• Pranešimai

    8.296
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    470
  • Atsiliepimai

    100%

Visas Impaler turinys

  1. Būtent tokią įžvalgą pateikė bendrovės „Electronic Arts“ vadovas Johnas Riccitiello. Anot jo, dėmesys iš Holivudo kompanijų, kuriančių filmus bei įvairius TV šou, vis labiau ir labiau krypsta į kompiuterinius žaidimus. „Iš to, ką girdėjau iš kai kurių Holivudo prodiuserių, jie dabar nerimauja, ar filmo „Iron Man“ neužgoš „Grand Theft Auto IV“ debiutas. To Holivude dar nebuvo“, – sakė J. Riccitiello. Anot jo, Holivudo kompanijos šiuo metu aktyviai imasi adaptuoti įvairius žaidimus į didžiuosius kino ekranus. Tuo tarpu žaidimų kūrėjai vis vangiau imasi dirbti su įvairiausiais kino projektais. „Žaidimai pradedami traktuoti kaip meno forma, o ne kaip žaislai. Esu tikras, kad kai kurie jų paliks didesnį pėdsaką istorijoje, nei patys žymiausi filmai“, – teigė EA vadovas.
  2. Tokie skaičiai paaiškėjo bendrovei „Think Service“ atlikus tyrimą, kurio metu buvo apklausti 4860 JAV dirbantys kompiuterinių žaidimų kūrėjai. Siekdama kuo tikslesnio rezultato, įmonė, skaičiuodama vidurkį, neskaičiavo tų, kurie uždirba po 10 tūkst. JAV dolerių per metus bei daugiau nei 202 tūkst. dolerių. Anot tyrėjų, mažiausiai iš kompiuterinių žaidimų kūrėjų uždirba jų testuotojai, kurių metinis atlygis siekia 39 tūkst. JAV dolerių. Tai, anot „Think Service“, paaiškinama jų nedidele patirtimi, mat dažniausiai žaidimus testuoja 3 metų kompanijoje neišdirbę darbuotojai. Tuo tarpu 6 metus įmonėje dirbantys testuotojai susižeria apie 70 tūkst. dolerių per metus. Daugiausia kompiuterinių žaidimų versle uždirba verslo valdymo bei rinkodaros srities darbuotojai, kurių metinis atlyginimas yra kiek didesnis nei 100 tūkst. dolerių. Antroje vietoje rikiuojasi programuotojai, uždirbantys po 83 tūkst. JAV dolerių. Už jų rikiuojasi gamybos (78 tūkst.), audio (73 tūkst.), animacijos (66 tūkst.) bei dizaino (63 tūkst.) kūrėjai.
  3. Monotoninė fizinė veikla sukelia vadinamus profesinius susirgimus. Daug sėdintiems prie kompiuterio turėtų būti pažįstami nugaros ar riešų skausmai. Tačiau net ir aktyvius judesius skatinantis „Wii“ gali sukelti panašaus pobūdžio negalavimus. Netgi tokius, kad medikai juos pripažintų atskiru susirgimu. DailyTech svetainėje rašoma, kad į vieną Ispanijos mediką kreipėsi ilgai virtualų teniso žaidimą žaidęs „Wii“ savininkas. Žmogus skundėsi aštriais peties skausmais. Kai analogiškai skausmais pradėjo skųstis mediko pažįstamas, nusipirkęs „Wii“, priežastis tapo aiški. Tiesa, kaip taikliai pastebi „TechDaily“, ligos gydymas yra skausmingesnis už pačią ligą: savaitinė ibuprofeno dozė ir visiškas „Wii“ žaidimų atsisakymas. Panašius sutrikimus buvo sukėlęs ir 1990 metais ypač išpopuliarėjusio „Nintendo Entertainment System“ (NES) žaidimo pultelis. Dėl pastoviai įtemptų tam tikrų raumenų grupių, žadėjai pradėdavo skųstis nykščio skausmais.
  4. negražu, tačiau o ar gražu taip išsidirbinėt?
  5. Bled, ką jūs čia su tom padėkom durniuojat? Nors visos padėkos ir minusai/pliusai bus resetuoti in PLM v3, bet tai nereiškia, kad išsikalinėt galit taip kaip dabar.
  6. Ar svajojot kada nors sužaisti keletą žiaurių kovų su tokiomis repo žvaigždėmis kaip Snoop Dogg, Xzibit, Method Man, Redman, WC, Mack 10, Ice-T, Busta Rhymes, Fat Joe, Slick Rick, Erick Sermon, Flava Flav, Warren G, Lil' Kim, David Banner, Ghostface Killah? Šis žaidimas kaip tik jums, jei mėgstate smurtą, žiaurumą ir, aišku, hip-hopą! Keista, bet Def Jam yra prie Wrestling kategorijos o ne Fighting, na bet čia manau skirtumo nėra. Argi jums nepatiktų daužyti kokio tai Snoop Doggy dog'o galvą į betoninį stulpą? Leiskit atspėsiu.. net LABAI! Neturiu ką pridurti, žaidimo garso takelis hip-hop, žaidimo atmosfera - mašinų stovėjimo aikštelės ir visokie kitokie užkampiai kur renkasi reperiai... kovos stiliai paprasti, tekšt i sieną tekšt iš galvos, šnai i bortuką ir viskas. Jei rimtai tai kiekvienas kovotojas turi savo silpnybių bei stiprybių, praeis ne viena diena kol "įkirsite" visų kovotojų sistemas. Ehhh.. apie grafiką, na tiesiai šviesai grafika 10/10 viena iš geriausių padarytų ant PS2. Taigi, jei turite savo fighting kolekciją - šis žaidimas turi buti pas jus.
  7. Ši tema jau seniai pasidarė tokia be konkretaus tikslo ir krypties
  8. Deja su miestais bus tik tame spec. mod'e.
  9. Bent paguodai bus tas, kad bus is anksto nurodyti laukai kuriuos reikia uzpildyti kuriant skelbima. Todel manau, kad skelbimai bus tikslesni ateityje.
  10. Dabar pasakysiu apie skelbimus atvirai, PLM v3 - bus lygiai tas pats kas ir yra dabar. Skelbimai nesikeis. Kodel? Deja skelbimu mod'a kuriantis zmogus nesugebejo dar padaryti poros funkciju, o kol pro mano pageidavimus, kurie yra PlayManu geriausiam interesui, nepraejo - tol PlayManams ir nesiulysiu nedabaigto skelbimu modulio. pasakysiu dar tiek, kad skelbimai greiciausiai 'by default' dings is 'nauju postu' srauto ir bus matomi tik is portalo. o ir galiausiai jei bus pribaigtas skelbimu modulis (viena diena tikrai bus) skirstymas pagal kategorijas bus tik pagal veiksma - parduoda/keicia/perka, o jei pasiseks ir pagal kitur kriterijus. ir tai paspoilinau visiems, kad buvau, ty. esu isgeres ^_^
  11. Nutekinta pirmoji, pasak gandų, jau senokai ruošiamo PlayStation telefono, kuriamo kartu su Sony Ericsson padaliniu, nuotrauka. Išslenkantys įrenginio mygtukai labai primena nešiojamą konsolę PSP Go, tačiau čia naudojama Google operacinė sistema Android. Be to, kalbama, kad jis kur kas galingesnis: naudojamas 1GHz Qualcomm MSM8655 procesorius ir 512 MB RAM (PSP parametrai atitinkamai 333 MHz CPU ir 32 MB RAM). Taip pat pranešama, kad tarp valdymo mygtukų esantis laukelis yra lietimui jautrus ir atkartos PlayStation pultelio analoginių svirtelių funkcijas. Nors šis įrenginys atrodo išties tikras, abejonių lieka daug, mat nematyti specifinės Android vartotojo sąsajos bei PSP ženklelių. Tad jei tai ir yra gandais apipintas „PlayStation“ telefonas, jo, ko gero, dar reikės ilgai laukti.
  12. Ne į temą radau, nes ex-mod'as slaptas (nintendo guru) ale užaugo ir pasuko tokiais keliais kokius aš paminėjau
  13. Sveikinam mūsų senbuvį nuo pirmųjų dienų, STRiKE TEAM narį, Baiką. Nors suėjo jau 16, tikiuosi, kad mergos ir alus nepakeis PlayManijos (bent kiek dar apsilankysi )
  14. saukyklos tikslas blevyzgoti, kalbet apie nieka. tu dar nesijaudink del vip'o, gi iki siai dienai dar gali naudotis ta saukykla portale pacioje saito apacioje. P.S. nori vip dabar - skaityk cia
  15. Greiciausiai taip ir bus padaryta PLM v3. Jau naujas dizainas su naujais logo yra paruostas. Smailai forume tikrai liks tokie patys plius dasides keli nauji.
  16. #1 PLM nebus niekada "apmokestinamos" pirmos butinybes funkcijos, PLM nera one.lt. Saukykla yra toli grazu nuo butinybes. #2 nori uzduot klausima? o kam tada forumas skirtas, jei ne klausimam uzduot, bendraut?? nepamirsk dar kar yra skype kanalai. jei tavo klausimai yra apie ora ir pan.
  17. Sveiki, PlayManai Moo iniciatyva buvo praplėstos Apple forumo skiltys: ir Moo paskirtas tų forumo skilčių moderatoriumi. Sveikinimai Moo ir sėkmės iPlayManijoje ;)
  18. Nuspresta, kad saukyklos tikrai nebebus paprastiem nariam in PLM v3 Jeigu saukykla bus - bus tik VIP'am.
  19. http://www.cha.lt/category/video/59231-kai...-esi-grazi.html Prabalsuokit 5 žvaigždutėm Ačiūūū
  20. PlayManija himnas http://gobarbra.com/hit/new-fdbd9e617401a1cf39eac31e7dfa4826
  21. Galiu pasakyti tiek, kad portale in PLM v3 šaukyklos nebeliks. Čia yra faktas. Ar ji bus perkelta į forumą? - Matysim, dar nenuspręsta. Ar šaukykla taps tik VIP'ų privilegija - irgi matysim.
  22. Skaiciau, kad tos nesamones buvo reportuotos facebook dev'ams, tikiuosi gaus banus kas kuria ta slamsta ir baigsis tos nesamones, srautu tersimai