• Pranešimai

    8.296
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    470
  • Atsiliepimai

    100%

Visas Impaler turinys

  1. nu va, paskubejai su uzduotim dabar prasom senojoj uzduotyje ne is tolo nebutu buve tiek dalyvaujanciu IM IN TOO hahaha +1
  2. spėkit koks bus naujas PLM feature'is?

    1. Batista

      Batista

      Nu jo gal ir teisus tu :D

    2. Rolazz

      Rolazz

      Kai geruma :) teigiamai vertinu sita nauja feature :]

    3. ReiKaz

      ReiKaz

      Saunu, vel kazkas naujo, projektas tobuleja ir auga.

    4. Show next comments  dar 633
  3. Neapsimoka visiškai, mažas dydis, tilps vos keli žaidimai. Nėra logikos visai.
  4. Taip, žiūrėkit į sveikatą .avi formatu DVDRip, R5 ir prastesnės kokybės filmus.
  5. Spėju tu žiūri filmą, kuris yra BR-Rip kokybės. Siųstis rekomenduoju filmus, kai jie užima 700/1400 MB. Tada neturėtų striginėti.
  6. Kietųjų diskų gali nusipirkti mūsų parduotuvėje ( http://www.playmanija.lt/parduotuve/k6/kietieji-diskai/ ) oj turėtum vietos sočiai.
  7. Sveikinu Moo su gimtadieniu ir jam pateikiu porą tortų ir Gerai atšvęsk! Sėkmės ir laimės!
  8. Japonijos kompiuterinių žaidimų gamintojai „Sega“ sekmadienį paskelbė, kad iš jų duomenų bazių pavogta informacija apie 1,3 mln. vartotojų. Programišiams pavyko gauti „Sega Pass“ tinklo narių vardus, pavardes, gimimo datas, elektroninio pašto adresus ir užkoduotus slaptažodžius. Su mokėjimais susijusi informacija – tokia, kaip kredito kortelių numeriai – liko saugi. „Sega Pass“ sistema po atakos buvo išjungta. „Labai apgailestaujame dėl savo klientams sukeltų problemų. Norime stiprinti savo saugumą“, - sakė „Sega“ atstovė spaudai Yoko Nagasawa, pridūrusi, kad kol kas nežinoma kada vėl pradės veikti „Sega Pass“. Žaidimą „Sonic the Hedgehog“ sukūrusios įmonės puolimas įvyko neilgai trukus po „Citigroup“ banko atakos – bankas pranešė, kad gegužės mėnesį pažeistas 360 000 sąskaitų saugumas, be to, pastaruoju metu programišiai atakavo ir Tarptautinį valiutų fondą. Tiesa, duomenų vagystė iš „Sega“ duomenų bazių neprilygsta tam, ką per du programišių puolimus patyrė kompiuterių „PlayStation“ gamintojai „Sony“. Ši bendrovė paskelbė, kad buvo pavogti daugiau nei 100 mln. vartotojų paskirčių duomenys, taigi, tai buvo pati didžiausia su finansinių paslaugų rinka nesusijusi duomenų vagystė.
  9. Su Moodieniu tave Skink obuolius ir kitais metais
  10. Šis konkursas yra mūsų jubiliejinis, 10-asis konkursas! O prizas irgi yra neeilinis - PlayStation 3 Slim 160 GB konsolė! Užduotis - lengva kaip niekad! Dalyvauk - LAIMĖK! Užduotis: Nueikite į šią temą ir joje palikite bet kokį atsakymą. Jums teks užsiregistruoti jeigu to dar nepadarėte. Liepos 15 d. ištrauksime iš visų dalyvavusių vieną laimingąjį ir jam padovanosime PlayStation 3 Slim 160 GB konsolę. Dalyvauti gali VISI norintys, po vieną kartą. Griežtai draudžiama kurtis papildomus accountus siekiant padidinti šansus laimėti. Tokie nariai bus griežtai šalinami.
  11. gryzau po surprise atstogu is palangos :) isimaudziau juroj :D salta

    1. vachtangas

      vachtangas

      as ir varysiu atostogu i lt.2savaites raganesiu,niceeee

    2. KypuTeTpaBy

      KypuTeTpaBy

      ir mane jau iš darbo spaudžia, matyt nori pailsėti nuo manęs :D reikės irgi prie jūros, bet tik kur šilta :)

  12. Sveikinam kolega! Geros tau sventes ir daug dovanu
  13. Ruošiantis šią savaitę vyksiančiai spaudos konferencijai, kompanija "Microsoft" atskleidė šiek tiek finansinės informacijos, liečiančios šios įmonės gaminamo žaidimų kompiuterio "XBOX 360" pardavimus. Teigiama, jog populiaraus gaminio pardavimai vis dar tebeauga, o rinkos analitikai šį faktą yra linkę vertinti kaip ganėtinai gerą komercinį pasiekimą. "Microsoft" spaudos konferencija numatyta kitai savaitei ir įvyks elektroninėms pramogoms skirtos parodos "E3 Expo 2011" metu. Daugelis tikisi, jog kompanija taip pat pristatys naujus "Xbox Kinect" sistemai skirtus žaidimus. Iki šiol gamintojas 38 pasaulio valstybėse yra pardavęs apie 55 milijonus vienetų "Xbox 360". Jei tikėti teiginiu apie vis dar augančius pardavimus, neabejotina, jog prie to prisideda šiam žaidimų kompiuteriui skirto judesiais valdomo priedo "Kinect" sėkmė. Kol kas "Xbox 360" pardavimai visoje žaidimų kompiuterių rinkoje pirmauja pagal savo apimtis (vertinant pirmuosius keturis šių metų mėnesius). Pardavimai lyginant su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu išaugo 29 procentais - apie tris kartus daugiau, lyginant su konkuruojančiu kompanijos "Sony" gaminiu "PlayStation 3". Kompiuteriui "Xbox 360" skirta internetinių pramogų sistema "Xbox Live" šiuo metu turi apie 35 milijonus aktyvių narių, kurie kiekvieną mėnesį tinkle praleidžia vidutiniškai po 60 valandų. Gali būti, jog produkto populiarumo augimo prisidėjo ir pastarojo meto problemos su "PlayStation Network" saugumu. Tačiau, "Sony" teigimu, šios problemos jau visiškai išspręstos. Kita konkuruojanti kompanija "Nintendo" artimiausiu metu planuoja pristatyti savo šiuo metu gaminamo žaidimų kompiuterio "Wii" pamainą ateičiai.
  14. Neseniai kompiuterinių žaidimų kūrėjai/leidėjai Nintendo ir Eidos Montreal prisijungė prie Sony ir kitų kompanijų, patiriančių saugumo problemas. Dabar prie jų prisidėjo ir britų Codemasters. Kompanija šiandien paskelbė, kad birželio 3 dieną patyrė didelę kibernetinių nusikaltėlių ataką, kurios metu buvo pavogti Codemasters klientų duomenys. Pasak Codemasters, pavogti duomenys priklauso žmonėms, užsiregistravusiems kompanijos dukterinėje svetainėje, Dirt 3 žaidimo VIP kodų patvirtinimo puslapyje ir elektroninėje Codemasters parduotuvėje. Pavogtus duomenis sudaro kompanijos klientų asmeninė informacija – vardai, pavardės, adresai, gimimo datos, žaidimo slapyvardžiai ir prisijungimo slaptažodžiai. Įsilaužėliai pavogė viską. Tai jau antroji problema su Dirt 3 žaidimo VIP kodais. Anksčiau PlayStation 3 konsolių savininkai, patvirtinę savo Dirt 3 VIP kodus, negaudavo visų pažadėtų virtualių gėrybių žaidime. Codemasters atsiprašo visų už šį incidentą: „Mes esame paskutinės aukos vis dar tebevykstančiose, gerai suplanuotose, atakose prieš daugelį kompanijų. Mes ėmėmės visų įmanomų teisėtų priemonių, kad susektume įsilaužėlius ir patrauktume juos baudžiamojon atsakomybėn,“ - sakė kompanijos atstovas.
  15. Liepos mėnesį startuosiantis Call of Duty: Elite (Activision žaidimų leidėjų internetinė paslauga, aptarnausianti visus internetinius Call of Duty žaidimų serijos poreikius), iki šiol turėjo tik keletą iš anksto registruotų vartotojų. Dabar Activision socialinių ryšių vadybininkas, Dan Amrich, paskelbė, kad vien per paskutines dvi savaites Call of Duty: Elite beta testavimui prisiregistravo virš 2 milijonus žmonių. Paskutinis milijonas registruotųjų pasipildė tik per paskutines 5 dienas. Kadangi pilna Call of Duty: Elite versija startuos liepos 14 dieną, paslauga dar turi visą mėnesį savo registruotų gerbėjų skaičiui auginti. Call of Duty: Elite bus nemokama paslauga, tačiau turės komponentų už kuriuos reikės mokėti. Tai iš pradžių sukėlė nemažą sąmyšį internetinėje bendruomenėje. Dėl to kompanija oficialioje svetainėje sukūrė „dažniausiai užduodamų klausimų“ skiltį, su nemokamų komponentų sąrašu. Deja, kai kurie iš jų susiję tik su būsimuoju Call of Duty : Modern Warfare 3, dėl to vis dar kyla neaiškumų. Tikėtina, kad mokami Call of Duty: Elite paslaugos komponentai turėtų kainuoti apie 8$ per mėnesį.
  16. Pažiūrėkime į MK veikėjus su humoro doze. Moko vaikus biologijos... Skina vaisius... Suka karuselę... Dailina sodus... Griauna senus pastatus... ... ir stato naujus... Plaukioja... Kepa kebabus... Baido laukuose paukščius... Treniruoja matadorus... Žvejoja... Nuima derlių... Dirba fitneso instrukoriumi... Tvarko namus... Dulkina... kilimus... Dirba automobilių plovykloje... Groja arfa... O kam labiausiai nepasisekė, tie tiesiog dirba krovėjais...
  17. Yra daroma kaip, jeigu žaidimas pasirodo visom platformom maždaug savaitės bėgyje - nerašome nieko. O jeigu tik atitinkamai platformai - tada skliaustuose nurodoma kuriai.
  18. Būtinai paviešink jo duomenis redaguodamas temos pavadinimą. Į temos pavadnimą įrašyk jo varda pavardę ir žodį vagis, apgavikas ir pan. O temos aprašyme Jo sąskaitos nr. ir skype. Te suindeksuoja jį google ir pats gal susipras, kad jo vardas suterštas online ir bandys jį gal taisyti ko pasekoje turėtų atsiskaityti su tavim. Ne į temą CSI: PlayManija naujas vasaros sezonas prasidėjo siunčiamės: csi.playmanija.s02e01.hdtv-PLM.torrent
  19. Barselonoje, Alikantėje ir Almerijoje sulaikyti trys „Anonymous“ grupuotės nariai, dalyvavę kibernetinėse atakose. Nuo jų veiksmų nukentėjo ir „PlayStation Network“ serveriai. Ispanijos policijos duomenimis, atakų koordinavimui hakeriai naudojo Chichono mieste esantį serverį. Teigiama, kad atakoms hakeriai naudojo „botnetus“. Per pastaruosius metus grupuotė „Anonymous“ atakavo Ispanijos bankų BBVA ir „Bankia“, energetikos kompanijos „Enel“, o taip pat „PlayStation Network“ bei „Sony Online Entertainment“ serverius. Taip pat hakeriai atakavo Egipto, Alžyro, Irano, Čilės, Kolumbijos ir Naujosios Zelandijos valdžios serverius. Balandžio 20 dieną po galingos atakos buvo atjungta viena didžiausių žaidimų tarnybų pasaulyje – „PlayStation Network“. Prieš tai „Anonymous“ ne kartą grasino „Sony“. Grupuotė kaltinimus neigia, tačiau ekspertai mano, kad pavieniai nariai galėjo pradėti ataką savarankiškai. „PlayStation Network“ tinkle yra apie 78 milijonus paskyrų bei 10 milijonų įrašų apie mokėjimų korteles. Ataka prieš „PlayStation Network“ tapo viena galingiausių istorijoje.
  20. Sveiki, PLManai, Vėl aš ir vėl kažkas naujo į PLM projektą. Šį kartą Rinkos kalendorius Kalendorius yra pasiekiamas per meniu - http://www.playmanija.lt/forumas/kalendorius/ o ateinantys įvykiai yra rodomi pagrindiniame forumo puslapyje, šone, po Naujausiais Sienų įrašaiais. Kalendoriaus artimiausius įvykius bandysiu įterpti ir į portalą. Tačiau dar nėra galutinai aišku dėl to. Kalendorius, kaip pastebėjote, yra suskirstytas į ŽAIDIMŲ IŠLEIDIMUS bei RENGINIUS. Tam dalykui turime ir naujas pareigas - kalendoriaus moderatorius. Juo tapo starscream, ačiū jam. Nepamirškite, kad ir visi galite siūlyti dar nepatalpintus žaidimus į kalendorių (jeigu viskas gerai, tokie pasiūlymai yra peržiūrimi manęs arba moderatoriaus ir patvirtinami). Taip pat kitas dalykas, kuris, tikiuosi, bus Jums visiems naudingas, kad į kalendorių galėsite DĖTI SAVO ASMENINIUS ĮVYKIUS, kurie bus matomi tik Jums patiems ir/arba Jūsų draugams. Tarsi priminimai kokie ar pan.
  21. Ne į temą Neuždavinėkit tokių gudrių klausimų, kai bus tada ir bus gi niekas nežino tikslios datos.
  22. amm ar aš klystu, bet ir AP25 žaidimus dar reikia nupatchinti prieš įrašant, kad juos imtų po visų dash ir cfw atnaujinimų.
  23. ruošiamas naujas dalykėlis PlayManijai (aktualus žaidimų mėgėjams) :)

    1. Impaler

      Impaler

      na.. dont get your hopes up now :) cia nebus kazkas big.

    2. Skeith

      Skeith

      O žaidimų manjakams nebus? :P

    3. Impaler

      Impaler

      jo , bus, kur papildomai rasoma kiek minuciu ir sekundziu liko iki isleidimo. :D

  24. Paplitęs įsitikinimas, kad kompiuterinius žaidimus žaidžia tik paaugliai, yra absoliučiai neteisingas. Statistika byloja, kad šis užsiėmimas gana artimas ir vyresnio amžiaus žmonėms, o vidutinis kompiuterinių žaidimų žaidėjo amžius yra net dvigubai didesnis negu įprasta manyti. Ar numanėte, jog suaugusieji sudaro 82 proc. visų kompiuterinių žaidimų žaidėjų? Pramogoms skirtos programinės įrangos asociacijos (ESA), vienijančios didžiąsias kompiuterinių žaidimų bendroves, duomenimis, vidutinis kompiuteriu žaidžiančio žmogaus amžius yra 37 metai. Suaugusieji sudaro 82 proc. visų kompiuterinių žaidimų žaidėjų. ESA tyrimas atskleidė, kad kompiuterinius žaidimus aktyviai žaidžia ne tik vyrai, bet ir moterys. Dailiosios lyties atstovės sudaro 42 proc. visų žaidėjų. Tiesa, suaugusiųjų žaidėjų imtyje moterų yra mažiau – čia jos sudaro maždaug trečdalį visų žaidėjų. Be to, kompiuteriniai žaidimai yra gana socialus laisvalaikio leidimo būdas. Apklausoje net 65 proc. respondentų nurodė žaidimus žaidžiantys kartu su kitais asmenimis. O šeimose 45 proc. tėvų nurodė bent kartą per savaitę žaidžiantys žaidimus kartu su savo vaikais. JAV žaidimų kompiuteriams ir kitiems įrenginiams bei patiems žaidimams per praėjusius metus buvo išleista per 25 mlrd. JAV dolerių. Vis dažniau žaidžiami socialinių tinklų žaidimai, iš kurių pajamos per praėjusius metus sudarė beveik 6 mlrd. JAV dolerių arba 24 proc. visos JAV žaidimų rinkos. Didelę dalį žaidimų rinkos sudaro nešiojamieji žaidimams pritaikyti įrenginiai – išmanieji telefonai, planšetiniai kompiuteriai ar mobilūs žaidimų kompiuteriai. Tokio tipo įrenginiai užima 55 proc. visos žaidimų rinkos.