB reitinge. Wii leidžia šnekėtis tik su draugu kodais ir tai mažina kiekį narių bendravimui. * Žaiskite žaidimus su Jūsų vaikais. Stebėkite ką vaikai žaidžia ir šnekėkite apie žaidimus su jais bei kitais kuo daugiau.
  14. Nintendo siūlo keisti originalų Wii Riešo Pultą į naująją pulto versija. Nintendo gavo keletą reportažų apie atvejus kai Wii naudotojai su originaliu Wii Riešo Pultu netyčia paleidžia jį, nes naudoja per daug jėgos. Tai gali baigtis Pulto gedimais ir tai pat aplinkiniu žmonių bei daiktų sužalojimu. Nintendo startavo Wii Gruodžio pradžioje, bet jau pakeitė senąjį pultą naujuoju. Saugumo Informacija Žaidžiant Wii Kai Wii žaidėjai susipažins su nauju ir patogesniu Wii Pultu, Nintendo siūlo jiems susipažinti su keletu saugumo taisyklių kurios padės žaisti patogiau ir efektyviau. 1. Užsidėkite riešo apsaugos dirželį. Wii rekomenduoja visiems Wii žaidėjams užsidėti apsaugos dirželį ir stipriai pritvirtinti prie riešo. Tai turėtų neleisti pultui skraidyti aplink kambarį ir žaloti kitus žaidėjus ar daiktus. 2. Niekada nepaleiskite Wii Pulto, netgi su dirželiu. Niekada nepaleiskite pulto ir nenaudokite nereikalingo agresyvumo žaidžiant. Pavyzdžiui, žaidžiant boulingą NEPALEISKITE Wii PULTO, nes tai leis dirželiui atsilaisvinti ir pultas gali sugesti. 3. Žaidžiant atlaisvinkite kambarį. Žaidžiant Wii reikės judėti tad siūloma atlaisvinti pakankamai vietos aplinkui, kad neįsidaužti ir nesusižaloti. Wii vartotojo instrukcijoje siūloma atsitraukti aplinkui tris žingsnius nuo televizoriaus žaidžiant Wii žaidimus. 4. Kad ir klausantis muzikos, kuriant Miis, dalijantis nuotraukomis su draugai ir šeima ar naudojantis kitomis nuostabiomis funkcijomis iš Wii, Wii linki jums praleisti gerai laiką ir prašo visų naudotojų žaisti saugiai.
  15. Iš interneto šaltinio "GameDaily" gautas interviu, su kompanijos "Nintendo of America" atstovės spaudai Perrin Kaplan teigimu, jog kompanija nusprendė oficialiai atsisakyti savo nelabai pasisekusio gaminio - "GameCube" konsolės, bei sustabdyti naujų žaidimų plėtojimą iš kompanijos "Nintendo". Išgirdę šią naujieną niekas su dideliu liūdesiu ar džiaugsmu nepasireiškė. Didžiausia priežastis atsisakyti konsolės buvo ta, jog pastaraisiais "GameCube" gyvavimo metais parduotų konsolės skaičiaus suma krito iki žemiausio lygio. Nors paskutinysis šiai konsolei išleistas žaidimas "Legend of Zelda" , buvo gan gerai vertinamas, tačiau to nepakako žymiai padidinti "GC" pardavimų skaičiaus, šių metų sausio mėnesi parduotų vienetų skaičius buvo tik 34 tūkstančiai. "Nintendo" galutinai pareiškusi, jog nebeleis naujų žaidimų "GameCube" konsolei , norėdama paguosti pažadėjo į rinką ir toliau leisti kitom platformom multikonsolinius žaidimus. Pastaruoju metu statistika rodo, jog tokio tipo konsolės jau savo gyvavimo laikotarpy užbaiginėja ir jau galima tikėtis gana greito konsolių išnykimo, kurias pakeis daug naujoviškesni atradimai. Štai taip savo tolimesnius darbus pasakojo kompanijos atstovai: - Ar mes vis dar leisime naujus "GameCube" žaidimus? Ne. Ar mes vis dar turime išradimą, kurį pirkti verta? Taip. Būkime kantrūs ir laukime to "naujojo išradimo", gal su juo jiems pasiseks labiau, negu su "GameCube".
  16. Tyrimų duomenimis Liverpool John Moores Universitetas išsiaiškino, kad žaidžiant aktyvius žaidimus su Wii, vaikai netenka svorio. Grįžus į Sausio mėnesį vienas Filadelfijoje gyvenantis žmogus vardu Mickey DeLorenzo savo blog'e įrašė, kad kas dieną po 30min žaisdamas Wii Sports žaidimą jis po mėnesio numetė 9 kilogramus.Šiuo metu UK universitete atlikti tyrimai parodė, kad žaidžiant "aktyviais" Wii pultais įmanoma per metus numesti iki 27 kg svorio. Tyrimams atlikti buvo naudoti 13-15 amžiaus vaikai. Stebimas Jų kraujospūdis, širdies plakimas, kalorijos ir kt. Rezultatai parodė, kad žaidžiant 15min su standartiniu pultu energijos kiekis padidėja 60%, o žaidžiant Wii "aktyviu" pultu jis gali pakilti iki 156%. Širdies plakimas taip pat buvo didesnis žaidžiant su Wii "aktyviu" pultu ir siekė 130 dūžių per minutę, palyginus su standartiniais pultais iki 85.
  17. Tokius kaltinimus naujajam „Nintendo“ žaidimų kompiuteriui pateikė „The Porn Talk“ informacinis portalas. Anot portalo autorių, šiuolaikiniai žaidimų kompiuteriai jau nėra vien tik nekaltų pramogų įrenginiai. Pasitelkę juos vaikai gal lankytis pornografiniuose portaluose. „The Porn Talk“ portale išreiškiamas susirūpinimas, kad žaidimų kompiuterio gamintojas vaikams atveria kelią į nešvankybes, tėvams apie tai nė neįtariant. Tiesa, „Nintendo“ pasirūpino, kaip apriboti šį turinį ir „The Porn Talk“ straipsnelio autorius pateikia tėvams naudingą informaciją, kaip apsaugoti jaunuosius žaidėjus nuo nepageidautino turinio. Tiesa, keista, kad autorius nepastebi to, kad pornografinį turinį gali pateikti ne tik „Wii“, bet ir bet kuris interneto ryšį turintis įrenginys: „XBox 360“, „PlayStation 3“, asmeninis kompiuteris, naujos kartos skaitmeninis televizorius ar mobilusis telefonas. Galų gale, vaikai gali susirasti trimis X pažymėtą DVD diską ar vaizdajuostę ir įdėti juos į grotuvą, kol tėvų nėra namie. Nereikia pamiršti ir to fakto, kad žaidimų kompiuterius dažnai perka jau senokai nebe vaikai. Jų poreikių „Nintendo“ taip pat negali ignoruoti.
  18. Impaler

    Wiinja

    UAB "NinjaMod Team" anonsavo pirmąjį čipą Nintendo Wii konsolei Wiinja. Čipas toks paprastas jog tokį bus galima pasigaminti ir namuose bent kiek gabesniam meistreliui turinčiam čipų programatorių. Beje tokie mini čipukai buvo ir pirmieji pasirodę PS2 konsolei. Čipas nors ir labai paprastas bei pigios savikainos, jo kaina interneto parduotuvėse ~35-45 eurai. Aišku, čipas apsaugos nuo programinio kodo nukopijavimo, bet netrukus jį tikrai ištrauks gabūs meistreliai ir paplatins internete. Čipas į Wii įlituojamas ypač lengvai ir tik su 5 laideliais (įsitikinkite pasižiūrėję giliau straipsnyje, taip pat pažiūrėkite testuotų diskų rezultatus). Su juo veiks Wii ir GameCube žaidimų kopijos DVD+R ir DVD-R diskuose. Vienintelis trūkumas, jog žaidimai turi būti to paties regiono kaip ir pati konsolė. TDK DVD-R --> 16x -- PERFECT XTRA DVD-R -> 8x -- PERFECT IMATION DVD-R --> 16x -- PERFECT VERBATIM DVD-R --> 16x -- PERFECT VERBATIM DVD+R --> 4x -- PERFECT (Burn it like EMTEC DVD-R -->> 4x -- Produces DRE o­n WII and Gamecube Modes PLEOMAX DVD-R --> 16x -- PERFECT Oficialus čipo saitas www.wiinja.com
  19. Nintendo paskelbė naujus Wii žaidimus, kurie bus išleisti 2007 metų pirmajį ketvirtį. Tarp būsimų žaidimų yra ir Prince Of Persia: Rival Swords, SSX Blur, The Godfather Blackhand Edition and Tiger Woods PGA Tour 07. Visas sąrašas: Kovo 27 -- Disney’s Meet the Robinsons Kovo mėn. -- Bust-A-Move Bash! Kovo mėn. -- Prince of Persia Rival Swords Kovo mėn. -- TMNT Kovo mėn. -- Bionicle Heroes Kovo mėn. -- Blazing Angels Squadrons of WWII Pirmas ketvirtis -- Tiger Woods PGA Tour 07 Pirmas ketvirtis -- SSX Blur Pirmas ketvirtis -- The Godfather Blackhand Edition Pirmas ketvirtis -- Medal of Honor Vanguard Pirmas ketvirtis -- Sonic and the Secret Rings
  20. Konsolių moderis Ben Heckendorn sukūrė Wii laptopą. Jis jau buvo padaręsXBOX 360 "notebook" modą prietų metų rugsėjį. Dabar jis kažką panašaus padarė ir su Nintendo Wii. Wii laptop'as turi 7 colių platų ekraną, integruotą sensorių (geras!), stereo garsą, AV išėjimus ir GameCube valdymo pultą. Modifikuotos konsolės matmenys yra 8,5x7,7x2 colių. Daugiau info rasite čia.
  21. Nintendo sumušė sėkmingiausią visų laikų JAV video žaidimų pardavimų rekordą atostogų sezonu. Neliko nė vienos konsolės pas mažmeninius prekiautojus. Nintendo Wii konsolių buvo parduota daugiau nei milijonas vien per 44 dienas nuo Wii pasirodymo pradžios JAV iki metų galo. Žaidimas "The Legend of Zelda: Twilight Princess" buvo įsigytas 86% Wii pirkėjų, kas išeina apie 900,000 vienetų tik Wii konsolei (žaidimas dar yra išleistas ir GameCube konsolei). Tai yra "nesveika" sėkmė. Nintendo Wii pirkėjai vidutiniškai nusipirkdavo dar po 3 žaidimus. Atskirai dar Nintendo pardavė 1,5 milijono valdymo pultelių.
  22. Taip teigia finansines paslaugas teikiančios bendrovės „Lazard Capital“ analitikas Colinas Sebastianas. Jo bendrovė glaudžiai bendradarbiauja su rinkos tyrimų kompanija NPD, analizuojančia JAV ir kitų šalių kompiuterinių žaidimų rinkas. Anot C. Sebastiano, nėra ženklų, rodančių kompiuterinių žaidimų rinkos recesiją. Jis tikisi, kad kovo mėnesį JAV žaidimų rinkos augimas sieks net 35 proc. Tokias drąsias prognozes analitikas grindžia populiarių žaidimų „Super Smash Bros. Brawl“, „Rainbow Six Vegas 2” bei „Army of Two“ pasirodymu. „Statistika rodo, kad pernai metų kovą, lyginant su tuo pačiu 2006-ųjų laikotarpių, žaidimų rinka ūgtelėjo dvigubai. Manau, kad šis kovas jai taip pat atneš gerų naujienų“ ,- sakė analitikas. Ne gana to, C. Sebastianas teigia, kad kovas – tik pradžia. Teigiamos tendencijos turTeigiamos tendencijos turėtų išsilaikyti ir visą vasarą bei tęstis iki metų galo. Tai, anot analitiko, taip pat daugiausia lemia kokybiškų bei populiarių žaidimų pasirodymas: GTA IV, „Metal Gear Solid 4”, „Spore“ ir kiti produktai neleis JAV kompiuterinių žaidimų rinkai suklupti.
  23. „Novint Falcon“, tai viena iš keleto naujos kartos kompiuterio valdymo sąsajų, su kuriomis eksperimentuojama pastaruoju metu. Galima sakyti, kad naujomis sąsajomis susirūpinta pačiu laiku, nes kompiuterių ir žmonių sąsaja iš esmės nesikeitė ir netobulėjo jau daugiau nei keturis dešimtmečius. Tokio pobūdžio naujovės yra ypač aktualios asmeninių kompiuterių žaidimų rinkos atstovams, kurie paskutiniu metu išgyvena ne pačius geriausius laikus, nes asmeniniai kompiuteriai sparčiai užleidžia rinką specializuotiems žaidimų kompiuteriams. Lietimo (nors tai nėra visai tikslu) pojūčius imituojantis „Novint Falcon“ valdiklis, leidžia pajusti žaidimo ginklo atatranką, atidaromų durų svorį ar net apgaibomis orientuotis tamsiame žaidimo kambaryje. Tiesa, lytėjimo pojūtis perduodamas ne tiesiogiai, o pasitelkus tam tikrą tarpinę, pavyzdžiui, ginklo rankeną ar pan. Kaip rašoma „ArsTechnica“ portalo naujienoje, norėdama paspartinti „Falcon“ valdiklių platinimą, „Novint“ kompanija sudarė bendradarbiavimo sutartį su viena didžiausių kompiuterinių žaidimų kompanijų „Electronic Arts“. „Novint“ pasižadėjo platinti garsiausius EA žaidimus savo internetinėje parduotuvėje, o EA įsipareigojo praitaikyti savo žaidimus šiam žaidimų valdikliui. Galima sakyti, kad tai gera strateginė sutartis naujam ir dar neišbandytam gaminiui. Juk nepaisant gerų išbandžiusiųjų atsiliepimų, net ir puikus valdiklis bus bevertis, jei jis bus nesuderinamas su populiariais žaidimais. EA tokia naujovė taip pat yra naudinga, nes ji sudaro galimybę pateikti dar vieną argumentą, kodėl verta rinktis jos, o ne kitos kompanijos žaidimus. Tai jau ne pirmas pranešimas apie naujos kartos sąsajos su kompiuteriu valdiklius. Kovo pradžioje OCZ kompanija pasiūlė pirmąjį komercinį kompiuterio valdiklį, leidžiantį kompiuterį valdyti tiesiogiai smegenų impulsais. Kiek anksčiau buvo naujiena apie Japonijoje atliekamus panašios sąsajos bei realaus pasaulio judesių perkėlimo į virtualią erdvę bandymus. Tiesa, naujasis lytėjimo imitavimo valdiklis kol kas yra gana brangus - jis kainuoja apie 200 JAV dolerių, tačiau kompanija nusiteikusi šią kainą sumažinti mažiau 100 JAV dolerių ribos.
  24. Tinklalapio „Entertainment Weekly“ teigimu, filme pagal žaidimą „Max Payne“ vaidmenį gavo „Batman Forever“ bei „Batman and Robin“ Robiną vaidinęs aktorius Chrisas O'Donnelis. „Max Payne“ šis vaidins Jasoną Colviną. Jei paklausite, kas jis toks, atsakymo nežinos nei vienas žaidėjas, mat tokio veikėjo žaidime paprasčiausiai nebuvo. Kol kas aišku tie, kad Colvinas bus paslaptingas detektyvas... Šis sprendimas fanų nesužavėjo taip, kaip žinia, kad Maxą Payne‘ą vaidins garsus Holivudo aktorius Markas Wahlbergas („The Italian Job“, „The Departed“ ir kt.). Skirtingai nei dažnai vaidinti kviečiamas Wahlbergas, O‘Donnelis nuo 2000-ųjų metų, kuomet filmavosi filme „Vertical Limit“, nėra gavęs nė vieno vaidmens. Filmą režisuoja ne pats garsiausias režisierius. Johnas Moore‘as, savo laiku pastatęs „Behind Enemy Lines“. Filmas „Max Payne“ kino teatruose turėtų pasirodyti spalio viduryje.
  25. Didžiosios Britanijos vyriausybės užsakymu išleista studija apie tai, kokį poveikį kompiuteriniai žaidimai bei internetas daro vaikams. 224 puslapių „Byron Review“ pavadintą studiją nemokamai parsisiųsti galima iš čia. Vaikų psichologės bei populiarios TV laidos vedėjos Tanios Byron išleistoje studijoje pateikiamos rekomendacijos, kaip reiktų šviesti tėvus apie kompiuterinių žaidimų poveikį vaikams, pateikiamos pagrindinės reitingavimo sistemos spragos, siūlomos jos pataisos. Studijos išvadose psichologė teigia, kad kai kurie kompiuteriniai žaidimai vaikams turi neigiamų pasekmių, tokių, kaip stresas. Tačiau įrodymų, kad jie provokuoja žiaurumą, kol kas nėra. Studijos autorė savo darbe išreiškė pritarimą kai kurių žaidimų draudimui. „Kol tėvai nėra tinkamai susipažinę su žaidimų poveikiu vaikams, įsikišti turi vyriausybė“, - teigiama ataskaitoje.