• Pranešimai

    8.296
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    470
  • Atsiliepimai

    100%

Visas Impaler turinys

  1. Gunnar Opticks kompanija yra užsibrėžusi padaryti akinius kompiuterio vartotojams. Mintis yra tokia, kad ypatingi akiniai, sumažinantis šviesos ryškuma ir mažinantis išsiblaškiusią išorinę šviesą, kad sumažintų akių varginimą. Rėmeliai ir lęšiai yra meistriškai padaryti buvo pasakyta, kad sukurtas "mikroklimatas" aplink jūsų akis, užstojantis sausą orą ir truputį didina drėgmę aplink akis. Pradžioje tai atrodo šiek tiek kvaila, bet kuo daugiau galvojant apie tai tuo atrodo prasmingiau. Kompanija neseniai pradėjo pardavinėti akinius ir jau pradėjo planus padaryti akinius, suprojektuotus specialiai žaidėjams. Žaidėjo akiniai bus panašus tik kad, bus patogesni po ausinėmis.
  2. Pitsburgo policija ieškojo keturių žmonių, kurie trankė ir spardė paauglį dėl to kad ginčijosi dėl Playstation 3. Policija sako, kad Grensburge penktadieno naktį 18 metų vaikinas priėjęs prie apytiksliai 30 žmonių grupės, ir kai jis pradėjo kalbėti su jais, keturi žmonės užpuolė jį. Vienas iš vyrų smogė jam į veidą su kastetu, sulaužydamas kaulą šalia jo akies. Kai paauglys nukrito ant žemės, vyrai pradėjo spardyti jį. Policija sako, kad užpuolimo priežastis buvo ginčas dėl Playstation 3 turėjimo.
  3. Kompanija JVC oficialiai paskelbė praplėsianti savo D-ILA (angl. Direct-Drive Image Light Amplifier) produktų liniją, skirtą didelės skiriamosios gebos vaizdo projektorių rinkai. Kompanijos naujausia 1,75 colio 8K4K D-ILA matrica turi didžiausią pasaulyje taškų skaičių ir gali atkurti maždaug 35 megapikselių (8192 x 4320 taškų) vaizdą. Tai yra maždaug 17 kartų didesnė raiška lyginant su "Full High-Definition" standartu. Taip pat tai reiškia, jog "Super Hi-Vision" standarto vaizdą atkurti bus galima naudojant tik vieną elektroninį komponentą. Ši technologija buvo kuriama nuo 2003 metų, sulig kiekviena karta didinant taškų skaičių ir spalvų kontrastą. Praėjusiais metais birželį JVC pristatė 1,27 colio 4096 x 2400 skiriamosios gebos matricos versiją, kuri pardavimui skirtuose projektoriuose pasirodė 2008 metų vasarį. Jei tokia tendencija kartosis, naujosios kartos produktus prekyboje išvysime jau už pusmečio.
  4. Visi naudojame elektros prietaisus. Suprantame, kad kompiuteriai eikvoja daug elektros energijos. Tačiau ekologiškumo prasme ypač svarbūs yra monitoriai. Vien tik JAV gyventojai, naudodami ženklu Energy Star pažymėtus monitorius (Energy Star žymimi elektros energiją taupantys produktai), per 2006 m. sutaupė 170 mlrd. kWh elektros. Tai reiškia, kad jie apsaugojo žemės atmosferą nuo 33 mln. tonų papildomų CO2 dujų.Jeigu visų žemėje esančių monitorių energijos suvartojimo efektyvumą pavyktų padidinti dar bent 2,5 proc., kiekvienam monitoriui reikėtų 6W mažiau elektros energijos. Ar sutaupyti 6W galėtų padėti sumažinti oro taršą? Kiek pasauliui būtų naudingas toks kiekis sutaupytos energijos, pabandė įvertinti „Meko Ltd.“ – JAV kompanija, atliekanti įvairių ekranų tyrimus. Ji išanalizavo monitorių ekologiškumo įtaką aplinkai. Tyrėjai iškėlė klausimą: kiek elektros energijos galima būtų sutaupyti, jeigu visi kompiuterių monitoriai 2,5 proc. efektyviau naudotų elektros energiją? Tarkime, iki 2011 m. visi monitoriai taptų sąlyginai ekologiški. Tokiu atveju sutaupytos energijos kiekiai per ateinančius keturis metus padidėtų daugiau nei 190 kartų. Tai pavaizduota žemiau esančiame grafike. Tokio ekologiškų monitorių vartojimo padarinius galima pateikti ir vaizdžiau. Pavyzdžiui, energiją galima palyginti su didžiausio šių dienų kainų siaubūno – naftos – kainomis. Iš vieno naftos barelio išgaunama 1700 kWh elektros energijos1. Naftos pagrindu pagamintos energijos vidutinis efektyvumas pasaulyje yra 34 proc2. Tai reiškia, kad iš vieno barelio naftos elektros prietaisai gauna 578 kWh elektros energijos. Kadangi vienas barelis apytiksliai lygus 160 litrų, vien tik per 2011 m. išsaugotumėme 1,47 mlrd. litrų (arba 9,3 mln. barelių) naftos. Iš tiek naftos galima išgauti 245 mln. litrų benzino ir su juo nuvažiuoti apie 3 mlrd. km – net 75 tūkstančius kartų aplink žemės rutulį. Dar vienas energijos taupymo pliusas – sumažėjęs anglies dvideginio (CO2) kiekis atmosferoje. Viena kilovatvalandė energijos išskiria 0,6 kg CO2 dujų3. Pritaikius šį skaičių dėl ekologiškų monitorių naudojimo įtakos sutaupytai energijai matome, kad 2011 m. CO2 kiekį galėtume sumažinti 3,3 mln. tonų. Kadangi Lietuvoje per metus į atmosferą išskiriama apie 23 mln. tonų anglies dvideginio, vien tik naudodami ekologiškus monitorius išvengtume per pusantro mėnesio šalyje išsiskyrusių CO2 dujų. Sutaupyti CO2 ir naftos resursai pavaizduoti grafike žemiau. Taigi, ar įmanoma pagaminti 6W mažiau elektros energijos naudojančius monitorius? Pasaulinis kompiuterių gamintojas Lenovo neseniai paskelbė apie ekologiškumo įvertinimus iš įvairių organizacijų jau gavusio ThinkVision L200p Wide išleidimą. Monitoriaus gamyboje panaudota nauja šviesos perdavimo technologija, dėl kurios sunaudojama vidutiniškai 6W mažiau elektros energijos. ThinkVision L200p Wide yra dešimtasis Lenovo monitorius, kurį technikos įtaką aplinkai vertinanti organizacija EPEAT apdovanojo auksu. EPEAT ir kitų elektronikos ekologiškumo vertinimo organizacijų – Energy Star, Blue Angel, EU Flower, TCO, Nordic Swan – ženklai reiškia, kad produkto gamintojai rūpinasi aplinka, prietaisų perdirbimo galimybėmis, pakuotės ekologiškumu ir prietaisų saugumu, vertina energijos efektyvumą ir gamyboje nenaudoja kenksmingų medžiagų. Šie ženklai padeda visuomenei išsirinkti „žalius“ produktus ir taip prisidėti prie Žemės išsaugojimo.
  5. Pokémon tapo populiariausia animaciniu filmu serija, kada nors rodytų Japonijoje, 11 pokemonų filmų surinko 50 milijardų Japonijos jenų tai yra apie 1080 milijonų litų. Paskutinis filmas, Giratin and the Sky's Bouquet: Shaymin, buvo išleistas Japonijoje liepos viduryje ir jau surinko apie 70 milijonų litų. Istorija yra apie berniuką su smailiais plaukais, kuris įvilioja į spąstus rutuliuose gyvūnus ir priverčia juos kovoti vienas prieš kitą. Pokémon filmams buvo nelengva Vakaruose, bet kartu su krūva žaidimų, pagrįstų frančize ir televizijos multiplikacija, frančizė yra viena iš pelningiausių visame pasaulyje. Nintendo pasakė mums per E3, kad Pokémon frančizė pardavė 180 milijonų vienetų, Wikipedia rašo kad tai yra antras iš būtybės-kovotojo žanro. Ši frančižę lenkia tik Mario.
  6. Japonijos Olimpinis plaukikas Kosuke Kitajima laimėjo aukso medalį vyrų 100 m plaukimo krūtine varžybose. Jis tikrai treniravosi labai sunkiai, kad pasiektų aukščiausį pasiruošimą, kuriame jis ir yra. Bet kas dar jam padėjo pasiekti Olimpinį aukso medalį? Mario and Sonic Olimpic Games, sako Kitajima! Ne, iš tikrųjų. Plaukikas aiškina: Matot, Mario plaukia, plaukimo krūtine būdu. Ir tokiu būdu, tai yra puikus proto lavinimas tam, kad pasiruoštum tikrai Olimpinei salei.
  7. Kai buvo paskelbta, kad Persijos Princą vaidins Jake Gyllenhaal nuomonės buvo įvairios - vieni buvo patenkinti, kiti manė, kad aktorius visiškai netinka šiai rolei. Visdėlto grimas, apranga ir keletas mėnesių pasiruošimo daro savo. Šiandien pasirodė pirmasis paveiksliukas iš filmo filmavimo aikštelės, kuriame matome Jake’ą pasiruošusį vaidinti Princo rolę. Na ir mano manymu šis aktorius idealiai tinka Prince of Persia filmui, o kaip jūs manot?
  8. Kartu su ateinančiu Tomb Raider: Underworld žaidimu, atėjo laikas pakeisti serijos didvyres Laros Croft senąjį modelį į kitą naujesnį. Pasitikite 23 metų Alison Carroll, parodamosios gimnastikos profesionalę iš Londono, Anglijos Kroidono rajono, kuri pati pasirodė pačiam Princui Charlesui. Panelė Carroll nugalėjo šimtus pretendentų į Laros Croft vaidmenį, nauja padėtis leidžianti jai baigti jos dienos darbą kaip registratorės. Ji dabar patiria griežtą kasdieninį treniruočių grafiką, kad įsitikintų, kad ji yra pasiruošusi pozuoti šalia aistruolių, gerokai susijaudinusi, kad žmonės nepastebėtų kad yra randas ant jos kairiojo kelėno ar ant krutinės apgamo.
  9. Dustin Waller, Klivlendę, Šiaurės Karolinoje gavo Playstation 3 nuo sužadėtinės, kuri nupirko panaudotą ar sugrąžintiną konsolę už 350 JAV dolerių iš nepriklausomo žaidimų mažmenininko Solsberyje. Antradienį, Waller sulaukė vizito iš policijos, kurie pasakė jam kad Playstation 3 yra vogta. Jie jį susekė kai jis prisijungė į PSN su akstesnio savininko prisijungimo vardu. Po to, kai policija konfiskavo PS3, Waller grįžo į parduotuvę, kad susigrąžintų pinigus. Jis gavo XBOX 360 vietoj PS3, jis mano, kad policininkai liepė parduotuvei, kad tuom pasirūpintų. Šis atvejis yra juokingas todėl, kad PS3 žaidėjas, kuris sako "Nesiseka su Xbox 360" gauna Xbox 360 iš esmės dėl policijos veiksmų. Statesville policija tyria šia bylą "vagystės ir PS3 buvimo tarp pavogto turto". Taigi jie stebėjo, kad kas nors prisijungtų su PSN prisijungimo vardu, ir tada Waller eidamas ieškoti PSN žaidimų buvo susektas deketyvų pagal savo IP adresą, poto jie gavę kratos orderį sužinojo jo gyvenamąją vieta iš jo interneto tekėjo. Waller nebuvo įtariamasis asmuo, o tik tas vaikinas, kuris pardavė parduotuvės mažmenininkui. Iš pradžių Waller sugrįžo, kad susigrąžintų pinigus, tačiau jam buvo pasakyta, kad tai yra prieš parduotuvės politiką, ir jį paliko tuščiomis rankomis. Parduotuvė vėliau jam davė Xbox 360, Waller mano, kad tai buvo padaryta Statesville policininkų raginimu. Bet išreiškiant tikrą dviejų konsolių vertę, Waller įvertina, kad ji sumažėjo 150 JAV dolerių. Jis juokauja kad gavo tik palaikyti SixAxis pultelį. Bet kokiu atveju, Waller pateikė šią istoriją visuomenei todėl, kad jis norėjo, kad mažmenininkai prisiimtų tam tikrą atsakomybę už tai, kad tikrinti tuos, kurie parduoda panaudotus daiktus reikia. Ir tai yra naudingas patarimas žmonėms taip pat. Jei jūs pastebite kažką įtartino dėl sugražinto daikto, kurį nusipirkote, skambinkite telefonu pardavėjui anksčiau, negu jie gaus kratos orderį ir atvyks pas jus.
  10. 41 metų moteris Singapūre tvirtina, kad ji buvo apgauta sumokėjus už PSP 1000 Singapūro dolerių (722 JAV dolerių, apie 1600 litų). Moteris, kurios vardas nurodomas tiesiog Nicole,Sony portatyvas įvairiose parduotuvėse kaina svyravo nuo 217 JAV doleriu iki 434 JAV doleriu. Ji aplankė parduotuvę, valdytą "Yeow Tat Trading Enterprises", sakydama draugiškam ir paslaugiam tarnautojui, kad ji ieško PSP žaidimų kompiuterio savo dukteriai. Tarnautojas iškart pareiškė jai, jog nors žaidimai yra nemokami, tačiau moteris turi užmokėti už PSP licenzijuota techninę ir programinę įrangą. Kaina? 3,500 Singapūro dolerių (2,530 JAV dolerių arba 5,600 Litų). Nicole sako: "aš buvau sukrėsta. Aš maniau, kad jis parašė papildomą nulį per klaidą... Aš pasakiau jam, kad, jei patobulintas PSP ketina kainuoti tiek daug, kiek nešiojamasis kompiuteris, aš geriau nupirksiu savo dukrai jį." Tada tarnautojas sumažino kainą iki 3,100 Singapūro dolerių,o galiausiai iki visų 2,610, sakydamas, jog pigesnė versija neturės antivirusinės programos. Kai moteris paklausė, kodėl kitose parduotuvėse tiek daug nekainuoja, parduotuvės tarnautojas atsakė, kad tos parduotuvės pardavinėja PSP, neturėdamos originalių licencijų programinei įrangai. Įtikinta, ji sumokėjo 2.600 Singapūro dolerių (1.880 JAV dolerių), bet grįžusi kitą dieną, po to kai jos brolis pasakė jai, kad ji permokėjo. Ji paprašė kad parodytu licencijas programinei įrangai, bet buvo jai pasakyta, kad jos buvo konfidencialios. Tačiau vėliau parduotuvė sutiko atsisakyti aptarnavimo mokesčio ir suteikė jai 1,600 Singapūro dolerių nuolaidą. Baigėsi tuom kad moteris sumokėjo 1.000 Singapūro dolerių (722 dolerių arba apie 1,600 litų). Moteris galiausiai teigė: "Tai buvo vis dar labai brangu, bet aš nenorėjau gaišti savo laiko... Tuo labiau visą laiką, komercinis padėjėjas buvo nutaisęs nekaltą veidą, ir buvo paslaugus ir atrodė nuoširdus... Mano visi draugai sako jog esu kvaila."
  11. Atrodo, kad artimiausiu metu naujų konsolių išvysti neturėtume. Tai paaiškėjo po to, kai žurnalas „Forbes“ pakalbino kelis kompiuterinių žaidimų rinkos atstovus apie tai, kuomet jie prognozuoja konsolių atsinaujinimą. Bendrovės THQ vadovas Brianas Farrellas teigė, kad šiuo metu rinkoje esančios konsolės yra pakankamai naujos, o jų galimybės dar toli gražu neišnaudotos. „Matome dar daug potencialo, todėl kol kas nematau prasmės rinkai pristatyti naujas konsoles. Tai galėtų įvykti po 7-8 metų“, - sakė jis. „Epic Games“ prezidentas Mike‘as Cappsas prognozuoja panašiai. Anot jo, naujos sistemos turėtų debiutuoti anksčiausiai 2012-aisiais, o vėliausiai – 2018-aisiais metais. „Nintendo“ prezidento Satoru Iwata‘os teigimu, bendrovė jau dirba kurdama „Wii“ pasekėją, tačiau net apytikslės jo debiuto datos neįvardino. Priminsiu, kad ir anksčiau konsolės iš dangaus nelijo. Štai „Sony“ PS3 pristatė praėjus šešeriems metams nuo PS2 debiuto, „Nintendo“ „Wii“ debiutavo po penkerių metų nuo „GameCube“ pasirodymo, o „Microsoft“ savąją „Xbox 360“ pristatė praėjus ketveriems metams nuo „Xbox“ debiuto.
  12. Didžiojoje Britanijoje kasmet rengiamuose kompiuterinių žaidimų ir jų kūrėjų apdovanojimuose triumfavo „Rockstar Games“ komanda, kuri laimėjo pagrindinį festivalio prizą už savo projektą „Grand Theft Auto IV“. Apdovanojimuose taip pat pasižymėjo projektas „Lego Indiana Jones“ bei kompanija „Nintendo“. „Grand Theft Auto IV“ triumfavo trijose kategorijose: geriausios grafikos, garso bei techninių inovacijų. Šis projektas „Rockstar Games“ taip pat uždirbo didįjį festivalio prizą. „Rockstar North“ taip pat buvo apdovanota kaip geriausia kūrybinė studija. Tuo tarpu „Nintendo“ gavo geriausio leidėjo prizą, „Traveller's Tales“ buvo apdovanota už geriausią licencijos išnaudojimą („Lego Indiana Jones“).
  13. Ši bevielė klaviatūra, kurią baigus darbą galima susivynioti ir įsidėti į kišenę, pasižymi ir dar vienu šauniu bruožu. Ji yra higieniška, nes ją galima skalbti, be to, nerenka dulkių.
  14. Grupė mokslininkų iš Kopenhagos universiteto (Danija) atliko originalų tyrimą, kurio metu analizavo 1347 „Unreal Tournament 2004” mačus. Jų metu vienos komandos nariai buvo raudonos, o kiti – mėlynos spalvos. Tyrimo metu paaiškėjo, kad laimėjimo galimybės priklauso ne tik nuo žaidėjų profesionalumo, bet ir nuo jų veikėjų spalvos. Anot mokslininkų, nors žaidėjų įgūdžiai buvo apylygiai, „raudonoji“ komanda laimėjo 55 proc. susirėmimų, o „mėlynieji“ – 45 proc. Mokslininkai tai aiškina tuo, jog raudona spalva vyrams išblaško dėmesį, todėl „mėlyniesiems“ ir buvo sunkiau siekti pergalių. Tuo tarpu Durhamo universiteto (Didžioji Britanija) tyrėjai išsiaiškino, kad ta pati taisyklė galioja ir tikrame sporte. Ištyrę 2004-ųjų metų Atėnų Olimpinių žaidynių mačus, jie išsiaiškino, kad raudonas aprangas vilkėję sportininkai pergales šventė dažniau.
  15. JAV žurnalas „Variety“ pranešė, jog naujame filme apie kompiuterinius žaidimus vaidins Holivudo žvaigždė Leonardo DiCaprio. Filmas kol kas pavadintas kodiniu pavadinimu „Atari“, o jo siužetas turėtų suktis apie legendinės to paties pavadinimo kompiuterinių žaidimų bendrovės įkūrėją Nolaną Bushnellį. 1943-aisiais gimęs Bushnellis kompaniją kartu su savo kolega Tedu Dabney įkūrė 1971-aisiais, tačiau tuomet ji vadinosi „Syzygy“. Po metų kolegos atrado, kad tą patį vardą yra pasirinkusi stogų dengimo įmonė, todėl nusprendė pervadinti bendrovę į „Atari“. Šis žodis reiškia kinų pamėgto loginio žaidimo „Go“ puolamąją poziciją. Pirmasis žaidimas, kurį sukūrė „Atari“, debiutavo 1972-aisiais, jis vadinosi „Pong“. Tai – į elektroninę erdvę perkeltas stalo tenisas. Vėliau bendrovė sukūrę daug kitų projektų. Tarp jų – ir ankstyvosios konsolės „Atari 2600”, kurios praeityje buvo itin sėkmingos. Dar vėliau, 1976-aisiais, Bushnellis pardavė bendrovę įmonei „Warner Communications“, o 1979-aisiais ją paliko. Tačiau vėliau sėkmė nuo „Atari“ pradėjo gręžtis. Dabar įmonė yra kitos žaidimų bendrovės – „Infogrames“ – dalis.
  16. EA noras įsigyti bendrovę „Take-Two Interactive“ neblėsta ir drama tęsiasi toliau. EA neseniai vėl pratęsė savo pasiūlymo terminą iki birželio 16 dienos. Kaina liko ta pati – 25,74 JAV dolerio už akciją. Jau anksčiau „Take-Two“ vadovai yra pareiškę, kad tokia kaina jų netenkina. Tačiau EA nėra naivūs, jie nesitiki, kad „Take-Two“ per papildomas porą savaičių pasiduos jų vilionėms. Pasiūlymas pratęstas todėl, kad EA tikisi tokiu būdu laimėti papildomo laiko bei užsitikrinti sau palankų JAV Federalinės prekybos komisijos, atliekančios rinkos reguliatoriaus vaidmenį, sprendimą. Anot ekspertų, tikėtina, kad EA ir toliau turės pratęsti savo pasiūlymą, mat komisija galutinį sprendimą turėtų priimti tik liepos 18 d.
  17. Playstation Portable Japonijoje vis dar yra perkamiausia konsolė. 1. PSP - 64,449 2. Nintendo Wii - 49,047 3. Nintendo DS - 37,404 4. Playstation 3 - 9071 5. Playstation 2 - 7189 6. XBOX 360 - 1947
  18. Rinkos tyrimų bendrovės NPD duomenimis, konsolių „Xbox 360“ bei PS3 kainos yra per aukštos. Remdamasi paskutiniuoju savo atliktu tyrimu, bendrovė teigia, kad, parduodamos konsoles dabartinėmis kainomis, bendrovės jau prisotino rinką.NPD teigimu, nors GTA IV debiutas ir buvo sėkmingiausias pramogų industrijos istorijoje, jis pernelyg nepadidino pačių konsolių pardavimo, kuris, palyginti su kovo mėnesiu, gerokai krito žemyn. „Kol kas sakyti, kad konsolių kainos turėtų kristi per artimiausias kelias savaites, būtų per anksti, tačiau jei pardavimų skaičiai toliau kris ir gegužės mėnesį, galime drąsiai prognozuoti, kad turėtų būti priimtas sprendimas mažinti kainas“, - sakė NPD analitikas.
  19. EA ir „Take-Two“ drama toliau tęsiasi. Visiškai neseniai EA pratęsė savo pasiūlymą, kuriame paliko galioti prieš tai siūlytą kainą – 25,74 JAV dolerius už akciją. Jau po pirmojo bandymo „Take-Two“ atstovai buvo pasipiktinę tokia kaina bei teigė, kad ši jų jokiais būdais netenkina.„EA ir toliau derasi su „Take-Two“ dėl pastarosios įsigijimo“, - lakoniškai komentavo EA atstovai. Tuo tarpu „Take-Two“ vadovas Straussas Zelnickas sakė, jog jo vadovaujama įmonė, kaip žadėjusi, pradėjo diskusijas dėl akcijų pardavimo po balandžio 30-osios dienos, po GTA IV debiuto, užauginusio bendrovės akcijų vertę. „Šiuo metu vyksta diskusijos ir galiu pasakyti, kad EA tikrai nėra vienintelė kompanija, susidomėjusi mūsų akcijomis“, - sakė S. Zelnickas, nenorėjęs įvardinti kitų interesantų. GTA IV išleidusios bendrovės akcijų vertė šiuo metu biržoje siekia 27,10 JAV dolerio už akciją. EA šiuo metu valdo 8 proc. bendrovės akcijų.
  20. Radijo laidų vedėjas ir muzikos kūrėjas DJ Green Lantern paskelbė išleisiantis muzikinį albumą, įkvėptą ketvirtosios GTA dalies. DJ Green Lantern balsas skamba ir pačiame žaidime, jį galima išgirsti klausantis vienos iš GTA IV radijo stočių – „The Beat“.GTA IV iš viso išgirsti apie 200 skirtingų dainų, kurios „sukasi“ keliose skirtingus žanrus grojančiose stotyse: „The Beat“ (hip-hopas), „Electrochoc“ (elektroninė ir šokių muzika), „Jazz Nation Radio“ (džiazas) ir „Vladivostok FM“ (Rytų Europos šalių muzika). DJ Green Lantern albume, kuris vadinsis „Liberty City Invasion: Music From and Inspired by Grand Theft Auto IV“, skambės hip-hopo, regio, r’n’b žanrų dainos. Albume skambės tokių atlikėjų, kaip Busta Rhymes, Fat Joe, Fabulous ir kitų dainos. Albumą išleisti ketinama gegužės 20 d. Pradžioje jis platinamas bus tik internete, vėliau debiutuos ir parduotuvėse.
  21. Bendrovė „Electronic Arts“ pranešė keičianti jai priklausančios įmonės „EA Sports“ pavadinimą į „EA Sports FreeStyle“. Pasak bendrovės atstovų, „EA Sports“ vardu nebebus išleistas nei vienas projektas. „EA Sports Freestyle“ bus žaismingesnis, lengviau įsimenamas vaikams, jų tėvams, taip pat moteriškajai auditorijai“, - motyvus dėstė EA atstovas. Pirmasis žaidimas, kurį išleis naujuoju pavadinimu veikianti bendrovė „EA Sports Freestyle“ bus bokso projektas „FaceBreaker“. Jis konsoles PS3, „Xbox 360” bei “Wii” turėtų pasiekti dar šiemet. Taip pat užsimenama apie kitus du projektus, kurie turėtų debiutuoti per metus. Tiesa, kol kas daugiau detalių apie juos leidėjai neatskleidžia.
  22. Populiariame JAV žurnale „Variety“ išspausdintas interviu su vienu iš „Rockstar Games“ įkūrėjų Danu Houseriu. Pastarojo teigimu, bendrovė kol kas nesvarstanti „Grand Theft Auto“ perkėlimo į kino ekranus. „Šią seriją ypatingai saugome, nes tai – pagrindinis kompanijos turtas. Todėl GTA aktualus ir dabar, praėjus 10-čiai metų nuo pirmosios žaidimo dalies pasirodymo. To, ką sukūrėme per vienerius metus, neketiname laisva ranka švaistyti, todėl šio žaidimo autorines teises ypatingai saugome“, - sakė D. Houseris. Anot jo, „Rockstar Games“ kol kas neketina žaidimo kelti į kino ekranus, mat bijo, jog tai gali padaryti žalos prekės ženklui, tačiau ateityje tokios galimybės neatsisako. Kalbėdamas apie EA bandymą įsigyti „Take-Two“, kuriai priklauso ir „Rockstar Games“, Houseris sakė: „per tą laiką, kurį dirbu „Rockstar Games“, kompanijos vadovybė keitėsi ne kartą, buvo gerų vadovų, buvo ir prastesnių. Tačiau visi suprato, kad „Rockstar Games“ darė gerą darbą ir netrukdė mums dirbti, todėl kol padėtis nesikeis, nematau pagrindo nerimauti“.
  23. Tokias prognozes pateikia rinkos tyrimų bendrovė „Enterbrain“, kurios teigimu Tekančios saulės šalies žaidimų rinka šiais metais turėtų užaugti iki 7 mlrd. JAV dolerių. Tiesa, pernai metais augimas buvo gana nedidelis – rinka augo vos 3,8 proc., kas, palyginti su JAV duomenimis, kur žaidimų rinka ūgtelėjo 43 proc., atrodo kukliai. Tačiau analitikų teigimu, jau šiemet šie skaičiai turėtų ženkliai pagerėti, o 2010-aisiais vėl kristi žemyn. Pagrindinė to priežastis, anot „Enterbrain“, konsolių rinkos prisotinimas. Tai reiškia, kad vartotojai turės pakankamai žaidimų konsolių ir pirks tik joms skirtus žaidimus, bet ne „geležį“. Todėl pranašaujami sunkūs laikai „Sony“ bei „Nintendo“.
  24. Didžiosios Britanijos sušio restoranų tinklas „Yo! Sushi” nusprendė klientus vilioti originaliu būdu – kompiuteriniais žaidimais. Nuo balandžio 14-osios dienos restorane prie kiekvieno staliuko lankytojai ras „Nintendo DS“ kompiuterį su žaidimu „Cooking Mama 2: Dinner With Friends”. „Dinner With Friends“ esmė labai paprasta – turite atrinkti reikiamus produktus bei iš jų pagaminti tam tikrą patiekalą. Jį žaisti galima tiek vienam, tiek varžantis prieš kitus. Todėl restorano atstovai, matydami savo sumanymo sėkmę, ateityje ketina rengti ir šio žaidimo čempionatus.
  25. Parašyti šį įrašą paskatino neseniai mūsų paskelbta naujiena apie tai, kad GTA IV, kaip ir buvo prognozuojama, tapo sėkmingiausiu debiutantu pramogų rinkos istorijoje. 3,6 mln. kopijų per vieną dieną, 6 mln. per savaitę – šie skaičiai sužlugdė ne tik ankstesnį rekordininką „Halo 3”, bet ir tokius kino grandus, kaip „Spider Man“, „Pirates of the Carribean“, Harį Poterį ir kitas pramogų pasaulio žvaigždes. Panašu, kad žaidimai pagaliau ima viršų. Ženklai, kad tokie pokyčiai vyksta, pradėjo matytis jau pakankamai seniai. Metų pradžioje EA bosas skelbė, kad Holivudo prodiuseriai sunerimę dėl to, kad vis daugiau filmų kuriama pagal kompiuterinius žaidimus, o ne atvirkščiai. Žinoma, tuomet tai buvo tik kalbos, tačiau dabar, kai žaidimas pagal pirmąją savaitę uždirbtas pajamas aplenkė bet kurį kino filmą, jos įgavo daugiau svorio. Tad kas toliau? Nebejoju, kad netrukus Holivudo prodiuseriai ims dar labiau rautis plaukus nuo galvų, jei per scenaristų streiką dar galutinai nenupliko. Kodėl? Pažiūrėkime į netrukus debiutuosiantį „Metal Gear Solid 4”, o tiksliau – į tai, kaip žaidime išnaudojamos reklamos galimybės. Pagrindinis žaidimo herojus Snake‘as priešus naikins klausydamasis iš „iPod“ sklindančių dainų, kurių ras įvairiose žemėlapio vietose. Smagu, tiesa? Tai, kas anksčiau išskirtinai būdavo tik filmuose, dabar ateina ir į žaidimus. Jerry Bruckheimeris gali pradėti skambinti Steve‘ui Jobsui ir klausti, kur jis investuos kitus savo reklamos pinigus? Gal, pavyzdžiui, į „Fallout 3”, kurio niūriame postapokaliptiniame pasaulyje puikiai tiktų kokio nors Marilyno Mansono dainos. Abejoju, kad Steve‘as, kurio venomis srūva bitai ir baitai, investuos į naują Bruckheimerio darbą apie spec. pajėgas „G-Force“ – juk aplink tiek galimybių! Tad tikėtina, kad gerbiamieji prodiuseriai jau pradėjo į žaidimus žiūrėti rimčiau, o ne kaip į pramogų verslo kūdikį. Todėl visai tikėtina, kad, pavyzdžiui, kokioje penktojoje GTA dalyje rasime kino teatrus, į kuriuos užsukęs pagrindinis herojus galės ramiai išsipleikęs kėdėje atsipūsti nuo šaudymų ir pažiūrėti filmą