
Impaler
Administratorius-
Pranešimai
8.296 -
Užsiregistravo
-
Lankėsi
-
Laimėta dienų
470 -
Atsiliepimai
100%
Turinio tipas
Profiliai
Forumas
Blogai
Galerija
Video
Skelbimai
Viktorinos
Failai
Gidai
Naujienos
Atnaujinimai
Kalendorius
Parduotuvė
Visas Impaler turinys
-
Partnerystė tarp „Sony“ ir „Ericsson“ pirmą kartą įvyko 2001 metais, idant sustiprintų abiejų kompanijų mobiliųjų telefonų gamybos skyrius. Šįkart „Sony“ turi didesnių ambicijų ir perka „Ericsson“, šiems pasiūlydama net 1.475 bilijono dolerių. „Sony“ kompaniją perimdama „Ericsson“ kontrolę, taip perima penkis svarbius patentus, įskaitant be laidžiojo mobiliojo telefono technologiją. Šis sandoris „Sony“ kompanijai leis optimizuoti komunikaciją ir suderinamumą su kitais jos produktais, tokiais kaip „Playstation 3“, „PS VITA“, bei planšetiniais kompiuteriais ir televizoriais. Paklaustas apie tolimesnę išmaniųjų telefonų ateity, „Sony“ Generalinis direktorius paminėjo galimybę įsigyti „HP webOS“ sistemą. Sandoris su „Ericsson“ kompanija bus baigtas iki 2012-jų Sausio.
-
PlayManija.lt skelbia dar vieną konkursą, kurio pagrindinis prizas yra XBOX 360 USB PRO CASE. Konkurse gali dalyvauti tik V.I.P. nariai. Užduotis - atspėti kas yra pavaizduota paveikslėlyje. Prizą įsteigė mūsų narys, Akysa. Dėkojame jam už prizą! Konkurse gali dalyvauti tik V.I.P. nariai, jeigu nesate V.I.P. narys, tai V.I.P. galite užsisakyti čia arba nemokamai gauti V.I.P. narystę trims mėnesiams galite pas mus nusiflašinę savo XBOX 360 konsolę. Užduotis - Kas yra pavaizduota šiame paveikslėlyje? Atsakymus siųskite el. paštu El. laiške rašote 1. Atsakymą į klausimą 2. Forumo niką Atsakymus siųskite iki 2011 Lapkričio 4 dienos 24:00 val. Konkurso Taisyklės - Atsakymą siųsti tik vieną kartą - Nesąžiningi vartotojai bus baudžiami banu forume ir iškrenta automatiškai iš konkurso Prizas
-
Buvo oficialiai paskelbtos kai kurios PS Vita detalės. Konsolė negalės naudotis P3 ir PSP periferiniais įrenginiais Jei nebus rasta Wi-Fi ryšio konsolė automatiškai jungsis prie 3G ryšio, o jei atsiras Wi-Fi konsolė persijungs į jį Pasinaudojant vaizdo filtravimą bus galima vizualiai pagražinti PSP žaidimus Bus galima transliuoti muziką ir filmus pasinaudojant "Remote Play" programa nes PS Vita neturės vaizdo išvesties jungties. PS Vita turės iškarto diegtų programų: Party (programa, leisianti jums susirašinėti su draugais) PlayStation Store (oficiali "Playstation" parduotuvė) Trofėjus Remote Play Nuotraukų, video ir muzikos. Welcome Park (konsolės naudojimosi gidas) Party programą kuris leis bendrauti su draugais
-
Buvo anonsuotas "Portal 2" nemokamas papildymas. Šiame papildyme atsiras naujų Co-Op kambarių, tai pat galėsi kurti ir redaguoti jau esamus kambarius. Kurėjai Valve teigia jog žmogus galės kurti viską pagal save be apribojimų. Sukurtus kambarius galima bus žaisti su draugais ar dalintis internete. Tai jau antrasis šio žaidimo papildymas.
-
Šių metų spalio 21 dieną pasirodė PSP e1000 konsolė. Ši konsolė pasižymi savo ganėtinai maža kaina. Ši konsolė nenusileidžia savo našumu kitoms PSP konsolėms. Konsolė kainuos mažiau kadangi joje nėra „wi–fi“ jungties, neturi ekrano ryškumą reguliuojančių mygtukų ir yra gaminama iš paprastesnio matinio plastiko. „Wi–fi“ nebuvimas gali sukelti nusivylimą prie jo pripratusiems žaidėjams, tačiau tai neįtakos žaidimų bibliotekos. Galima bus žaisti žaidimus naudojant UMD diskus arba įsikelti juos iš kompiuterio ar PS3 į konsolę. Nors joje nėra kelietos patogumų, bet tai atperka viliojanti įrenginio kaina. Lietuvoje jį galite įsigyti už maždaug 379 Lt.
-
cia labiau i galerija tokie dalykai tiks. subforumo nekursim.
-
PlayManija.lt skelbia dar vieną konkursą, kurio pagrindinis prizas yra XBOX 360 USB PRO CASE. Konkurse gali dalyvauti tik V.I.P. nariai. Užduotis - atspėti kas yra pavaizduota paveikslėlyje. VISA INFORMACIJĄ APIE KONKURSĄ RASITE PORTALE - http://www.playmanija.lt/naujienos/projekto-naujienos/3822-playmanija-lt-helovyno-konkursas-14-v-i-p-ams-laimek-xbox-360-usb-pro-case.html NUGALĖJO.... http-~~-//www.youtube.com/watch?v=_CQ-CbvnwVo
-
„Mario“ kūrėjų, pirmojo šių metų ketvirčio finansiniai rezultatai pasirodė blogesni, nei tikėtasi. Akcijos krito net septyniais procentais. „Nintendo“ praeitų metų, paskutinio ketvirčio finansinis pranešimas buvo labai nykus. Kompanija pranešė apie krentančius pardavimus, taip nutraukdama visų metų teigiamo uždarbio projekciją. „Nintendo“ teko sumažinti savo delninukų pardavimus trečdaliu. Šiandien bus išleisti naujausi ketvirčio finansiniai rezultatai, jeigu pranešimai pasiekę spaudą neklysta, skaičiai bus blogesni nei tikėtasi. Pasak „The Nikkei Business Daily pranešimo, „Nintendo“ pateiks naujo ketvirčio rezultatus, kuriuose bus matomi žymūs nuostoliai, tikimasi net 1,31 bilijono dolerių žalos. Dvigubai daugiau nei, buvo planuojama. „Nikkei“ pranešimas kaltina užsienio valiutos keitimo nuostolius, dėl stiprios Jenos. „Nikkei“ beruošiant savo pranešimą, „Nintendo“ akcijos krito 7 procentais.
-
„GTA V" suteiks galimybę žaisti iš keleto žaidėjų perspektyvos
Impaler patalpino straipsnį Žaidimų naujienos
Internete neslūgstant euforijai, kurią sukėlė „Rockstar“ pranešimas apie tai, kad kuriama jau penktoji, šios legendinės žaidimo serijos dalis, buvo gauta dar daugiau įvairių pranešimų, kurie teigia, kad naujojoje žaidimo dalyje, mums bus suteiktas šansas atsidurti keleto žaidėjų kailyje. Vakarykštis „Rockstar“ pranešimas mums suteikė viso labo mažą kiekį informacijos, tačiau kaip teigia „Kotaku“ šaltiniai, žaidimas semsis įkvėpimo iš Los Angels miesto, bei jo apylinkių. Dar viena galimybę, kuria mums suteiks naujoji žaidimo dalis, tai keleto žaidėjų režimas. Turima omenyje, kad bus galima žaisti iš keleto žaidėjų perspektyvos. Tai nebe pirmas atvejis, kai istorija "GTA" žaidime pasakojama iš keleto žaidėjų perspektyvos, vienintelis skirtumas tik tas, kad keli nauji žaidėjai atsirasdavo žaidimo papildymuose. Tuo tarpu „GTA V“ bus galima žaisti iš karto, pasirenkant jums priimtina veikėją. Kad ir kokios spekuliacijos būtų skleidžiamos interneto portaluose, būkite kantrūs. Lapkričio 2 dieną, bus paskelbtas oficialius „GTA V“ reklaminis klipas, laukti liko nebedaug. -
su svente
-
Geriausias būdas kovoti su žaidimų piratais yra geresnių paslaugų pateikimas vartotojams, nei tas kurį siūlo žaidimų piratai, taip teigia kompanijos „Valve“ vadovas „Gabe Newell“. Sietle vykusios konferencijos metu, „Newell“ išsakė savo susirūpinimą DRM technologija. Ši technologija netik nepateisino lūkesčių, bet ir padarė žalos žaidimų rinkai. Jo teigimu, piratavimas nėra įtakojamas žaidimų kainų. Viskas priklauso nuo paslaugų pateikimo. „Lengviausias būdas stabdyti piratavimą nėra DRM technologijų diegimas, bet geresnių paslaugų pasiūlymas vartotojams, nei tai gali padaryti piratai,“ teigia jis. Pranešime taip pat buvo kalbama apie Rusijos rinką. Kaip žinome Rusija garsėja savo piratais. „Newell“ buvo pozityvesnis ir išsakė keletą pastebėjimų apie žaidimų pardavimus Rusijoje. „Kai mes pasakome žmonėms, kad imsimės Rusijos žaidimų rinkos, mus pavadina kvailiais, neva Rusijoje labai daug piratų ir niekas jūsų paslaugomis nesinaudos. Rusija yra viena didžiausių Europos rinkų.“ „Piratai tampa ne tokie pavojingi, kai teiki kokybiškas paslaugas,“ sakė jis. Baigdamas konferenciją, „Valve“ vadovas taip pat papasakojo apie žaidimų pardavimus „Steam“ platformoje. Jo teigimu geriausias būdas parduoti žaidimus, ne įkyriai juos reklamuojant, bet pastebimai nuleidžiant kainas, žmonės veikia, kaip geriausia reklama, kadangi vienas žmogus nusipirkęs žaidimą, nekantrauja pasigirti draugams, kaip pigiai jį įsigijo.
-
Vakar, "Rockstar Games" oficialiai paskelbė penktosios GTA dalies egzistavimą. Užėję į „Rockstar“ puslapį, lankytojai galėjo pamatyti logotipą, kuriame didelėmis raidėmis parašyta: „Grand Theft Auto V“, raidė V apvesta juosta, kurioje parašyta „Five“. Pirmieji gandai, kad kuriamas„GTA V“, pasklido šių metų Birželį. „Rockstar“ kompanijai artimas šaltinis teigia, kad naujosios žaidimo dalies galime sulaukti iki 2012-jų metų pabaigos. Pakol kas nėra žinoma, nei kur veiksmas vyks, nei kurioms platformoms šis žaidimas kuriamas. Internete sklando gandai, kad naujoji dalis grįžta į „San Andreas“ miestą. Dar kiti teigia, neva „Rockstar“ žaidimo veiksmą perkels į Las Vegas. Tuo tarpu „Wedbush“ analitikas „Michael Pachter“ prognozavęs, kad „GTA V“ bus išleistas 2010-jų pabaigoje, apskaičiavo, kad „Rockstar“ kompanija jau išleido 80 milijonų dolerių žaidimo kūrimui. Manoma, kad naujosios žaidimo dalies bus parduota net 18 milijonų kopijų. Kad ir kur bus plėtojamas „GTA IV“ veiksmas, ši žaidimo dalis turės įveikti daug iššūkių. „Grand Theft Auto IV“ buvo didelis „Rockstar“ ir „Take-Two“ pasisekimas. 2011-jų Kovą buvo parduota beveik 20 milijonų žaidimo kopijų. Ketvirtoji žaidimo dalis pateko į visų laikų geriausiai parduodamų žaidimų sąrašus.
-
truksta kazko, ar instaliuoji su 1:1 failais kaip instaliavai ir sau?
-
„Battlefield 3“ ir „Call of Duty: Modern Warfare 3“ šaudyklėms pasiekus kritinį konfrontacijos tašką, ekonomikos analitikai pranašauja, kad kompanijos „Activision“ produktas padvigubins „Electronic Arts“ produkto pardavimus. Pranašaujamas santykis 2:1. Finansinės kompanijos „Wedbush“ analitikas Michael Pachter teigia, kad iš viso bus parduota apie 3 milijonus „Battlefield 3“ kopijų, tuo tarpu „Call of Duty: Modern Warfare 3 „pranašaujama net 16 milijonų kopijų pardavimų. „Michael Pachter“ taip pat pranašauja, kad iš viso abu žaidimai sugeneruos 1,4 bilijono dolerių. 2012 metais „Call of Duty: Modern Warfare 3“ į savo sąskaitą įneš dar 8 milijonus kopijų pardavimų, tuo tarpu „Battfield 3“ surinks viso labo tik 2 milijonus kopijų pardavimų. Kad ir kokia didelė konkurencija vyrautų tarp dviejų žaidimų rinkos gigančių. Analitikas Micheal Pacther primena, kad žaidimų mėgėjai pirks abi kopijas. “Spėju, kad beveik apie pusę „Battlefield 3“ kopijų bus nupirkta žmonių, kurie pirks „Call of Duty: Modern Warfare 3“. Taigi bus nupirkta apie 2 ar 3 milijonus bendrai,” sakė Pacther. „Wedbush“ analitikas mano, kad abi kompanijos nepatirs didesnio nuostolio. Žinant, kiek pinigų „Activison“, bei „Eletronic Arts“ išleido savo žaidimų pateikimui rinkoms, kyla klausimas ar „Wedbush“ analitikas neklysta prognozuodamas. Patcher įžvalgas bando patvirtinti „Electronic Arts“ atstovas Peter Moore. Jis teigia, kad jų kompanija niekad nenorėjo konkuruoti su „Activision“, „Eletronic Arts“ tiesiog atsirieks „Call of Duty“ rinkos dalį. “Jei žvelgsime į praeitų metų rodiklius, pamatysime, kad „Call of Duty“ užėmė net 90 procentų rinkos dalies,” „Gamespot“ teigė Moore. “Mes manome, kad šiais metais mums pavyks sumažinti šį skaičių iki 70 procentų. Mes neturime parduoti didesnio žaidimo kopijų skaičiaus šiais metais, kad jie būtų vadinami sėkmingi. Tai yra ilgalaikė strategija, kurios tikslas tapti pagrindiniu žaidėju rinkoje.”
-
Įsilaužimas į „Playstation Network“ prikėlė neaktyvius vartotojus
Impaler patalpino straipsnį Sony naujienos
Po skandalingai pagarsėjusios istorijos, kai nežinomi „programišiai“ įsilaužė į „Playstation“ tinklą, kompanija „Sony“ bando pažvelgti į viską iš kitos perspektyvos, motyvuodami tuo, kad įsilaužimas ne tik nepakenkė „Sony“ kompanijos įvaizdžiui, bet netgi davė tam tikrų dividendų. Taip bent jau teigia, vienas iš „Sony“ kompanijos skyrių vadovų, Soichiro Saida. Kalbėdamas su „TechRadar“ atstovais, jis paaiškino tai, kad įsilaužimas sugrąžino daugelį prieš tai buvusių neaktyvių vartotojų. „Mūsų serverių nulaužimas, ne tik nepakenkė mūsų verslui, bet ir grąžino daug neaktyvių žaidėjų atgal. Pagerinome platformą, turinį ir turinio prieigos būdus,“ sakė jis. „Mes padidinome žaidimų pardavimus net 14 procentų. „Music Unlimited“ paslauga naudojasi, 800,000 žmonių. „Video Unlimited“ paslaugos naudojimas išaugo 5 procentais.“ Soichiro Saida taip pat pabrėžė, kad „Sony“ ėmėsi visų įmanomų priemonių, kad būtų sustiprinta „Playstation“ tinklo apsauga. „Playstation“ tinklo serveriai buvo perkelti į kitą vietą. Automatinis prisijungimas nuo šiol gali būti blokuojamas. Tinklo saugumui pasitelktos, net stebėjimo sistemos, kurios aptiks net menkiausią įtartiną veiklą. „Mes taip pat esame apdraudę savo vartotojus, taip siekdami išvengti tolimesnių incidentų. Jeigu slaptažodis nėra stiprus, mes pranešame apie tai,“ sakė jis. Baigdamas pokalbį, Soichiro Saida pabrėžė, kad „Sony“ pasielgė tinkamai, kadangi informavo savo vartotojus apie pažeistą sistemą. Jo teigimu, daugelis kompanijų bando nuslėpti panašaus pobūdžio įvykius, taip neturėtų būti. Vartotojus reikia mokyti, tai vienintelė prevencija. -
Užsiimsime ateityje
-
ARTĖJA NAUJAS KONKURSAS V.I.P. NARIAMS!
-
Kagi, atėjo ragas multikistui. Sujungiau visus jo accountus į vieną bendrą - multikist, kad postai būtų jo vardu visur. Ir uždėtas banas + IP banas. So long sucka
-
su gimtadienioo
-
Nešiojama konsolė PlayStation Vita Europoje pasirodys 2012 vasario 22 dieną. Apie tai paskelbė Sony Computer Entertainment JAV padalinio vadovas Jack Tretton Web 2.0 aukščiausio lygio susitikime San Franciske. Tą pačią dieną konsolė pasirodys Afrikos, Australijos, Kanados ir kitų regionų rinkose. Jackas Trettonas oficialiai patvirtino ankščiau paskelbtą konsolės kainą JAV: 3G modelis kainuos 300 dolerių, tik su WiFi - 250. Apie tai, kiek konsolė kainuos Europoje, kompanija Sony taip ir nepaskelbė. Neseniai paaiškėjo pirmųjų PS Vita žaidimų kainos Japonijoje, kur konsolė pasirodys beveik dviem mėnesiais ankščiau. Vidutinė vieno žaidimo kaina sieks 65-78 JAV dolerius. Internetu parsisiųsta žaidimo versija bus 7-15 dolerių pigesnė. Žaidimų kainų kituose regionuose Sony dar nepaskelbė.
-
Sony Pictures susidomėjo Assassin's Creed filmo ekranizavimu
Impaler patalpino straipsnį Įvairios naujienos
Kino studija Sony Pictures su Ubisoft netrukus gali pasirašyti sutartį, kuri leistų jiems statyti filmą pagal garsiąją Assassin's Creed žaidimų seriją. Ubisoft šiuo klausimu kol kas nieko oficialiai nekomentuoja, tačiau vienas iš jos atstovų davė aiškią užuominą, jog pastaruoju metu yra aktyviai ieškoma kino studija, kuri galėtų sėkmingai perkelti seriją į didžiuosius ekranus. „Kaip jau minėjome anksčiau, Ubisoft aktyviai ieško filmų įgyvendinimų galimybės savo geriausiems žaidimams, – sakė Ubisoft atstovas. – Sulaukėme net garsiausių Holivudo kino studijų susidomėjimo". Praėjusį rugpjūtį Ubisoft vadovas Yves Guillemot GamesCom parodos metu Vokietijoje užsiminė, kad jis norėtų išvysti Assassin's Creed, Tom Clancy's Splinter Cell ir Tom Clancy's Ghost Recon didžiuosiuose ekranuose. Vieną iš Ubisoft žaidimų, Prince of Persia: The Sands of Time jau ekranizavo Disney studija. Filmas tapo pelningiausiu iki šiol pagal žaidimą ir aplenkė viršūnėje daugelį metų išlikusį Tomb Raider. Sklinda kalbos, kad Sony Pictures jau kuria filmą pagal InFamous žaidimą, bet jokio oficialaus pranešimo apie tai kol kas nėra. -
Tikrai nedažnas įvykis – populiarūs technologijų ir mokslo populiarinimo portalai „Engadget“ ir „Popular Science“ publikavo straipsnį apie Lietuvos kompaniją „Etronika“, sukūrusią programinę įrangą „Kinect“ įrenginiams, leidžiančią valdyti banko sąskaitą be pelės ir net be jutiklinio ekrano, o tik judesiais. „Pop Science“ cituoja „Etronikos“ direktorių Kęstutį Gardžiulį: „Su mūsų programa jūs galite gulėti ant sofos, gerti alų, ir tuo pačiu metu tvarkyti savo banko sąskaitą. Taip aš suprantu gerai praleistą laiką.“ Tereikia stovėti prieš televizorių ir judesiais stumdyti piktogramas bei pasirinkti reikiamą. Panašu, kad veikia visai neblogai, tiesa, naudojant mobiliojo prietaiso banko sąskaitos programėlę, tokių plačių mostų nereikia. „Pop Sci“ teigimu, ši programinė įranga jau siūloma bankams, tačiau tai gali būti gana sudėtinga – bendrovė „Microsoft“, kurianti „Kinect“ serijos prietaisus, kol kas neįsileidžia trečiųjų šalių programinės įrangos, tačiau viskas gali pasikeisti, jei ji atidarys internetinę „Kinect“ skirtų programėlių parduotuvę. O gal nutars pati įsigyti „Etronikos“ kūrinį?
-
EA įkūrėjas: naršyklės – kompiuterinių žaidimų ateitis
Impaler patalpino straipsnį Žaidimų naujienos
Trip Hawkins, tokių kompanijų kaip „Electronic Arts“ (EA) ir „Digital Chocolate“ įkūrėjas, neseniai portalui „Industry Gamers“ duotame interviu pasidalino gana įdomiais pastebėjimais apie žaidimų industrijos ateitį. Jo teigimu, žaidimų ateitis – tai interneto naršyklės, kurios šiandien pažįstamos praktiškai kiekvienam, besinaudojančiam Internetu: ar tai būtų stalinio kompiuterio, ar išmaniojo telefono vartotojas, ar net „protingo“ televizoriaus savininkas. Taigi bet kas, kuris žino, kaip naudotis interneto naršykle, galės žaisti savo mėgstamus žaidimus. Taip pat šalia žaidimų, kurie veikia per interneto naršyklę, kaip šios industrijos ateitį T. Hawkins paminėjo nemokamus žaidimus su socialinių tinklų galimybėmis ir virtualiomis prekėmis, ir čia žmonės galės pasirinkti, ar jiems leisti realius pinigus savo virtualiems įgūdžiams tobulinti, ar ne. Ir tai jau vyksta – daugelis MMORPG žanro žaidimų tampa nemokami (pavyzdžiui, „DC Universe Online“, „Star Trek"), taip pat tokie MMO žanro žaidimai, kaip „Battlefield Heroes" ir „Team Fortress 2“. Daugelis kompiuterinius žaidimus kuriančių studijų jau dabar aktyviai žiūri į žaidimų, veikiančių per interneto naršyklę, pusę. „Epic Games“ perkelia savo „Unreal Engine 3“ varikliuką į „Adobe Flash“ platformą, o „iD Software“ jau gali didžiuotis, kad „Quake Live“ jau veikia per naršyklę online režimu. Trimačių internetinių žaidimų variklį kuria ir „Firefox“ programuotojų bendruomenė „Mozilla“. Turbūt jau gana greitai pamatysime, kiek gyvybingi tokie projektai, ir ar jie pakeis „tradicinius“ kompiuterinius žaidimus. Trip Hawkins prognozuoja, kad šie minėti pasikeitimai įvyks per artimiausius dešimt metų, todėl dar galime pasidžiaugti įprastais žaidimais, kurie veikia ir be interneto naršyklės. Bet jei viskas vystysis tokiais tempais, Trip'o Hawkins'o prognozės, visai tikėtina, gali tapti tikrove. -
„Sony“ užblokavo 93000 „PlayStation Network“ ir „Sony Online Entertainment“ sąskaitų, kai paaiškėjo, jog į šiuos tinklus buvo bandyta įsilaužti. Kompanijos atstovai teigia, jog ataka vykdyta pasitelkus didelę prisijungimo vardų ir slaptažodžių duomenų bazę. „Sony Group“ informacijos saugumo pareigūnas Filipas Reitingeris (Philip Reitinger) žurnalistams teigė, jog ši duomenų bazė yra išorinės kilmės ir nepriklauso pačios kompanijos tinklams. „Pastarojo užpuolimo metu naudotas didžiulis kiekis duomenų, kurie, panašu, surinkti iš kitų kompanijų, internetinių portalų ar analogiškų šaltinių. Šiuo atveju buvo bandoma rasti pasikartojančių prisijungimų mūsų tinkle, tad absoliuti dauguma bandymų žalos nepadarė. Mes ėmėmės priemonių šiai veiklai nutraukti“, – sakė atstovas. Deja, programišių ataka nebuvo visiškai nepasisekusi. Reitingeris pripažįsta, jog apytiksliai 93000 sąskaitų (60000 PSN/SEN tinkle ir 33000 SOE tinkle) prisijungimo duomenys sutapo. „Sony“ šias sąskaitas užblokavo ir šiuo metu tikrina dėl neteisėtos veiklos požymių. Kompanija užtikrino nukentėjusiuosius, jog su jų sąskaitomis susiję kreditinių kortelių duomenys nėra pavogti, tačiau prisijungimo slaptažodžius teks keisti.
-
Spalio 14 dieną, korporacija „Microsoft“ pranešė užbaigusi interneto komunikacijų bendrovės „Skype Global S.a.r.l.“ įsigijimo procesą. Kompanija žada jau netolimoje ateityje pateikti naujų internetinio bendravimo technologijų patobulinimų. Nuo pat pradžių, kai gegužės 10 d. buvo paskelbta apie „Microsoft“ ketinimus įsigyti „Skype“ už 8,5 mlrd. JAV dolerių, derybas vedė ir įsigijimo sąlygas derino investicinė grupė „Silver Lake“. Abiejų korporacijų direktorių tarybos šiam sandoriui pritarė. „Microsoft“ ir „Skype“ tikslas ir toliau išlieka tobulinti būdus, kuriais vartotojai visame pasaulyje galėtų bendrauti realiuoju laiku, naudodamiesi įvairiausiais įrenginiais. Įsigijimo proceso uždarymas taip pat reiškia, kad „Skype“ tampa naujuoju „Microsoft“ verslo padaliniu. „Skype“ yra fenomenalus produktas, kurį pamėgo milijonai žmonių visame pasaulyje, – sakė: „Microsoft“ Generalinis direktorius Styvas Balmeris (Steve Ballmer). – Kartu su „Skype“ padaliniu mes žvelgiame į ateitį ir kuriame naujus būdus, kurie padės žmonėms bet kuriuo metu ir iš bet kurios vietos palaikyti nuolatinį ryšį su savo šeimomis, draugais, kolegomis ar klientais.“ Numatyta, kad „Skype“ Generalinis direktorius Tonis Beitsas (Tony Bates) iš karto tampa „Skype“ padalinio prezidentu, ir atsiskaitys tiesiogiai Styvui Balmeriui. „Skype“ padalinys tęs savo dabartinių produktų ir paslaugų teikimą vartotojams visame pasaulyje. Ilgesniuoju laikotarpiu „Skype“ taip pat bus integruotas į daugelį „Microsoft“ produktų – tai padės „Skype“ didinti dabartinį vartotojų ratą ir išplėsti jiems siūlomas galimybes. „Skype“ darbuotojai tęs savo darbą skirtingose šalyse, įskaitant Estiją, Čekiją, Rusiją, Švediją, Jungtinę Karalystę, Liuksemburgą, Japoniją, Singapūrą, Honkongą ir Jungtines Amerikos Valstijas. „Apjungdami geriausia ką turi „Microsoft“ ir „Skype“, mes toliau tobulinsime mūsų pasiūlymus gyventojams ir įmonėms, kad jie galėtų bendrauti naujais būdais, – sakė Tonis Beitsas. – Dirbdami išvien mes netrukus pasieksime, kad kasdienė „Skype“ vartotojų auditorija sudarys 1 milijardą.“ 2003 metais įsteigtą bendrovę „Skype“ 2005 metais buvo įsigijęs „eBay“. Vėliau, 2009 metais, bendrovę įsigijo investicijų grupė „Silver Lake“. „Skype“ pasižymėjo įspūdingu progresu, kuriant ir tobulinant naujus produktus, didinant pajamų srautus, pritraukiant prie kompanijos vairo iškilius ir patyrusius vadovus, taip pat atliekant strateginio pobūdžio investicijas į intelektinę nuosavybę ir taip stiprinant galimybes žmonėms bendrauti.