
Impaler
Administratorius-
Pranešimai
8.296 -
Užsiregistravo
-
Lankėsi
-
Laimėta dienų
470 -
Atsiliepimai
100%
Turinio tipas
Profiliai
Forumas
Blogai
Galerija
Video
Skelbimai
Viktorinos
Failai
Gidai
Naujienos
Atnaujinimai
Kalendorius
Parduotuvė
Visas Impaler turinys
-
-
„Xbox 360“ skaičiuoja šeštuosius gyvavimo metus, o „PlayStation 3“ rinkoje jau penkmetį. Šiuos du prietaisus vis lengviau pasivyti vėliausiems nešiojamiems įrenginiams. Tą sėkmingai daro „Apple“ kompanijos „iPad 2“ planšetė su dviejų branduolių A4 procesoriais bei naująja „Full HD“ televizoriaus išvestimi. Dabar prietaisas kaip niekada arti žaidimų konsolių ir tai dar ne viskas. Minėtos dvi funkcijos „Apple iPad“ žaidimų kūrėjams atvėrė galimybę pasiūlyti 1080p kokybės žaidimus dideliuose televizorių ekranuose. Prie šių funkcijų pridėjus pakankamai stulbinančią žaidimų vaizdo kokybę, krūvą judesių sensorių bei naują priekinę kamerą priešais akis turime nemenką žaidimų įtaisą. Galbūt net „Xbox“ ar „PlayStation“ konkurentą? Žinoma, norinčių įsitraukti į ginčą ir ginti savo „Xbox 360“ arba „PlayStation 3“ konsoles norės ne vienas, tačiau pirma vertėtų užmesti akį į vieną „Firemint“ žaidimų kompanijos vaizdo reportažą. Jame demonstruojama „Real Racing 2 HD“ žaidimo eigą „iPad 2“ prijungus prie 1080p kokybės televizoriaus. Ganėtinai neblogai atrodanti demonstracija? Ne gana to, tai ne pats pažangiausias žaidimas. Štai „Infinity Blade“ vaidmenų žaidimas naudoja „Unreal Engine 3“ technologiją. Ta pati technologija taikoma kuriant žaidimus „Xbox“ ir „PlayStation“ konsolėms bei asmeniniams kompiuteriams. Su „iPad 2“ dviejų branduolių procesoriumi žaidimai su „Unreal“ technologija atrodo dar geriau. Be to žaidimai su „iPad“ gali pasiūlyti kur kas įdomesnį bei lankstesnį valdymą. Su šiuo prietaisu viskas valdoma judesiu, prilietimais, gestais. „iPad“ planšetė gali atstoti valdymo pultelį, vairą, virtualią gitarą ar bet ką kitą. Žiūrint dar toliau į priekį, „Apple“ gali pasiūlyti programuotojams įrankių leisiančių kurti žaidimus valdomus judesių užfiksuotu priekine ar modelio gale įtaisyta kamera. Tai primintų dabar „Microsoft“ siūlomą „Kinect“ priedą, tačiau viskas būtų siūloma už dyką. Tiesą sakant, žaisti žaidimus su planšete gerokai pigiau nei pasirinkus „Xbox 360“ ar „PlayStation 3“. „Need for Speed Hot Pursuit“ žaidimo versija „Xbox 360“ Lietuvoje kainuoja kiek daugiau nei du šimtus litų. Nusipirkus žaidimą iš „eBay“ interneto aukciono už jį teks pakloti kiek daugiau nei šimtą litų. Žinoma, prie šios sumos teks pridėti pristatymo išlaidas, tad bet kuriuo atveju sutaupyti sunku. „iPad“ žaidimai, kitą vertus, nėra pateikiami kompaktų formatu. Juos reikia atsisiųsti iš „App Store“ parduotuvės ir naują žaidimą galima išmėginti akimirksniu. Jo kaina taip pat be abejonės bus mažesnė. „Need for Speed Hot Pursuit“ „iPad 2“ planšetei kainuoja kelis kartus mažiau – apie 30 litų. Tiesa, „iPad“ žaidimo versija nėra tokia stulbinanti kaip „Xbox“, bet kiek prastesnę grafiką atperka įdomesnis valdymas. Galbūt „iPad 2“ vertėjo lyginti su „Nintendo Wii“ konsole – ją prietaisas be abejonės jau lenkia. Kiek trūksta iki „Xbox“ ar „PlayStation“ paliekame spręsti jums? Tačiau kryptis kuria eina „Apple“ jau aiški bei atrodo gana šviesi. „iPad 3“ be abejonės gali tapti pakaitalu „PlayStation 3“.
-
Bendrovė „Nintendo“ šeštadienį pradėjo prekybą 3DS žaidimų konsolėmis. Prekyba žaidimų kompiuteriais pradėta Japonijoje ir tai yra pirmoji moderni nešiojama žaidimų konsolė su stereoskopinių trimačio vaizdo ekranu. Pirmoji pristatę tokį produktą, bendrovė „Nintendo“ tikisi nemažo pirkėjų susidomėjimo. Pasak bendrovės prezidento Satoru Iwata, vien per pirmąsias tris prekybos dienas planuojama parduoti 1,5 mln. vienetų „Nintendo 3DS“, o iki kovo pabaigos pasauliniu mastu planuojama parduoti 4 milijonus konsolių. Šiuo metu dar nėra žinoma, ar „Nintendo“ įgyvendino planą ir nuo šeštadienio pardavė beveik du milijonus konsolių. Tačiau, pirminiais prekybos tinklų duomenimis, pirmoji 3DS konsolių partija su 400 tūkst. vienetų buvo išgraibstyta akimirksniu. Kita partija parduotuves pasiekė taip pat žaibiškai. Susidomėjimą konsole Japonijoje kursto ne tik pirmą kartą nešiojamų žaidimų rinkoje pristatytas 3D ekranas, veikiantis be akinių. Daugelį vilioja labai patraukli ir modelio kaina. Šiuo metu modelis paduodamas už 25 tūkst. jenų arba maždaug 700 litų. Ekonomiškai gerokai labiau išvystytoje Japonijoje ši kaina išties prieinama. Be to, kartu su konsole pristatoma daug trimačio vaizdo žaidimų, taip pat ir gerai žinomi – „Pro Evolution Soccer 3DS“, „Super Street Fighter IV 3D Edition“, „Samurai Warriors: Chronicles“, „Bust-a-Move Universe“, „Nintendogs + Cats, Ridge Racer 3D“, „Combat of Giants: Dinosaurs 3D“, bei „Professor Layton and the Mask of Miracle“. Visi šie žaidimai išnaudoja trimačio ekrano galimybes. Juo susidomėjo visi: jaunesnio amžiaus žaidėjai, „užkietėję“ žaidėjai, inovacijų mėgėjai, žurnalistai ir tie, kurie nėra matę trimačio vaizdo be akinių.
-
Naujame įspūdingame vaizdo įraše pirmą kartą demonstruojama būsimoji karinė šaudyklė. Battlefield 3 kuriama nauja Frostbyte variklio versija ir, kaip galima spręsti iš pirmojo klipo, perteiks išties įspūdingą ir tikrovišką karinį veiksmą. Battlefield 3 ketina pasirodyti metų pabaigoje kompiuteriams, X360 ir PS3.
-
2011 m. Kovo 30 d. PlayManija.lt projektas šventė savo 5 metų JUBILIEJŲ! Kaip viskas buvo prieš tuos 5 metus? 2006 - 2007 (pradžių pradžia, projekto vardo paieškos, PLM v1.0) Forumas Idėja įkurti forumą PlayStation konsolių tematika man kilo 2006 metų kovo 30 dieną, kai pats nusipirkau PlayStation 2 konsolę (tada Microsoft ir Nintendo konsolėms vietos nebuvo). Forumo adresas buvo www.PlayStation2.Naujas.com. Pats nelabai išmaniau apie čipus, žaidimų kopijavimą, programas, žaidimų save‘ų perkėlimą į PC ir t.t. Todėl nusprendžiau įkurti forumą, kad pasisemčiau pats informacijos iš kitų lankytojų, kad galėtumėme visi diskutuoti ir t.t. Praėjus vos keletui mėnesių jau apie PlayStation 2 išmaniau, palyginti, labai daug. Todėl nutariau forumo neapleisti ir „apmoktyti“ kitus, nieko nežinančius narius (ko pasekoje ir prirašiau įvairiausių gidų įvairiomis temomis gidų skyriuje). Taigi, taip praėjo visa 2006 metų vasara, forumas vis augo, plėtėsi, buvo paskirti pirmieji forumo moderatoriai (nes vienas visko sužiūrėti nebespėdavau), teko kurti naujas skiltis, temas, diegti forumo modifikacijas (MODs), kad forumas būtų dar patogesnis, patrauklesnis ir patikimesnis bei talpinti siuntinius. Tada naudojome phpBB 2 serijos forumą. Vėliau įvyko hostingo keitimas ir adresas pasikeitė į www.PlayStation2.Puikiai.lt. Portalo sukūrimas Su lyg kiekviena diena forumui sėkmingai augant pradėjau galvoti, kaip reikia dar reikia pritraukti žmonių, kaip vienyti visus konsoles turinčius bei žaisti mėgstančius žmones. Po apmastymų užsibrėžiau du tikslus. Sukurti portalą forumui ir „įtraukti į save“ kitus puslapius, kurie buvo apie konsoles. Ir to pasekoje 2006 metų gruodžio viduryje WWW.PLAYSTATION.TEN.LT administratoriui Puodukui pateikiau pasiūlymą prisijungti ir kartu kurti bei administruoti puslapį. WWW.PLAYSTATION.TEN.LT buvo pats pirmasis Lietuvoje puslapis PlayStation tematika gyvuoti pradėjęs dar 2001 metais. Derybos praėjo labai sklandžiai. Jis uždarė savo forumą, savo forume paliko informaciją, kad persikelia į PlayManija.net ir nuo 2006 metų gruodžio galo (per visas atostogas) iki pat 2007 metų sausio 24 dienos įtemptai kūriau pagrindinis puslapį. 2007 metų sausio 24 dienos vakare įvyko sėkmingas portalo startas bei buvo praplėsta puslapio tematika (sveiki Microsoft ir Nintendo!). Naudojau PostNuke CMS v0.764 programinę įrangą. PlayManija.net nebėra vien tik susijęs su Sony firmos PlayStation konsolėmis. Suvokiau, kad Sony yra tik viena iš 3 esančių firmų, kurios kuria konsoles ir palikti už borto Microsoft ir Nintendo yra labai neprotinga. Netrukus, kitas puslapis WWW.KONSOLES.TEN.LT irgi sudėjo ginklus bei buvo įtrauktas į PlayManiją. PlayManija vardo gimimas Su lyg 2007 metų pavasariu pradėjau galvoti, kad būtina sugalvoti visam projekui padorų pavadinimą, nes atrodo labai nerimtai (p.s. tik atrodo), Google nemyli paieškos rezultatuose ir šiaip. Reikia, tiesiog reikia. Aš kaip buvęs ShareManija.net narys (ShareManija.net ED2K projektas - LinkoManija.net protėvis) kažkaip labai žavėjausi jų pavadinimu, man jis patiko. KažkasManija.net, tik galvojau kaip čia pritaikyti savo projektui. Taigi, nariams pateikiau mintį, kad būsime PlayManija.net! ...arba sugalvokite kažką geriau. Pasiūlymų buvo įvairių, tačiau nei vienas man nepasirodė mielesnis ir geresnis nei PlayManija.net. Todėl 2007 m. Kovo 15 d. buvo užregistruotas PlayManija.net domenas. Domenas, kuris eilę metų mums tarnavo ir buvo išleistas vakar atostogų. Pasilgsiu įrašinėti .net į adresų langelį... Kodėl .net, o ne .lt iš karto? Paprasta, nes tais laikais .lt domenas kainavo maždaug 80-90 lt, o .net tik 35 lt. Viskas buvo taupymo sumetimais. Iš forumo į portalą buvo perkelti visi gidai, siuntiai, DUK (dažnai užduodami klausimai). Kadangi naujasis puslapis yra buvo turinio valdymo sistemos tipo puslapis (content management system) skelbti naujienas tapo daug paprasčiau ir buvo sukurtos temos: Portalo, Sony, Microsoft, Nintendo, Įvairios naujienos. PlayManija.net buvo palyginti dar jaunas ir perspektyvus (ir tebėra!) projektas. Laukite kitos dalies apie kitą PlayManijos erą. ;) - Impaler, PlayManija projekto įkūrėjas
-
Kaip atrodytų FPS žaidimas spalvingame legendinio santechniko pasaulyje? Parodyti, kaip atrodo Super Mario žaidimas herojaus akimis, nusprendė gerbėjų grupelė ir sukūrė animacinį klipą. Jame santechnikas keliauja per, ko gero, visiems matytą pirmąjį Super Mario lygį. Tradicinis Mario žaidimas papildytas šaudyklėms būdingais elementais ir puikiais garso efektais.
-
Sveikiname visus PlayMan'us dar kartą su mūsų didžiuoju, ilgai lauktu 5 metų jubiliejumi! Projektas atsinaujino grandioziškai, daug naujovių! Šiame įrašų cikle po truputį supažinsinsiu su visomis naujovėmis. Kagi, kaip matote PlayManija.lt projektas pakeitė seną, 2007 metų vasaros viduryje kurtą portalą absoliučiai nauju bei seną forumą naujausia ir moderniausia jo versija. Kuri buvo brandinama ir kuriama kone pusantrų metų ir galiausiai buvo įtin intensyviai kuriama nuo sausio mėn. pradžios. Iš karto noriu pabrėžti, kad dar toli-gražu ne viskas yra baigta ir ne visi taškai dar yra sudėti ant "i". Dar nėra perkelti gidai ir D.U.K. bei siuntiniai, kurie nuo šiol vadinsis tiesiog "failai". Šie darbai bus atliekami artimiausiomis dienomis. Esu labai išvargęs ir į vakarą nelabai iškalbingas, todėl rekomenduoju pradžiai visiems nariams: forume užsidėti avatarą ir nuotrauką (dėl vientisumo naudokite tą patį avatarą vietoje nuotraukos) užsipildykite parašą užsipildykite Įranga ir žaidimai - naują profilio lauką tiesiog mėgaukitės viskuom ir nepamirškite parašyti savo atsiliepimų forume ... ir būtinai persiskaitykite atnaujintas taisykles ;) Rytoj susitiksime kituose įrašuose, kur detaliau supažindinsiu su naujosiomis forumo funkcijomis, naująja rangų sistema ir dar daugeliu kitų šaunių dalykų! - Jūsų adminas, ir viso ką matote kūrėjas, Impaler ;)
-
Asmeninių kompiuterių žaidimų rinka išlieka populiari
Impaler patalpino straipsnį Įvairios naujienos
Nors kalbama, jog vis didesnis žaidimų kūrėjų dėmesys skiriamas žaidimų konsolėms, o ne asmeniniams kompiuteriams, tačiau žaidimai asmeniniams kompiuteriams išlieka itin paklausūs. „PC Gaming Alliance“ teigia, jog 2010 metais pajamos iš šios rinkos padidėjo apie 20 proc. ir sudarė 16.2 mlrd. JAV dolerių. Juokaujama, jog dėl didėjančio konsolių populiarumo asmeniniams kompiuteriams kaip žaidimo platformai jau skamba varpai. Visgi, juos gelbėja ne tik pirmojo asmens šaudyklės ir realaus laiko strategijos, bet ir itin populiarūs MMO žaidimai. Sparčiai auganti Kinijos žaidimų rinka sugeneravo 4.8 mlrd. JAV dolerių, tuo tarpu didžiausias augimas buvo pastebimas D. Britanijoje, JAV, Japonijoje, Korėjoje ir Vokietijoje, kur pardavimai šoktelėjo 19 proc. ir sudarė 7.3 mlrd. JAV dolerių. Kaip viena iš augimo priežasčių įvardijama skaitmeniniai žaidimo kopijų pardavimai. Tą pastebi ir daugelis kompanijų, todėl neturėtumėme nustebti, jeigu rinkos lyderei „Steam“ artimiausiu metu atsiras keletas naujų ir stiprių konkurentų. Prognozuojama, kad iki 2014 metų asmeniniams kompiuteriams skirtų žaidimų rinka sugeneruos 23 mlrd. JAV dolerių. -
Prisikėlusius numirėlius žudyti tropikų saloje bus galima jau pavasarį. Kaimynai lenkai vis rimčiau įsitvirtina žaidimų pasaulyje. Netrukus visų RPG mėgėjų dėmesys vėl bus nukreiptas į antrąją „Raganiaus“ dalį, o kita didžioji studija Techland, neseniai paskelbusi Call of Juarez tęsinį, pagaliau atskleidė dar vieną iki šiol gandais apipintą projektą – Dead Island. Zombiai šįkart įsiveržė į laimingų poilsiautojų kupiną tropikų salą. Atkirsti nuo likusio pasaulio žaidėjai turės naudotis įvairiais ginklais ir stoti į artimas grumtynes su nepaliaujamai puolančiais negyvėliais. Laimei, žaidimą bus galima įveikti ne tik vienam, bet ir su trimis draugais. Dead Island turėtų pasirodyti šių metų pabaigoje kompiuteriuose ir konsolėse Xbox 360 bei PS3.
-
Praėjusį rudenį Capcom plačiajai auditorijai sugrąžino Formulės 1 žaidimą ir išleido visoms svarbiausioms žaidimų platformoms (iki tol penkerius metus F1 žaidimai buvo leidžiami tik PlayStation konsolėse). F1 2010, nepaisant kai kurių techninių nesklandumų, sulaukė didžiulės komercinės sėkmės, tad ilgai nelaukę autoriai naujo prestižinių lenktynių sezono atidarymo proga pristatė naują žaidimą. F1 2011 detaliai perteiks visą šiemetį Formulės 1 sezoną su naujomis bei pasikeitusiomis komandomis, vairuotojais ir trasomis: sugrįžtančiu legendiniu Nurburgringu ir nauju etapu Indijoje. Daug detalių kūrėjai kol kas neatskleidžia, aišku, kad bus išsamus karjeros režimas bei įvairūs daugelio žaidėjų režimai. Pirmąją detalesnę informaciją autoriai ketina atskleisti gegužę. Visi šio sporto gerbėjai kviečiami užduoti klausimus apie žaidimą sukuriant YouTube klipą. Įdomiausi bus atrinkti ir pakviesti į studiją Birmingame, JK, kur bus filmuojami pirmieji informaciniai F1 2011 klipai. Pats žaidimas ketina pasirodyti rugsėjo 23 dieną kompiuteriams, Xbox 360 bei PS3, o vėliau ir nešiojamoms konsolėms.
-
Sveikinu visus PlayManus su šia nuostabia proga - mūsų 5 metų jubiliejumi! Mano dovana Jums - viska tai ką matote aplinkui save! Jūs to nusipelnėte! Pasveikinkim vieni kitus ir PlayManiją!
- 39 atsakymai
-
- 13
-
-
-
-
-
1997 – tųjų pavasarį Apple išleido $7.499 kainuojantį kompiuterį, kurio buvo pagaminta tik 12,000 vienetų. Juos projektavo Jonathan Ive. Šis, (Dvidešimties metų jubiliejaus Macintoshas) buvo pirmasis “didelis projektas” sukurtas Apple, bet jo pardavimai nebuvo labai geri. Jis yra lyg tėvas visų “iMac”, kurie buvo išleisti metais vėliau. Niekad nenaudotas Macintoshas buvo surastas eBay. Aukcijonas prasidėjo nuo $1, ir dabar iškilo netgi iki $4,050.00. Dėžė buvo atidaryta inspekcijos, kompiuteris niekada nebuvo naudotas ir pačios dalys iki dabar supakuotos. “DAM komplekte yra didelė dežė, su mažesnėmis dėžutėmis viduje. T.y. Priedų dėžutė, klaviatūra, sistema ir subwooferiu. Priedų dėžutė buvo atidaryta tik inspekcijos, kuri tikrino ar Macintosho amžius ir korozija nepakenkė beterijoms.” DAM’as, buvo išleistas tik Amerikoje, Japonijoje, Prancūzijoje, Vokietijoje ir Jungtinėje Karalystėje.
-
Snikerzz(20), Phosphor(20), Tarantula(30), FuXaSs(18), xmouserx(20) sveikinam su sventem
-
Ne taip seniai buvo išleistas videožaidimas „Lego Star Wars“ – jis buvo puikus. Taigi, buvo ir neišvengiamų tęsinių: išleisti žaidimai „Lego Indiana Jones“ ir „Lego Batman“, kurie taip pat buvo pakankamai šaunūs. Populiarios frančizės vaikiškos interpretacijos suteikia daug prasmės. Tik iki dabar. Šią savaitę pasirodė naujienos apie žaidimą „Lego Rock Band“. Ar iš tiesų reikės sudrebinti kaladėles? Bus galima pastatyti savo muzikantus, dėliojant kubelį ant kubelio, užuot atrenkant drabužius ir veido bruožus? Bus galima žaisti fantastiškose „Legotastic“ vietose? Taip. Galbūt dukra ar dukterėčia bus patenkinta. World of Legocraft Pašmaikštavimas: visas „Lego Universe MMO“ dirba. Ir, turbūt, daug kas norėtų pamatyti, kaip galima sukurti internetinį pasaulį – pasaulį, kurį būtų galima dalintis su kitais žaidėjais. Niekas negalėtų sustabdyti siaučiančių spekuliacijų apie tai, ką tai galėtų reikšti. Jeigu kas nors galėtų nukopijuoti žaidimą „EverQuest“ ir patobulinti jį „Warcraft“ herojais, kodėl gi negalima būtų žaidimo „World of Warcraft“ (WoW) patobulinti „Lego“ figūrėlėmis? Juk keletas milijonų žmonių tikrai negali klysti. Halo 3: Lego Pašmaikštavimas: nors šeimininkas nustumia atgal įsipareigojančias pajėgas, naujos ateivių rasės prisijungia prie mūšio prieš žmoniją. Tai „Legos“. Vienintelė problema: jie nėra tai, kas jūsų manymu yra grėsminga. Labiau tikėtina, kad „Legosians“ apkabins jus, o ne kariaus. Jų mažos plastikinės kulkos yra labiau erzinančios, nei mirtinos. Bet jos nėra perdirbamos. Taip ir yra – jie blogis! Grand Theft Lego: Lego City Pašmaikštavimas: „Rockstar“ jau seniai kritikuojama, kad jų „Grand Theft Auto“ serijos žaidimai yra pernelyg žiaurūs. Jeigu pabandytumėte sukurti žaidimą iš žaislinių blokelių, turbūt pusė kritikų nusiskundimų nutiltų. Pažiūrėkite videomedžiagą. Lego Gear Solid: Bricks of the Patriots Pašmaikštavimas: labiausiai panašus į kino filmą, radikaliausias iš visų, kada nors sukurtų žaidimų vaikams. Masyvus, keliantis grėsmę civilizacijai, kai privatūs kareiviai bando užkariauti pasaulį invazinėmis nanotechnologijomis. Kalbant apie „Metal Gear“ serijos technologiją, tai būtų labai potencialus žaidimas, paremtas „Lego“ versija. Įsivaizduokite dinamišką 7.1 audiogarsą: jus suptų krintančių sulaužytų blokelių garsai. Didžiulis, atviras mūšis verstų jus pasijusti taip, lyg iš tiesų ten būtumėte, stovėtumėte prieš kubinius blogus vyrukus. Tačiau svarbiausia: beprasmiški pokalbiai su žioplais prižiūrėtojais išliktų tokie patys. Lego Fallout Pašmaikštavimas: „The Fallout“ serija yra juodoji komedija, įvykusi poapokaliptinėje Amerikoje. „Fallout 3“ yra labiausiai žaidžiamas žaidimas dėl kelių priežasčių: žaidėjai visuose miestuose gali panaudoti branduolinį ginklą, žiauriausiais būdais sunaikinti radioaktyvius žmones bei išvysti naujus mutantus didžiuliame atvirame pasaulyje. Tik įsivaizduokite, jeigu kas nors galėtų šiai idėjai suteikti vaikiškus bruožus. Tai sumažintų smurto lygį. Lego StarCraft Pašmaikštavimas: „Lego“ schemos jau įtrauktos į strateginius žaidimus, skirtus „Nintendo DS“. Žaidimas „Lego Battle“ pasirodys jau šią vasarą. Įsivaizduokite, jei kompanija „Blizzard“ paimtų vieną iš visų laikų įtakingiausių „RTS“ žaidimų ir panaudotų jame blokelių magiją. „StarCraft“ perdirbimas sudrebintų kompiuterinių žaidimų rinką. Daugelis žaidėjų negalėtų atsispirti pagundai pamatyti „Zerg“ rasės pabaisą, kuris atrodytų kaip mielas kubelių padarėlis. Resident Lego / Left 4 Lego Pašmaištavimas: pakalbėkime apie šeimyninį žaidimą apie zombius. Kubelių pavidalo numirėliai mistų tiktai plastiku. Visi tie nerangūs, gremėzdiški numirėliai, matyti filme „Dawn of the Dead“ labai tiktų šiame žaidime. Ir jeigu pavyktų sukurti žaidimą, tinkamą visų amžių kategorijoms, nauja karta tikrai džiaugtųsi galimybe žaisti su draugais žaidimą „Left 4 Dead“. Ir, galbūt, „Resident Evil 5“ nebūtų toks kontraversiškas, jeigu būtų perdirbtas į blokelius. Kam pačiam piešti „Lego“ perdirbinius, jeigu daugybė jų pripiešta internete. Galima rasti videomedžiagos svetainėje „YouTube“. Bet būtinai turėtumėte apsilankyti svetainėje „Brothers-Brick.com“. Taip pat rekomenduočiau apsilankyti ir „Keith Goldman's tribute to The Zombie Survival Guide“. Mortal Kombat vs. Lego Universe Pašmaikštavimas: vienintelis žodis – „blocktality“.
-
„Prieš porą dienų įvyko taktinio veiksmo – strategijos žaidimo „Helldorado“ išleidimas Šiaurės Amerikoje“, – praneša leidiniai „Nobilis“ ir „Viva Media“. Vokiečių studijos „Spellbound“ kuriamas žaidimas pasakoja apie Laukinius vakarus, kaubojus, salūnus ir, žinoma, viskam pasiruošusias romantiškas merginas. „Tai labai turtingas ir detalizuotas strateginis įtempto veiksmo ir kvapą gniaužiančio siužeto žaidimas. Vesterno žanro gerbėjai nebus nusivylę“, - sakė „Viva Media“ vykdomasis direktorius Carlo Voelker. Atsižvelgiant į tai, jog studija „Spellbound“ pasižymėjo serijos „Desperados“ žaidimais, abejoti dėl žaidimo kokybės tikrai neverta. O istorija tokia: 1883 - ji metai. Santa Fe ramybę sudrumsčia pagrobimas ir mes, gerų vaikinų grupės vadovai, organizuojame nusikaltėlių paiešką. Pažadami visi svarbiausi vesterno atributai: mums reikės užgrobti traukinį, muštis salūne, bėgti iš kalėjimo ir, žinoma, dalyvauti dvikovoje leidžiantis saulei. Kūrėjai žada realius tos epochos ginklų modelius, didelį priešų pasirinkimą ir kokybišką dirbtinį intelektą, kuris pareikalaus viso taktinio arsenalo panaudojimo. Taip pat žadamas „Movie Mode“ režimas, leidžiantis įrašyti pačias sėkmingiausias žaidimo akimirkas. Priminsime, jog Europoje „Helldorado“ buvo išleistas 2007 metais. Taip pat pranešama, jog per šį laikotarpį buvo perdarytas varikliukas ir ištaisytos smulkios klaidos. Šiuo metu žaidimas palaiko modernius grafinius greitiklius, žinančius, kas yra „nVidia PhysX“ technologija.
-
Vakar „Namco“ spaudos konferencijoje buvo pristatyta žaidimo „Tekken 6“ versija „PlayStation 3“ konsolėms. Gaila, tačiau nors daug kas norėjo išbandyti visus kovotojus, tačiau buvo leista pamatyti tik keturis - Jin, Kazuya, Bob ir Zafina. Šis Tekken 6 žaidimas yra apgaulingas. Kai tik buvo pranešta apie žaidimą Tekken 6, originalus žaidimas jau buvo šiek tiek pakeistas, iš kurių svarbiausias - papildymas Tekken 6: Bloodline Rebellion. Žaidimo mėgėjai gali tikėtis tradicinio turinio bei naujų režimų ir ginklų, padėsiančių patobulinti savo herojus. Tai skamba kaip sistema, leisianti atrakinti herojus. Tekken 6 bus galima žaisti ir tinkle. Naudojant „PlayStation 3“ pultelį žaidimą nesunku valdyti, o kovos sistema tampa patogi ir intuityvi. Nebaigto kurti žaidimo grafika atrodo nebloga, tačiau dar reikia patobulinti kai kuriuos lygius ir specialiuosius efektus. Tikimasi, kad dar šiais metais konsolėms „PlayStation 3“, „PSP“ ir „XBOX 360“ ketinamas išleisti žaidimas Tekken 6 bus geras ir neturės trūkumų.
-
Išleidimui ruošiamas naujas „Bionic Commando“ serijos žaidimas. Po poros savaičių „Capcom“ leidėjai žada išleisti demonstracinę versiją „Xbox 360“ konsolei. Demonstracinė versija pasirodys ir „PS3” konsolei, nors leidėjai ir nesako kada, o štai PC - demo nėra net planuose. Pranešama, jog mums išsamiam nagrinėjimui pasiūlys „Vertigo“ kortą, kurios pagalba žaisti žaidimą tinkle galės iki 8 vartotojų. Visi turės galimybę žaidime naudoti bioninę ranką, kuri gali pavirsti į virvę, pakelti ir mesti sunkius daiktus ir atlikti daugybę kitų veiksmų. Su tokiu arsenalu įprastas „Deathmatch“ tampa tikra taktine kova. „Bionic Commando“ gavo trečiąją dimensiją ir persikėlė dešimt metų į priekį. Spencer, pagrindinis herojus, laukia bausmės, tačiau per mieste vykusį eksperimentą kažkas sprogo. Dėl kilusio chaoso sugriuvus pastatams, Spencer pabėga. Tačiau kur pabėga? Gyventojų beveik neliko, o priešų atsirado labai daug. Tokioje situacijoje herojui belieka tik jų atsikratyti ir ieškoti įrodymų, kad atgautų savo garbingą vardą. Pranešame, jog žaidimas konsolėms pasirodys jau artimiausiu metu, o po poros mėnesių - ir PC versija.