• Pranešimai

    8.296
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    470
  • Atsiliepimai

    100%

Visas Impaler turinys

  1. Atrodė, kad Namco Bandai Games leidėjų ir BottleRocket Entertainment kūrėjų ginčas pagaliau išsisprendė. Vasario mėnesį Namco Bandai paskelbė atleidžianti pastarąją Kalifornijos žaidimų kūrėjų studiją nuo atsakomybės kuriant siaubo žaidimą Splatterhouse. Natūralu, kad BottleRocket pareiškė nepasitenkinimą tokiu partnerių sprendimu. Tačiau šiandien, vis dar rusenančio katilo kelyje pasirodė naujas posūkis. Naujienų portalas Variety praneša, kad Namco Bandai Games pasisamdė naują žaidimų kūrėjų studiją San Diege, kurioje dirba nuo 10 iki 20 buvusių BottleRocket darbuotojų. Paklausti, ką reiškia jų naujasis pirkinys, Namco Bandai atstovai kol kas atsisakė ką nors komentuoti. Pasak Variety, darbuotojų tarpe yra buvę BottleRocket dailininkai, programuotojai ir prodiuseriai, kuriems pavesta užbaigti Splatterhouse. Anksčiau žaidimo kūrimo našta buvo užkrauta komandai, sukūrusiai žaidimą Afro Samurai. Deja, po techninių sunkumų, su kuriais komanda nesusidorojo, ši pareiga buvo perleista BottleRocket. Splatterhouse išleidimo data kol kas nežinoma.
  2. Naujausioje bendrovės „Apple“ išmaniojo telefono „iPhone“ operacinės sistemos versijoje „iPhone 3.0“ gali būti įdiegtos valdymo balsu ir balso sintezavimo funkcijos, praneša „Ars Technica“. „iPhone 3.0“ atnaujinimą bendrovė planuoja pateikti birželio mėnesį. Bendrovės grotuvai „iPod nano“ ir „iPod Shuffle“ jau turi galimybę balsu „skaityti“ dainų pavadinimus ir atlikėjų vardus, todėl balso generavimo funkcija „iPhone“ telefonuose atrodo visai tikėtina, pastebi leidinys. Galimybė rinkti numerį balsu gali stebinti nebent tik dėl to, kad apie tai „Apple“ neužsiminė praėjusį mėnesį programinės įrangos kūrėjams pateikdama „iPhone 3.0 SDK“ paketą. Rinkoje jau yra ne viena „iPhone“ telefonams skirta balso atpažinimo programa, nemažai telefonų, įskaitant ir fiksuoto ryšio aparatus, gamintojų taip pat jau yra įdiegę numerio rinkimo balsu galimybę.
  3. Bendrovė „Google“ planuoja artimiausiu metu įdiegti į „Youtube“ vaizdo portalą tam tikros turinio dalies apmokestinimo mechanizmą, pranešė „CNet“. Pasak „Google“ vadovo Erico Schmidto, nors pirmenybė dengiant „Youtube“ kaštus ir toliau bus teikiama reklamai, ruošiamasi pradėti naudoti ir mikromokėjimus bei įvairius mokamos prenumeratos modelius. „Mes netrukus paskelbsime apie naujoves šioje srityje“, - sakė E. Schmidtas. Tokie pasikeitimai žymi naują erą „Google“ bandymuose užsidirbti iš „Youtube“, pastebi „CNet“. Vaizdo portalo paslaugos yra nepaprastai populiarios, tačiau jo išlaikymas yra brangus, todėl „Google“ įtemptai ieško sėkmingesnio finansinės naudos recepto. „Google“ vadovo pareiškimas dėl dalies „Youtube“ turinio apmokestinimo nuskambėjo netrukus po to, kai „Google“ pranešė pasirašiusi sutartį su „Sony Pictures“ dėl ištisų meninių filmų rodymo specialioje profesionaliam turiniui skirtoje portalo dalyje.
  4. WebDialer – tai kenkėjiška programinė įranga, kuri keičia interneto naudotojo modemo Dial-Up prisijungimo parametrus, versdama naudotojo kompiuterį slaptai jungtis prie interneto ne per įprastą interneto paslaugų tiekėją, o per brangias užsienio linijas. Dėl to interneto naudotojas gauna dideles sąskaitas. Dėl WebDialer pastaruoju metu dažniau nukenčia viešųjų judriojo interneto paslaugų gavėjai. Požymiai, kad jūsų sistema gali būti užkrėsta: sulėtėjęs kompiuterio darbas; pasikeitęs pradinis naršyklės puslapis, ar atsiradę papildomų failų darbastalyje, naršyklėje; iššokantys reklaminiai pranešimai; ženkliai didesnės sąskaitos už paslaugas. Rekomenduojama reguliariai atnaujinti apsaugos programas, operacines sistemas bei kitas programas, nustatyti jų automatinį atnaujinimą, naudoti antivirusines ir ant-spyware programas apsaugai nuo virusų ir šnipinėjančių programų. Taip pat patariama įdiegti sistemoje užkardą. Šį kenkėjišką kodą aptinka dauguma antivirusinių ir antispyware apsaugos programų.
  5. Penktadienį Stokholmo (Švedija) apygardos teismas pripažino kaltais keturis failų keitimosi svetainę „The Pirate Bay“ įkūrusius ir prižiūrėjusius vyrus, pranešė Švedijos naujienų agentūra TT. Visi kaltinamieji - Fredrikas Neijus, Gottfridas Svartholmas Wargas, Peteris Sunde ir Carlas Lundströmas – teismo buvo pripažinti kaltais „talkinus kitiems asmenims pažeidinėjant autorių teises ginančius įstatymus“. Prokuroro Håkan Roswallo teigimu, metinės „The Pirate Bay“ pajamos siekė maždaug 10 milijonų Švedijos kronų (apie 1,2 mln. JAV dol. ). Jis tvirtino, kad ši svetainė buvusi „grynai verslo įmonė“ ir prašė teismo skirti kaltinamiesiems iki vienerių metų trukmės laisvės atėmimo bausmes. Teismo proceso metu kaltinamieji tvirtino, kad „The Pirate Bay“ svetainė iš esmės tebuvo jų hobis ir kad jie nėra iš jos uždirbę nė vienos kronos, o visos už reklamą gautos įplaukos buvo skirtos serverio naudojimo kaštams padengti. Kaltinamiesiems byla buvo iškelta už tarpininkavimą neteisėtai svetainės vartotojams apsikeitus 20 dainų, 9 filmų ir 4 kompiuteriniais žaidimais. Manoma, kad Stokholmo apygardos teismo sprendimas bus apskųstas apeliacine tvarka, ir byla bus perduota Švedijos Aukščiausiajam teismui.
  6. The Pirate Bay autoriai nepraranda optimizmo ir neketina pasiduoti. Anot jų, serveris veiks nepriklausomai nuo teismo sprendimo, o muzikos pramonė iš jų negaus nė kronos. The Pirate Bay „Bittorrent“ keitimosi rinkmenomis tinklo koordinavimo svetainės autoriai yra vadinami ir skaitmeninių technologijų pionieriais, ir sąžinės graužaties nejaučiančiais piratais. Viskas priklauso nuo to, kieno bus prašoma juos apibūdinti. Penktadienį Stokholmo teismas paskelbs, ar sukurdami ir prižiūrėdami „The Pirate Bay“ svetainę, Gottfridas Svartholmas Wargas, Peteris Sunde, Fredrikas Neijas ir Carlas Lundstromas pažeidė Švedijos autorių teisių įstatymus, ar jie veikė teisėtai. Šis „Bittorrent“ tinklo portalas tapo pagrindiniu kino ir muzikos pramonės atstovų priešu, po pramogų pramonės pergalių prieš „Grokster“, „Kazaa“ ir kitas panašias svetaines ir jose platinamas programas. „The Pirate Bay“ galimybėmis keisti turimomis rinkmenomis naudojasi apie 22 mln. vartotojų, kurie laisvai perduoda vienas kitam turimus muzikos, vaizdo įrašus, darbo programinę įrangą bei kompiuterinius žaidimus. „Bittorrent“ keitimosi failais sistema tapo labai populiari, nes vartotojams ji leidžia paprastai susirasti ir greitai atsisiųsti norimą turinį, kurį vartotojui pateikia dešimtys, o kartais ir šimtai kitų šio tinklo vartotojų. Internautui tereikia atsisiųsti nedidelę „.torrent“ rinkmeną, kurioje nurodomas tinklo koordinavimo serveris, internauto ID kodas bei informacija apie internautą dominančių duomenų rinkinį. Pačiame „The Pirete Bay“ svetainės serveryje nėra jokių autorių teisėmis apsaugotų rinkmenų, šis serveris tik nurodo, kokie internautai pateikia „.torrent“ rinkmenoje nurodytą turinį. Dėl šios priežasties „The Pirate Bay“ autoriai teigia, nedarę ko nors neteisėto. Kaltintojai apkaltino „The Pirate Bay“ autorius padedant pažeisti autorių teisių įstatymus ir parašė teismo skirti jiems vienerių metų laisvės atėmimo bausmes. Jiems taip pat gali tekti sumokėti 120 mln. Švedijos kronų kompensaciją, kurios reikalauja kino ir muzikos pramonės kompanijos. Tačiau patys svetainės autoriai nelabai kreipia dėmesį į šiuos kaltinimus ir toliau įžūliai provokuoja pramonės atstovus. Duodamas interviu telefonu P.Sunde teigė, kad „The Pirate Bay“ serveriai veiks, nepaisant teismo sprendimo, o pramogų pramonei jis neketinąs mokėti nė kronos. Anot P.Sunde, jis greičiau sudegins pinigus, nei atiduos pramogų pramonės atstovams. Ekspertų nuomone, šis teismo sprendimas yra labai svarbus visam internetui. „The Pirate Bay“ autorius pripažinus kaltais, gali kilti klausimų dėl „Google“ paieškos ar jos vaizdo įrašų svetainės „YouTube“ atsakomybės dėl vartotojų atsisiunčiamo neteisėto turinio. Anot kompiuterių eksperto Andre Rickardsono, kuris anksčiau dirbo Švedijos saugumo policijos tyrėju, iš esmės vienintelis dalykas, skiriantis „Google“ nuo „The Pirate Bay“, tai pastarosios svetainės autorių įžūli poza. Anot A.Rickardsono, „Google“ elgiasi santūriau ir renkasi kiek protingesnį sprendimo būdą, nei „The Pirate Bay“. „Google“ yra paviešinusi savo veiklos politiką, kurioje nurodo, kad bet kas gali kreiptis į kompaniją ir paprašyti pašalinti autorių teisėmis saugomą turinį. „The Pirate Bay“ viešai tyčiojasi iš tokių reikalavimų, savo svetainėje pateikdami juos drauge su savo kandžiais komentarais. Kovo 3 dieną pasibaigę teismo posėdžiai vėl atnaujino debatus dėl keitimosi rinkmenomis Švedijoje, kur daugelis gina teises laisvai dalintis turimais įrašais internetu. Kritikai teigia, kad Švedijos teisėsauga pasidavė JAV spaudimui, kai 2006 metais buvo surengtas reidas, kurio metu keletui dienų buvo sutrikdytas „The Pirate Bay“ darbas. „The Pirate Bay“ palaikantys asmenys įsteigė specialią teismui paskirtą svetainę, kurioje buvo pateikiama visa informacija iš teismo posėdžių. Kaltintojas Hakanas Roswallas atmeta teiginius, esą kaltinamiesiems nuteisti nepakanka įrodymų. Anot jo, „The Pirate Bay“ svetainė teikia tris paslaugas, kurios yra būtinos vartotojams, norintiems keistis autorių teisėmis apsaugotu turiniu. Bet kuriuo atveju, pralaimėjusi pusė penktadienio teismo sprendimą greičiausiai apskųs. Prieš priimdamas sprendimą, teismas taip pat gali paprašyti Europos teisingumo teismo patarimo. Nuo šių metų balandžio 3 dienos, Švedijoje pradėjo galioti naujas autorių teises ginantis įstatymas. Pagal jį autorių teisių gynimo agentūros gali be teisėsaugos įsikišimo iš interneto paslaugų teikėjų pareikalauti pateikti autorių teisių pažeidimu įtariamų internautų asmeninius duomenis, pagal jų interneto adresą. Įsigaliojus įstatymui, Švedijos interneto duomenų srautai sumažėjo maždaug 30 proc. Tiesa, tuo išsyk nusprendė pasinaudoti „The Pirate Bay“, paskelbę apie anoniminių VPN paslaugų tiekimą. Norą naudotis šiomis paslaugomis jau pareiškė tūkstančiai internautų.
  7. Kompiuterinio saugumo sprendimų kūrėja bendrovė „Secunia“ paskelbė populiariausių interneto naršyklių saugumo tyrimą, kuriame teigiama, kad „Firefox“ tarp jų yra pati pažeidžiamiausia. Tokia išvada neabejotinai sukels karštas interneto vartotojų diskusijas, teigia „Neowin.net“. „Šiemet „Secunia“ pateikė keturių plačiausiai vartojamų interneto naršyklių – „Internet Explorer“ (IE), „Safari“, „Opera“ ir „Mozilla Firefox“ patariamąsias apžvalgas. „Microsoft Explorer“ naršyklėje (IE 5.x, 6.x ir 7 versijose) 2008 m. buvo aptikta 31 saugumo spraga, įskaitant tas, apie kurias buvo pranešta dar iki pataisos išleidimo, bei tas iš jų, apie kurias buvo paskelbta „Microsoft“ programinės įrangos saugumo biuleteniuose. „Safari“ ir „Opera“ turėjo atitinkamai po 32 ir 30 saugumo spragų, o „Firefox“ naršyklėje 2008 m. buvo užregistruota 115“, - teigiama tyrimo išvadose. IE - 31, Safari - 32, Opera - 30, Firefox - 115. „Secunia“ fiksavo tokius naršyklių pažeidžiamumus, kurie reikalauja saugumo spragos ištaisymo, kad ja pasinaudoję įsilaužėliai negalėtų iš vartotojo kompiuterio perimti svarbių duomenų. Tokia „Secunia“ tyrimo išvada dramatiškai prieštarauja daugelio vartotojų įsitikinimui, kad „Firefox“ yra pati saugiausia naršyklė. Remiantis šio tyrimo duomenimis saugiausia yra „Opera“, tačiau nuo jos nelabai atsilieka ir „Microsoft“ bei „Apple“ naršyklės, pastebi „Neowin“.
  8. Tinklalapis Legit Reviews nusprendė išsiaiškinti, kuri Internetinių puslapių naršyklė yra greičiausia. Tam buvo vykdomas testavimas. Testavimui buvo pasitelkta Futuremark Peacekeeper ir iš viso buvo pratestuota 11 skirtingų naršyklių, tarp kurių daugelis dar kūrimo ir badymo stadijoje. Visos naršyklės testuotos 1920x1200 rezoliucijojoje, Windows OS sistemoje. Pagal rezultatus matome, kad Safari 4.0 gerokai lenkia visus savo konkurentus, antrają vieta tenkinas Opera 10, o nuo Opera nedaug ir teatsilieka Chrome naršyklė. Na, o šis testavimas tik dar kartą įrodo, kad Internet Explorer naršyklių reiktų vengti. Net naujausias IE8 tenkinasi tik 9-tąja vieta, o IE7 pagal našumą užimą paskutiniąją vietą. Visi rezultatai:
  9. Daniel Alvarez buvo sulaikytas po to kai bandė nužudyti savo merginą Nintendo Wii konsolės pultu. Jo mergina, vėliau teigė policininkams, kad jos vaikinas bandė ją pasmaugti Wii remote kontroleriu. O prasidėjo viskas nuo bukiausios situacijos kokia tik galėjo būti: Merginai nepatiko, kad jos vaikinas suvalgė visas jos sausainių atsargas, o vaikinui nepatiko, tas dalykas, kad ji maišė jam ramiai žaisti. Dabar Danieliui gresia iki 20 metų laisvės atėmimo.
  10. Capcom žaidimai turbūt labiausiai traukia kino kūrėjus. Iš Capcom jau turėjome visą Resident Evil trilogiją, taip greitu laiku kinuose pasirodys ir naujas Street Fighter filmas. Gaila, bet visi iki šiol visi filmai ir artėjantis Street Fighter atrodo gana vidutiniškai. Tačiau, tai žada pasikeisti.Vienas iš Capcom vadovų Toshihiro Tokumaru teigia, kad su Lost Planet adaptacija nebus tik vidutinis filmas. Jau dabar žadama, kad filmo biudžetas bus tarp $150,000,000 - $200,000,00. Tai išties padorus biudžetas kiekvienam Holivudo filmui. Tik tikėkimės, kad filmas neužsibaigs vien efektų prigrūstu šlamštu.
  11. Nvidia pristatė savo pirmuosius, kokybiškus 3D akinius namų pramogoms. Šie 3D akiniai leis žmonėm pasinerti į 3D fotografijas, 3D kiną ir aišku žaidimus. Nvidia teigia, kad jau dabar virš 300 žaidimų palaiko šią technologiją ir ateityje tokių žaidimų tik daugėsNa, o norint naudotis šia 3D pramoga be abejo reikės įsigyti Nvidia 3D akinius su programine įranga, taip pat bus reikalingas IR daviklis, PC kompiuteris, bei monitorius ar televizorius veikiantys 120 Hz dažniu. Tad norint pasidžiaugti dar labiau įtraukiančiomis pramogomis teks ir truputį paišlaidauti, bet įdomiausia ar tokios technologijos gali įgauti populiarumą, ir ar tai gali būti naminių pramogų ateitis?
  12. Nors daug kas pradėjo jau spėlioti kada išvysime naują konsolių kartą ir tikimasi, kad tai įvyks 2-4 metų bėgyje, vis dėlto tai mažai tikėtina. Microsoft pramogų skyriaus prezidentas Robbie Bach teigia, kad XBOX 360 gyvuos tikrai ilgiau nei pirmasis Xbox. To priežastis, kad dabartinė konsolių karta sugeba atkurti išties įspūdingus vaizdus, kuriuos pranokti yra išties nelngva, o nauja konsolė šiuo atveju būtų tik gražesnė ir greitesnė, o tai išrankių vartotojų tikrai netenkintų. Taigi Robbie Bach nuomone tiek XBOX 360, tiek PS3 ir Wii konsolės gyvuos kiek ilgiau, nei jų ankstesnės kartos.
  13. Tinklalapis „GameSpot“ pradėjo geriausių metų žaidimų rinkimus paskelbdamas kasmetinius specialiųjų pasiekimų apdovanojimus. Pateikiame trumpą jų rezultatų santrauką.Geriausios grafikos (iš techninės pusės) apdovanojimas atiteko „Konami“ projektui „Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots“. Šiam žaidimui taip pat atiteko prizas už geriausią istoriją. Geriausiu nauju veikėju pripažintas JAV imigrantas Niko Beličius, kuris padėjo GTA IV tapti sėkmingiausiu visų laikų pramogų rinkos projektu. Tuo tarpu geriausio pratęsimo karūna atiteko „World of Warcraft: Wrath of the Lich King“, kuris buvo sėkmingesnis už savo pirmtaką „The Burning Crusade“. Apdovanojimas už geriausią atmosferą atiteko šiurpiam projektui „Dead Space“, kurio veiksmas vyksta bauginančiame, ateivių užimtame kosminiame laive. Prizas už geriausią originalią muziką atiteko PSP žaidimui „Patapon“, kuris laimėjo ir inovatyviausio projekto vardą. Geriausio įgarsinimo kategorijoje vėl triumfavo „Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots“. Geriausiai įsigytą licenciją išnaudojo „LucasArts“, sukurdama projektą „Star Wars: The Force Unleashed“, kurio veiksmas vyko Žvaigždžių karų visatoje. Tuo tarpu juokingiausiu pripažintas „Wii“ skirtas žaidimas „Harvey Birdman: Attorney at Law“. „Left 4 Dead” gavo apdovanojimą už geriausią kooperatyvinį „multiplayer“ režimą, o prizas už originaliausią žaidimo mechaniką iškeliavo į „Ubisoft“ studiją už projektą „Tom Clancy‘s EndWar“.
  14. Atsimenat laikus, kai filmų pagal žaidimus buvo vos keli ir visi buvo gan prasti? Tie laikai atrodo jau praėjo. Tinklalapis Examiner.com surinko sąrašą filmų kuriamų pagal žaidimus, kurie turėtų pasirodyti per kelis ateinančius metus. Ir sąrašas išties įspūdingas net 28 filmai ir daugelis iš jų turi nemažą biudžetą, bei yra kuriami stambių holivudo kompanijų. Cold Fear (2008) Fear Effect (2008) Area 51 (2009) Castlevania (2009) Clock Tower (2009) Halo (2009) Kane & Lynch (2009) The Legend of Spyro (2009) Metal Gear Solid (2009) Onimusha (2009) Sabotage 1943 (2009) Street Fighter: The Legend of Chun-Li (2009) Spy Hunter (2009) The Suffering (2009) Tekken (2009) Warcraft (2009)/World of Warcraft (2011) Bioshock (2010) Broken Sword: The Shadow of the Templars (2010) Driver (2010) Earthworm Jim (2010) Gears of War (2010) God of War (2010) Joust (2010) King of Fighters (2010) Mortal Kombat (2010) Prince of Persia: The Sands of Time (2010) Resident Evil 4 (2010) Splinter Cell (2010) P.S. Daugelio filmų pasirodymo datos gali keistis.
  15. CNN naujienų portalas išgasdino PS3 turėtojus, kai jų portale pasirodė antraštė: "Sony PS3 - skęstantis laivas: Pardavimai nukrito". "Sony PS3 miršta ant lentynų", teigia CNN. Konsolės turėtojai manau ne veltui sunerimę, nes žinoma, kad tokios žinios kartais išsipildo. Portalas pateikia tokią statistiką: Kol Xbox 360 ir Wii gerina savo pardavimus, lyginant su praėjusiais metais, o PS3 pardavimai nukrito 19 procentų. Trys faktoriai, kurie galėjo sukelti tokias pasekmes: 1. Tai pati brangiausia konsolė prekyboje. 2. Niekam nerūpi Blu-Ray palaikymas. 3. PS3 tiesiog neturi galingų grandų, kaip kitos konsolės. Šaltinio teigimu, LittleBigPlanet šiek tiek pagelbėjo, bet tai galima sakyti tik trupinėlis. Aišku, PS3 siūlo puikią grafiką, bet kai už ją tenka "pakloti" ko ne dvigubai negu už kitą konsolę, pradedi galvoti… Sony privalės imtis drastiškų priemonių, nes kitaip tunelio gale laukia ne kokia pabaiga… Tikimės geriausio.
  16. Keturias dienas vykusi šįmetinė „Tokyo Game Show“ paroda buvo lankomiausia istorijoje – apskaičiuota, kad per keturias dienas joje apsilankė 194 288 lankytojai. Tai tūkstančiu lankytojų daugiau, nei 2007 metais, nors ypatingų naujovių lyg ir nebuvo pristatoma. Tuo tarpu praeitų metų paroda buvo pirmoji japonų proga vienoje vietoje išvysti visas naujos kartos konsoles, šioje šalyje labai laukiamą „Metal Gear Solid 4“ žaidimą. Pirmos dvi šių metų „Tokyo Game Show“ dienos buvo skirtos žaidimų verslo ir žiniasklaidoms atstovams, dar dvi – plačiajai lankytojų auditorijai. Pastebėta, kad kiek sumažėjo parodą lankančių profesionalų, tačiau padaugėjo užsukančių žaidėjų. 1998-2001 metais „Tokyo Game Show“ buvo rengiama kas pusę metų, nuo 2002 metų paroda organizuojama kasmet. Jos lankytojų skaičius nuolat auga. 2005 m. parodą aplankė daugiau nei 176 tūkstančiai, 2006 metais – daugiau nei 192 tūkstančiai lankytojų.
  17. Programinės įrangos milžinė ieško "hardvare" inžinierių darbui su ateities konsole. Nuo brėžinių iki įgyvendinimo. Faktiškai, konsolės gyvenimo tarpsnis būna apie penki - šeši metai. O XBOX 360 jau švęs savo šešerių metų gimtadienį šį lapkritį. Tad jau nebeturėtų būti nuostabu, jog Microsoft ruošiasi į prekyba išleisti naują konsolę. Pasak kelių darbo pasiūlymų LinkedIn svetainėje, MS buria naują komandą, atsakingą už nuo "Naujos kartos konsolės modelio sugalvojimą iki tos svajonės įgyvendinimo". Šiuo metu, bendrovė Interactive Entertainment Business samdo garso ir vaizdo technikos inžinierius, bei garso ir grafikos kūrėjus. Kitas žmogus, Bevielio DV Inžinierius atliks svarbų vaidmenį tikrinant ir plėtojant Xbox ir ateities platformas. Xbox kūrėjų padalinys, taip pat samdys konstrukcijos tikrintojus, bei "Geležies" tikrintojus. Microsoft Xbox 360 išėjo 2005 m. lapkričio mėn ir turėjo labai daug gedimų, kurie kompanijai kainavo daugiau negu 1 milijardą JAV dolerių, dėl garantijos pratęsimų. Problemos buvo iš esmės pašalintos, kai praeitais metais išėjo naujasis Xbox 360 Slim modelis.
  18. The Entertainment Software Asociacija vakar oficialiai patvirtino, kad senas geras E3 renginys sugrįžta. Birželio 2-4 dienomis Los Angelo konvencijų centre vėl bus priimami visi kvalifikuoti lankytojai ir žaidimų kompanijos, tiek iš Amerikos, tiek iš viso pasaulio, į pačią didžiausią žaidimų ir pramogų verslo konferenciją - E3 2009.Žadama, kad kitais metais pristatomosios patalpos bus daug didesnės, nei praėjusiame renginyje. Paskutinė didelė E3 paroda vyko 2006 metais, o žaidimų industrija per tris metus labai išaugo, tad kitais metais reginys turėtų būti įspūdingas. Laukiam nesulaukiam.
  19. Vienas iš Apple įkūrėjų Steve Wozniak turi liūdnų prognozių dėl kompanijos produkcijos ateities. Kalbėdamas apie Ipod muzikos grotuvus jis užsiminė, kad šie jau yra nugalėti ir greitai nebeužims tokios didelės rinkos dalies. Panašiai yra ir su Iphone, kurį greitai išstums kiti pigesni, panašių ar net geresnių techninių duomenų telefonai. Taip pat Wozniak‘ui nepatiko, kad Apple produkcija tampa tarsi religija, jis sakė, kad taip neįmanoma gauti naujų iššūkių, kuriuos būtų galima įveikti. Atrodo, kad jie gavo iššūkį - išlaikyti tokias tvirtas rinkos pozicijas.
  20. Pasirodo, Viskonsine paaugliai mano, kad dėl konsolės verta praleisti likusį gyvenimą už grotų. Du paaugliai iš Kenošos, Viskoskonsino, buvo suimti, nes yra įtariami dėl žmogžudystės. O koks buvo jų laimikis? O gi XBOX. "ASSOCIATED PRESS" straipsnyje rašoma, kad Kapri Walker, 51 metų moteris, buvo rasta negyva apvogtuose namuose dar šį sekmadienį. Du paaugliai, kurie įtariami dėl nusikaltimo yra vos 14 ir 15 metų. Kenošos vyriausias pareigūnas, Džonas Morisas, apie nusikaltimą atsiliepė taip: "Faktas, kad šitie du jauni individai galėjo nužudyti ponią Walker, man yra neįsivaizduojamas ir šokiruojantis. Jie buvo kaimynai. Tai buvo labai tragiška pabaiga jai."
  21. Po beveik septynių mėnesių derybų, pasiūliusi virš 2milijardų dolerių, EA nusprendė pasiduoti ir nebepirkti Take-Two kompanijos. Šiandien, matyt supratę, kad Take-Two įsigyjimas kainuos perdaug, EA atšaukė visas derybas ir pranešė, kad nebežada pirkti Take-Two kompanijos. Mano manymu, žaidėjams, tai tik į gerą, nes monopolinės kompanijos naikina konkurenciją, o nelikus konkurencijos - produktų kokybė kristų, o kainos kiltų.
  22. Trys didžiausi žaidimų konsolių gamintojai – „Microsoft“, „Sony“ ir „Nintendo“ – per artimiausius penkerius metus savo žvilgsnius labiausiai turėtų sutelkti į internetą. Prognozuojama, kad būtent čia bus uždirbta labai didelė pajamų dalis, galinti siekti net iki 8 mlrd. JAV dolerių 2013 m. Šiemet pinigų srautas iš su konsolėmis susijusių interneto paslaugų sieks apie 1 mlrd. dolerių. Rinkos tyrimų kompanijos „Parks Associates“ pranešime teigiama, kad būtent internetas palaipsniui taps pagrindine konsolių konkurencijos arena. Jei šios bendrovės paskaičiavimai bus tikslūs, tai reikš, kad jau po 3-4 metų interneto paslaugos atneš daugiau nei 10 proc. visos žaidimų konsolių rinkos pajamų, kurios 2012 m. turėtų sudaryti apie 68 mlrd. dolerių. „Plačiajuostis internetas, tapęs neatsiejama šiandieninių konsolių dalimi, suteikia galimybę ieškoti naujų verslo modelių. Tai, ką jau sėkmingai pradėjo daryti „Xbox Live“, šiuo metu intensyviai vysto ir kiti gamintojai, siekdami konsolių savininkams pasiūlyti novatoriškų paslaugų ir paskatinti išleisti dar daugiau pinigų“, - sako „Parks Associates“ atstovas. Tarp minėtų interneto paslaugų įeina tokie žaidėjams siūlomi dalykai kaip parsisiunčiami žaidimų priedai bei papildomas turinys, skaitmeniniai vaizdo filmai, virtualūs pasauliai, žaidimų internetinėse versijose rodoma reklama ir pan.
  23. Tragiška mirtis Viskonsine, 11 metų berniukas atsitiktinai nusišovė. Nėjes į mokyklą, kad galėtų pažaisti Halo žaidimą, Joshua Nimm žaidė su šautuvu, bandydamas atkartoti žaidimo veiksmą. Problema buvo tame, kad jis išėmė šautuvo apkabą ir nesuprato, kad dar viena kulka buvo likusi šautuvo vamzdyje. Ji iššovė...
  24. THQ rūpinasi toliau jų buvimu Azijos žaidžiandžiančių rinkoje, THQ paskelbė kad atidaro naują padalinį Šanchajuje, Kinijoje. Padalinys skirtas vietinės partnerystės plėtimui, vystymui ir išleidimui internetinių bei autonominių žaidimų srityje, prasidedančioje nuo Heroes Online kompanijos, "free-to-play" versijos populiarios serijos, padarytos specialiai Azijos rinkai. “Azijos rinka yra galimybė THQ augti. Mes tikimės tęsti naujus išleidimo ir išsivystymo santykius Kinijoje, kad išplėstume mūsų buvimą šioje sparčiai augančioje žaidžiamojoje rinkoje.”
  25. Bent jau taip teigia žaidimus kuriančių kompanijų atstovai, susirinkę didžiausiame Europos vaizdo žaidimų konvente, vykstančiame Leipcige, Vokietijoje. Nors pripažįstama, kad Europos ir JAV gyventojai turi labai skirtingas kino tradicijas, tačiau žaidimų rinkoje skirtumų kur kas mažiau – abiejų žemynų topuose paprastai dominuoja tie patys žaidimų pavadinimai, varijuoja nebent jų užimamos pozicijos. Tiesa, yra kelios žaidimų grupės, kuriose galima pajusti ir grynai europietiško kolorito. Pavyzdžiui, vietos rinkoms gamintojai neretai pritaiko muzikinius žaidimus, į jų siužetą stengdamiesi įtraukti grupes bei muziką, aktualią konkrečiai valstybei. Taip pat ryškesnių skirtumų galima pastebėti sportinių žaidimų kategorijoje. Europoje tarp populiariausių žaidimų patenka futbolo imitatoriai, o JAV šią sporto šaką gerokai pranoksta amerikietiškasis futbolas, beisbolas ir pan. Tačiau už šių dviejų žanrų ribų skirtumus aptikti kur kas sunkiau: „Išskyrus amerikietiškąjį futbolą, visi žaidimai, kuriuos lydi sėkmė JAV, susilaukia pasisekimo ir Europoje“, - sako „Electronic Arts“ vadovas Senajame žemyne Jens Uwe Intat.