• Pranešimai

    8.296
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    470
  • Atsiliepimai

    100%

Visas Impaler turinys

  1. P.S. trackeryje freeleech'as. Ačiū už sveikinimus! Nuo tiek tortų nebeatsikelt galima..
  2. Šiandien PlayManija projektui jau ketveri metai! Sveikiname narius, moderatorius ir visus kitus, kurie prisideda ar prisidėjo prie šio projekto! Per 4 metus PLM projektas keitėsi, augo, vystėsi, kaupiamos informacijos kalnai vis didėjo didėjo. Padėkokim už tai vieni kitiems. Širdingai dėkojame už praleistus, net 4 metus, kurie prabėgo lyg akimirka *. Ir jau dabar pradedame eiti jubiliejinius Penktuosius metus, kuriais sulauksime daug naujovių! * - bent Adminui taip buvo
  3. Sony Sued For Removal Of Linux Support From PS3 - PAGALIAU!!! tesinys - http://ps3.ign.com/articles/108/1086720p1.html PDF teisiniu popieriu - http://ps3movies.ign.com/ps3/document/arti....226894.1.0.pdf
  4. kiek zinau vargu ar isvis tai imanoma, i ntfs flasha suformatint.
  5. man nekarta teko susidurti su tuo dalykeliu. darai taip. parisiunti ta ECM archyva kur yra tos programos, tada .ecm zaidimo faila nutempi ant UNECM bat rodos, failo ir tau sunormalizuos ta imidza. tada sutikrini ar naujai gauto failo pavadinimas sutampa su nurodytu pavadinimu cue faile ir kepi easy.
  6. aisku, kad ne. kas per genialus klausimas cia.
  7. Naujasis videožaidimas skirtas padėti Niujorko studentams išmokti valdyti pinigus. Šiuo žaidimu bandoma juos išmokyti subalansuoti čekių knygutę ir patikrinti aukštųjų mokyklų ir koledžo studentų biudžetinius įgūdžius. Studentai gali patirti pralaimėjimus, taupyti ir rinkti taškus, teisingai atsakydami į pateikiamus klausimus. Niujorko kontrolierius Thomas DiNapoli išleidžia žaidimą, pavadintą „Financial Football“. Esant ekonomikos nuosmukiui galima išmokti, kaip leisti pinigus ir atsakingai juos taupyti. „Žaidimas „Financial Football“ yra puikus būdas studentams išsiaiškinti asmeninius finansus ir suteikti jiems finansines žinias, kurias galima naudoti visą likusį gyvenimą“, - tvirtino Thomas DiNapoli. Žaidimas žaidžiamas komandomis. Norint rinkti taškus, komandoms reikia teisingai atsakyti į daugybę klausimų, susijusių su pinigų valdymu. Jei atsakymai neteisingi, komanda gali prarasti mokestį už sandėlį. Komanda, po keturių ketvirčių surinkusi daugiausiai taškų, laimės šį žaidimą. Šis žaidimas yra dviejų lygių – aukštųjų mokyklų ir koledžų. Komandos gali pasirinkti sunkesnius klausimus ir atsakydamos į juos užsidirbti daugiau taškų. Koledžų versijoje pateikiamas laiko limitas – klausimas turi būti atsakomas per 30 sekundžių, jei žaidžiama normaliu režimu, arba per 10 sekundžių, jei pasirenkamas greitasis režimas. Šio žaidimo kopijos bus pateikiamos kiekvienai aukštajai mokyklai. Taip pat bus pateikta ir internetinė versija.
  8. Galbūt jau laikas pereiti prie šventinės nuotaikos ir bruzdesio, net jeigu jūsų piniginės ir tuščios. Vartotojams pateikiama keletas žaidimų pasiūlymų, kurie šių žaidimų dovanojimą padarys žymiai prieinamesnį. Nuo trigubų žaidimų iki žaislų bei nuomos – visa tai jums siūlo Didžiosios Britanijos sandėrių svetainė „VoucherCodes.co.uk“. Prieš pirkdami išbandykite Nesvarbu, ar ieškote Kalėdinių dovanų, ar tiesiog norite išbandyti daiktus ir pamaloninti save, jūs būtinai rasite ką nors viliojančio svetainėje „LOVEFiLM“. Neapsigaukite dėl pavadinimo. Tai taip pat žaidimai, skirti konsolėms „Xbox 360“, „PS3“, „Wii“, „DS“ ir „PS2“. Čia pateikiami pavadinimai, kurie leis išvengti žaidimų, kurie labiau tiktų Kalėdų senelio nepaklusniųjų sąrašui. Vis dar nesiryžtate? Kodėl nesuteikus jums 30 dienų nemokamo bandomojo laikotarpio. Už savo smalsumą gausite ir du bilietus į kino teatrą. Žaidimai už mažesnę kainą Jeigu žaidimų pirkimo idėja jums yra skausminga (būkime atviri, juk geriau nusipirkti keletą žaidimų sau), tuomet šie kodai turėtų šią patirtį šiek tiek sušvelninti. Skubėkite į „Voucher Codes“ ir pagriebkite išskirtinį kodą, sumažinantį kainą 5 svarais sterlingų, kai užsisakomas žaidimas, brangesnis nei 35 svarai sterlingų. Didieji pirkėjai gali pagriebti ir dar vieną 5 svarų sterlingų nuolaidą, kuri suteikiama perkant už daugiau nei 75 svarus sterlingų. Čia galima įsigyti tokių žaidimų kaip „Uncharted 2: Among Thieves“, „Modern Warfare 2“, „Assassin’s Creed 2“, „Left 4 Dead 2“, „New Super Mario Bros. Wii“ bei daugybę kitų. Tai dar ne viskas. Puikus kojinių užpildas Tai dar ne viskas, kalbant apie žaidimus. Skubėkite į internetinių prietaisų parduotuvę „Firebox“ ir gaukite 15 proc. nuolaidą visiems užsakymams. Kas mūsų sąraše? Radijo bangomis valdomas Mario Kart stiliaus automobilis. Dar siūloma „LittleBigPlanet Sackboy“ arba „Sega Mega Drive“, kuriame yra 15 klasikinių žaidimų, tokių kaip „Altered Beast“, „Alex Kidd“, „Sonic & Knuckles“ bei kitų. Visa tai leis mums sugrįžti į 1990 metų žaidimų šlovės dienas.
  9. Kompanija „Microsoft" užpatentavo žaidimų platinimo sistemą „Xbox Live" tinklu. Patentą užregistravo „Xbox" platformos plėtros skyriaus vedėjas Gary Hall; išradėjų sąraše taip pat yra ir buvęs „Carbonated Games" studijos vadovas Joshua Howard. Čia kalbama apie taip vadinamą "virusinį" žaidimų platinimą ir "Facebook" - su panašia veikimo sistema. Sistema, kuri bus naudojama tik "Xbox 360" žaidimų kompiuteriuose, pagal autorių užmanymą turėtų užtikrinti dar didesnę platformos ir socialinių tinklų integraciją. Taigi, išradimas apima specialų žaidimų ir priedų platinimo mechanizmą, panašų į tą, kuris veikia daugelyje socialinių tinklų. Asmuo, naudojantis vieną ar kitą programą priedą gali siųsti kvietimus visiems, kurie yra išvardyti jo kontaktų sąraše. "Microsoft" ketina įdiegti tam tikrų procesų automatizavimą, kad informacija būtų skleidžiama itin dideliu greičiu, o vartotojų skaičius augtų geometrine progresija. Mechanizmo "vinimi" autoriai vadina mini - žaidimus. Patentinis aprašymas yra labai abstraktus, bet esmė yra tokia: žaidimai bus suskirstyti į atskiras dalis, kiekvieną iš mini - žaidimų bus galima žaisti atskirai, tai reiškia - išsiųsti kvietimus galima bus tik dalyvauti specialiame etape. Maža to, "Microsoft" ketina kvietimų siuntimą paversti savotišku žaidimu ir įdėti į jį "socialinės erdvės".
  10. Naujausias tyrimas, atliktas Indianos medicinos universiteto mokykloje, parodė, jog ligoniams, sergantiems cerebriniu paralyžiumi ir išsėtine skleroze bei nukentėjusiems nuo insulto, žaidimai gali būti linksmesnė ir smagesnė fizinė terapija. Nauji žaidimai gydo Tyrėjai trims pacientams į namus pristatė žaidimų konsoles ir paprašė jų penkias dienas per savaitę po 30 minučių treniruoti savo rankas žaidžiant videožaidimus. Pacientams buvo pateiktos specialos žaidimų pirštinės ir konsolės, leidžiančios tyrėjams stebėti, kaip sekasi jų tyrimo dalyviams. Be to, tyrėjai galėjo pasunkinti arba palengvinti iššūkius, su kuriais susiduria jų pacientai. Buvo pastebėta, kad žaidimai pasižymi didesniais privalumais nei tradicinė terapija. Visų pirma tai galima paaiškinti tuo, jog žaidimai pacientui yra maloniau, jam nereikia išeiti iš namų ir eiti pas terapeutą tam tikru numatytu metu. Tyrimui pasibaigus buvo pastebėta, jog visi trys pacientai galėjo lengviau iškelti savo rankas, paimti įvairius daiktus bei valdyti įvairius objektus. Žaidimas padeda vaikams sutelkti dėmesį Sunku susikaupti ar kelias minutes pasėdėti ramiai? Didžiosios Britanijos kompanija „Games For Life“ siūlo žaidimus, leidžiančius padėti pacientams sutelkti dėmesį. „Play Attention“ sistema susideda iš individualizuotos programinės įrangos bei blizgaus raudono šalmo, turinčio „EEG“ jutiklius, galinčius stebėti vartotojo smegenis. Visi „Play Attention“ žaidimai kontroliuojami naudojant žaidėjo smegenis. Žaidėjams reikia sutelkti dėmesį į užduotį. Už neatidumą jiems skiriamos baudos, o kai mintys visai nebesutelkiamos, žaidimas išjungiamas. Šią programą reikia žaisti 2-3 kartus per savaitę dvylika mėnesių.
  11. Venesuelos prezidentas Hugo Chavez teigia, kad videožaidimai yra nuodai. Teigiama, kad JAV kritikas, prezidentą George W. Bush pavadinęs velniu, šią savaitę televizijos laidoje „Alo Presidente“ kalbėjo apie „PlayStation“ žaidimus. „Žaidimai „PlayStation“ yra nuodai. Kai kurie jų moko žaidėjus žudyti. Vieną kartą ten buvo ir mano veidas, o žaidėjų tikslas buvo rasti mane ir nužudyti“, - tvirtino prezidentas. Gali būti, kad prezidentas turėjo omenyje žaidimą „Mercenaries 2: World in Flames“. Tai kompanijos „Pandemic“ atviro pasaulio veiksmo žaidimas, kuriame valdžios trokštantis tironas siekia Venesuelos naftos atsargų. Jis organizuoja invaziją, pavertusią šalį karo zona. Kompanija „Pandemic“ neigia, kad šis žaidimas susijęs su politika. Prezidentas Hugo Chavez nurodė, kad Vakarų žaidimai skleidžia propagandą, kadangi juose žaidėjai bombarduoja miestus ar tiesiog mėto bombas. Jie kursto smurtą prieš tokias valstybes kaip Venesuela, taigi, kapitalistinės šalys gali vėliau parduoti ginklus savo valstybės priešininkams. Žaidimai skatina cigarečių, narkotikų bei alkoholio poreikį. „Tai kapitalizmas – kelias į pragarą“, - teigė jis. Tačiau prezidentas pripažįsta, jog ne visi žaidimai yra blogi. Jo manymu, Venesuela turėtų kurti mokomuosius žaidimus. Tai ne pirmas kartas, kai prezidentas Hugo Chavez kalba apie žaidimų pramonę. Teigiama, kad anksčiau prezidentas buvo pasakęs, jog „Nintendo“ skatina egoizmą, individualizmą bei smurtą. Pernai metų spalio mėnesį Venesuela priėmė įstatymą, kuris uždraudė žaislinių ginklų bei smurtinių videožaidimų importą bei pardavimus. Už šio įstatymo pažeidimą grės 3-5 metų laisvės atėmimo bausmė. Teigiama, kad šis įstatymas pradės veikti jau nuo šio mėnesio pabaigos.
  12. Nelegalių duomenų kopijų darymas, nelegalus duomenų modifikavimas - kitaip tariant, kompiuterinis piratavimas - plačiai paplito IT pasaulyje. Programinės įrangos ar kitos kompiuterinėse laikmenose platinamos informacijos kūrėjai tuo labai nepatenkinti, nes tai mažina jų pelną, tačiau baudžiamosios atsakomybės įgyvendinimas yra sudėtingas. Viena iš kompiuterinio piratavimo sričių yra nelegalus kompiuterinių žaidimų parsisiuntimas. Štai populiarus žaidimas „Spore“ 2008 m. nelegaliai parsisiųstas buvo 1,7 mln. kartų. Per metus piratavimo mastai žymiai išaugo. 2009 m. žaidimą „Call of Duty: Modern Warfare 2“ vartotojai nelegaliai parsisiuntė 5,07 mln. kartų. Trečiąją žaidimo „The Sims“ dalį nelegaliai parsisiuntė 3,2 mln. vartotojų. Tarp populiarių piratų žaidimų, skirtų asmeniniams kompiuteriams, yra ir „Prototype“, „Need for Speed: Shift“ ir „Street Fighter IV“ žaidimai. „Wii“ žaidimų kompiuterių savininkai nelegaliai siuntėsi žaidimą „New Super Mario Bros“: parsisiųsta 1,15 mln. kopijų. Populiarūs tarp piratų buvo žaidimai „Punch-Out!!“, „Wii Sports Resort“, „The House of the Dead: Overkill“ bei „Mario Power Tennis“. „Xbox 360“ vartotojai dažniausiai nelegaliai siuntėsi „Modern Warfare 2“ (970 tūkst. parsisiuntimų), „Street Fighter IV“ (840 tūkst. parsisiuntimų), „Prototype“ (810 tūkst. parsisiuntimų). Kompiuterinius žaidimus leidžiančios kompanijos „Shiny Entertainment“ įkūrėjas David Perry pasiūlė originalią idėją, kaip atsikratyti piratavimo. Pasak jo, jei žaidimai būtų nemokami, nebūtų jokios prasmės juos kopijuoti ir pardavinėti be gamintojų sutikimo. Tokia praktika kurį laiką jau taikoma Azijoje. Nors žaidimai yra nemokami, tačiau norint įsigyti tam tikrus daiktus (šarvus, ginklus ir pan.) reikia sumokėti nedidelį mokestį (2,5 - 5 Lt). Tokiu būdu kūrėjai uždirba, o kompiuterinius žaidimus galima žaisti už juos nemokant nei lito.
  13. Wheaton kolegijos psichologijos profesorius Rolf Nelson (Masačusetsas, JAV), atliko tyrimus dėl žaidimų poveikio žmogaus mąstymui. Tiriamiesiems buvo siūloma žaisti įvairių žanrų kompiuterinius ir videožaidimus, o po to atlikti mąstymo greitį ir kokybę nustatančius testus. Tyrimas, kuriame dalyvavo dvidešimt studentų, vyko lapkričio mėnesį. Pirmiausia tiriamieji turėjo išspręsti dalį testo, tuomet žaidė, po to pabaigdavo testą. Buvo nustatyta, kad didžiausią įtaką kompleksiniam ir erdviniam mąstymui turi veiksmo žaidimai ir galvosūkiai. Įdomius rezultatus parodė grupė, kuri turėjo spręsti visų rūšių dėlionių žaidimus. Testo sprendimo laikas po žaidimo žymiai pailgėjo: studentai nesąmoningai ėmė skirti daugiau dėmesio kiekvienai užduočiai ir galiausiai tai lėmė geresnius rezultatus. Tie, kurie gavo veiksmo žaidimus, testo užduotis atliko labai greitai, bet jų rezultatas, deja, nebuvo toks geras. Kaip pažymėjo p. Nelsonas, po žaidimo studentai nesąmoningai pradėjo skubėti ir dėl neatidumo padarė daug klaidų. „Įdomu tai, kad ne tik žaidimai, bet ir daug panašių užsiėmimų gali teigiamai veikti mąstymo kokybę, - sakė profesorius. - Pavyzdžiui, sportas taip pat padidina testų atlikimo greitį ir kokybę".
  14. Kompanija „Microsoft“ praneša, kad lapkričio 17 dieną Didžiojoje Britanijoje „Xbox Live Gold“ nariams bus pristatytos „Facebook“ ir „Twitter“ paslaugos. Ši naujiena pranešama „Xbox“ svetainėje: „Paslauga bus pristatyta 2009 metų lapkričio 17 dieną“. Šios socialinės funkcijos bus pritaikytos konsolei, kuri pasižymės išskirtiniais bruožais, leidžiančiais socialinio tinklo „Facebook“ vartotojus pakviesti žaisti žaidimus naudojant „Xbox Live“ konsolę. Be to, tai apims ir „Last.FM“ paslaugą, kuri leis vartotojams atrasti naują muziką. Kol kas nepranešama, ar ši paslauga bus pristatyta ir JAV rinkai. Jau šį mėnesį pasirodys šių paslaugų beta versijos.
  15. Penktadienį žiniasklaida pranešė, kad Kinija pradėjo kampaniją, kuria siekiama užkirsti kelią nelegaliai veikiantiems internetiniams žaidimams su kenksmingu turiniu. Iki šio laiko jau buvo susidorota su 45 internetiniais žaidimais. Vyriausybė tvirtina, kad šie žaidimai paskatino žaidėjus įsitraukti į nelegalią veiklą, tokią kaip prekyba narkotikais ir prostitucija. „Generalinė spaudos ir publikacijų administracija iki metų pabaigos turės gauti patvirtinimą ir sutvarkyti internetinių žaidimų situaciją“, - teigiama pranešime. Pranešime, kuris buvo paskelbtas administracijos svetainėje, tvirtinama, kad jau buvo uždrausti 45 internetiniai žaidimai. Jie negavo leidimo veikti Kinijoje. Iki šio laiko buvo ištirta daugiau nei 200 internetinių žaidimų. Tai kampanijos, kuri buvo pradėta spalio 1 dieną, dalis. Ši kampanija sutampa su Kinijos komunizmo 60 metų jubiliejumi. Kai kuriems žaidimams buvo duota laiko, per kurį jiems turėjo būti atlikti reikalingi pakeitimai. Kinija reguliariai pašalina internetinį turinį, kuris laikomas kenksmingu. Tai apima pornografiją ir smurtą bei informaciją, kuri kritiškai vertina Vyriausybę. Praėjusį mėnesį valdžios institucijos paskelbė, kad muzikos svetainėse talpinamos dainos turi gauti išankstinį patvirtinimą. Be to, dainų tekstai turi būti išversti į kinų kalbą. Birželio mėnesį Vyriausybė buvo priversta daryti nuolaidas ir atsisakyti sumanymo įdiegti interneto filtravimo programinę įrangą kompiuteriuose, parduodamuose Kinijoje. Kinijoje yra mažiausiai 338 milijonai interneto vartotojų – tai daugiau nei bet kurioje kitoje pasaulio šalyje.
  16. JAV atlikto tyrimo duomenimis, vidutinis kompiuterinių žaidimų žaidėjų amžius yra 35 metai. Šis skaičius didesnis, negu buvo manoma prieš tai. Ligų kontrolės ir prevencijos skyriaus (CDC) komanda taip pat nustatė, kad asmenys, žaidžiantys kompiuterinius žaidimus, dažniau serga, yra storesni ir labiau depresuoti nei nežaidžiantieji. Tyrėjai analizavo 500 suaugusiųjų, kurių amžius nuo 19 iki 90 metų, duomenis Vašingtono valstijoje esančiuose Sietlo ir Takomos rajonuose. Daugiau kaip 45 procentai apklaustųjų sakė, kad žaidžia kompiuterinius žaidimus. Tyrėjų komanda pasirinko Sietlo ir Takomos rajonus todėl, kad interneto vartojimo lygis juose yra didžiausias JAV. Laisvalaikio programinės įrangos leidėjų asociacija Jungtinėje karalystėje 2002 - aisiais metais buvo nustačiusi, jog šioje šalyje vidutinis kompiuterinių žaidimų žaidėjų amžius yra tarp 25 ir 34 metų. Manoma, kad entuziastingiausių žaidėjų amžius palaipsniui didėja. Tokią prielaidą galima padaryti ir apžvelgus CDC atlikto tyrimo rezultatus. CDC komanda nagrinėjo žmonių nuotaikas, būdo bruožus, fizinę ir psichinę sveikatos būkles, kūno masės indeksus (KMI) ir gyvenimo kokybę. Pasirodo, kad moterys, žaidžiančios kompiuterinius žaidimus, labiau linkusios į depresiją ir jų sveikatos būklė blogesnė nei nežaidžiančiųjų moterų, o žaidžiančiųjų vyrų didesnis KMI nei tų, kurie nežaidžia. Vienas iš CDC komandos tyrėjų, daktaras James B. Weaver pasakė, kad rezultatai nenustebino. „Sveikatos rizikos veiksniai, ypač tokie, kaip aukštesnis KMI ir didesnis psichinių ligų skaičius, žaidžiančiųjų ir nežaidžiančiųjų suaugusiųjų skiriasi“, - sakė jis.
  17. Jeigu kada nors pavyks sukurti kvantinį kompiuterį, pirmoji žalinga programa, turbūt, bus internetinis pokeris. Dėl intuityvių kvantinio mechanizmo taisyklių, žaidėjai galės naudoti minčių blokavimo strategiją, pavyzdžiui, lažybas. Dirbtinio intelekto tyrinėtojai išmokė kompiuterius „žaisti“ įvairius strateginius žaidimus ir pakankamai gerai konkuruoti su žmonėmis. Šaškės Pirmasis žinomas kompiuteris, galintis žaisti šaškėmis, buvo sukurtas dar 1957 metais. Nuo to laiko mokslininkai ir toliau tobulina kompiuterinį priešininką. Iki 1990-ųjų metų geriausia šaškių kompiuterinė programa buvo „Chinook“, kurią sukūrė mokslininkas Jonathan Schaeffer. Tačiau ši programa nesugebėjo nugalėti pasaulio čempiono Marion Tinsley. Nuolat tobulinama, programa „Chinook“ 1994 m. laimėjo pasaulio čempionatą ir nuo 1996 m. nebebuvo naudojama – buvo leista pasireikšti žmonėms. 2007 m. Schaeffer įrodė, jog žaidimas visada baigiamas lygiosiomis, jei žaidėjas nepadaro nei vienos klaidos. Jis išleido atnaujintą bei nenugalimą „Chinook“ versiją: tai yra įrodymas, kad kompiuteris atėmė žaidimo smagumą. Šachmatai Dešimtmečius buvo manoma, jog žaisdami šachmatais žmonės įrodo, kad yra sumanesni nei kompiuteriai. Tačiau 1997 m. kompanijos „IBM“ kompiuteris „Deep Blue“ įveikė pasaulio čempioną Garry Kasparov. Vėlesniais metais žmonės daug kartų tai įgaudavo, tai vėl prarasdavo pranašumą. 2003 m. Garry Kasparov iškovojo lygiąsias prieš „Deep Blue“ pasekėją „Deep Junior“, o 2002 m. kitas pasaulio čempionas Vladimir Kramnik iškovojo lygiąsias prieš kompiuterį „Deep Fritz“. 2006 metais, paskutinėje tokioje kovoje, kompiuteris vėl nugalėjo Vladimir Kramnik. Go Nors kompiuteriai nenugalimi šaškių ir šachmatų žaidimuose, tačiau jie vis dar neįveikia žmonių kitame žaidime - „Go“. Taip yra ir dėl to, jog bet kuriuo metu žaidėjams yra daugiau ėjimo variantų, negu žaidžiant šachmatais - vadinasi, didėja kompiuterio skaičiavimo apkrova. Tačiau dirbtinio intelekto kūrėjų tikslas – pasiekti pergalę ir šiame žaidime. Vienas ekspertas spėja, kad prireiks dar 28 metų, kol ši programa galės iškovoti lygiąsias. 2009 m. vasario mėnesį programa nugalėjo profesionalų „Go“ žaidėją. Pokeris Didelis iššūkis kompiuteriui yra žaidėjų apgaulės, kadangi šiame žaidime „blefavimas“ vaidina labai svarbią reikšmę. Programa „Sparbot“ pakankamai gerai išnaudojo žaidimo teoriją: 2008 m. liepos mėnesį programa, pavadinta „Polaris“, nugalėjo pasaulinės klasės žaidėjus populiariausiame žaidimo variante. Bridžas Kompiuteriai šiame žaidime vis dar gana beviltiški. Tai sąlygoja ta pati priežastis, dėl kurios bridžas yra sudėtingas ir žmonėms – prieš atliekant pirmąjį ėjimą, reikia sugalvoti viso žaidimo strategiją. Tačiau jau ir čia kompiuteriai mus vejasi. 2005 m. programa, pavadinta „Jack“, su geriausiais žaidėjais sužaidė septynias partijas: keturias pralaimėjo, o tris laimėjo. Tic-Tac-Toe Šis žaidimas dar vadinamas „nuliukais ir kryžiukais“. Tai labai paprastas loginis žaidimas, todėl nenuostabu, jog kompiuteriai gali puikiai jį žaisti. Tiesą sakant, tai puikus būdas išbandyti naujų tipų kompiuterius, pavyzdžiui, naudojamus atlikti „DNR“ skaičiavimams. Akmuo-popierius-žirklės (Rock-paper-scissors) Šis žaidimas dar vadinamas „rochambeau“. Tai labai paprastas žaidimas, todėl manoma, kad visiškai nereikia jokių įgūdžių. Tačiau tai netiesa: žaidimas „Akmuo – popierius - žirklės“ remiasi matematine sudėtinga strategija, kuri atskleidžia žmogaus proto permainingumą ir ribotumą. Dar labiau nustebins tai, jog žmonės, žaisdami šį žaidimą su kompiuteriu, yra beviltiški, nes nesugeba priimti atsitiktinio sprendimo. Kompiuteriai, priešingai nei žmonės, nebando atspėti priešininko pasirinkimo. Dėl šios priežasties šis žaidimas buvo naudojamas išbandant kompiuterius. Jeopardy Amerikos viktorinos „Jeopardy!“ dalyviai turi atsakyti į klausimus. Jiems pateikiami atsakymai ir pagal juos reikia nustatyti klausimus. Pavyzdžiui, jei pateikiamas atsakymas „5280“, tai klausimas - „Kiek mylia turi pėdų?“. Taigi, šiam žaidimui reikia bendrųjų žinių ir sugebėjimo pastebėti gudrybes. Šis žaidimas gali būti ir labai supaprastintas. Kompanija „IBM“ kuria programą „Watson“, kuri turėtų nugalėti žmones. Bendrosios žaidimų programos Dabartinės žaidimų programos yra tinkamos tik vienam žaidimui: kompiuteris „Deep Blue“ gali nugalėti Garry Kasparov, tačiau jis bus netinkamas žaidimui „Gyvatės ir kopėčios“ („snakes and ladders“). Tačiau dabar kuriamos bendrosios žaidimų programos, galinčios „išmokti“ įvairių žaidimų taisykles.
  18. Prieš 20 metų Japonijos kompanija „Nintendo Co.“ išleido „The Game Boy“ - nešiojamą videožaidimų grotuvą, kuris „pagimdė“ Super Mario ir Pokemonai herojus. Visame pasaulyje šių konsolių buvo parduota apie 200 milijonų vienetų. Kai 1989 m. „The Game Boy“ pirmą kartą buvo pristatytas, Japonija išgyveno ekonomikos pakilimą, Madonnos daina „Like a Prayer“ užėmė pirmąsias vietas, Kinijos studentai dar tik pradėjo rinktis „Tiananmen“ aikštėje. Videožaidimai greitai paplito šeimų namuose. Japonijoje vaikai žaidė „Nintendo's Family Computer“ arba „Famicom“ žaidimus per televizorius ir paprastus nešiojamus žaidimus, vadinamus „Game and Watch“. Tačiau „The Game Boy“, kuri buvo pardavinėjama po 8000 jenų (pagal šiandieninį kursą tai atitiktų 80 dolerių), buvo pirmoji nešiojama konsolė su keičiamomis žaidimų kasetėmis, pardavinėjama kaip 35 valandų trukmės kišeniniai žaidimai, kuriems reikia vos 4 baterijų. „Vaikai buvo tokie laimingi, galėdami žaisti traukinyje važiuojant namo po pamokų arba prieš neišvengiamus vakaro kursus, - kalbėjo žaidimų pramonės leidybos kompanijos „Enterbrain“ vadovas Hirokazu Hamamura. - Jeigu „Nintendo“ nugalėjo savo konkurentus šioje srityje, tai tik dėl to, jog kompanija socialinių žaidimų pasauliui paaukojo dešimtmečius“. Kompanija „Nintendo“ buvo įkurta 1889 m., Kijoto mieste. Iš pradžių ji gamino kortų žaidimus, vėliau, 1900 pradžioje, perėjo prie žaidimų gamybos. 1983 m. ji išleido garsųjį „Famicom“, kuris JAV buvo pavadintas „Nintendo Entertainment System“. „Kompanija „Nintendo“ orientavosi į jaunuosius vartotojus, o elektroninės grupės, pavyzdžiui, „Sony“, taikėsi į suaugusius“, - sakė Hamamura. Kompanija „Sony“ pasirodė 1979 m., išleidusi „Walkman“, tačiau nešiojamą žaidimų konsolę „PlayStation Portable“ išleido tik praėjus metams po „The Game Boy“ pasirodymo. „The Game Boy“, kuri pirmiausia asocijuojasi su žaidimais „Tetris“, begaliniais „Pikachu“ nuotykiais bei „Pocket Monsters friends“, pradėjo žaidimų programinės įrangos revoliuciją. „Videožaidimai, žaidžiami televizoriuose, orientavosi į kovos žaidimus, žaidimus tarp 2 žaidėjų arba prieš konsolę“, - sakė Hamamura. - Tačiau nuo konsolės „The Game Boy“ ir žaidimo „Tetris“ pradėjo vystytis misijų žaidimai, kurie atvedė prie įvairiapusiškesnių ir sudėtingesnių žaidimų, tokių kaip „Pokemon“, - sakė jis. „The Game Boy“ serijos konsolių, apėmusių kišenines, spalvotas versijas, jau parduota 118 milijonų vienetų, tuo tarpu vėlesnės „Game Boy Advance“ serijos parduota 82 milijonai konsolių. Jau 20 metų „Nintendo“ nešiojamos konsolės auga su savo vartotojais. 2004 m. „Nintendo“ išleido dvigubo ekrano arba „DS“ nešiojamą konsolę, kurios jau parduota 100 milijonų vienetų visame pasaulyje. „DS“ apima žaidimus „Dragon Quest“, studijų programas, restoranų gidus, žodynus ir kitas funkcijas. Kai kurios Japonijos pradinės mokyklos naudoja jį anglų kalbos bei Japonų „kanji“ ženklų mokymui. „Nintendo“ visada išlaikė tą pačią filosofiją: linksminti šeimą, - sakė Hamamura. – Bet per 20 metų kompanija praplėtė savo asortimentą mokomaisiais žaidimais, kurie privertė žaisti ir suaugusius“. „Nintendo“ vadovas Satoru Iwata neseniai pasakė, jog jo vizija - kad kiekvienas studentas kiekvienoje mokykloje naudotų „DS“. Prireiks daug laiko ir energijos, norint pasiekti šį tikslą, kadangi ilgą laiką mokytojai „DS“ laikė didžiausiu priešu.
  19. Šįryt kompiuterinių žaidimų mėgėjus pradžiugino naujiena apie naujojo Xbox 360 Resident Evil Limited Edition Console Bundle pasirodymą. Taip pažymėtas pirmojo Capcom Resident Evil išleidimas. Tai standartinė XBox 360 Elite sistema su 120 GB kietuoju disku. Be valdymo pulto ir įprastinio priedų rinkinio gausite raudoną (vietoj juodo) bevielį valdiklį, kuris dera prie valdymo pulto, bei Resident Evil 5 kopiją, taip pat kodus išskirtinėms Resident Evil temoms ir Capcom's Super Street Fighter ll Turbo HD Remix kopiją. Šis ryšulys bus išleistas kovo 13 dieną (penktadienį, 13 dieną), tą pačią dieną kaip ir Resident Evil 5 žaidimas (be priedų). Numatoma kaina – 399 doleriai. Kaina yra tokia pati kaip ir paprasto juodo XBox 360 Elite, kuris parduodamas kartu su dviem žaidimais: LEGO Indiana Jones ir Kung-Fu Panda. Akivaizdu, kad šis rinkinys skirtas daugiau šeimoms.
  20. kuo jis skiriasi nuo oficialiam ms saite esancio updeito? ne tas pac?
  21. Cia buvo gana didele problema forume del paieskos. Jis yra tokia pusetina 2.X serijoje, kuria naudojam veikia pusetinai. 3.0.x serija - yra dar prastesne (kuria itariu panaudosim trumpa laika), o naujojoje 3.1.x serijoje paieska yra visai pergaminta, perdaryta ir yra daug geresne. tai va, tokios naujienos.
  22. Netycia su'youtub'e-inau, Silent Hill 2 meets Night At The Roxbury
  23. Lagična, dorklei, genialu tai kas paprasta Ne į temą kogero tokiu budu ir naujinsiu boxa.
  24. toks dalykas be abejo yra aktualus, ir be papildomo prasymo galetum tai padaryt