
Impaler
Administratorius-
Pranešimai
8.296 -
Užsiregistravo
-
Lankėsi
-
Laimėta dienų
470 -
Atsiliepimai
100%
Turinio tipas
Profiliai
Forumas
Blogai
Galerija
Video
Skelbimai
Viktorinos
Failai
Gidai
Naujienos
Atnaujinimai
Kalendorius
Parduotuvė
Visas Impaler turinys
-
Labas rytas, patikrinau ką tik sąskaitas ir jau Noriu visiems padėkoti, reikiama suma jau buvo surinkta rekordiškai per vieną parą. Ačiū visiems. Surinkti pavyko net truputį daugiau, jeigu atvirai. Perteklinės lėšos bus skiriamos hostingui apmokėti, arba nupirkti, dar kokį smulkesnį mod'ą. Visiems paaukojusiems atsidėkodamas suteiksiu atitinkamai x2 V.I.P. laikotarpio.
-
„Nintendo“ pranešė, kad į vieną iš jų serverių buvo įeitą, be leidimo. Kompanija teigia, kad nebuvo nutekėjusi jokia privati informacija, tačiau neatskleidė įsibrovimo detalių. „Nintendo“ ko gero vis dar tiria padarytą žalą tačiau jau dabar teigia, kad tai ko gero buvo hakerių ataka. Tai įvyko kaip tik prieš „E3“ žaidimų expo, kur „Nintendo“ pristatys naująją „Wii“ konsolę. „Sony“ prieš tai tapo dar didesnės atakos auka, po kurios milijonų vartotojų informaciją pateko į įsilaužėlių rankas, bei buvo sutrikdyta „Sony“ tinklo veikla. Tai kompanijai kainavo dešimtys milijonų dolerių. Tačiau nemalonumai kompanijai tęsiasi šią savaitę vėl buvo merginama įsilaužti į „Sony“ serverį, tiesa šį kartą ataka nebuvo tokia grėsminga. Kompanija šiuo metu dirba su „FBI“ ir kitomis valdžios agentūromis, kad identifikuotu ir pagauti įsilaužėlius.
-
Elektroninių Pramogų Parodos (angl. Electronic Entertainment Expo) metu kompanija „Nintendo“ pristatė naujos kartos vaizdo žaidimų konsolę „Wii U“. Naujoji konsolė pakeis šiuo metu parduodamą „Nintendo Wii“ ir yra gerokai už ją galingesnė su galimybe naujų inovacijų ir funkcijų bei nauju žaidimų valdikliu, liečiamu ekranui ir planšetės galimybėmis. „Nintendo Wii U“ į veną visumą sujungs valdymą judesiu ir prisilietimais bei leis žaisti HD vaizdo kokybės žaidimus, kurie atrodys neprasčiau nei „Microsoft Xbox 360“ ar „PlayStation 3“ produktai. Pagrindinis konsolės privalumas, tai unikalus valdiklis su 6,3 colių liečiamu ekranu, įtaisytu akselerometru ir giroskopu, priekine kamera, vibrovarikliu, mikrofonu bei garsiakalbiais. Valdiklis gali būti naudojamas žaisti net tik naujus, tačiau taipogi tradicinius „Gamecube“ arba „Wii“ žaidimus. Kiekviena „Wii U“ konsolė bus parduodama su vienu valdymo pulteliu bei leis papildomai prijungti dar keturis nuotolinius „Wii Remote“ arba „Wii Remote Plus“ valdiklius. Pati „Wii U“ konsolė taip pat gali palaikyti tradicinius „Wii“ žaidimų valdiklius su senaisiais žaidimais. „Nintendo“ tikisi, jog žaidimų kūrėjai išnaudos galimybę sukurti produktus rodančius vaizdą televizoriaus ekrane ir naujajame pultelyje. Pavyzdžiui, vieno žaidėjo žaidimas su naujuoju valdikliu gali rodyti informaciją ekrane apie turimą inventorių, kuri nebūtų matoma televizoriaus ekrane. Taip pat pultelyje galėtų bųti atvaizduojamas kitas žaidime rodomo vaizdo kampas, kuris keistųsi priklausomai nuo pultelio padėtiems. Žaidimuose vaidmenimis, „Nintendo“ žada galimybę žaidėjams matyti valdiklio ekrane daugiau nei televizoriuje, todėl bus galima sukurti pačius įvariusius konsolių tinklo žaidimus. Naujasis „Wii U“ žaidimų valdiklius taip pat leis žaidėjams žaisti paprastesnius vaizdo žaidimus be pačios „Wii U“ konsolės, skambinti su vaizdu, naršyti internete ir atlikti planšetinių kompiuterių funkcijas. Ateityje „Nintendo“ žada dar daugiau sumanymui naujajam pulteliui. „Wii U“ konsolė keičia namų pramogų supratimą nuo pagrindu pakeisdama tai, kaip mes naudojama televizorių, žaidimų konsolę ir internetą tarpusavyje. Pojūčiai kuriuos suteiks „Wii U“ ir naujas valdiklis leis žaidėjams giliau pasinerti į žaidimus, tuo pačiu pasies pačius jauniausius žaidimų mėgėjus“, - sakė Satoru Iwata, žaidimų kompanijos prezidentas. „Nintendo“ šiuo metu oficialiai nepaskelbė techninių konsolės specifikacijų, tačiau konferencijos metu teigė, jog žaidimų konsolė galės groti 1080p kokybės vaizdą ir naudos itin didelės talpos optinius diskus. Neoficialių šaltinių tvirtinimu, jų talpa sieks 25GB. Be to, remiantis anksčiau pateikta kita neoficialia informacija, „Nintendo Wii U“ turi įmontuotą keturių branduolių „IBM Power 6 Fox“ centrinį procesorių su 3,5Gz taktiniu dažniu (tai nėra itin didelis greitis tokios architektūros procesoriams), „ATI RV770 Wolf“ vaizdo procesorių su 776Hhz spartos 16MB eDRAM tipo virtualosios atminties laikinąja saugykla (panašia technologija naudojama „Xbox 360“ konsolėje). Konsolė taip pat turėtų turėti 512MB talpos XDR2 DRAM darbinę atminti, 1024MB tapos GDDR5 vaizdo atmintį ir 2,5 colių kietąjį diską su 250 arba 32GB talpa (kiti gandai teigia, jog konsolė naudos „flash“ atmintį) bei kompaktinių diskų skaitytuvą, nuskaitanti „GameCube“ ir „Wii“ optinius diskus drauge su tam tikrais specialiais „Wii U“ „Blu-ray“ diskais. Naujoji „Nintendo Wii“ žaidimų konsolė be abejonės kur kas labiau universali negu orginalioji „Wii“ bei daugeliu aspektu pranoksta PS3 arba „Xbox 360“. Visgi, tokie techniniai parametrai atrodo silpnoki 2012 metams, kuomet ši konsolė pasirodys prekyboje.
-
Antradienį populiariausia interneto pokalbių ir vaizdo telefonijos programa „Skype“ vėl susidūrė su problemomis. Apie 13.30 val. programa pradėjo išsijunginėti, o vartotojas buvo įspėjamas, kad „programa nustojo veikti“. Apie 16 val. programa pradėjo veikti, nors ir su trukdžiais. Per pastarąsias kelias savaites tai jau antras kartas, kai „Skype“ susiduria su ryšio problemomis. Tuomet „Skype“ vartotojai patys surado būdą, kaip atnaujinti pokalbių programos darbą, tačiau tuomet siūlytas problemos sprendimas vakarykščio ryšio sutrikimo jau neišsprendė. Apie programos darbo sutrikimus pranešta iš įvairių pasaulio šalių. Bendrovės interneto svetainėje apie gedimus nepranešė, tačiau „Twitter“ puslapyje problemą pripažino. „Nedidelis skaičius vartotojų gali susidurti su problemomis prisiregistruodami prie „Skype'o“. Mes analizuojame problemą ir tikimės greitai turėti daugiau informacijos“, – rašyta pirmajame pranešime. „Mes radome problemos sprendimą ir pradėjome ją tvarkyti“, – praėjus maždaug dviem valandoms po pokalbių programos išsijungimo socialiniame tinkle „Twitter“ paskelbė bendrovė. „Jei jus paveikė ryšio problemos, mes turėtume viską sutvarkyti per vieną valandą. Greičiausiai nereikės rankiniu būdu iš naujo prisijungti prie „Skype'o“ – viskas turėtų susitvarkyti automatiškai“, – žadėjo „Skype“ ir atsiprašė vartotojų dėl sukeltų nepatogumų. Bendrovė neįvardijo, kiek vartotojų susidūrė su problemomis, tačiau teigė, kad „jų skaičius nedidelis“. Neseniai „Skype“ savo vartotojams pateikė ir nemalonią staigmeną, kai su pokalbių programos atnaujinimu vartotojų kompiuteriuose be jų sutikimo buvo įdiegta žaidimų centro programa EasyBitsGO.exe. Po kilusio vartotojų nepasitenkinimo ir išgąsčio dėl galimo viruso atakos, „Skype“ patvirtino, kad „EasyBits“ yra jos partnerių programa-priedas, skirtas žaidimams. Pastaruoju metu jis buvo atnaujintas, bet vartotojai negalėjo jo nei tinkamai įdiegti, nei išinstaliuoti. „Mes išjungėme šį atnaujinimą, kol nustatysime nesklandumų priežastį“, – galiausia pareiškė „Skype“ atstovai. Programa „Skype“ visame pasaulyje naudojasi 663 mln. žmonių. Neseniai „Microsoft“ už 8,5 mlrd. JAV dolerių įsigijo kompaniją „Skype“. Tai didžiausias iki šiol „Microsoft“ įsigijimas. Praėjusio gedimo metu buvo spėjama, kad „Skype“ strigo dėl dalies programos funkcijų perkėlimo į „Microsoft“ platformas. Visgi išsamiai tuometinio gedimo nei „Skype“, nei „Microsoft“ nepaaiškino. Dėl ko nutiko paskutinės „Skype“ problemos – taip pat neaišku, tačiau jų padažnėjimas po pardavimo skatina mąstyti apie vidinius sistemos pertvarkymus.
-
sveikas, šiuo metu pardavinėjami boxai nėra nuflašinami, tačiau vos išeis nulaužimas slimams (tai turėtų įvykti jau greitai, nes nulaužimas yra jau testuojamas), bus galima pasirinkti perkamas boxas ar bus jau nuflashintas ar orginalus, nepaliestas.
-
norėdami prisidėti rašykit man AŽ, duosiu duomenis.
-
Kaip rašiau anksčiau, kaip siūlote hierarchiškai prie ko prikabinti tuos forumus? Mielai sukurčiau.
-
Sveiki, Kalbant PLM skype kanale buvo užsiminta, kad reikia atsiliepimų / feedback modo apie skelbimų autorius. Tokį modą turėjome praeityje ir jis buvo gana pasiteisinęs, buvo palikta (jei neklystu) bent 150 įvairių atsiliepimų (žinoma daugiausia gerų ), tačiau naujinant PlayManiją atsiliepimai nebuvo perkelti nes neužteko finansų modui bei nebuvo kaip eksportuoti senų atsiliepimų. Todėl kuriu šią temą tikėdamasis išgirsti kitų narių nuomonę apie šio modo reikalingumą bei tikėdamasis, kad visi draugiškai susimesime ant to modo, kuris kainuoja 36 Lt arba $15 (perkama iš čia). Tai nėra didelė suma, todėl esant norui, manau, galime labai greitai surinkti šią pinigų sumą. Rinkimo būdai gali būti sekantys - PayPal (būtų geriausia) arba bankiniu pavedimu (SMS netinka, nes už SMS viskas keliauja tiesiai į sąskaitą už hostingą). Nors PLM ir atidarė savo el. parduotuvę skelbimai nebus, vienaip ar kitaip, 'žlugdomi', norime, kad nariai galėtų pardavinėti, pirkti ar keistis turimais daiktais kaip ir seniau. Ko pasekoje turint šį modą butų ramiau nariams, kurie galės greitai įvertinti narį, su kuriuo tikisi sudarysi sandorį, pažiūrėję į apie jį paliktus atsiliepimus. Jeigu pavyktų susimesti ant modo, jį savaitės bėgyje ir įrašyčiau (nėra taip sudėtinga kaip su failais, galerija ar blogais (taip teisingai perskaitėte, nupirkau ir forumo blog'ų modulį ($49.99)). Prisidėjusiesiems bus pritaikyta dvigubai V.I.P.'o atitinkamai pagal prisidėtą sumą. Atsiliepimų sistemos demo: http://uzdarbis.lt/index.php?app=feedback Norėdami prisidėti rašykit man AŽ, duosiu duomenis. Na, ką manom? ---- Surinkta jau $2, liko dar $13. Dėkoju Fisherman
-
[win=Nauji forumai]Sukurti PS Vita, Wii U bei 3DS konsolių forumai.[/win] Laukiu pasiūlymų kaip statyti reikėtų kitus forumus. Nemiegam
-
tai cia sakyciau labiau toks pasiulymas tiktu galerijai+failams - failuose parsisiunti (ir ten prideti keleta screenu), o galerijoje rodai daugiau screenu, komentarus raso zmones. ir pan.
-
kaip sakant GFXeriams vieta pasireiksti?
-
Praėjo kiek laiko turėjau laiko pagalvoti. Manau NGP/ PSP 2 ar kaip supratau dar galimas pavadinimas PSP Vita forumą galima kurti. Kas liečia tablet'us ir visokius androidus, symbian ir visą tą eilę dalykų irgi esu nusiteikęs. Tačiau būtų labai gerai, kad padėtumėte man asmeniškai kaip geriau būtų sukategorizuoti tuos forumus. Kokia hierarchija ir panašiai. Padėkite šiuo punktu ir manau sukursiu tuos forumus.
-
Pastebėjau, kad vadinamasis nario meniu yra toks plikas, todėl nusprendžiau jį kiek pagrąžinti. Iš karto maloniau atrodo. Patiko?
-
Klausimėlis, jeigu aš kuriam laikui noriu pajailbreakinti konsolę, sulošti kelis žaidimus OFFLINE, tada įsirašyti OFW ir be baimės lošti online ir negauti bano. Įmanoma taip?
-
Šiandien ant Coldplay užnešė. Naujausią CD jų"Viva La Vida Or Death And All His Friends - Prospekt's March Edition" klausau. Nors ir nelabai šviežias, bet labai geras darbas.
-
nebūtų paprasčiau tiesiog padaryt format c: ir įsirašyti Win 7?
-
Ačiū. Tai, kad jokie tiesioginiai bankiniai apmokėjimai per parduotuvę nevyksta. Taigi, potencialiai klientų bankiniai duomenys neprarandami, nes jų tiesiog nėra. Todėl SSL'o nereikia.
-
[win=Win ]XBOX Live ir MS points reikalai pajudės kitą savaitę[/win]
-
-
Dvi Japonijos kompanijos – transliavimo korporacija NHK (Japan Broadcasting Corporation) ir buitinės elektronikos gamintojas Sharp Corporation pristatė 85 colių (2,16 metro) didelės raiškos ("Super Hi-Vision" formato) televizorių. Naujo formato televizoriaus ekranas yra 1,9 metrų pločio ir 1,05 metrų ilgio, o vaizdo dydis yra 7680 x 4320 taškų. Nesunku apskaičiuoti, jog tai daugiau nei 33 milijonai taškų bei 16 kartų didesnė raiška nei siūlo šiuo metu paplitę HDTV televizoriai su 1080p raiška. Oficialiame televizoriaus pristatyme teigta, jog tokios raiškos ekranas atkuria itin įtikinamą ir realistišką vaizdą. Ši technologija buvo kuriama nuo 2003 metų, sulig kiekviena karta didinant taškų skaičių ir spalvų kontrastą. Itin didelė raiška reikalauja didelės greitaveikos vaizdo kamerų – pranešama, jog filmavimas atliekamas iki 4000 kadrų per sekundę greičiu. Be to, siekiama, kad garso kokybė neatsiliktų nuo vaizdo, todėl kuriamos itin aukštos kokybės garso sistemos, kurias sudarys 22 kolonėlių sistema. Kokybė visada reikalauja papildomų resursų – šiuo atveju tai puikiai tinka kalbant apie „Super Hi-Vision“ formato vaizdo medžiagos pralaidumo srautus. Viena minutė „Super Hi-Vision“ raiška įrašyto vaizdo užima net 194 GB disko vietos. Norint tokia kokybe transliuoti internetu, prisireiktų net 24 Gbps pralaidumo. Tikimasi, jog šie pralaidumo poreikiai mažės patobulinus vaizdo suspaudimo algoritmus. Kompanija NHK bandomąsias „Super Hi-Vision“ formato transliacijas planuoja pradėti dar tik 2020 metais. Žinoma, „Super Hi-Vision“ demonstracijas ir bandymus turbūt bus galima išvysti ir gerokai anksčiau – tiek per įvairias parodas, tiek galbūt ir per 2012 metų Olimpines žaidynes. Žemiau esantis vaizdo įrašas yra iš šio televizoriaus pristatymo:
-
„Microsoft“ trečiadienį leido užmesti akį į „Windows 8“ operacinės sistemos išvaizdą bei pristatė pirmąjį sistemos kūrėjų dienoraščio vaizdo įrašą. Jame buvo parodyta tik lopinėlis naujovių, tačiau tvirtai galime teigti – aštuntoji operacinės sistemos (OS)versija atneš didžiausius pokyčius per visus 25 produkto gyvavimo metus. Kompanija kurdama naują operacinę užsibrėžė tikslą sukurti vieną sistemą, kuri lygiai taip pat patogiai veiktų 8 colių planšetiniame kompiuteryje ir itin galingame stalo kompiuteryje su milžinišku ekranu. „Jokių kompromisų, tai buvo labai svarbu mums“, – interviu „AllThingsDigital“ sakė „Windows“ sistemos padalinio vadovas Stevenas Sinofsky. Naujosios operacinės sistemos ašis – gyvosios piktogramos. Jos primena „Windows Phone 7“ taikomas mikroprogramas. Visos „Windows 8“ (kodinis sistemos pavadinimas) programos bus atvaizduojamos šiuo principu. Tai specialūs laukai, kuriuose pateikiama dalis programos informacijos. Štai pavyzdžiui orų programos gyvoji piktograma rodo koks oras lauke dar neatvėrus programos. Jei norime gauti daugiau informacijos, pirštu paspaudus gyvąją piktogramą programa atveriama visu dydžiu. „Windows 8“ standartiškai palaikys dviejų tipų programas: klasikines „Windows“ programas, veikiančias labai panašiai kaip „Windows 7“, ir naujos kartos programas, parašytas HTML5 bei „Javascript“ kalbomis. Šios programos bus atvaizduojamos per visą ekraną bei primins mobiliąsias ir planšečių programėles. Bandomoji „Internet Explorer 10“ interneto naršyklės versija jau gali būti rodoma būtent taip. Minėtos programos bus išdėliotos starto ekrane, sistemoje bus gerokai mažiau valdymo naudojant tradicinius programų langus. Jie bus pasitelkiami tik papildomoms funkcijoms ar grįžus prie senųjų programų. Pirmajame sistemos darbastalyje taip pat bus „Windows Marketplace“ piktograma. Tai dar viena didelė naujovė, priminsianti „Apple“ neseniai pristatytą „App Store“ programų parduotuvę „Mac“ kompiuteriams. S. Sinofsky teigimu, „Windows 8“ planšetėms pasiūlys tai, ko trūko iki šiol – patogų valdymą tik pirštais ir naują programų platinimo mechanizmą su nauju verslo modeliu programuotojams. „Windows 8“ sistema buvo sukurta išspręsti šias problemas neprarandant suderinamumo su dešimtmečius naudojamomis senomis sistemos programomis. Tai „Microsft“ pasiekė sukūrusi apytikslio prisilietimo valdymą paprastoms „Windows“ programoms. Vartotojo sąsajos dizainerė Julie Larsen-Green „AllThingsDigital“ aiškino, jog tai išspręs bėdas su programomis, pirmiausia sukurtomis valdyti klaviatūra ir pele. Be to, naujos programos, sukurtos pirštams, su pelyte veiks ne prasčiau nei tradicinės. Nauja vartotojo sąsaja taipogi pasiūlys daugybę kitų naujovių. „Microsoft“ vaizdo įraše tvirtina, jog tradicinės klaviatūros nepatogios, jos verčia vartotojus siekti mygtukų viduryje. „Windows 8“ ekrane leis rašyti su pusiau perskelta klaviatūra. Ši klaviatūra turėtų būti patogesnė bei leis matyti daugiau ekrano. Kita rodos nesuvokiama naujovė – pamesta starto juosta. Nuo šiol paleistas programas bus galima peržiūrėti pirštu braukiant kairiajame ekrano krašte į dešinę. Ekrano krašte dešinėje brūkštelėjus į kairę – atsiveria pagrindinių komandų juosta. Ji leidžia grįžti į pradžios langą bei valdyti paleistas programas. „Microsoft“ taip pat pasiūlys naują sprendimą – „Snap“. Tai atstos programų valdymą langais. Kadangi naujosios programos bus rodomos visu vaizdu, brūkštelėjus iš kairės į dešinę ir kurį laiką palaikius, ekranas bus padalytas veikiančioms programoms. Kuri rodys daugiau informacijos, užims daugiau ekrano, o į atsiradusius plotus programoms bus galima atitemti bet kurią veikiančią programėlę. Taip pat kompanija patikino, naująją operacinę galima sieti su „iPad“, tačiau nereiktų persistengti. Planai pasirinkti naują strategiją buvo aptarti pristačius „Windows 7“ 2009 metais, kuomet „iPad“ dar net nebuvo. „Išleidę „Windows 7“ mes ilgai svarstėme, kuria kryptimi judėti toliau, – sakė vadovas, – turiu prisipažinti, labiausiai mus įkvėpė mobilieji.“ Praktika mobiliųjų įrenginių rinkoje taipogi privertė kompaniją imtis nemažų pokyčių „po kapotu“. Planuojama, jog sistema veiks su ARM tipo procesoriais ir „Windows 8“ galės leisti planšetės, naudojančios „Nvidia Tegra“, „Texas Instruments“ ir „Qualcomm“ procesorius. Jie prisidės prie iki šiol tradicinių „Intel“ ir ADM procesorių bei leis pagaminti pigesnius prietaisus pirkėjams. Tiesa, ARM prietaisai negalės leisti tradicinių „Windows“ programų, sukurtų x86 architektūros procesoriams. Pabaigai taipogi reiktų pabrėžti – „Windows 8“ kaip ir „Windows 7“ nereikalaus daugiau iš kompiuterių savininkų nei ankstesnė sistema. Atnaujinant naudojamą „Windows“ neteks nuogąstauti dėl darbinės atminties ar kitų resursų – jų liks su kaupu. Visa tai skamba išties puikiai, todėl belieka tik sulaukti ir pažiūrėti, ar „Windows 8“ pasiruošusi vadinamajai „pokompiuterinei“ erai, kuomet svarbiausia planšetės, debesų kompiuterija ir išmanieji telefonai. Ką apie tai manote jūs?
-
Trečiadienį vykusioje investuotojų konferencijoje "Sony" vykdomasis viceprezidentas Masaru Kato patvirtino, jog kompanija šiuo metu jau kuria "PlayStation 4". Ši informacija paskelbta netrukus po to, kai konkuruojanti įmonė "Nintendo" pranešė kurianti naujos kartos žaidimų kompiuterį kodiniu pavadinimu "Project Cafe", kurį žadama pristatyti kitą mėnesį vyksiančios parodos "E3 2011" metu. Investuotojams paprašius plačiau pakomentuoti padidėjusias išlaidas moksliniams tyrimams ir projektavimui, Kato paaiškino, jog daugiausia lėšų "suvalgo" būsimasis dabartinio "PlayStation 3" (PS3) palikuonis. "Buitinės elektronikos rinkoje PS3 gyvavimo ciklas tebesitesia, tačiau tai yra žaidimų platformų verslas, tad ateities platforma jau dabar kuriama, tad lėšos skiriamos kaip tik šiam procesui. Tačiau kada kokį produktą pateiksime rinkai, kol kas negaliu detalizuoti", - teigė "Sony" atstovas. "Sony Computer Entertainment" padalinio vadovas Kaz Hirai šį kovą laikėsi kiek kitos pozicijos, teigdamas, jog "PS4, arba naujos kartos namams skirta pramogų sistema, kol kas net nediskutuotina". Pagal tuometinę jo nuomonę, dabartinis PS3 net neįpusėjo savo komercinio gyvavimo ciklo, kuris neva turėtų trukti apie 10 metų. Atsižvelgiant į tai, jog "Sony" šį kompiuterį pristatė 2006 metų lapkritį, Hirai nuomone jis turėtų sėkmingai gyvuoti iki 2016 metų. Tačiau kaip rodo dar anksčiau išleisto "PlayStation 2" patirtis, dvi skirtingų kartų "Sony" žaidimų platformos gali kartu harmoningai egzistuoti rinkoje. PS2 dar ir šiandien išleidžiamas pakankamai didelis žaidimų asortimentas. Galima daryti labai tikėtiną prielaidą, jog "PlayStation 4" išleidimas - nesvarbu, kada jis įvyks - didelio poveikio "PlayStation 3" pozicijoms rinkoje nepadarys. Tačiau ruoštis išleisti naujos kartos kompiuterį būtina konkurenciniu požiūriu, kadangi "Nintendo" žada, jog aparatinės įrangos galimybėmis dabartinį "Wii" pakeisiantis "Project Cafe" lenks dabartinę "PlayStation 3" platformą. "Microsoft" taip pat nesėdi sudėję rankų - šios kompanijos inžinieriai jau yra paruošę vėlesnėms projektavimo stadijoms skirtus naujos kartos "XBox" prototipus. Remiantis anksčiau sklandžiusiais gandais, "PlayStation 4" be jokios papildomos įrangos palaikys trimatį (3D) vaizdą ir optines informacijos laikmenas. Gandai, jog "Sony" ieško alternatyvų dabartiniu metu "PlayStation 3" naudojamai procesorių architektūrai "Cell", pasirodė dar 2009 metų gruodį. Tačiau dabar, oficialiai pareiškus apie "ateities platformą", gali būti, jog "Sony" skubės naujovę pristatyti kartu su "Nintendo" tos pačios parodos "E3 2011" metu.
-
Galbūt atsimenate dieną kuomet startavo šiuo metu vienas populiariausių vaizdo įrašų peržiūros tinklalapių „YouTube“? O galbūt tuo metu dar net neturėjote interneto ir tuo labiau nežinojote jo teikiamų galimybių? Visgi, tai jau nėra taip svarbu, kadangi šį mėnesį „YouTube“ švenčia šešerių metų gimtadienį ir gali didžiuotis faktu, kad tai vienas didžiausių vaizdo įrašų peržiūros portalų visame pasaulyje. „YouTube“ – tai dar vienas projektas, kurį 2006 metų spalį įsigijo „Google“ kompanija, tačiau šis pirkinys labai greitai pateisino visus lūkesčius. Kaip praneša oficialus „YouTube“ tinklaraštis, šešių metų investicijos ir kruopštus darbas leido pasiekti tokių rezultatų, kokių galbūt nesitikėjo nei pati „Google“ kompanija, nei šiuo metu tinklalapiu besinaudojantys lankytojai. Pavyzdžiui, šiuo metu kiekvieną minutę į „YouTube“ tinklalapį yra įkeliama net 48 valandos vaizdo įrašų ir per šešis mėnesius yra jaučiamas net 37 % prieaugis, o per du metus įkeliamų vaizdo įrašų kiekis padidėjo daugiau nei dvigubai. „YouTube“ taip pat džiaugiasi, kad geriausią dovaną padovanojo patys tinklalapio lankytojai, kadangi praeitą savaitę vaizdo įrašų peržiūrų skaičius per vieną dieną viršijo tris milijardus, o tai reiškia, kad nuo praeitų metų jaučiamas net 50 % prieaugis. Sunku net įsivaizduoti kokių statistikos rodiklių galime tikėtis „YouTube“ švenčiant dešimtąjį gimtadienį. Oficialiame tinklaraštyje „YouTube“ taip pat klausia ar bėgant metams pavyks viršyti 72 valandų įkeliamų vaizdo įrašų per minutę ir 4 milijardų peržiūrų per dieną ribą, tačiau tuo pačiu pabrėžia, kad viskas priklauso nuo mūsų pačių – tinklapyje besilankančių ir įrašus žiūrinčių, keliančių bei juos komentuojančių lankytojų.
-
Palyginus religingo žmogaus ir „Apple“ fanatiko smegenis elektromagnetiniu rezonansu paaiškėjo, jog religija ir technologinių produktų fanatizmas yra panašūs biologiniai veiksniai. Mokslininkai tyrė kaip veikia tikinčio žmogaus smegenis jam rodant religinius paveikslus, skaitant šventąjį raštą ar meldžiantis. Po to, magnetinio rezonanso smegenų veiklos parodymai buvo palyginti su fanatiko „iPhone“ vartotojo smegenimis jam pamačius „Apple“ logotipą ar naudojant savo išmanųjį telefoną. Pasirodo, abiem atvejais stimuliuojamos tos pačios smegenų dalys. Žmonės pačių žinomiausių prekės ženklų yra veikiami panašiai kaip religijos. Šie įdomūs panašumai buvo atrasti nauju reklamos tyrimo būdu, neuromarketingu. Neuromarketingas – tai tyrimai, kurių metu žmonių smegenų reakcija į reklamą yra stebima magnetiniu rezonansu. Nustatoma kaip iš tikro pirkėjas reaguoja į tam tikrus prekės ženklus, ką apie tai sako jo smegenų veikla ir pan. Pirmą kartą tokie tyrimai buvo atlikti 2002 metais bei tęsiami iki šiol. Tinkamas prekės ženklo pasirinkimas yra labai svarbu kompanijoms. Štai „Facebook“, kompanija neegzistavusi prieš 7 metus, šiuo metu gali didžiuotis 32 milijardų svarų sterlingų vertės prekės ženklu. „Apple“ kompanijos prekės ženklas vertas dar daugiau – 153 milijardų JAV dolerių. Tokios vertės prekės ženklai nėra tiesiog paprasti paveikslėliai ant parduodamų produktų. Jie įvairiapusiškai veikia žmones. „Apple“ šūkis „Think Different“ (liet. mąstyk kitaip) agituoja vartotojus rinktis kitokį gyvenimo būdą – kitokius nei įprastai produktus, „Apple“ produktus. Tokios reklamos formos persismelkia gerokai giliau į smegenis bei veikia pirkėjus. Įdomu ir tai, jog šie prekės ženklai veikia žmonių nuotaikas. Vartotojai įsigiję norimo prekės ženklo gaminį jaučiasi geriau negu tie, kurie naudoja tos pačios, ne retai geresnės kokybės produktus, tačiau su mažiau žinomais vardais.