• Pranešimai

    8.296
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    470
  • Atsiliepimai

    100%

Visas Impaler turinys

  1. Technologijų milžinė „Microsoft“ patvirtino gandus, kad ketinama uždaryti žaidimus kuriančią bendrovę „Ensemble Studios“, kurioje gimė tokie projektai kaip „Age of Empires“ bei „Age of Mythology“. Studijos durys visiems laikams bus užvertos, vos tik ji pabaigs darbą prie paskutiniojo savo žaidimo – realaus laiko strategijos „Halo Wars“. „Šis sprendimas neturi nieko bendro su „Ensemble Studios“ darbo kokybe bei talentu. Tiesą sakant, daugybė žmonių, kuriems teko matyti šiuo metu dar kuriamą „Halo Wars“, pripažino, kad tai bus fantastiškas žaidimas“, - teigiama „Microsoft“ pranešime spaudai. Paprašyti papildomo komentaro, kompanijos atstovai paaiškino, jog šis žingsnis buvo paskatintas grynai finansinių motyvų. „Microsoft“ taip pat pranešė, kad geriausi „Ensemble Studios“ žmonės formuos naują studiją ir ateityje toliau dirbs prie projektų su „Microsoft Game Studios“. Taip pat jie teiks palaikymą „Halo Wars“. „Ensemble Studios“ įkurta 1995 m. Teksaso valstijoje (JAV). Po šešerių metų bendrovę įsigijo „Microsoft“. Populiariausio studijos žaidimo – istorinės strategijos „Age of Empires“ – pasaulyje iš viso parduota per 20 mln. kopijų.
  2. Gamers World Bangladesh blog’as parašė įrašą apie tai, jog X360 platforma turi geresnius žaidimus už PS3 ir Wii kartu sudėjus. Don’as Mattick’as, Xbox bosas, pasakė:"Užeikiti į Metacritic svetainę ir suskaičiuokite žaidimus, gavusius 90-ies ir daugiau balų įvertinimą mūsų platformoje, tuomet sulyginkite šį skaičių su Wii ir PlayStation 3". Norit tikėkit, norit ne X360 turi 12 grajų turinčių tokį skaičių, kai tuo tarpu Wii ir PS3 turi po 5. Maža to, Xbox 360 platforma turi ir didžiausią žaidimų biblioteką - 427 grajai, Wii gi 234, o PS3-iukas viso labo 186. Taipogi skubu pradžiuginti visus Wii gerbėjus, konsolė turi didžiausią procentą prasčiausiai vertinamų žaidimų biblioteką. Įraše rasite ir daugiau Metacritic statistikos.
  3. Šiandien Microsoft, Bungie ir US armija paskelbė savo planus verbuoti geriausius Halo 3 žaidėjus pirmajam Halo 3 turnyrui kuris vyks balandžio mėnesį, per Xbox Live. Tai yra tas pats turnyras apie kurį gruodį netyčia prasitarė kūrėjų komanda. Registracija internetiniam turnyrui prasidės kovo mėnesį, o pats turnyras prasidės balandį su laimėtojais kurie gaus prizus ir neišblėstančia reputacija žaidime. Norint gerai paruošti balandžio Halo 3 turnyrą kas mėnesį bus rengiamos treniruotės, mokymai. Pirmosios treniruotės bus snaiperiams ir vadinsis "Sniper school" - snaiperių mokykla į kurią jau galima registruotis. Registracija yra privaloma, negalėsite šiaip prisijungti, tad vis pažiūrėkite naujienas, kada vyks treniruotės. US armija padės žaidėjams kaupti patirtį dedama video medžiagą į Xbox Live su ekspertų patarimais Halo 3 žaidėjams. Įsitraukite į veiklą registruodamiesi į snaiperių mokyklą tuoj pat, bei prisijunkite prie kitų renginių vykstančių kovo mėnesį ir išmokite "pwnint" kaip profai, o balandžio mėnesį turėsite šancą parodyti ką jūs galite. Reikia pasitikėti savo jėgomis. Sėkmės.
  4. Larris Hryb'as paskelbė didžiausio populiarumo susilaukusius žaidimus Xbox Live sistemoje. Turbūt niekas nenustebs sužinoję kurią vietą užima Halo. XBOX Live Top 5 1. Halo 3 2. Gears of War 3. Call of Duty 4 4. Tom Clancy's Rainbow Six Vegas 5. Call of Duty 3
  5. Eidos pranešė, jog Tomb Raider: Anniversary (XBOX360 plotformoje) pasieks europą jau kitą savaitę! Žinoma, jeigu nenorite judėti, jau nuo lakpričio galėsite žaidimą parsisiųsti iš Xbox Live už 2400 taškus (28 eurus). Tomb Raider: Anniversary - Tai kiekvienų dalių nuo pat pirmos perdarymas. Pirmieji Tomb Raider žaidimai susilaukė pasaulinės sėkmės. Holivude buvo net nufilmuotas filmas su "Didžialūpe" Jolie.
  6. Konano ir Simpsonų demo žaidimus nuo šiol bus galima parsisiųsti per XBOX Live. Simpsonai "svers" apie 442MB, o Konanas - 483MB. Jau žinoma, kad Smpsonai bus išleisti Lapkričio 2 dieną. O tuo tarpu pilną Konano žaidimą jau galima įsigyti.
  7. Korporacija Microsoft oficialiai patvirtino, kad šių metų balandžio 6 dieną ji pristatys naują sistemos atnaujinimą, kuris nuo šiol leis Xbox 360 žaidimų kompiuterių turėtojams visapusiškai pasinaudoti savo turimomis USB tipo laikmenomis. Kaip pranešama, naujasis atnaujinimas leis USB laikmenoje talpinti informaciją, žaidėjų profilius ir žaidimus, o didžiausia talpa, kurią palaikys žaidimų kompiuteris, bus 16GB, kas, pripažinkime, gana pakankama. Panašu ir tai, kad Xbox 360 palaikys ir didesnės talpos kaupiklius, tik problema ta, kad daugiau 16GB iš jų nepanaudosime. Visgi, tai nėra didžiausia problema. Kaip žinia, priekinėje pusėje Xbox 360 turi dvi USB jungtis, tad tai be vargo jums leis tiesiog įsidėti du 16GB USB kaupiklius, taip padidinant bendrą talpą iki 32GB. Kalbama, kad kai kurie išoriniai kietieji diskai taip pat veiks su žaidimų kompiuteriu, bet ir jų atveju daugiau 16GB vietos negausime.
  8. Jei ruošiatės pirkti naują „Xbox 360“ žaidimų konsolę, tuomet galbūt verta šiek tiek luktelėti. Pasak analitikų prognozių, naujasis „Xbox 360 Slim“ turėtų pasirodyti kiek vėliau šiais metais. Atrodo, kad „Microsoft“ pasekė „Sony“ pavyzdžiu ir planuoja pristatyti plonesnę ir mažesnę savo produkto versiją, kuri neužimtų daug vietos šalia Jūsų televizoriaus. Jei tikėti Maiklo Pachterio duomenimis, naujoji „Xbox“ versija turės 250 GB kietąjį diską bei atkeliaus kartu su „Project Natal“ įrenginiu. Visa tai nusimato prieš Kalėdinį apsipirkimo sezoną. Tuo tarpu Maiklo Pachterio kolegos už Atlanto, pritaria brito nuomonei bei priduria, jog „Xbox 360 Slim“ 250 GB versijos bei komplekte esančio „Project Natal“ kaina pasirodymo metu JAV sieks 300 dolerių, dabar tiek kainuoja 120 GB „Xbox 360 Elite“ versija. Komplekto kaina, analitikų spėjimais, D. Britanijoje sieks 200 svarų sterlingų. „Microsoft“ jau kiek anksčiau leido žiniasklaidos atstovams išbandyti jos kuriamus naujos kartos valdymo prietaisus. Nepaisant vėluojančio reakcijos laiko ir kitų ne tokių akivaizdžių problemų, bendrovė žada, kad „Project Natal“ rinką išvys 2010 metų spalio mėnesį.
  9. Nors „Nintendo DS“ nėra pati tinkamiausia platforma strateginiams žaidimams, bendrovei „Epic“ taip neatrodo. Ji ruošia taktinės strategijos „Jagged Alliance“ versiją šiems kompiuteriams. Nintendo DS“ žaidėjai jau gali mėgautis „Civilization Revolution“ bei „Age of Empires: The Age of Kings“. Naujasis „Jagged Alliance“ prisidės prie strateginių žaidimų rinkinio ir pasiūlys žaidėjams kurti bei vadovauti samdinių būriui. Pirmą kartą projektas „Jagged Alliance“ debiutavo 1994-aisiais. Bendrovės „Sir-Tech“ kūrinys netruko išsikovoti pripažinimą, tad netrukus buvo išleistas jo papildymas, o vėliau ir antroji dalis bei keli jos priedai. Šiuo metu kuriama jau trečioji „Jagged Alliance“ dalis. Ji pasižymės visiškai nauju 3D grafikos varikliu, nauja siužetine linija, samdiniais, ginklais ir kt. Žaidimas debiutuoti turėtų dar šiais metais. Kino bendrovė „Union Entertainment“ paskelbė kurianti ir filmą pagal „Jagged Alliance“, tačiau daugiau detalių apie jį kol kas nepateikia.
  10. Naujame Nintendo Power numeryje pasirodė pirmos oficialios Grand Theft Auto: Chinatown Wars (Nintendo DS) detalės. Žaidimas bus Cel-shaded ir be abejo su m-rated, 3D kelione po Liberty City. Ši dalis pasiskolino iš GTA IV mobilaus tel. panaudojimą daliai žaidimo UI, su PDA, kuris tvarkys jūsų el. paštą, kontaktus, žemėlapį, muzikos grotuvą, GPS ir būseną. Chinatown Wars taip pat turės automatinį taikiklį bei keletą "skoningų" mini-žaidimų. Į arsenalą bus įtrauktas ugniasvaidis ir kulkosvaidis, o wanted sistema bus panaši į GTA IV. Daugiau detalių: - M-reitingas - Izometrinis kameros kampas - Cel-shading - Geras touch screen panaudojimas - "Skoningi" mini-žaidimai - Statusą galima įkelti į Rockstar Social Club website per Wi-Fi - Piršto dydžio ikonos - Trumpesnės misijos, arkadinė kokybė - Taikymas su valdymo pultu, automatinis taikiklis su R mygtuku - Subtilus automatinis vairavimas - Jei misija žlunga, galima grįžti - Kulkosvaidis, ugniasvaidis - Gera dalis Liberty City modeliuojama žaidimo metu (skirtingi maršrutai nei per konsolės žaidimus) - Jokių problemų su įkrovimo laiku, draw-in ar frame rate - Daug pėsčiųjų, mašinų ir pan. ekrane - Wanted sistema - tikslas yra sugadinti policijos mašiną betkokiu būdu - 24 valandų dienos / nakties ciklas - Daug radijo stočių - 800,000 hand-optimized šaltinio kodų linijų (gi žmonėms patinka detali informacija?) - Iki šiol dar nieko nežinoma dėl multiplayer / Wi-Fi ypatybių
  11. Wii pardavimai šią savaitę buvo 73,938 vienetų, o šiems pardavimams įtakos turėjo tokie žaidimai kaip "Mario Party 8","Wii Sports" ir "Wii Play". Kiti savaitiniai pardavimai Japonijoje: PSP - 33,715 vnt. PS3 - 21,231 vnt. PS2 - 15,240 vnt. XBOX 360 - 2445 vnt. Žinant, kad visos konsolės išskyrus XBOX 360 yra gaminamos Japonų gamintojų, nedaro kažkokio "WoW". Savas perka savą daiktą...
  12. Kompanija „Yahoo“ pateikė ieškinį Nacionalinės Futbolo Lygos (NFL) žaidėjų asociacijai: ieškinyje prašoma pripažinti, kad kompanijos „Yahoo“ žaidime nėra pažeidžiamos žaidėjų teisės ir prašoma neleisti žaidėjų asociacijai grasinti kompanijai bei kištis į šį žaidimą. Bendrovė teigia, jog ji neturėtų būti verčiama mokėti autorinius honorarus už internetiniame futbolo žaidime naudojamus atlikėjų vardus, statistinę informaciją ir nuotraukas, kadangi ši informacija yra viešai prieinama. JAV Minesotos apygardos teismui pirmadienį buvo paduotas „PDF“ formato skundas dėl žaidėjų asociacijos grasinimo interneto gigantę paduoti į teismą, jeigu ji nemokės licencinių mokesčių už informaciją. Skunde rašoma, jog „Yahoo“ praėjusį futbolo sezoną turėjo licencinius susitarimus su žaidėjų sąjunga, tačiau šie sandoriai pasibaigė kovo 1 dieną. Bendrovė „Yahoo“ tvirtina, kad jai nebereikia asociacijos leidimo naudotis šia informacija. Kompanija remiasi analogiška balandžio mėnesį vykusia byla: žaidėjų asociacija prieš kompaniją „CBS Interactive“. Teismas nusprendė, kad bendrovei „CBS Interactive“ nereikia mokėti už naudojimąsi futbolo žaidėjų vardais bei statistiniais duomenimis, nes ši informacija jau pateikta viešame domene. Žaidėjų asociacija pateikė apeliaciją šiam teismo sprendimui. 2007 metais pagrindinė beisbolo lyga (MLB) pralaimėjo bylą kompanijai „CBC Distribution and Marketing“, pardavinėjančiai sporto prekes internetu, elektroniniu paštu, įprastu paštu bei telefonu. MLB tvirtino, kad „CBC“ beisbolo žaidėjų vardus ir statistinę informaciją naudojo neturėdama licencijos ir taip buvo pažeistos žaidėjų teisės. „CBC“ laimėjo bylą apygardos teisme bei apeliaciniame teisme. „Yahoo“ futbolo žaidime dalyvauja net 15 milijonų žmonių ir per metus šis žaidimas uždirba 1 milijardą dolerių pajamų. NFL žaidėjų asociacijos direktorius Carl Francis atsisakė komentuoti šią bylą.
  13. Kalbėdama apie atėjimą į Lotynų Amerikos rinką, bendrovė „Sony” paskelbė, jog visame pasaulyje buvo parduota daugiau nei 21,3 mln. Playstation 3 konsolių. Atstovų bendrovė pridūrė, jog užregistuotų „PlayStation network” vartotojų skaičius jau viršijo 17 milijonų. Taip pat prieš savaitę „Sony” pranešė apie 50 milijonų kišeninių žaidimų platformos PlayStation Portable pardavimą. Šiemet PlayStation 3 žada pradėti rimtą kovą su „Xbox 360” JAV rinkoje. Tai bus sunku, nes dabartinės Microsoft konsolės Xbox kaina yra žymiai mažesnė ir tai yra didelė kliūtis. Tačiau manoma, jog kaip tik šiemet PlayStation pradės mažinti savo kainas.
  14. Birželio 26 - 28 dienomis, Kelne (Vokietija) vyks Europos regioninis World of Warcraft ir Warcraft III čempionato finalas. World of Warcraft varžybos vyks mūšių formatų arenoje, komandomis po tris asmenis. Toks pats formatas bus ir žaidėjams iš Šiaurės Amerikos, Pietų Korėjos ir Taivano. Pasibaigus šioms varžyboms bus išaiškinti asmenys, kurie dalyvaus finaliniame Warcraft čempionate Kalifornijoje (Jungtinės Valstijos). Pranešama, jog pasaulinis Warcraft finalas vyks parodos „BlizzCon 2009“ (rugpjūčio 21 - 22 d.) metu. Komandos, regioninėse kovose laimėjusios pirmas ir antras vietas World of Warcraft mūšiuose, gaus kelionę į pasaulio varžybų finalą ir atitinkamai 15 bei 6 tūkstančių JAV dolerių finansines premijas. Apie „Warcraft III“ prizus dar nepranešama, tačiau pernai metais prizai buvo 10 000 dolerių, o pasaulio čempionai gavo 25 000 dolerių.
  15. Svetainė „BNet" rado kompanijos „Google" 2009 metų vasario 19 d. pateiktą svarstymui ir neseniai patvirtintą patentą Nr. US 2009/0297118 dėl „Interaktyvių žaidimų, kurie remiasi skaitmenine vaizdo medžiaga, kūrimo internetinėje sistemoje". „Prie videomedžiagos gali būti viena ar daugiau nuorodų, keičiančių vaizdą ir (arba) savybes, kurios buvo būdingos jo talpinimo į internetą metu, - rašoma išradimo aprašyme. - Nuoroda gali būti kaip tekstas, atsirandantis tam tikrose vietose tam tikru metu, pauze, sustabdančia vaizdo atkūrimą tam tikru laiku. Tokias nuorodas galima naudoti kuriant interaktyvius žaidimus, naudojant videoklipus, kai paspaudus tam tikrą videoklipo vietą, sukeliamos tam tikros pasekmės". Gali atrodyti, kad čia nėra nieko neįprasto, nes žaidimai, kurie remiasi skaitmeniniu vaizdu, buvo ir anksčiau. Bet kalbama apie technologiją, kuri žymiai supaprastina šių kūrinių kūrimo procesą. Užteks patalpinti „YouTube" keletą videoklipų su keliais tos pačios scenos variantais, įvesti nuorodas - ir žaidimas paruoštas.
  16. Kompanija „Sony“ pranešė, kad savo naująjį judesių valdiklį, skirtą videožaidimų konsolei „PlayStation 3“, išleis 2010 metų rudenį. Tai bus naujas iššūkis kompanijos „Nintendo“ konsolei „Wii“. Valdiklis, kartu su įdiegta į konsolę kamera, fiksuos žaidėjo judesius, kurie bus pamėgdžiojami ekrane esančių veikėjų, mosikuojančių kardais, teniso raketėmis, ginklais ar beisbolo lazdomis. Kompanijos „Sony Computer Entertainment Inc“ vadovas Kazuo Hirai pažadėjo pateikti įvairių žaidimų, kuriuos bus galima žaisti naudojant šį valdiklį. Valdiklis bus pristatytas Japonijos, Šiaurės Amerikos, Europos ir kitose rinkose. Kompanija „Sony“ pernai metais pristatė ledinuko formos valdiklį, šiek tiek primenantį kompanijos „Nintendo“ sukurtą valdiklį. „Sony“ bei kompanija „Microsoft“, gaminanti konsolę „Xbox“, labai atsilieka nuo konsolės „Wii“, kuri buvo pristatyta 2006 metais kartu su judesio aptikimo valdikliu, galinčiu imituoti ginklo, kardo, golfo lazdos ar orkestro batutos judesius. Dabar šios kompanijos siekia sulaukti „Wii“ sėkmės. Kompanija „Microsoft“ iki metų pabaigos tikisi pristatyti technologiją, kuri leis žmonėms žaisti videožaidimus natūraliais kūno judesiais. Taigi, jiems nereikės jokių ranka valdomų valdiklių. „Natal“ sistema naudoja kamerą, balso ir veido atpažinimo programinę įrangą, galinčią atpažinti žmones ir jų veiksmus. Naujoji sistema suteiks žmonėms galimybę žaisti lenktynių žaidimus judinant jų rankas taip, lyg jie sukiotų vairą.
  17. Žaidimui „Tetris“ jau daugiau nei 25 metai, tačiau tai vis dar geriausiai parduodamas visų laikų žaidimas – visame pasaulyje šis žaidimas buvo parsisiųstas į mobiliuosius telefonus net 100 milijonų kartų. Kompanijos „Electronic Arts Inc“ mobiliojo ryšio padalinio pasaulinės leidybos viceprezidentas Adam Susiman teigė, jog šis skaičius labai svarbus ne tik kompanijai „EA“, bet ir visai mobiliųjų žaidimų pramonei. Tai žymi nenykstantį žaidimo „Tetris“ populiarumą. „EA Mobile“ bei kompanija „Blue Planet Software“, iš kurios perkama licencija, ketvirtadienį Monrealyje oficialiai paskelbs šią naujieną. Žaidimas „Tetris“ buvo sukurtas 1984 metais. Jį sukūrė Sovietų programuotojas. Šis žaidimas išpopuliarėjo 1989 metais kompanijos „Nintendo Co“ sukurtame mobiliųjų žaidimų prietaise „Game Boy“. Nuo to laiko šį žaidimą konsolėse, internete ar mobiliuosiuose prietaisuose, tokiuose kaip „iPhone“ ar netgi paprastuose mobiliuosiuose telefonuose, žaidžia milijonai žmonių. Žaidimas pasižymi aiškia sąsaja, paprastu valdymu ir pritraukiančiu pobūdžiu, taigi, jis ypač tinkamas mobiliesiems prietaisams. Žaidimo „Tetris“ kūrėjas Alexey Pajitnov tvirtino, jog pats žaidimas yra paprastas ir lengva į jį įsijausti, tačiau pasiekti gerų rezultatų pakankamai sunku. „Jis tinka visoms demografinėms grupėms, įvairioms kultūroms“, - teigė jis. Kompanija „EA“ neatskleidė, kiek užsidirbo iš žaidimo „Tetris“. Norint parsisiųsti šį žaidimą į mobilųjį telefoną „iPhone“, reikia sumokėti 5 dolerius. Adam Susiman tvirtino, jog šis žaidimas prieinamas 60 valstybių ir jį galima žaisti 64 000 skirtingų mobiliųjų telefonų.
  18. JAV karinio jūrų laivyno atlikto tyrimo metu buvo išsiaiškinta, jog žmonės, mėgstantys žaisti kompiuterinius žaidimus, gali geriau kovoti su priešais nei tie, kurie nemėgsta šių žaidimų. Remiantis Ray Perez duomenimis, žaidėjai turi 10-20 proc. geresnius suvokimo bei pažinimo gebėjimus nei žmonės, nežaidžiantys videožaidimų. Jis pridūrė, jog jo biuras nustatė, kad videožaidimai gali padidinti trumpalaikę atmintį bei amžinus sugebėjimus. Karinio jūrų laivyno tyrimų biuras bando sukurti mokymo technologijas bei mokymo metodus, galinčius pagerinti sugebėjimą kariauti. Dabartiniai JAV kareiviai susiduria su rimtais iššūkiais, todėl JAV Vyriausybei būtina surasti efektyvias mokymo technologijas, galinčias pagerinti kareivių sugebėjimus mūšio lauke. Anot Ray Perez, šioje srityje geriausiai pasirodyti gali būtent tie, kurie mėgsta kompiuterinius žaidimus. Ankstyvieji tyrimai rodo, kad žaidėjų išsiugdyti gebėjimai gali tęstis daugiau nei dvejus metus. Tai gali būti ypač vertingas atradimas JAV Vyriausybei, kadangi kareiviai į karines zonas siunčiami vienerių metų laikotarpiui. Nors JAV karinio jūrų laivyno tyrimų biurui dar reikia atlikti daug tyrimų, kad tiksliai nustatytų, kaip videožaidimai veikia smegenis bei didina kareivių sugebėjimus, tačiau mokslininkai jau bando kompiuterinius žaidimus naudoti kaip mokymo priemones. Remiantis Ray Perez, mokslininkai svarsto galimybę mokymams naudoti mobiliuosius prietaisus bei galimybę imituoti mūšius virtualioje aplinkoje. Kol kas neaišku ar JAV Vyriausybė ketina žaidėjus priimti į kariuomenę. Tai galėtų būti antrasis Vyriausybės pasirinkimas, nes jie jau turi reikalingus mokymus, galinčius paversti juos efektyvesniais kareiviais. Karinio jūrų laivyno biuras ir toliau ketina tęsti tyrimą, padėsiantį išsiaiškinti, kaip videožaidimai įtakoja kareivius.
  19. absoluciai taip tiek forume tiek portale dedant naujienas bus stengiamasi kuo daugiau itraukti ivairiu tarnybu.
  20. pala pala apie kokius pakvietimus tu kalbi? Jei kalbi apie "oficiali pakvietimu tema" tai ten patys nariai / modai taip sugalvojo - nedalint naujokam invaitu. As su tuo nieko bendra neturejau.
  21. hmmm keista. siaip nieko nebuvo daryta paciai PLM, itariu operoje ka nors keisk settinguose prie saugumo. nes jokiu sertifikatu mes neturim ir neturesim (ne eshopas esam). bergzdziai tikrina ta opera kazka.
  22. privalai pasidaryti favicon.ico ikonele ir ikelti i root'a. jei imanoma tai ju sistemoje - tai eis, jei ne - ne.
  23. Na papasakok kaip susitvarkei tada ir uzrakinsim