
Impaler
Administratorius-
Pranešimai
8.296 -
Užsiregistravo
-
Lankėsi
-
Laimėta dienų
470 -
Atsiliepimai
100%
Turinio tipas
Profiliai
Forumas
Blogai
Galerija
Video
Skelbimai
Viktorinos
Failai
Gidai
Naujienos
Atnaujinimai
Kalendorius
Parduotuvė
Visas Impaler turinys
-
Dar praėjusių metų viduryje kompanija „Sony“ patvirtino, jog vyksta darbai prie naujos žaidimų konsolės „PlayStation 4“ kūrimo. Vis tik nuo to laiko negirdėjome jokios naujos informacijos apie naująją PS4. Aišku, visą tą spragą bandė užpildyti galybė gandų apie „Sony“ konkurento „Microsoft“ naujos kartos žaidimų konsolę „Xbox Next“ (kodiniai pavadinimai „Loop“ arba „Durango“). Paskutinis gandas apie „Xbox Next“ teigė, jog MS konsolė remsis kompanijos AMD sukurtu grafiniu procesoriumi. Kas įdomiausia, „Sony PlayStation 4“ taip pat gali apsiginkluoti AMD sukurtu GPU. Apie tai, jog „Sony“ svarsto galimybę naudoti juodai-raudonų stovyklos sprendimą, leidiniui „Forbes“ pranešė anoniminis šaltinis, anksčiau dirbęs su AMD. Kol kas ši informacija yra labiau gandas, tačiau jis tikrai įdomus. Jei ši informacija pasitvirtins, AMD grafinius procesorius turės visos naujos trijų didžiausių konsolių gamintojų – „Microsoft“, „Sony“ ir „Nintendo“ – produktai. Tai gali šiek tiek atitraukti AMD dėmesį nuo asmeniniams kompiuteriams skirtos grafikos rinkos, tačiau sustiprins pozicijas kitoje. Kartu žaidimų konsolių grafika turės griežtai vieną orientaciją, o tai turėtų palengvinti žaidimų kūrėjų darbą, kuriant naujus projektus. Negalima nepažymėti, jog „PlayStation 3“ šiuo metu naudojasi „nVidia“ GPU pajėgumais. Jei PS4 pereis prie AMD grafikos, tai daugiausiai gali reikšti senų žaidimų nesuderinamumą su nauja konsole. Aišku, to „Sony“ tikrai norės išvengti. Kad taip nenutiktų, „Sony“ gali nuspręsti ir toliau bendradarbiauti su „nVidia“. Aišku, nebūtinai tai reiškia, jog bus pasirinktas jos GPU, tačiau gali būti naudojama kokia nors emuliacijai skirta mikroschema ar kitokie sprendimai. Reikia tikėtis, jog jau vasarą bus daugiau informacijos apie naujas „Sony“ ir „Microsoft“ žaidimų konsoles, kurios gali būti pademonstruotos kasmetinėje žaidimų parodoje „E3 2012“.
-
5 parsisiuntimai
Computer Active žurnale paprasta ir visiems suprantama kalba pateikiamos „pamokos“, kurios leis išmokti dirbti su kompiuteriu neturint visiškai jokios patirties ar pradmenų, o informatyvūs straipsniai bei naujienos iš viso pasaulio sudomins kiekvieną bent kiek neabejingą XXI amžiaus technologijoms. Internetas ir kompiuteris dar niekada nebuvo perkandami taip lengvai! -
5 parsisiuntimai
Computer Active žurnale paprasta ir visiems suprantama kalba pateikiamos „pamokos“, kurios leis išmokti dirbti su kompiuteriu neturint visiškai jokios patirties ar pradmenų, o informatyvūs straipsniai bei naujienos iš viso pasaulio sudomins kiekvieną bent kiek neabejingą XXI amžiaus technologijoms. Internetas ir kompiuteris dar niekada nebuvo perkandami taip lengvai! -
6 parsisiuntimai
Computer Active žurnale paprasta ir visiems suprantama kalba pateikiamos „pamokos“, kurios leis išmokti dirbti su kompiuteriu neturint visiškai jokios patirties ar pradmenų, o informatyvūs straipsniai bei naujienos iš viso pasaulio sudomins kiekvieną bent kiek neabejingą XXI amžiaus technologijoms. Internetas ir kompiuteris dar niekada nebuvo perkandami taip lengvai! -
5 parsisiuntimai
Computer Active žurnale paprasta ir visiems suprantama kalba pateikiamos „pamokos“, kurios leis išmokti dirbti su kompiuteriu neturint visiškai jokios patirties ar pradmenų, o informatyvūs straipsniai bei naujienos iš viso pasaulio sudomins kiekvieną bent kiek neabejingą XXI amžiaus technologijoms. Internetas ir kompiuteris dar niekada nebuvo perkandami taip lengvai! -
5 parsisiuntimai
Computer Active žurnale paprasta ir visiems suprantama kalba pateikiamos „pamokos“, kurios leis išmokti dirbti su kompiuteriu neturint visiškai jokios patirties ar pradmenų, o informatyvūs straipsniai bei naujienos iš viso pasaulio sudomins kiekvieną bent kiek neabejingą XXI amžiaus technologijoms. Internetas ir kompiuteris dar niekada nebuvo perkandami taip lengvai! -
5 parsisiuntimai
Computer Active žurnale paprasta ir visiems suprantama kalba pateikiamos „pamokos“, kurios leis išmokti dirbti su kompiuteriu neturint visiškai jokios patirties ar pradmenų, o informatyvūs straipsniai bei naujienos iš viso pasaulio sudomins kiekvieną bent kiek neabejingą XXI amžiaus technologijoms. Internetas ir kompiuteris dar niekada nebuvo perkandami taip lengvai! -
8 parsisiuntimai
Computer Active žurnale paprasta ir visiems suprantama kalba pateikiamos „pamokos“, kurios leis išmokti dirbti su kompiuteriu neturint visiškai jokios patirties ar pradmenų, o informatyvūs straipsniai bei naujienos iš viso pasaulio sudomins kiekvieną bent kiek neabejingą XXI amžiaus technologijoms. Internetas ir kompiuteris dar niekada nebuvo perkandami taip lengvai! -
6 parsisiuntimai
Computer Active žurnale paprasta ir visiems suprantama kalba pateikiamos „pamokos“, kurios leis išmokti dirbti su kompiuteriu neturint visiškai jokios patirties ar pradmenų, o informatyvūs straipsniai bei naujienos iš viso pasaulio sudomins kiekvieną bent kiek neabejingą XXI amžiaus technologijoms. Internetas ir kompiuteris dar niekada nebuvo perkandami taip lengvai! -
6 parsisiuntimai
Computer Active žurnale paprasta ir visiems suprantama kalba pateikiamos „pamokos“, kurios leis išmokti dirbti su kompiuteriu neturint visiškai jokios patirties ar pradmenų, o informatyvūs straipsniai bei naujienos iš viso pasaulio sudomins kiekvieną bent kiek neabejingą XXI amžiaus technologijoms. Internetas ir kompiuteris dar niekada nebuvo perkandami taip lengvai! -
5 parsisiuntimai
Computer Active žurnale paprasta ir visiems suprantama kalba pateikiamos „pamokos“, kurios leis išmokti dirbti su kompiuteriu neturint visiškai jokios patirties ar pradmenų, o informatyvūs straipsniai bei naujienos iš viso pasaulio sudomins kiekvieną bent kiek neabejingą XXI amžiaus technologijoms. Internetas ir kompiuteris dar niekada nebuvo perkandami taip lengvai! -
5 parsisiuntimai
Computer Active žurnale paprasta ir visiems suprantama kalba pateikiamos „pamokos“, kurios leis išmokti dirbti su kompiuteriu neturint visiškai jokios patirties ar pradmenų, o informatyvūs straipsniai bei naujienos iš viso pasaulio sudomins kiekvieną bent kiek neabejingą XXI amžiaus technologijoms. Internetas ir kompiuteris dar niekada nebuvo perkandami taip lengvai! -
Ekspertai iš „Siemens“ Sveikatos sektoriaus ir pasaulinio tyrimų centro „Corporate Technology“ sukūrė technologiją, leidžiančią chirurgams operacijos metu vien tik judesiais valdyti trimates rentgeno nuotraukas. Nuotraukos pritraukimas, pakeitimas kita ar pavertimas bet kuria kryptimi plaštakų ir rankų judesiais tapo įmanomas pasitelkus „Microsoft“ žaidimų konsolės „Xbox“ priedėlį „Kinect“, rašoma pranešime spaudai. Iki šiol galimybės peržiūrėti duomenis vykdant operacijas buvo ribotos, nes chirurgai ir jų padėjėjai dėl sanitarinių priežasčių gali liesti tik operacijai skirtus instrumentus. Naujoji sistema kol kas dar nėra parduodama, tačiau ateityje galėtų būti naudojama kaip pagalbinė priemonė nedidelių invazinių operacijų metu. Visgi, net ir smulkių operacijų metu chirurgai privalo žinoti visas paciento anatomijos subtilybes, todėl monitoriuose bus galima matyti ir skerspjūvio tipo, ir trimates rentgeno nuotraukas. Gydytojas gestų pagalba galės valdyti tiek nuotraukas, tiek matomų nuotraukų tipą. Šio išradimo pagrindu tapo „Xbox“ žaidimų konsolės priedelio „Kinect“ technologija, kuri projektuoja specialų infraraudonosios šviesos raštą į kambarį ir įrašinėja vaizdą kitu kampu pakreipta kamera. Erdvėje, kurią fiksuoja kamera, trimačiai objektai arba žmonės iškraipo minėtą raštą, todėl galima apskaičiuoti atstumą iki objektų ir stebėti jų judėjimą. Tačiau „Kinect“ technologija nebuvo sukurta lėtus ir preciziškus rankų judesius paversti tiksliomis komandomis. „Corporate Technology“ ekspertai sukūrė algoritmą, kurio dėka iš visų „Kinect“ fiksuojamų objektų būtų išskirtos chirurgo rankos. Kai įrenginys jas užfiksuoja, jis seka rankų judesius net kai operacinėje yra kitų žmonių. Ekspertai iš „Siemens“ Sveikatos sektoriaus sukūrė ryšį tarp rankų gestų ir rodomų rentgeno atvaizdų monitoriuje. Jie išskyrė labiausiai intuityvius judesius ir pavertė juos kompiuteriui suprantamomis komandomis. Pavyzdžiui, skleidžiant rankas, pasirinkta atvaizdo dalis yra pritraukiama. Po sėkmingų prototipų bandymų, technologija bus išbandyta dvejose ligonėse pusiau realiomis sąlygomis. Tai reiškia, jog operacijos bus atliekamos be pacientų.
-
5 parsisiuntimai
Computer Active žurnale paprasta ir visiems suprantama kalba pateikiamos „pamokos“, kurios leis išmokti dirbti su kompiuteriu neturint visiškai jokios patirties ar pradmenų, o informatyvūs straipsniai bei naujienos iš viso pasaulio sudomins kiekvieną bent kiek neabejingą XXI amžiaus technologijoms. Internetas ir kompiuteris dar niekada nebuvo perkandami taip lengvai! -
6 parsisiuntimai
Computer Active žurnale paprasta ir visiems suprantama kalba pateikiamos „pamokos“, kurios leis išmokti dirbti su kompiuteriu neturint visiškai jokios patirties ar pradmenų, o informatyvūs straipsniai bei naujienos iš viso pasaulio sudomins kiekvieną bent kiek neabejingą XXI amžiaus technologijoms. Internetas ir kompiuteris dar niekada nebuvo perkandami taip lengvai! -
6 parsisiuntimai
Computer Active žurnale paprasta ir visiems suprantama kalba pateikiamos „pamokos“, kurios leis išmokti dirbti su kompiuteriu neturint visiškai jokios patirties ar pradmenų, o informatyvūs straipsniai bei naujienos iš viso pasaulio sudomins kiekvieną bent kiek neabejingą XXI amžiaus technologijoms. Internetas ir kompiuteris dar niekada nebuvo perkandami taip lengvai! -
5 parsisiuntimai
Computer Active žurnale paprasta ir visiems suprantama kalba pateikiamos „pamokos“, kurios leis išmokti dirbti su kompiuteriu neturint visiškai jokios patirties ar pradmenų, o informatyvūs straipsniai bei naujienos iš viso pasaulio sudomins kiekvieną bent kiek neabejingą XXI amžiaus technologijoms. Internetas ir kompiuteris dar niekada nebuvo perkandami taip lengvai! -
6 parsisiuntimai
Computer Active žurnale paprasta ir visiems suprantama kalba pateikiamos „pamokos“, kurios leis išmokti dirbti su kompiuteriu neturint visiškai jokios patirties ar pradmenų, o informatyvūs straipsniai bei naujienos iš viso pasaulio sudomins kiekvieną bent kiek neabejingą XXI amžiaus technologijoms. Internetas ir kompiuteris dar niekada nebuvo perkandami taip lengvai! -
6 parsisiuntimai
Computer Active žurnale paprasta ir visiems suprantama kalba pateikiamos „pamokos“, kurios leis išmokti dirbti su kompiuteriu neturint visiškai jokios patirties ar pradmenų, o informatyvūs straipsniai bei naujienos iš viso pasaulio sudomins kiekvieną bent kiek neabejingą XXI amžiaus technologijoms. Internetas ir kompiuteris dar niekada nebuvo perkandami taip lengvai! -
6 parsisiuntimai
Computer Active žurnale paprasta ir visiems suprantama kalba pateikiamos „pamokos“, kurios leis išmokti dirbti su kompiuteriu neturint visiškai jokios patirties ar pradmenų, o informatyvūs straipsniai bei naujienos iš viso pasaulio sudomins kiekvieną bent kiek neabejingą XXI amžiaus technologijoms. Internetas ir kompiuteris dar niekada nebuvo perkandami taip lengvai! -
9 parsisiuntimai
Computer Active žurnale paprasta ir visiems suprantama kalba pateikiamos „pamokos“, kurios leis išmokti dirbti su kompiuteriu neturint visiškai jokios patirties ar pradmenų, o informatyvūs straipsniai bei naujienos iš viso pasaulio sudomins kiekvieną bent kiek neabejingą XXI amžiaus technologijoms. Internetas ir kompiuteris dar niekada nebuvo perkandami taip lengvai! -
12 parsisiuntimų
Computer Active žurnale paprasta ir visiems suprantama kalba pateikiamos „pamokos“, kurios leis išmokti dirbti su kompiuteriu neturint visiškai jokios patirties ar pradmenų, o informatyvūs straipsniai bei naujienos iš viso pasaulio sudomins kiekvieną bent kiek neabejingą XXI amžiaus technologijoms. Internetas ir kompiuteris dar niekada nebuvo perkandami taip lengvai! -
Viena mano mėgsamiausių serijų. Būtinai žiūrėsiu. O tie spin-off'ai buvo kuriami ne original creatorių, todėl tokie ŽŪ klasės filmai ir tebuvo jie.
-
Kinect pritaikomas mokyklose, ligoninėse ir bankuose
Impaler patalpino straipsnį Microsoft naujienos
„Microsoft Lietuva“ kartu su partneriais – IT bendrovėmis „Etronika“, „Gluk Media“ ir Kauno technologijos universiteto Informatikos fakultetu – pristatė „Kinect“ panaudojimo galimybes švietime, medicinoje, moksle ir žaidimuose, rašoma „Microsoft“ pranešime spaudai. Kompiuterinių žaidimų konsolės „Xbox 360“ priedas „Kinect“ vis dažniau naudojamas ligoninių operacinėse, mokslininkų laboratorijose, mokyklose ir meno studijose. „Kinect“ suteikiama galimybė gestais, judesiais ar balsu valdyti įvairias programas padeda gydytojams atlikti sudėtingas operacijas, gyventojams naudotis bankų paslaugomis, o mokytojams patraukliau vesti pamokas. „Kinect“ vis sparčiau skinasi kelią ir įvairiose verslo srityse. Lietuvos IT įmonių sukurtos „Kinect“ aplikacijos pelnė pripažinimą pasaulyje, turi augančią paklausą Lietuvoje ir užsienio šalyse. „Prieš keletą metų sutiktas kaip kompiuterinius žaidimus paįvairinantis įrankis dabar „Kinect“ sparčiai skinasi kelią į labai rimtas sritis – mediciną, mokslą, švietimą, finansų sritį. Gebėjimas užtikrinti natūralią vartotojo sąsają, atpažinti gestus, judesius ir balsą atveria didžiules galimybes pritaikyti „Kinect“ labai skirtingose srityse. Tai, kad Lietuvoje turime net keletą jau pripažintų „Kinect“ programas kuriančias įmones, rodo aukštą mūsų šalies programuotojų kvalifikaciją“, - sakė „Microsoft“ programavimo technologijų ekspertas Tautvydas Dagys. Ligoninėse „Kinect“ padeda gydytojams ir pacientams stoti į kovą su liga netradiciniu ir žaismingu būdu. Didžiojoje Britanijoje vaikai po sunkių traumų jėgas atgauna žaisdami „Kinect“ žaidimus. Mažieji pacientai mielai įsitraukia į reabilitacines mankšteles, kurias atlieka kartu su pamėgtais animacinių filmų, žaidimų personažais ar gyvūnais. Lietuvoje žaidimų konsolė „Xbox 360” su „Kinect“ buvo perduota Santariškėse esančios Vaikų ligoninės Fizinės medicinos ir reabilitacijos skyriui, kad po traumų sveikstantys vaikai galėtų žaisdami lavinti sutrikusias judėjimo funkcijas. Vaikų ligoninės Fizinės medicinos ir reabilitacijos skyriaus vedėja gydytoja Judita Doveikienė sakė: „Galėdami žaisti vaikai anksčiau laikomus nuobodokais pratimus atlieka noriai ir entuziastingai. Tai jiems padeda greičiau pasveikti, taip pat sušvelnina buvimo ligoninėje stresą.“ Atsigauti po patirtų sužeidimų „Kinect“ padeda ir vyresnio amžiaus žmonėms. Specialiai senjorams sukurtos „Kinect“ programos padeda atstatyti jėgas po infarkto ar insulto. Sekdami instrukcijas televizoriaus ar kompiuterio ekranuose pacientai atlieka gydomuosius pratimus, o gydytojai gali stebėti paciento progresą trimatės „Kinect“ kameros projekcijose. „Kinect“ stebėjimui pritaikė ir senelių namai JAV, kurie pasitelkė tūrines valdiklio kameras. Kaip teigia senelių namų atstovai, senyvi žmonės dažnai griūna ir rimtai susižeidžia, todėl darbuotojams labai svarbu laiku pastebėti suklupusį žmogų ir greitai suteikti pagalbą. Trimatės „Kinect“ kameros realiu laiku stebi judesius patalpose ir fiksuoja griuvimą. Signalas apie įvykį akimirksniu persiunčiamas personalui, todėl pagalba visuomet suteikiama laiku. Chirurgai judesiais atlieka sudėtingiausias operacijas Su „Kinect“ lengviau ne tik pacientams, bet ir gydytojams. Chirurgams atliekant operacijas neretai prireikia papildomų dokumentų, paciento sveikatos istorijos ar informacijos apie alergiją. Įprastai šiai informacijai, galinčiai turėti lemiamos įtakos operacijos sėkmei, peržiūrėti chirurgui tenka palikti operacinę – dėl to pailgėja operacijos laikas, atsiranda pavojus atnešti bakterijų į sterilią operacinės aplinką. Šiai problemai spręsti JAV bendrovė „Tedesys“ kuria „Kinect“ programą, kuri leis gydytojams operacijų metu nepaliekant operacinės peržiūrėti paciento ligos istoriją ir kitus būtinus dokumentus. Su „Kinect“ gydytojai ligos istorijos įrašus, tyrimų duomenis ir kitus dokumentus galės sklaidyti vien tik rankų mostais neišėję iš operacinės. Pamėgti personažai ir gyvūnai padeda mokytis matematikos, kalbų, muzikuoti ir piešti Bene plačiausiai valdymas judesiu naudojamas ugdant ikimokyklinio amžiaus vaikus arba pirmųjų klasių moksleivius. Su „Kinect“ vaikai gali mokytis muzikos, piešimo, užsienio kalbų, matematikos, geografijos, kalbos ar skaitymo. Jau šį pavasarį „Microsoft“ su viena populiariausių TV laidų vaikams „Sesame Street“ pakvies mažuosius į mokslo pasaulį su pamėgtais laidos herojais ir gyvūnėliais. Vaikai matematikos mokysis padėdami herojams suskaičiuoti vaisius, istorijos klausimus išgirs tiesiai iš populiarių televizijos veikėjų lūpų. Su „Kinect“ balso atpažinimo technologija vaikai užduočių sprendimus padiktuos savo numylėtiems personažams, kurie savo ruožtu praneš, ar užduotis atlikta teisingai. Geografijos ir gamtos pažinimo vaikus greitai bus galima mokyti su viena žymiausių gamtos ir atradimų draugija „National Geographic“. Specialiai sukurtas žaidimas „Kinect Nat Geo TV“ vaikų kambarį pavers džiunglėmis su dygstančia žole, o sofomis ir pakampėmis lakstys gyvūnai. Pažinti gamtą vaikai galės glostydami virtualias meškas ar mokydamiesi elgtis atsargiai su nuodingomis gyvatėmis. Tautvydas Dagys, „Microsoft“ programavimo technologijų ekspertas: „Populiarūs televizijos herojai ir vaikų pamėgti gyvūnai pamokas paverčia žaidimu. Atsiliepimai rodo, kad po „Kinect“ pamokų patenkinti lieka tiek vaikai, tiek jų tėvai ir mokytojai.“ Menininkai „Kinect“ mato savaip Meno atstovai su „Kinect“ piešia virtualius paveikslus ir net kuria muzikinius vaizdo klipus. Grupė „Ollisixtynine“ klipą savo dainai „Never Loved Your Eyes“ sukūrė naudodama tik trimates projekcijas iš „Kinect“ jutiklio. Grupė džiaugiasi, kad pavyko sukurti unikalius vaizdus, kurie puikiai perteikia dainos mintis. Muzikai išreikšti ekrane menininkai Ispanijoje taip pat pasitelkė „Kinect“. Žmonės galėjo savo rankomis „nupiešti“ tam tikrą muzikos kūrinį, kuriam spalvas parinko „Kinect“, atsižvelgdamas į muzikos ritmą ir stiprumą. Valdymas judesiu ir balsu atkeliavo į bankininkystę Jei pačioje pradžioje apie „Kinect“ buvo kalbama kaip apie žaidimams skirtą priedėlį, tai šiandien į jį vis atidžiau žvelgia verslas. Vasarį „Microsoft“ pristatė atnaujintą priedėlio versiją („Kinect for Windows“), leidžiančią jį naudoti komerciniais tikslais. Tokios bendrovės kaip „Toyota“, „Razorfish“ ar „American Express“ jau kuria produktus, panaudosiančius „Kinect“. Prieš oficialų „Kinect for Windows“ startą vos 200 bendrovių iš viso pasaulio gavo išankstinį leidimą kurti komercinius produktus – tarp jų ir Lietuvos bendrovė „Etronika“, sugalvojusi inovatyvų požiūrį į elektroninę bankininkystę. Bendrovės „Etronika“ direktorius Kęstutis Gardžiulis pasakojo: „Idėja labai paprasta – kam vargti su klaviatūra ir pele, jei galime tiesiog pasakyti „Pervesk mamai tūkstantį litų?“. Lietuvaičių sukurta programa valdoma gestais ir balsu, nebereikia įsiminti slaptažodžių, mat vartotojas identifikuojamas iš veido ir balso. „Etronika“ savo sprendimu sudomino tarptautinę žiniasklaidą ir verslo bendruomenę, tad planuoja tolimesnį programos tobulinimą. Nuo reklamos ir pramogų iki švietimo ir medicinos Lietuvos įmonė „Gluk Media“ sukūrė daugiau nei 10 aplikacijų, panaudojančių „Kinect“ įrenginio teikiamas galimybes. Dar panašiai tiek pat sukurta naujų aplikacijų prototipų. Šiuo metu įmonė bendradarbiauja su Santariškių klinikomis ir kitomis medicinos įstaigomis kuriant programą, skirtą pacientų fizinei reabilitacijai. Įmonė taip pat yra parengusi ne vieną aplikaciją, skirtą vaikams mokyti. „Gluk Media“ parengė Lietuvoje jau žinomą saugumo internete mokymo programėlę, kurioje rankų mostais vaikai ekrane pasirodančius teiginius priskiria prie teisingų arba klaidingų. Interaktyvi aplikacija iškart vaizdžiai parodo, ar pasirikimas buvo geras, ir už kiekvieną teisingą atsakymą suteikia taškų. Chemijos pamokoms skirtos programos leidžia moksleiviams iš atomų rankomis sudėlioti įvairias molekules – ekrane iškart parodoma, kokią cheminę medžiagą mokiniai sukūrė. KTU vysto skraidyklės valdymo judesiais, balsu ir „mintimis“ sistemą 2011 metų rudenį Kauno technologijos universiteto Informatikos fakultete buvo inicijuotas projektas, kuriuo siekiama pademonstruoti valdymo sąsajų įvairovę. Valdomu objektu pasirinkta skraidyklė „ArDrone Parrot“, kuriai galima siųsti valdymo signalus naudojant Wi-Fi ryšį. Skraidyklės valdymui gestais ir balsu realizuoti buvo pasirinktas „Kinect“ įrenginys. Be valdymo klaviatūra, mobiliais įrenginiais, gestais ir balsu buvo išmėgintas skraidyklės valdymas „mintimis“. Tiksliau, buvo panaudotas į ausines panašus smegenų bangų registravimo įrenginys, kuris matuoja žmogaus susikaupimą ir atsipalaidavimą, fiksuoja mirksėjimą bei smegenų veiklos duomenis. -
Aš mielai juos išimčiau iš skelbimų ir offtopinių forumų, tačiau tada pliusai dingsta ir blogų ir galerijos. Tai yra vienas iš minusų to modo. Todėl tenka rinktis viena blogybę iš dviejų..