
Impaler
Administratorius-
Pranešimai
8.296 -
Užsiregistravo
-
Lankėsi
-
Laimėta dienų
470 -
Atsiliepimai
100%
Turinio tipas
Profiliai
Forumas
Blogai
Galerija
Video
Skelbimai
Viktorinos
Failai
Gidai
Naujienos
Atnaujinimai
Kalendorius
Parduotuvė
Visas Impaler turinys
-
Aš laikinai juos panaikinau, stebiu viso projekto apkrovą, kažkur yra arba klaidą ir serverio RAM ir CPU tarsi išteka lauk kaip iš kiauro bako arba kažkas atakuoja serverį. Bandau isiaiškinti. Vakarais taip atsitinka kažkaip pastebėjau. Taigi, čia laikina.
-
Hmmm, gal pabandykite pirma paspausti forumo apačioje Pažymėti forumą kaip perskaitytą ir žiūrėti ar dar kada būna jums taip.
-
Google kuria žmones iš veido atpažįstančią programą telefonams
Impaler patalpino straipsnį IT naujienos
Bendrovė „Google" kuria mobiliesiems telefonams skirtą programą, kuri galės identifikuoti telefono fotokamera nufotografuotą žmogų ir pateikti su juo susijusią asmeninę informaciją, pranešė CNN. Ši aplikacija, „Google" atvaizdų atpažinimo technologijų inžinerijos direktoriaus Hartmuto Neveno teigimu, naudos vaizdo atpažinimo algoritmus ir analizuos žmonių veidus nuotraukose. Užbėgdamas už akių galimiems kaltinimams dėl privatumo pažeidimų, H. Nevenas pabrėžė, kad mobiliaisiais telefonais galės būti atpažinti tik tie „Google“ paslaugų vartotojai, kurie iš anksto duos sutikimą bendrovei naudotis jų nuotraukomis ir savo viešojo „Google" profilio informacija, sakoma pranešime. „Google's Profile" paskyroje nurodomas vartotojo vardas ir pavardė, telefono numeris, el. pašto adresas. „Google“ atstovai neatskleidžia, kokie viešojo vartotojo profilio duomenys gali būti atsiųsti į telefoną šį asmenį iš nuotraukos identifikavus kuriama mobiliąja aplikacija. H. Nevenas atsisakė pranešti, kada bendrovė planuoja pateikti rinkai šią programą, o „Google" atstovas spaudai CNN sakė, jog galutinė jos išleidimo data dar nėra nustatyta. Pasak jo, veidų atpažinimo technologija nebūtinai gali būti realizuojama atskiroje programoje: esą ji gali būti įdiegta ir kaip dabartinių „Google“ paslaugų, pavyzdžiui, atvaizdų paieškos, papildymas. H. Neveno teigimu, „Google„ jau ne vienerius metus turėjo technines galimybes įdiegti veidų paieškos funkciją. Lygiai taip pat, kaip „Google“ paieškos robotai indeksuoja interneto tinklalapių turinį „Google“ paieškos sistemos duomenų bazės reikmėms, veidų paieškos sistemą galima suprogramuoti taip, kad ji viešai „Facebook“, „Flickr“ bei kitose svetainėse skelbiamas asmenų nuotraukas susietų su jų vardais ir pavardėmis. „Mes tai galime padaryti nors ir šiandien“, – sakė H. Nevenas, pabrėždamas, jog tokių planų vis buvo atsisakoma dėl galimos asmenų privatumo gynėjų reakcijos. 2009 m. „Google" įsigijo bendrovę „Like.come“, kuri specializavosi produktų atvaizdų paieškos srityje, tačiau plėtojo ir žmonių nuotraukų analizavimo technologiją. Be to, „Google“ yra užpatentavusi kelis išradimus veidų atpažinimo technologijų srityje, sakoma pranešime. -
Tapk PlayManija.lt fanu ir laimėk PlayStation Portable konsolę! Laimingasis bus atsitiktinai ištrauktas gegužės 1 d. iš visų PlayManija.lt Facebook fanų! PlayStation Portable PSP 3003 PB OFW 6.37 1GB memory stick AC adaptor screen protector (užklijuotas) PlayStation Portable žaidimai Gran Turismo Silent Hill Origins Metal Gear Solid: Peace Walker PSP Mega Accessories Kit 4 piece UMD (universal media disk) case PSP console case USB data link and charger cable Wrist strap USB port car adaptor Soft cleaning cloth
-
Šioje temoje informuosiu PlayManus, apie atliktus atnaujinimus visame PlayManija.lt projekte.
-
Trys savaitės po to, kai negailestingas žemės drebėjimas ir cunamis parklupdė ant kelių Japoniją, žaidimų kūrėjai, leidėjai, žurnalistai ir žaidėjai visame pasaulyje ėmė vienytis, kad padėtų nelaimės ištiktai valstybei. „Play for Japan“ – kampanija, kuri koordinuoja kompiuterinių žaidimų tematikos aukcionus, kad padėtų gamtinės nelaimės nuniokotai Japonijai, paskelbė, kad prie jų prisijungė siaubo žaidimo, Silent Hill, kompozitorius, irgi japonas, Akira Yamaoka. Kompozitoriaus pagalba, žadama išleisti muzikinį albumą, pavadinimu, „Play for Japan: The Album“. Albumas turėtų būti išleistas gegužės mėnesį. Jame savo kūrinius specialiai šiai progai pristatyti jau sutiko tokie kompiuterinių žaidimų kompozitoriai, kaip Woody Jackson (Red Dead Redemption), Bear McCreary (SOCOM 4, The Walking Dead), Yasunori Mitsuda (Chrono Trigger, Luminous Arc) ir Nobuo Uematsu (Final Fantasy serija). Šio albumo pagalba Akira Yamaoka tikisi, kad kompiuterinių žaidimų bei muzikos mėgėjai visame pasaulyje pamastys ir aktyviau prisidės prie pagalbos nukentėjusiems Japonijos žmonėms. „Japonija susidūrė su precedento neturinčiu, nepamatuojamu iššūkiu.“ savo pranešime sakė Akira Yamaoka. „Žmonės visame pasaulyje jau suvienijo jėgas, kad kartu padėtų Japonijai atsitiesti. Būdami vienos planetos piliečiais, mes turime semtis jėgų iš šio ryšio. Kompiuterinių žaidimų pramonėje, kompozitoriai kaip aš, yra atsakingi santykį su žaidėju per muziką. Muzika irgi kuria ryšius, įkvepiančius klausytojus pasidalinti savo aistra su aplinkiniais. Šį pavasarį daugybė kompozitorių ir muzikantų iš Rytų ir Vakarų susirinko įrašyti bendrą labdaringą albumą.Mes tikimės, kad jūs išgirsite šviesesnės ateities viltį ir maldas, kurias žmonės kalba visame pasaulyje. Mes visi sujungti vienu ryšiu.“
-
Daugiau apie naująjį diskų formatą (xgd3) ir C4Eva komentarai
Impaler patalpino straipsnį Microsoft naujienos
Microsoft ruošia naują žaidimų diskų formatą XBOX 360 konsolei. Po naujojo dashboard atnaujinimo žaidimams skirta vieta diske padidės 1 GB. Patikimas šaltinis patvirtino, kad naujas diskų formatas yra beta-testuojamas naująjame dashboard'e. Maksimali vieta žaidimų duomenims šiandieniniuose žaidimuose XBOX 360 diskuose tėra tik 6.8 GB iš 7.95 GB galimų, nes virš 1 GB yra skirta DVD-Video particijai, kurioje yra saugomi anti-piratavimo apsaugos sektoriai. Atrodo, kad ši particija buvo arba drastiškai sumažinta arba jos buvo atsisakyta visai. Mūsų nuomone žaidimų kūrėjams tai yra puikios žinios, nes XBOX 360 ir taip nėra ko lygintis su PS3 ir blu-ray formato talpa, todėl kiekvienas gigabaitas informacijos next-gen žaidimuose yra labai svarbus. [Z****] so what do u think about new disc format [http://c4evaspeaks.com/new-xgd3-disc-format-and-dash-preview]? [c4eva-] MS will introduce xgd3 – this will add more ap checks, cvi (content integerity) checks, increase the disc size and adds a new layer for protection issues – all in the 20500 sdk! bring it on! :) [J*****] C4 will this effect the launch of Slim lt? will it be delayed for some reason? [c4eva-] j*****:No [c4eva-] will know more once we get one of these new discs! -
Bendrovė „Intel“ pristatė 320 serijos SSD (solid state drive) kaupiklius, naudojančius pagal 25 nanometrų procesą pagamintas NAND atminties mikroschemas. Pranešama, kad naujos kartos „Intel“ SSD diskai bus 1,8 ir 2,5 colių dydžio, prie kompiuterio bus jungiami „Serial ATA II“ sąsaja, o jų patikimumo rodiklis MTBF (Mean Time Between Failures) yra 1,2 mln. valandų. 1,8 colių dydžio SSD kaupikliai bus 80, 160 ir 300 GB talpos, 2,5 colių modeliai turės 40, 120 ir 600 GB talpą. Priklausomai nuo modifikacijos duomenų skaitymo iš šių kaupiklių greitis sieks 200–270 Mb/s, o rašymo į juos sparta – nuo 45 iki 220 Mb/s, teigiama bendrovės pranešime. 320 serijos SSD kaupikliai turi duomenų šifravimo naudojant AES algoritmą ir 128 bitų ilgio raktą galimybę. Jų kaina tiekiant 1000 vienetų partijomis bus nuo 89 iki 1069 JAV dolerių.
-
Būtinas, jo išnaikinti aš negaliu. Paprasčiausiai jį ignoruokit ir tiek. Tekstas automatiškai būna įkeltas į ten.
-
Sutaisyta.
-
Dar nėra perkelti. Bet bus.
-
Na vis neturėjau laiko. Prisižadu per rytojų padaryti.
-
[info=Panaikintas 30 pranešimų limitas, kad dėti skelbimus]Tačiau tik nariai parašę 150 pranešimų arba esantys V.I.P. grupėje gali kelti skelbimus į viršų kartą per 25 val.[/info]
-
Ne, matai jei spausi ant laiko tave automatiškai nukels į patį paskutinį temos postą, o tu gali būti neskaitęs ir dar kelių postų prieš paskutinį.
-
būtų žiauriai malonu, jei ką išeitų su galerija suorganizuot Ši funkcija buvo visą gyvavimo laiką nuo pat 2006 metų. Tereikia matant temą spausti ant tos rodyklės ir esi automatiškai nukreipiamas į pirmą neskaitytą pranešimą temoje.
-
Pastarąjį 1,5 mėnesio klausiausi non-stop ant repeat mode Tekken 3 OST visą laiką, kol dirbdavau prie PLM v3.0 sėdėdamas prie kompo po ~10-13 val. į dieną. Atlaikytumėt tiek neišprotėję?
-
[win=Ačiū Epikus]Radau klaidą, ištaisyta viskas, dabar Nariai irgi gali pranešti apie taisykles pažeidžiančius pranešimus [/win]
-
Ir kaip būtent jis tau neveikia? Prašau su screenshot'ais išsamiai parodyti kas ir kaip, nes aš su testiniu account'u Naujokų grupėje laisvai galiu raportuoti. Visada buvo ir bus "pranešti mygtukas" pasiekiamas visų grupių nariams. O pranešimų centras, kur keliauja raportrai - moderatoriams ir STRiKE TEAM nariams ir man.
-
1. Tam yra V.I.P. jie gali paspausti ant savo rep. skaičiuko ir matyti kas ir kaip juos rep'ino 2. Gal ir nieko būtų, pasidomėsiu daugiau tuo klausimu.
-
Uncharted 3: Drake’s Deception - įspūdingi nuotykiai tęsiasi
Impaler patalpino straipsnį Žaidimų naujienos
Natanas Dreikas ir jo mokytojas bei draugas Viktoras Salivanas atsiduria Arabijoje, o jų galutiniu tikslu tampa legendinė Atlantida – ir kol kas niekas nežino, ką slepia šis senovinis miestas ir kokie pavojai laukia nuotykių ieškotojo. Žengiant garsiojo tyrinėtojo pėdomis, Dreikui ir jo draugui teks įveikti nemažai žiaurių gamtos išbandymų ir kovoti su mistiniu ordinu. Pagrindinis piktadarys šį kartą yra įdomesnė ir charizmatiškesnė asmenybė nei anksčiau. Ankstesnėje dalyje teko nugalėti karo nusikaltėlį Lazarevičių, kuris iš esmės buvo paprastas plėšikas su didžiulėmis ambicijomis ir nelabai ryškiu charakteriu. Dabar Natanui priešinsis kur kas įdomesnis piktadarys. Kol kas nežinoma, kas jis bus, tačiau patys kūrėjai apibūdina jį kaip „paslaptingą ir mistinę asmenybę, gebančią sužadinti pačias giliausiais žmogaus baimes“. Nejaugi pagaliau sužinosime, ko labiausiai bijo Dreikas? Kaip čia neprisiminus senojo Indianos Džounso ir gyvačių! Be to, laukia išsamesnis pasakojimas apie Natano ir Viktoro Salivano santykius, kuris jam yra kaip tėvas. Naujoje istorijoje scenaristai ketina gvildenti ištikimumo ir tarpusavio santykių problemas. Vienu pagrindinių veikėjų taps pati dykuma. Neprilygstamos džiunglės, kalnai ir senovinės šventyklos liko praeityje – kūrėjai nusiteikė naujam išbandymui. Jie ketina parodyti dykumą tokią, kokia ji yra iš tikrųjų, ir žada efektingas smėlio audras, miražus ir visus fizikos dėsnius atitinkantį smėlį. Žinoma, be dykumos, išvysi ir kitas vietoves, tarp kurių minėtoji Atlantida ir daugybę mįslių slepianti pilis Prancūzijoje. Yra ir pasikeitimų žaidimo eigoje. Muštynės taps dar įdomesnės. Jau antroje dalyje jos palikdavo labai malonų įspūdį. Herojus ne tik talžė veidus – jis atlikdavo nuostabius triukus ir galėjo panaudoti praktiškai bet kurį aplinkos elementą. Jeigu šalia yra palangė, galėjai būti tikras, kad priešo galvą Dreikas sudaužys būtent į ją. Naujoje dalyje aplinka taps dar interaktyvesnė: pavyzdžiui, jeigu mūšis vyksta virtuvėje, visai įmanoma pasinaudoti keptuve arba viskio buteliu – dabar net pats menkiausias daiktas atlieka ne tik dekoratyvinę funkciją. Sąveika su aplinka bus pastebima ne tik mūšių metu. Žaidime galėsi suklupti ant parvirtusio medžio, o jeigu judėsi priešinga vėjui kryptimi, aiškiai matysis, kaip sunku pagrindiniam veikėjui žengti kiekvieną žingsnį. Tačiau smagiausia naujovė yra ta, kad nuo šiol bus galima kautis iš karto su keliais priešais, ir tokie mūšiai primins puikiai surežisuotas scenas iš Heavy Rain. Natanas efektingai blokuoja priešų atakas, atsispiria nuo priešo ir išsilaisvina iš užgrobimo, ir apskritai atlieka tokius smūgius bei triukus, kokius galima matyti tik Holivudo filmuose ir iš anksto parengtuose klipuose, bet ne žaidimuose. Žadama ir daugiau dėmesio skirti slapstymuisi. Kol kas nėra tiksliai žinoma, apie ką kalbama, tačiau atsiras kažkokia žaibiškų nužudymų variacija. Tam tikrais momentais bus įmanoma neutralizuoti priešą spustelėjus vos vieną mygtuką – Dreikas atliks kokį nors įdomų triuką ir vienu smūgiu pargriaus priešą. Dar vienas tęsinio ypatumas – lygių struktūros keitimasis žaidimo metu. Galbūt griauti visos aplinkos ir nepavyks, tačiau galimybė iš raketinio pistoleto sugriauti sieną keliose vietose atrodo visai neblogai. Deja, tikriausiai nebus anksčiau žadėtos galimybės įveikti žaidimą kartu su kitu žaidėju: neseniai kūrėjai pareiškė, kad žaidimas skirtas tik vienam žaidėjui. Apmaudu, nes žaidimo klipuose aiškiai matyti, kad sąveika tarp veikėjų yra labai aukšto lygio. Už vaizdą ditirambus Uncharted 3: Drake’s Deception galima pradėti dainuoti jau dabar, nes žaidimas atrodo tiesiog stulbinamai. Kas žino, galbūt kūrėjai nutarė perkelti veiksmą į dykumą tik todėl, kad iki šiol dar niekam nepavyko sukurti iš tikrųjų gražaus smėlio. Jie jau pademonstravo, kaip žaidimuose turėtų atrodyti vanduo ir sniegas, dabar jie ketina imtis smėlio ir liepsnų. Po nuostabios antrosios dalies kūrėjai turi labai pasistengti, jei nori sukurti dar geresnį žaidimą – ir kol kas atrodo, kad jiems tai pavyks. Kryptis pasirinkta teisingai. Uncharted pasipildys naujomis detalėmis, taps didesnis ir žmogiškesnis ir to, mūsų manymu, visai pakanka. -
Prieš miegą portale pakoregavau funkciją, kad būtų nukreipiamas vartotojas į naujausią neskaitytą pranešimą temoje paspaudęs Nauji forumo pranešimai esančius temų pavadinimus
-
Tai būtų tikrai žiauriai nevykęs bandymas taupyti. Ir jame tikrai nieko nėra gero išskyrus pinigų taupymą, jokio modernumo, patogumo, valdymo, stebėjimo. Verčiau pažiūrėk, susipažink, kas per galerija ir kokia ji yra. Tai yra kokia ji galėtų būti jeigu būtų čia forume (pamirškim tokią galeriją kuri buvo portale seniau, vaikiška ten visai buvo), kalbam apie daug daugiau pažengusią galeriją su albumais, video albumais ir t.t., kuriuos gali kurti ir administruoti patys nariai. Demo: http://community.invisionpower.com/gallery/