
Impaler
Administratorius-
Pranešimai
8.296 -
Užsiregistravo
-
Lankėsi
-
Laimėta dienų
470 -
Atsiliepimai
100%
Turinio tipas
Profiliai
Forumas
Blogai
Galerija
Video
Skelbimai
Viktorinos
Failai
Gidai
Naujienos
Atnaujinimai
Kalendorius
Parduotuvė
Visas Impaler turinys
-
Sveikinimai Modestui, tikėkimės jis bus PlayManas
-
Deja namukas liks kur likęs, tai yra universalus simbolis www puslapiuose reiškiantis grįžimą į pradžių pradžią. Mūsų atveju tai yra portalas. Juolab užvedus pelę ant namuko iššoka tooltip'as su tekstu "Į portalą". Net ir delfi.lt turi tą namuką. Gėda KypuTeTpaBy, lankytis forume ir nepastebėti jo meniu juostoje, kaip tai įmanoma? ne 5x5 pikselių dydžio namas gi tėra. Sakyčiau pačių jūsų atidumo stoka, o ne prastas sprendimas dizaino prasme. Negi nekyla smalsumas užvesti pelę ir pažiūrėti kur nuoroda veda?
-
Tyrimų rezultatai teigia, jog žaidėjai sapnuoja geriau
Impaler patalpino straipsnį Įvairios naujienos
Jau seniai įrodyta, jog refleksai pas žmones, kurie žaidžia kompiuterinius žaidimus, yra geresni. Dabar Kanadoje esančio Grant MacEwan universiteto psichologė Jayne Gackenbach pareiškė, jog video žaidimai yra lyg treniruotė, skirta sapnų valdymui. Savo tyrimų metu Gackenbach išsiaiškino kelis įdomius faktus: Kompiuterinių žaidimų žaidėjai dažniau sapnuoja aiškius sapnus (tokius, kuriuose sapnuojantysis yra tiek veikėjas, tiek stebėtojas); Žaidėjai, kurie pranešė apie aiškius sapnus, niekada nevaldė kito sapno veikėjo, tik save; Žaidėjai, sapnavę košmarus, jų neįvardijo kaip „grėsmingų“. Atvirkščiai – jiems atrodė, jog jie sapne linksminasi. Žaidėjų sapnai yra žiauresni negu žmonių, kurie kompiuterinių žaidimų nežaidžia. Jayne Gackenbach norėtų savo tyrimus perkelti į miego tyrimų laboratoriją, bet tokiam norui išpildyti nėra pakankamo finansavimo. -
Noriu pasakyti, kad nerašinėtumėte man A.Ž. o lauktumėte, kol narkata paskelbs rezultatus.
-
Kovą Crytek žaidimų kūrėjų išleista fantastinė pirmojo asmens šaudyklė, Crysis 2, sulaukė daug šiltų atsiliepimų. Tai buvo pirmas kartas, kai Crysis serijos žaidimas pasiekė ir žaidimų konsoles, tačiau greitai PC žaidėjai ir vėl galės pajusti savo išskirtinumą. Atvirame laiške PC modeliavimo bendruomenei, pavadinimu „Be Free… Be Creative… Be the Developer“ (liet. „Būk laisvas... Būk kūrybingas... Būk vystytojas“ ), Crytek vadovas, Cevat Yerli, rašė, kad šią vasarą kompanija išleis pilnai savarankišką Crysis 2 modeliavimo įrankį, kuris leis žaidėjams sukurti savo unikalaus dizaino ginklus, įrankius, žemėlapius ir kitą turinį. Visas fantazijas, kurias pavyks įgyvendinti Crysis 2 modeliavimo įrankiu, bus tuoj pat galima išbandyti Crysis 2 žaidime. Vėliau, rugpjūtį, Crytek leis kūrybingiems Crysis 2 fanams įsigilinti dar labiau, nes žaidėjai galės koreguoti patį CryEngine 3 varikliuką, kurio pagrindu veikia Crysis 2. Turėdami šį įrankį, žaidėjai turės visas galimybes sukurti kompiuterinį žaidimą nuo pamatų. Be to, skatindami kūrybingumą, Crytek atstovai pažada, kad žaidėjai, pademonstravę įdomiausias šių modeliavimo įrankių galimybes, gali sulaukti ir komercinio kompanijos pasiūlymo. Deja, plačiau apie tai laiške Cevat Yerli nekalba.
-
Animacinio serialo „Pietų Parkas“ kūrėjai nepraleido progos pašiepti „Apple“ kompaniją dėl vėliausio skandalo apie „iPhone“, iPod“ ir „iPad“ programą „iPhone Tracker“, sekusią ir registravusią kur keliauja prietaisų vartotojai. Tokie kaltinimai buvo pažerti vienam vartotojui aptikus galimybę sukurti žemėlapį su visomis jo buvimo vietomis. „Apple“ po to kratėsi kaltinimų teigdami, jog sistema skirta įsiminti ryšio bokštų bei bevielio interneto prieigos taškų vietoms. Taip pat, pasak kompanijos, surinkti duomenys išsaugomi tik telefone ir niekur nesiunčiami, todėl tai nėra privatumo pažeidimas. Taip pat kompanija apkaltino kitas įmones, kaip pavyzdžiui, „Google“. „Apple“ teigimu, „Google“ taipogi seka savo vartotojus ir negana to, jie siunčia šiuos duomenis atgal į serverį, todėl tai iš ties nėra saugu. ši situacija iliustruojama visgi, ne „Apple“ naudai. Vienas pagrindinių veikėjų Keyle besąlygiškai sutinka su „Apple iTunes“ paslaugos sąlygomis prieš tai su jomis nesusipažinęs. Jį pradeda persekioti „Apple“. Kaip vyksta šios gaudynės – ištraukoje iš serialo. Pietų Parko pamoka - būtina perskaityti programų sąlygas ir taisykles.
-
Sveiki, Dabar sėdžiu ir galvoju kokią apklausą pateikus portale... Nesugalvoju, todėl šovė mintis sukurti šią temą, kurioje nariai galėtų siūlyti savo klausimus su atsakymų variantais, na o aš savo ruožtu atrkinčiau labiausiai patinkančias ir tos dienos aktualijas atitinkančias apklausas ir jas kas savaitę publikuočiau PlayManija.lt portale. Apklausos būtų keičiamos kiekvieną sekmadienio naktį / pirmadienį ryte. Laukiu TAVO pasiūlymo
-
Nuo 2007 metų visame pasaulyje elektroninėse laikmenose – magnetiniuose ir optiniuose diskuose bei juostose – išsaugota apie 300 eksabaitų (3∙10²⁰ baitų) informacijos. Nepaisant šio milžiniško kiekio, elektroninių laikmenų paklausa tik didėja, o tai reiškia, kad mokslininkai turi surasti būdų, kaip efektyviau ir greičiau patalpinti informaciją. Nagrinėdami, kaip lazerio impulsai keičia laikmenų medžiagos atominę sandarą, Japonijos tyrėjai atskleidė fundamentalų mechanizmą, kuris, tikimasi, netolimoje ateityje leis sparčiau išsaugoti duomenis. Prie atliktų tyrimų taip pat prisidėjo mokslininkai iš Vokietijos ir Suomijos. Tokių perrašomų atminčių, kaip laisvosios kreipties atmintinių (RAM) arba DVD diskų, veikimo principas yra paremtas specifinių medžiagų, kuriose galimas vienos stabilios atomų konfigūracijos pasikeitimas kita, faziniu virsmu. Lazerio impulsai gali sukelti fazinį virsmą, toks procesas yra vadinamas „įrašymu“. Medžiagos fazę galima atpažinti „skaitant“ jos optines savybes. Tam, kad pirmąkart tiksliai išsiaiškintų vienos iš tokių medžiagų AgInSbTe (AIST), dažnai naudojamų perrašomuose DVD diskuose, atominę sandarą, tyrimams vadovavęs Masakis Takata (Masaki Takata) kartu su kolegomis suderino moderniausius medžiagų analizės metodus su teoriniu modeliavimu. Šviesos impulsas gali priversti AIST medžiagą pereiti iš amorfinės būsenos, kurioje atomai išsidėstę netvarkingai, į kristalinę fazę, kurioje atomai suformuoja tvarkingą gardelinę struktūrą. Toks kristalizacijos procesas užtrunka viso labo tik kelias dešimtąsias nanosekundės dalis: kuo kristalizacija yra spartesnė, tuo sparčiau galima įrašyti iš ištrinti informaciją. Tačiau niekas iki šiol nesuprato, kodėl faziniai virsmai AIST medžiagose yra tokie spartūs. Mokslininkų komandos atlikta analizė ir modeliavimai parodė, kad AIST medžiaga kristalizuojasi kitaip nei kitos komerciškai prieinamos fazę keičiančios medžiagos. Tyrėjai pamatė, jog AIST kristalizacija yra ganėtinai paprastas procesas: lazerio spinduliuotė sužadina surištuosius elektronus ir priverčia juos pajudėti. Centrinis stibio (Sb) atomas pereina iš ilgo (amorfinio) į trumpą (kristalinį) ryšį nenutrūkstant pačiam ryšiui (žr. paveiksliuką). „Mes tikimės patikrinti ši ryšių pakitimo modelį netolimoje ateityje, – teigia M. Takata. – Kristalizacija yra tas procesas, nuo kurio priklauso informacijos įrašymo sparta visose faziniais virsmais pasižyminčiose medžiagose, todėl tikslus šio proceso supratimas yra itin svarbus“. Tyrėjai taip pat atrado, jog idealiai tvarkinga AIST medžiagos kristalinė sandara (be kartais pasitaikančių ertmių) leidžia informaciją įrašyti sparčiau. Palyginimui, kitoje ganėtinai populiarioje medžiagoje – germanio stibio telūride – net 10 procentų gardelės yra tuščia.
-
Korporacija "Sony" paskelbė, kad pasaulinės sistemos "PlayStation" vartotojų asmeniniai duomenys gali būti pagrobti. Kaip praneša BBC, tarp pagrobtų asmeninių duomenų yra ir vartotojų kreditinių kortelių numeriai. "PlayStation Network" sistemoje užsiregistravę apie 77 mln. žmonių. Kompanijos specialistai mėgina atkurti sistemos darbą. "Sony" perspėjo pasaulinės sistemos "PlayStation" vartotojus, kad jų asmeniniai duomenys, tarp jų ir kreditinių kortelių numeriai, galėjo būti pavogti per įsilaužėlių ataką. „Sony" duomenimis, buvo pavogta ši asmeninė vartotojų informacija: adresas, elektroninio pašto adresas, gimimo data, įėjimo į "PlayStation Network" sistemą slaptažodis. "Jeigu jūs pateikėte savo kreditinių kortelių duomenis per "PlayStation Network" arba "Qriocity" sistemas, jaučiame pareigą jus perspėti, kad jūsų kortelės numeris ir jos galiojimo termino data gali būti pavogti", - teigiama "Sony" Europos padalinio vadovo Nicko Kaplino pareiškime. Kompanijos nuomone, galėjo būti pavogti ir kreditinių kortelių, panaudotų įsigyjant žaidimus, filmus ir muzikos įrašus, duomenys. Atakos prieš "PlayStation Network" serverį prasidėjo balandžio 19 d., o po dienos priėjimas prie "PlayStation Network" buvo blokuotas. Vėliau "Sony" paskelbė tris trumpus pareiškimus apie atliekamą tyrimą dėl galimos įsilaužėlių atakos. Tačiau faktas, kad kompanija paskelbė detalią informaciją apie incidentą tik praėjus beveik savaitei, kai buvo atjungta sistema "PlayStation Network", sukėlė daugelio vartotojų audringą reakciją. Kol kas "PlayStation Network" sistema vartotojams neprieinama. Kompanija pažadėjo modernizuoti tinklo saugumo sistemą.
-
Interneto piratai kovodami su teisėsaugos pareigūnais atidaro dar vieną frontą. Šį kartą jie kuria savą bažnyčią. Savo požiūriu į interneto piratus garsėjanti Švedija nesiliauja stebinti. Ji buvo pirmoji valstybė, kurioje atsirado ir išplito pasaulyje politinė Piratų partija, dabar turinti kelias vietas Europos Parlamente. Švedijoje sukurto didžiausio torrent bylų portalo „The Pirate Bay“ įkūrėjai siekia nusipirkti salą ir įkurti savo valstybę, o šįkart grupė radikaliai nusiteikusių švedų nusprendė sukurti piratų religiją ir bažnyčią „Missionary Church of Kopimism“. „Mes tikime, kad kopijavimas ir dalijimasis informacija yra geriausias ir gražiausias dalykas. Jei kas nors kopijuoja jūsų informaciją – tai įvertinimo ženklas, rodantis, kad kai kas mano, jog jūs darote gera“, – skelbiama bažnyčios interneto portale. Šį religinį judėjimą pradėjo devyniolikmetis filosofijos studentas Isaacas Gersonas. Jis ir kiti religijos sekėjai siekia, kad laisvas informacijos kopijavimas ir dalijimasis turėtų būti remiamas religijos, o klavišų kombinacijas CTRL+C (kopijuoti) ir CTRL+V (įklijuoti) jie laiko šventais simboliais. Nesėkmingas mėginimas Praėjusių metų pabaigoje „Missionary Church of Kopimism“ kreipėsi į Švedijos valdžios pareigūnus, kad šie judėjimą pripažintų oficialia religija. Tačiau kovo pabaigoje jų prašymas buvo atmestas. Bažnyčia yra subūrusi bendruomenę, tačiau pareigūnams neįtiko, kad per susirinkimus niekas nebuvo garbinamas. Bažnyčia rankų nenuleido ir paprašė surengti susitikimą, kuriame būtų paaiškinta, kokius reikalavimus reikia atitikti, norint būti pripažintai kaip oficialiai religijai. Oficialus statusas suteiktų keletą pranašumų – mokesčių lengvatų ir svarią poziciją kovoje su teisėsaugos pareigūnais. Meta iššūkį „Mes metame iššūkį visiems tikintiems autorinėmis teisėmis – daugelis jų turi nemažą politinę įtaką ir stiprina savo jėgas apribodami kitų žmonių gyvenimą ir laisvę. Labiausiai jie nori apriboti žinias. Turime apsišarvuoti nuo jų neapykantos ir agresijos“, – skelbiama bažnyčios tinklalapyje. Anot sekėjų, nuo seno įvairios pasaulio grupuotės buvo persekiojamos dėl įsitikinimų, todėl ramybės nuo grasinimų ir žeminimų ieškodavo religijoje. Bažnyčia atkreipia dėmesį ir į kitą pastarųjų laikų problemą – žmonių sekimą klausant jų pokalbių, ką jie veikia internete: „Mes tikime, kad komunikacija yra šventa ir turi būti gerbtina. Stebėti ir slapta klausytis žmonių – tiesioginis kelias į nuodėmę.“ „Missionary Church of Kopimism“ tikina, kad bendravimas su bažnyčios dvasininkais, vadinamais „the Ops“, išliks paslaptis, nes jų, kaip ir kitų šalies dvasininkų, privatumas saugomas Švedijos įstatymų. Savi principai Šios religijos sukūrėjai tvirtina, kad informacijos reprodukcija, platinimas yra etiškai tinkami veiksmai ir kito asmens pagaminto informacinio produkto kopijavimas bei perdarymas yra pagarbos aktas. Taip pat bažnyčia griežtai kritikuoja išeities kodo slėpimą ar jo apsaugojimą tokiomis priemonėmis, kaip DRM (digital rights management – skaitmeninių teisių valdymas): „Programinės įrangos išeities kodo slėpimas yra tas pats kaip vergovė, todėl tai turėtų būti uždrausta.“ Prisijungti prie bažnyčios paprasta: tereikia sutikti, kad viskas turėtų būti kopijuojama, informacija turėtų būti laisva, ir apsilankyti bažnyčios interneto portale. Religijos aksiomos Visos žinios – visiems. Informacijos paieška yra šventa. Informacijos platinimas yra šventa. Kopijavimo aktas yra šventa.
-
- piratai
- piratavimas
-
(ir dar 1)
Su žymėmis:
-
Bandžiau jungtis šiandiena - jau ragutis. Meta error'ą, kad esu banintas. Puota baigėsi, gerai, kad vakar spėjau žaidimų updeitus ir visokius kitus freebies žaidimams parsisiųsti.
-
Trečioji Deus Ex dalis grįžta su pagrindiniais serijos elementais: šaudynėmis, sėlinimu, technologijomis ir bendravimu. Deus Ex: Human Revolution perkelia į netolimą ateitį, „kiberpankišką“ su renesanso priemaišomis pasaulį 2027-aisiais, kuriame ypač sparčiai pradėjo vystytis kibernetinės technologijos. Žaidimo visata išties unikali ir pateikia tamsią netolimos ateities pasaulio viziją. Žaisime už Adamą Jenseną. Jį vieno netikėto sąmokslo metu sunkiai sužeidžia ir priverčia pasinaudoti kibernetinėmis technologijomis. Taip veikėjas tampa superžmogumi prieš savo valią, turinčiu nepaprastų galių. Žinoma, jį tuoj pat pradeda medžioti gausybė karinių pajėgų. O kovodamas su priešais galėsi pasinaudoti įvairiausiais kibernetiniais stebuklais: didesne jėga, nematomumu, įsilaužimu, netgi specialiai įmontuota akimi nuskenuoti priešininko kūną arba matyti kiaurai sienas. Dėl savo nervų sistemos implantų galėsi net perskaityti priešų mintis ir sužinoti jų tolesnius žingsnius arba kažkokiu būdu net juos psichiškai paveikti. Trečioji Deus Ex dalis yra pritaikyta visiems žaidėjams. Žaidimas tiks ne tik serijos veteranams, bet ir naujokams ar tiesiog besidomintiems sugrįžtančiu Deus Ex. Jei norėsi – galėsi pyškinti visus iš eilės arba pasinaudojęs savo kalbėjimo gabumais pergudrauti priešus. Pasak kūrėjų, naudojant tik sėlinimą ir kibernetines technologijas žaidimą bus galima įveikti nužudžius tik pagrindinius bosus. Neužmirškime, tai – veiksmo RPG, todėl bus daug būdų nusigauti iki reikiamos vietos. Dar vienas RPG bruožas – atviras pasaulis, kurį žaidėjas galės paveikti savo veiksmais ir netgi žaidimo pabaigoje nulemti žmonijos ateitį. Žaidėjas galės pasinaudoti mažiausiai 20-čia ginklų ir dar daugiau jų modifikacijų. Kūrėjai pabrėžė, kad bus naudojamas sveikatos atstatymo modelis, vadinasi, susišaudymo metu nereikės gaišti laiko ieškant vaistinėlių. Be to, už gaunamus taškus tobulinsi ir savo kibernetinius implantus (juos gausi už beveik visus žaidime atliekamus veiksmus), taip įgaudamas vis naujų dar geresnių galių. Pavyzdžiui, įsilaužimo implantas iš pradžių leis tik atrakinti duris, o vėliau galėsi perprogramuoti kovinius bokštelius ir net priešiškai nusiteikusius robotus. Nuo antrosios dalies kiek pasikeitė ir inventorius – nuo šiol dideli daiktai užims daugiau vietos, todėl vienu metu nepavyks pasiimti gausybės ginklų ir privalėsi nuspręsti, ką imti, o ko – ne. Panašu, kad Deus Ex 3 taiko į metų žaidimo vietą. Jau dabar iš dalies galima susidaryti nuomonę: tai labai kokybiškai atrodantis ir daug žadantis žaidimas, o jį kurianti studija Eidos Montreal stengiasi iki galo nušlifuoti kiekvieną detalę. Pasimėgauti šiuo kiberpankišku pasauliu galėsi jau greitai, nes rugpjūčio 26 dieną Deus Ex: Human Revolution pasirodys kompiuteriams bei konsolėms Xbox 360 ir PS3. Kaip tik prieš naujųjų mokslo metų pradžią...
-
Nerealu! aš pompuoju jau NFSHP updeitą. Kažin kiek ilgai čia truks visa tai...?
-
Nintendo patvirtino jau kurį laiką internete sklandžius gandus apie 2012-aisiais pasirodysiančią naują konsolę. Kompanija žada, kad birželį vyksiančioje E3 parodoje pademonstruos veikiantį prototipą. Spėjama, kad naujoji konsolė vaizdą atkurs HD raiška, kaip tai sugeba likę Wii konkurentai PlayStation 3 ir Xbox 360. Wii įpėdinis, kurio kodinis pavadinimas Project Café, pasižymės naujoviška valdymo schema, apie kuria daugiau nieko nėra žinoma. Nintendo konsolė Wii sulaukė didžiulio populiarumo. Nuo prekybos Wii pradžios 2006-aisiais iki šių metų kovo Nintendo pardavė 86 milijonus konsolių.
-
Pasak Kotaku šaltinių, Microsoft ir Sony naujų konsolių išleisti neplanuoja iki 2014 metų. Abi kompanijos tikisi ištempti likusius metus su dabartinėmis Xbox 360 ir PlayStation 3 konsolėmis nepaisant gandų, kad Nintendo kitais metais pristatys naują konsolę. Jei naujos kartos konsolės pasirodys tik 2014 metais, Xbox 360 tuo metu bus 9 metų senumo, o PS3 – 8. Toks laiko tarpas bus didžiausias tarp abiejų kompanijų dviejų konsolių išleidimo.
-
-
Vakar žiūrėjau The Green Hornet, labai patiko, gera veiksmo komedija tokia
-
-
-
-
-
-
-