
Impaler
Administratorius-
Pranešimai
8.296 -
Užsiregistravo
-
Lankėsi
-
Laimėta dienų
470 -
Atsiliepimai
100%
Turinio tipas
Profiliai
Forumas
Blogai
Galerija
Video
Skelbimai
Viktorinos
Failai
Gidai
Naujienos
Atnaujinimai
Kalendorius
Parduotuvė
Visas Impaler turinys
-
Kompiuterių gamintojai, tokie kaip „Hitachi“ bei „Quanta Computer“, ieško būdų panaudoti naują judesio aptikimo technologiją iš JAV įsikūrios kompanijos „Canesta“. Pastaroji šiuo metu vysto „Kinect“ stiliaus kūno aptikimo sistemą, skirtą asmeniniams ir nešiojamiesiems kompiuteriams. „Canesta“ kompanija neseniai paskelbė, kad ji dar 16 milijonų dolerių padidino judesio aptikimo technologijos plėtros finansavimą. Pasirodo, vienas iš pagrindinių bendrovės rėmėjų yra „Quanta Computer“ - didžiausia nešiojamųjų kompiuterių gamintoja pasaulyje. Ateityje ji ketina integruoti naujają technologiją į savo gaminius. Lygiai taip kaip ir su „Microsoft Kinect“ technologija, „Canesta“ kamera aptinka Jūsų judesius, o tada apskaičiuoja kur yra Jūsų kūnas trimatėje erdvėje ir paverčia judesius atitinkamomis komandomis Jūsų kompiuteriui. Vyriausiasis „Canesta“ vadovas Jim Spare sakė, kad naujos investicijos reiškia, jog galutinės šių lustų versijos gali būti pradėtos naudoti sistemose jau 2010 metų pabaigoje. Taip pat jis pažymėjo, jog „Microsoft Kinect“ technologija, sukurta 3DV sistemoms, grindžiama galio arsenido lustais, kuriuos pagaminti daug brangiau nei „Canesta“ lustus. „Hitachi“, viena iš pirmųjų vartotojams puikiai žinomus prekinius ženklus turinčių bendrovių, kuri pademonstravo kaip „Canesta“ pagrįstos sistemos gali būti naudojamos valdyti televizorių naudojantis žmogaus judesiais. Taip pat „Canesta“ kompanija išsakė pastabas apie galimybes integruoti jų sukurtas sistemas ir į sumaniuosius telefonus. Cherng Chao, vyresnysis „Quanta“ prezidento pavaduotojas pridūrė: „Natūrali sąsaja su kompiuteriu yra tokia pat svarbi, kaip kadaise buvo pelytė.“
-
Bendrovė Apple ėmėsi papildomų iPhone 3GS telefonų apsaugos nuo galimų vartotojų atliekamų modifikacijų priemonių. Pasak specialistų, papildomos priemonės turėtų pristabdyti plintančią „iPhone“ „atrakinėjimo“, kad į jį būtų galima diegti „Apple“ paslaugos „App Store“ nesiūlomą programinę įrangą, praktiką. „iPhoneDevTeam“ grupės nariai pranešė, kad naujausiuose „iPhone 3GS“ telefonų modeliuose įdiegtas atnaujintas „bootrom“ komponentas, neleidžiantis vartotojams pašalinti programinę telefono apsaugą. Senesnius „iPhone 3GS“ telefonus vis dar galima „atrakinti“ prijungus juos prie kompiuterio su specialia programine įranga. Nors „Apple“ ir toliau tęsia „katės ir pelės“ žaidimą su norimas programas į savo telefonus diegiančiais „iPhone“ entuziastais, bendrovė niekada nesiėmė teisinių priemonių prieš „iPhoneDevTeam“ narius, kuriančius naujas „iPhone“ „atrakinimo“ priemones. Tačiau „iPhone“ programinės įrangos atnaujinimai dažnai ištrina „atrakinimo“ priemones, o kai kuriais atvejais net yra sugadinę „atrakintus“ telefonus.
-
Logitech pranešė išleisianti atnaujintą žaidėjams skirtos klaviatūros G11 versiją – G110. Naujasis Logitech gaminys turės apšviečiamus mygtukus, 15 programuojamų mygtukų, nuimamą riešo atramą ir beveik viską , ko galima tikėtis iš žaidėjams skirtos G serijos klaviatūros. Naujosios klaviatūros mygtukus bus galima apšviesti raudona arba mėlyna spalvomis, bus 12 G ir 3 M programuojami mygtukai. Taip pat vartotojas galės įjungti žaidimų rėžimą. Jį aktyvavus nebeveiks Windows ir kiti nereikalingi žaidimui mygtukai. Prie kompiuterio klaviatūra bus jungiama USB jungtimi, o jos korpuse yra įtaisyti dvi 3.5mm garso įrenginiams skirtos jungtys. Naująjį produktą galima užsisakyti jau dabar ir jis kainuos apie $79. daugiau apie šį gaminį galite paskaityti čia.
-
Turbūt dažnam iš mūsų tenka kartas nuo karto redaguoti nuotraukas ir lyderis čia yra Adobe produktas Photoshop. Visgi retam jis įperkamas, todėl arba ieškoma piratinės versijos, arba renkamasi nemokamus analogus, pvz. Gimp, kurie vidutiniam vartotojui yra visai pakankami. Turint galvoje tai, kokia daugybė programų yra išleista žymiajam Apple iPhone, nenustebsite išgirdę ir tai, kad Adobe pritaikę šią programą ir pastarajam telefono aparatui. Žinoma, negalime tikėtis visų originalios programos galimybių, tačiau Photoshop.com Mobile for iPhone, taip, būtent taip tiksliai ir vadinsis iPhone aparato variantas, suteiks galimybę pritaikyti efektus, leidžiančius paversti nuotrauką panašią į piešinį, suteikti išblukimą ir kt., atlikti pagrindines redagavimo operacijas ar pasidalinti nuotraukomis su draugais. Įdomu tai, kad programoje pritaikytas ir valdymas judesiais, kas yra viena iš iPhone savybių, leidžiančių žaismingai perteikti programą ar žaidimą. Puiku tai, kad programa yra nemokama ir ją galite parsisiųsti naudodamiesi Apple App Store paslauga.
-
Po ypač sėkmingo DirectX 11 API palaikančių vaizdo plokščių Radeon HD 5870 ir 5850 pasirodymo, gamintojas AMD atskleidė daugiau informacijos apie būsimus žaidimus, kurie bus suderinti su DirectX 11 API. Taip pat atrodo, kad kompanija kol kas viena užsiima naujos technologijos propagavimu. AMD/ATI skrajutėje žiniasklaidai teigiama, kad šiuo metu yra kuriama daugiau nei 20 kompiuterinių žaidimų, kurie palaikys DirectX 11 aplikaciją. Kompanija tvirtina, kad šiais metais ne tik sulauksime DIRT 2, tačiau ir STALKER: Call of Pripyat žaidimo. Tiesa, neseniai paskelbta, kad pastarasis žaidimas nukeltas į kitų metų pradžią. Pranešama, kad kai kurie MMO žaidimai sulauks pataisų skirtų grafiniam varikliui bei taip pat bus suderinti su DirectX 11 API. Nepaisant to, kad CryEngine 3 optimizuojamas žaidimų kompiuteriams, šis taip pat palaikys DirectX 11 aplikacijas ir šios technologijos teikiamus pranašumus.
-
nVidia netiki, kad DX 11 žaidimų bumas prasidės greitai
Impaler patalpino straipsnį Žaidimų naujienos
Grafinių ir pagrindinių plokščių lustų gamintojas nVidia tiki, kad tikrasis DirectX 11 API palaikančių žaidimų bumas prasidės po šešių-dvylikos mėnesių. Tokią nVidia nuomonę patvirtino kompanijos viceprezidentas Tonis Tamassis.Kompanija vis dar tvirtina, kad žaidimų plėtotojai visų pirma užsiima DirectX 9 API plėtojimu ir tik po truputėlį perima DirectX 10 bei DirectX 11 API technologijas. Taip yra dėl to, kad pirmiausia žaidimai kuriami žaidimų kompiuteriams, o tik vėliau „šlifuojami“ pristatymui asmeniniams kompiuteriams. Visgi, konkurentai ATI/AMD tikisi, kad Codemaster ralio žaidimas DIRT 2 pasirodys šių metų gruodį bei palaikys DirectX 11 API. Kompanija taip patvirtino, kad STALKER 2 turėtų pasirodyti 2010 metų pradžioje, bet tuo metu nVidia turėtų būti pristačiusi DirectX 11 API palaikančius Fermi architektūros grafinius posistemius. Dėl šiokio tokio vėlavimo telieka kaltinti žaidimų kompiuterius, nes pastarieji nepasižymi ypatybėmis, kurias turi DirectX 10, ar tuo labiau DirectX 11 API grįsti žaidimai. Tikėtina, kad šios technologijos padarys proveržį grafikos srityje, bet tam prireiks laiko ypač dėl to, kad garsių išskirtinių žaidimų AK platformai tiesiog nėra. -
Gal žinote tą keistą jausmą kaltės kurią patiriate susikirsdami miesto kamščiuose? Taip, tai naturalūs jausmai kurie jus padarys itin įtariamus per jūsų kitą skrydį - arba jei projektas greitai pavirs tikrove. "The Homeland Security" investavo į "Future Attribute Screening Technology" sumanymą, kuris jau sunaudojo 20 milijonų JAV mokesčių mokėtojų dolerių, dabar tikisi keleivius pastatyti ant Wii balance board (ar panašių prietaisų) su visais jų drabužiais, ir apieškoti juos su metalo detektoriais ir klausinėti tam tikrų klausimų. Kokia iš to nauda? Taigi parastas nekaltas žmogus pradės prakaituoti ir drebėti būdamas tokiam scenarijuje, ir tik gerai apmokytas teroristas mokės nuslėpti tiesą ir apsimesti jok viskas gerai. Gal visa tai kitas nepavykes projektas, o gal TSA jau baigia vieną iš sumaningiausių projektų skrendant.
-
Uncharted 2: Among Thieves ir XBOX 360 - du nesuderinami dalykai
Impaler patalpino straipsnį Žaidimų naujienos
Žaidimų kūrėjos Naughty Dog kompanijos prezidentas Christophe Balestra atskleidė, jog jų naujasis kūrinys Uncharted 2: Among Thieves bus skirtas tik Sony Playstation 3 konsolei. Christophe Balestra 100% įsitikinęs, jog šis žaidimas Xbox 360 platformoje neveiks dėl vienos papraščiausios priežasties: Uncharted 2: Among Thieves yra būtinas Blu-Ray įrenginys, nes 25 Gb diskas yra visiškai užpildytas žaidimo informacija. Kompanijos prezidentas taip pat pamini, jog žaidime naudojami post-processing efektai galimi tik su Playstation 3 turimu Cell procesoriumi. Atrodo, jog tai dar vienas akmenukas paleistas į Microsoft daržą. Iš tikrųjų nieko stebėtina, mat Naughty Dog priklauso Sony kompanijai. -
Nepaisant to, kad apie Half-Life 2: Episode Three mes nieko naujo negirdime jau kuris laikas, šios serijos kūrėjas Valve pranešė, kad ruošia kito žaidimo tęsinį – dar šiais metais turėtų pasirodyti galvosiūkių žaidimo Portal tęsinys. Kiek ankščiau kompanija pateikė ne vieną pirmosios dalies žaidimo atnaujinimą, kuris pasunkino užduotis ar iš esmės pakeitė žaidimo pabaigą. Apie antrąją dalį nieko konkretaus nebuvo pranešta, tik tai, jog darbai tikrai vyksta ir žaidimas pasirodys šių metų pabaigoje. Tikėtinos sunkesnės užduotys bei nauja siužeto linija. Galime priminti, kad pirmasis Portal žaidimas pasirodė dar 2007 metų pabaigoje kartu su The Orange Box pakuote. Nuo to laiko, nesulaukėme nei naujo Portal, nei Half-Life serijos žaidimo. Labai tikėtina, kad Portal 2 šį kartą pasirodys tik kaip atskiras žaidimas.
-
XBOX 360 atnaujinimas atėmė Call Of Duty: Black Ops iš piratų
Impaler patalpino straipsnį Microsoft naujienos
Vakar XBOX 360 dashboard atnaujinimas nepasirodė toks grėsmingas kaip iš tikro buvo, nes tie kas pasileido nelegalias žaidimų Call Of Duty: Black ops ir Call Of Duty: Modern Warfare 2, bei Halo: Reach kopijas sužinojo, jog jie neteko teisės žaisti jų. Pagal 'Emgadget', 'Xbox-Scene' forumo dalyviai diskutavo apie atnaujinimą ir keistą jo failų didumą bet parsisiuntimo laiką. Atnaujinus konsolę ir paleidus šias tris Activision ir Bungie įrašytas žaidimų kopijas daugelis atrado "staigmeną", kurią Mircosoft paslėpė po žaidimų failais. -
XBOX UK bedruomenės bosas Graeme “AceyBongos” Boyd atskleidė jog nuo šiol XBOX Live Silver bus pervadintas į XBOX Live Free. Jis tai parašė twitteryje vakar vakare. Šios naujienos atkeliauja po to kaip Microsoft atskleidė naujo dizaino Xbox.com svetainę. “Just been told that ‘Xbox LIVE Silver Membership’ will now officially be called ‘Xbox LIVE Free Membership’. The times they are a-changin…” Lietuviškai tai būtų: “Ką tik sužinojau jog 'Xbox LIVE Silver Prenumerata' dabar oficialiai bus pavadinta "Xbox LIVE Free Prenumerata'.” Taigi laukiame tolimesnių žinių iš Microsoft.
-
Microsoft Game Studios nerodo jokio susidomėjimo HD remake'ais
Impaler patalpino straipsnį Microsoft naujienos
Kai Sony tiesiog spirga perdarant geriausius savo PS2 žaidimus, tokius kaip God of War, Sly Cooper, Ico ir Shadow of the Colossus. Tai, turbūt, keista, kad Microsoft nenori sekti Sony pavyzdžiu ir nerodo jokio susidomėjimo tuo. Tiesa ta, kad Microsoft Game Studios nėra sudominta perkurti originaliųjų XBOX žaidimų į HD, taigi jau galima liūdėti, kad nebus galimybės žaisti Halo: Combat Evolved, Blinx arba net Conker ant savo X360 ir nėra kokių planų išleisti bent vieną HD remake‘ą. Philas Spencernas iš MS aiškina, kad studija tiesiog yra apsivertus darbais, tad nenori užsiversti HD remake‘ais. "Mes akivaizdžiai turime daug naujų darbų", sakė jis IGN", todėl iš nauju užsiimti HD remake'ais mes tiesiog neturime laiko." Tačiau, tai nėra kažkas kas bus palikta ant stalo gulėti visiems laikams ir bus pamiršta. Spencernas atvirai pripažįsta, kad HD remake‘ai gali būti geras pasiūlymas, nors jis suabejoja jų verte. "Nemanau, kad tai nebūtinai bloga idėja", sakė jis. "Man reikia viską pergalvoti viską iš kliento perspektyvos, ir už kokią vertę būtų galima pristatyti klijentui tai, ir kiek už tai jis yra pasiryžęs sumokėti?" Tad jeigu ir yra viltis išvysti Halo HD tai įvyks tikrai ne greitai. -
Microsoft pranešė, kad pardavė 8 milijonus Kinect kamerų ir XBOX pardavimai pasiekė 50 milijonų. Lyg to nebūtų gana, praėjusią savaite team fail0verflow ir Geohot galutinai atidarė duris į PS3 konsolę ir įspraudė Sony į kampą. To dėka bus išleistas CFW PS3 konsolei, dėl to XBOX 360 tapo saugiausia ir sunkiausia hackeriams įveikiama konsole rinkoje. Dėl šito XBOX LIVE taip pat taps vienintele padoria online paslauga, nes PSN, kaip ir kitos nemokamos internetinės paslaugos, bus prikimštos cheater'ių.
-
Atsinaujino XBOX.com puslapis. Major Nelson tik ką detalizavo Xbox.com atsinaujinimą, kuris įvyks rytoj. Daugiau nuotraukų galite pamatyti čia. Pagrindinės funkcijos yra: Avataro editorius jūsų naršyklėje: Redaguokite ir peržiūrėkite avatarui skirtus daiktus prieš juos pirkdami Sujungtos žinučių peržiūros, siūlymai draugauti ir pakvietimai prisijungti į žaidimą Pagerintas pranešimas apie Jūsų sąskaitos prenumeratą Leverage Family Reports - susipažinti ką jūsų šeima veikia LIVE ir kam jį naudoja Žaiskite internetinius žaidimus su Xbox LIVE draugais per internetą arba per Windows Phone 7 Markeplave: Daug stipresnė paieška pagerinta naršymo ir filtravimo funkcija
-
Microsoft: Būsimi XBOX 360 žaidimai nustelbs Killzone 2
Impaler patalpino straipsnį Microsoft naujienos
Naujasis "Sony" ir "Guerilla Games" darbas - žaidimas "Killzone 2" sparčiai kyla topų viršūnių link. Daugelis kritikų jį jau dabar laiko pagrindiniu pretendentu į 2009 metų žaidimo titulą. Atrodo, jog tokios kalbos ne itin patinka "Microsoft" ir jos konsolės XBOX 360 stovyklai. Žaidimų svetainė Gameguru.in paskelbė pokalbio su vienu iš "Microsoft" darbuotojų ištrauką. "Sveikiname "Sony" ir "Guerilla" kompaniją su tikrai didele sėkme, kurią atnešė "Killzone 2". Visgi, tai nereikšia, jog Xbox360 bus nustelbtas. Jau kelių mėnesių bėgyje žaidėjų laukia keli įspūdingi žaidimai, pakelsiantys žaidimų kartelę į dar aukštesnį lygį. Pasiruoškite naujam technologijų pliūpsniui. Jeigu manote, jog "Gears of War 2" yra Xbox360 galimybių viršūnė - smarkiai klystate." Atrodo, jog konsolių karas vis dar tęsiasi. Niekas nenori nusileisti. Ar nuo to geriau žaidėjams? -
Didžiosios kompanijos prašneko, jog naujos kartos žaidimų konsolių išleidimai prasidės 2012 metais, praneša Fudzilla. Atsižvelgiant į dabartines ekonomines sąlygas, tiek „Sony“, tiek „Microsoft"“ nusprendė atidėti naujos aparatūros išleidimą ne mažiau kaip dvejiems metams. „Žaidimų kokybė vis dar atrodo gan gerai su „Playstation“ ir „Xbox“, tačiau „Wii“ tikrai galėtų imtis tam tikrų pakeitimų, kai kalba eina apie grafinę žaidimo pusę. ATI ir Nvidia kovoja dėl dominavimo vaizdo plokščių rinkoje, kol IBM turi puikia progą užimti procesorių lyderio pozicijas. Atsižvelgiantį į šiuos faktorius yra naivu tikėtis iki 2013 sulaukti žaidimų konsolių.“ Skirtingai nuo šių gandų kalbėjo žaidimų mokslinių tyrimų analitikas Michael Pachter, kuris pridūrė, jog naujos kartos konsolės geriausiu atveju mus pasieks tik 2013 metais.
-
Pirmieji naujo atminties kortelių SDXC (eXtended Capacity) pavyzdžiai rinką turėtų pasiekti 2010 m. SDXC laikmenų standartas buvo patvirtintas šių metų pradžioje. Jo specifikacija numato, kad šių kortelių talpa gali būti nuo 32 GB iki 2 TB, o duomenų skaitymo greitis – iki 300 MB/s. Pasak „SD Association“ atstovo Kevino Schaderio, pirmosios SDXC kortelės pasieks rinką kitų metų pradžioje. Iš pradžių jos bus 64 GB talpos. Kad būtų galima užtikrinti didelę duomenų perdavimo spartą, naujosios kortelės naudos „exFAT“ failų sistemą, kuri nesuderinama su dabartinėse SDHC laikmenose naudojama FAT32. „SD Association“ teigimu, 2 TB talpos SDXC kortelėje tilptų apie 100 HD raiškos filmų arba apie 480 valandų didelės raiškos vaizdo kameros nufilmuotos medžiagos.
-
Bendrovė „Symantec“ pranešė aptikusi grėsmę, iškilusią bevielių klaviatūrų naudotojams, skelbia „Vnunet.com“.Pasak bendrovės atstovų, ją kelia pradėta platinti „Keykeriki“ programinė ir techninė įranga, suteikianti galimybę per atstumą perimti ir iškoduoti į kompiuterį siunčiamus bevielių klaviatūrų signalus. „Keykeriki“ plėtojantys svetainės „Remote-exploit.org“ svetainės kūrėjai teigia, kad šis atvirojo kodo techninės ir programinės įrangos projektas leidžia kiekvienam norinčiam pasitikrinti savo bevielės klaviatūros naudojimo saugumą imituojant signalų šnipinėjimo atakas. Pasak „Symantec“, nors „Keykeriki“ kūrėjų tikslas iš pažiūros kilnus, tačiau viešai skelbiamu jos programiniu kodu gali pasinaudoti piktavaliai, norintys paslapčiomis fiksuoti informaciją, įvedinėjamą į svetimus kompiuterius. Jiems tereikės tik pasirūpinti, kad specialios techninės įrangos imtuvas būtų belaidės kompiuterio klaviatūros veikimo zonoje. „Remote-exploit.org“ atstovai teigia kuriantys papildomus tokios įrangos modulius, kuriuose būtų LCD ekranas ir sąsaja su „iPhone“ telefonais, kad svetimu kompiuteriu renkamą tekstą būtų galima matyti ekrane. „Symantec“ ragina bevielių klaviatūrų gamintojus diegti ryšio tarp siųstuvo ir imtuvo šifravimo priemones, ir perspėjo bevielių klaviatūrų, prijungtų prie nuosavų ar bendro naudojimo kompiuterių, vartotojus saugumo sumetimais kol kas grįžti prie laidinių klaviatūrų.
-
Nurodydama piratavimą kaip vieną iš svarbiausių pelno sumažėjimo priežasčių (ypatingai tai liečia „Nintendo DS“), „Ubisoft“ generalinis direktorius Ivas Gilmo patvirtino kompanijos planus pristatyti šiais metais priemonę kovai su piratavimu personaliniuose kompiuteriuose. „Piratavimo lygis konsolėse yra gana žemas. Tačiau personaliniams kompiuteriams skirtų žaidimų sektoriuje piratavimas labai paplitęs. Mes kuriame priemonę, kuri leistų sumažinti piratavimą pradedant nuo kitų metų, o gal būt šią technologiją panaudosime ir viename iš šių metų žaidimų“ – teigė Ivas Gilmo. Ankščiau „Ubisoft“ savo žaidimuose, pavyzdžiui, „Far Cry 2“, naudojo „SecuROM DRM“ apsaugą. Gilmo nepatikslino ar naujoji apsauga bus kažkas iš principo naujo, ar tai bus „SecuROM DRM“ patobulinimas. Įdomu tai, kad „Ubisoft“ strategija priešinga tai, kurią naudoja kita stambi žaidimų kūrėja „Electronic Arts“. Pastaroji neseniai išleistuose žaidimuose, pavyzdžiui, „Spore“, „Crysis Warhead“ ir kituose, išleistuose 2008 pabaigoje – 2009 metų pradžioje, vengia naudoti „SecuROM DRM“. Tikėtina, kad to priežastimi yra sėkmingas „Sims 3“ žaidimo pardavimas. Nors reikia pripažinti, kad ši serija buvo visada gerai parduodama.
-
- piratai
- piratavimas
-
(ir dar 2)
Su žymėmis:
-
Microsoft su savuoju XBOX 360 ir Sony su savo PlayStation 3 jau kuris laikas rinkoje pretenduoja į namų skaitmeninio pramogų įrenginio etalono vietą. Kompanijos nori, kad jų produktai būtų skirti ne tik žaidimų mėgėjams, tačiau ir platesniam vartotojų ratui, kurie naudotųsi kitu skaitmeniniu turiniu. Analitikai spėja, jog kompanijos judėdamos šia linkme tik įsibėgėja, tačiau pripažįsta, kad Microsoft yra keletu žingsnių priekyje. Microsoft savo kišenėje turi tokius tinklus kaip Netflix ar Facebook, taip pat už savo interneto prieigą naudojant Xbox Live imą mokestį, kas neša pelną. Sony PlayStation Network ekvivalentas yra nemokamas, tačiau šis kiek nusileidžia kokybe Microsoft kūriniui. Nieko keisto, kad kompanijos ieško būdų, kaip padaryti, jog žaidimų kompiuteris nebūtų vien tik skirtas žaidimams. Kompanijų siekis – vartotojo pramogų kambario užvaldymas bei visko patalpinimas viename įrenginyje. Užkietėja žaidėjai yra kiek suerzinti tokia mintimi, tačiau paprasti vartotojai džiaugiasi galimybe įsigyti funkcionalesnį įrenginį. Taigi, tiek Xbox Live, tiek ir PlayStation Network mums suteikią prieigą prie laidų įrašų, filmų ir kitokio turinio. Nereikės ilgai laukti, kai kompanijos siūlys įsigyti ir muzikos kūrinių. Microsoft ypač gerai išnaudoja Netfilx įrašų platinimo paslaugą. Taip pat metinis Xbox Live Gold mokestis yra 50 JAV dolerių, kas Microsoft suteikia didesnį pranašumą – šiuos pinigus galima investuoti į tinklo plėtrą. Sony kuris laikas giriasi Blu-Ray optiniu įrenginiu, tačiau verta pripažinti faktą, kad žaidimų mėgėjams tai nerūpi, o tokio tipo filmų parduodama žymiai mažiau, nei DVD formatu. Kompanija sumažino savo žaidimų kompiuterio kainą, taip pat pristatė mažesnę versiją, tačiau Xbox 360 vis dar pigesni. Xbox 360 taip pat kol kas laimi šį kartą, tačiau verta pripažinti, kad tik dėl savo mažos kainos bei ankstesnio pasirodymo rinkoje. Sunku pasakyti, kas nugalės. Tai parodys laikas, o favoritus pasirenkame mes.
-
2005 metų vasarą Kinijoj atsidarė pirmoji klinika gydyti žmonėms, priklausomiems nuo interneto. Sekančią vasarą klinika, gydanti žaidėjus, priklausomus nuo kompiuterinių žaidimų, duris atvėrė Olandijoj, Amsterdame. Dabar panaši klinika atsidarė 13 mylių nuo Microsoft būstinės Redmonde, Vašingtone. Už 14 500 $ (tiek kainuoja žaisti 80,6 metų žaidimą World of Warcraft) bet kuris panorėjęs gaus reSTART internetinės priklausomybės gydymo programą. Per 45 dienas trunkančią intensyvią programą, skirtą žmonėms, priklausomiems nuo interneto, kompiuterinių žaidimų ir SMS žinučių rašymo, pacientams bus atliekamos fizioterapijos procedūros, 12 žingsnių grupinė konsultacija, sveikos mitybos kursai, asmeninė fitneso programa ir „kupinos nuotykių išvykos“ į vietinę, miškų gausią gamtą. „Programa reSTART orientuota į įvairaus amžiaus, nuo dabartinių technologijų priklausančių, žmonių grąžinimą į realų pasaulį.“ rašomą internetiniame klinikos skelbime. „Mūsų individualiai suderama programa skirta nutraukti pacientų techninės priklausomybės ratą. Mūsų 45 dienų abstinencija paremta programa įtraukia įvairias veiklas, skatina dalyvius tobulinti kasdienius įgūdžius, paprastai pamirštus arba vengiamus dėl pernelyg didelio kompiuterio, interneto ar kompiuterinių žaidimų naudojimo.“ Neseniai JAV atlikto tyrimo metu pastebėta, kad nemažai JAV kompiuterinių žaidimų žaidėjų kenčia nuo viršsvorio, psichinių problemų ir bendravimo įgūdžių stokos. Didžiojoje Britanijoje vienas psichiatras net planuoja įkalbinti kolegas prisijungti prie internetinio, daugeliui žaidėjų skirto vaidmenų žaidimo World of Warcraft bendruomenės ir psichologinę pagalbą pacientams teikti net žaidimo „viduje“.
-
Klasikinis kompiuterinis žaidimas „Tetris“ gali skatinti žmogaus protinius sugebėjimus, teigia Amerikos mokslininkai. Tyrimai parodė, kad reguliariai žaidžiant šį, palyginus su šiandieniniais įmantriais vaizdo žaidimais, gana paprastą žaidimą, gerėja mąstymas. Pirmąsias išvadas mokslininkai padarė atlikę eksperimentą su paauglėmis mergaitėmis, kurių paprašytą „Tetrį“ žaisti po pusvalandį kasdien tris mėnesius, rašo „The Telgraph“. Skenografijos parodė „struktūrinius pakitimus“ smegenų dalyse, atsakingose už judėjimą, kritinį mąstymą, samprotavimą, kalbą ir apdorojimą, teigiama netrukus žurnale „BMC Research Notes“ pasirodysiančiame tyrime. JAV mokslininkai taip pat mano, kad žaidžiant žaidimą, kurio esmė – kompiuterio ekrane žongliruoti krentančiomis figūromis stengiantis iš jų sudėlioti pilną horizontalią be tarpų blokų eilę, gali padidinti „protinį produktyvumą“. Neuropsichologas Rexas Jungas teigė: „Vienas iš labiausiai stebinančių atradimų per penkerius smegenų tyrimo metus buvo tai, kad žongliravimo pratybos padidino pilkąją medžiagą motorinėse smegenų dalyse“. „Tetrio“ tyrimą atlikome norėdami nustatyti, ar protinė mankšta padidina žievės storį, kas rodo pilkosios medžiagos padidėjimą. Jei taip, tai galėtų būti paaiškinimas, kodėl ankstesnių tyrimų rezultatai rodo, kad protinės pratybos padidina smegenų produktyvumą“, – pridūrė jis. Daugiau pilkosios medžiagos galėtų reikšti, jog kai kurioms smegenų sritimis nereikia kaip smarkiai dirbti, norint atlikti sudėtingas užduotis. Psichologas ir tyrimo bendraautorius Richardas Haieras pridūrė: „Mus labai sudomino pastebėti smegenų žievės storio skirtumai tarp mergaičių, žaidusių „Tetrį“ ir to nedariusių“. „Tetrio“ žaidimą 1984 metais sukūrė rusų programuotojas Aleksėjus Pažitnovas. Iki šiol tai vienas populiariausių kompiuterinių žaidimų.
-
Niujorke atidaroma mokykla, kurioje bus mokoma žaidimais
Impaler patalpino straipsnį Įvairios naujienos
Vaizdo ir loginiai žaidimai bus naujos Niujorke atidaromos mokyklos mokymo programos pagrindas. Pirmą kartą JAV bus atidaryta valstybinė mokykla, kurioje įvairūs žaidimai bus ne pagalbinė, o pagrindinė mokymosi priemonė. Pradinių klasių mokiniai galės žaisti tokius kompiuterinius žaidimus, kaip „Little Big Planet“ ir „Civilization“, o taip pat stalo vaidmenų žaidimus bei kortomis. Mokykla „Quest to learn” (Q2L), įsikūrusi Manhatane, tikisi išugdyti puikių matematikų, išradėjų, istorikų, rašytojų ir evoliucijos biologų. „Svarbu pažymėti, kad mūsų mokykloje mokiniai nepraleis visos dienos žaisdami komercinius vaizdo žaidimus“, rašoma Q2L internetiniame puslapyje. Ten pat tvirtinama, kad mokykla sieks, kad jų originalus mokymo būdas padėtų pasiekti puikių rezultatų, be to, priduriama, kad ji atitinka visus Niujorko valstijos edukacijos standartus. Kiekvieną klasę sudarys 20–25 mokiniai, kiekvienam jų bus duodamas nešiojamas kompiuteris, mokslo dieną sudarys keturios 90 minučių pamokos. Mokiniai turės ir įprastų dalykų, tokių kaip matematika ir gimtoji kalba. Vienoje pavyzdinėje mokyklos mokymo programos užduotyje reikia sukurti grafinę poemą, paremtą Babilono poema „Gilgamešas“, mokytis apie senovės Mesopotamijos kultūrą iš istorinių ir geografinių žurnalų bei žaisti strateginį žaidimą „Settlers of Catan“. „Google Earth“ bus naudojamas kaip įrankis tyrinėti Mesopotamijos regionus. Mokiniai taip pat galės žaisti evoliucijos teorijos įkvėptą populiarų žaidimą „Spore“, mokysis naudotis tokiomis rimtomis grafinėmis programomis kaip Maya 3D ar Adobe Flash. Gali būti, kad Q2L mokykla išugdys mokinius, kurie bus labiausiai išsilavinę skaitmeninės technologijos srityje iš visos savo kartos. Tikimasi, kad ši mokykla gali tapti revoliucija edukacijos srityje. Tokios mokyklos modelis buvo sukurtas ne pelno siekiančios Žaidimų instituto organizacijos, finansiškai parėmus tokioms kompanijos ir fondams, kaip Gates‘o ir McArthur fondai bei „Intel“. -
Ar jūs galite pažaisti šaudyklę „Far Cry 2“ aštuonių megapikselių raiškos ekrane su šios kartos vaizdo plokštėmis? Kaip „Computex“ pademonstravo „Asus“, pasirodo, kad tai - įmanoma. Kompanija parodoje pristatė naują savo produktą, gamykliškai spartintą „GeForce GTX 295 Mars“ vaizdo plokštę, kuri turi didesnius dažnius bei net 4 GB darbinės atminties. Du tokie galiūnai buvo prijungti prie masyvaus ekrano, kurio raiška siekė 3840 x 2160 pikselių, o tai yra net keturis kartus daugiau, nei standartinė 1080p raiška. Žinoma, čia kiek pagelbėjo gausus darbinės atminties kiekis, nes tokioje didžiulėje rezoliucijoje „Far Cry 2“ žaidimas veikė ganėtinai sklandžiai. „Asus“ tvirtina, kad „GeForce GTX 295 Mars“ yra 23% spartesnis sintetiniuose testuose, nei įprastinis šios vaizdo plokštės variantas. Kompanija taip pat pridūrė, kad šio produkto rinkoje galime sulaukti jau liepos pabaigoje. Tiesa, gamintojas tikslią kainą nutylėjo, tačiau užsiminė, kad nesiekia didžiulio pelno – veikiau žada šią vaizdo plokštę pardavinėti nuostolingai, nes taip didintų savo vardo prestižą bei skatintų pirkti kitus kompanijos produktus. Dėl šios priežasties galime tikėtis, jog „Mars“ kaina nebus ypač aukšta, lyginant su įprastais GTX 295 modeliais.
-
Šią vasarą mobiliaisiais telefonais bus galima naudotis ir Everesto papėdėje bei viršukalnėje. Nepalo telekomunikacijų bendrovė „Nepal Telecom“ pranešė, kad mobilusis ryšys Everesto regione pradės veikti birželio mėnesio viduryje. „Nepal Telecom“ skelbia išplėsianti savo mobiliojo ryšio tinklo aprėptį šiame kalnų rajone ant Gorak Shep viršukalnės 5160 m aukštyje pastačiusi palydovinę anteną. Atskiros antenos bus įrengtos dar maždaug 7 šio rajono vietose, įskaitant Luklos ir Namče Bazar gyvenvietes, esančias 2800 ir 3440 m aukštyje. Pasak bendrovės specialistų, naujoji tinklo įranga užtikrins, kad vienu metu mobiliuoju ryšiu galės naudotis iki 3000 vartotojų, tačiau prireikus jų skaičių esą bus galima padidinti. Iki šiol į Everesto viršukalnę kopiančios alpinistų ekspedicijos turėjo naudotis brangiu palydoviniu ryšiu, skelbia „Myrepublica“.