
Impaler
Administratorius-
Pranešimai
8.296 -
Užsiregistravo
-
Lankėsi
-
Laimėta dienų
470 -
Atsiliepimai
100%
Turinio tipas
Profiliai
Forumas
Blogai
Galerija
Video
Skelbimai
Viktorinos
Failai
Gidai
Naujienos
Atnaujinimai
Kalendorius
Parduotuvė
Visas Impaler turinys
-
hehe laimikis naudingas tik tam kas sugebes juo pasinaudoti.
-
Programišiai populiariame žaidime „World of Warcraft“ rado klaidą, kuri leido jiems išžudyti tūkstančius virtualių personažų pagrindiniuose žaidimo didmiesčiuose. Patys žaidėjai nukentėjo tik tiek, kad 4 valandas negalėjo naudotis paslauga; tačiau įvykis aiškiai parodė, jog panašūs įsilaužimai gali turėti ganėtinai apčiuopiamų ekonominių pasekmių. Nuo sekmadienio internete plinta vaizdo įrašai ir nuotraukos, rodančios, kaip daugiausia virtualių gyventojų turintys žaidimo miestai – Stormvindas ir Orgrimaras – virto kapinynais. Žaidėjų personažai miršta tiesiog stovėdami ir nieko nedarydami. Programišiai pasiskelbė suradę programinę skylę, kuri leidžia pirmojo lygio personažams (t.y. vos prisijungusiems prie žaidimo) numarinti visus, esančius netoliese, jų nė nepuolant, praneša „Eurogamer“. Tokiu būdu jie sugebėjo išžudyti ne tik žmonių, bet ir centrinio žaidimo kompiuterio valdomus personažus. „Mes nepadarėme jokios neatstatomos žalos. Kai kuriems žmonėms patiko nauja tema pokalbiams, kai kuriems – ne. Pastarieji turėtų kaltinti „Blizzard“ (žaidimą sukūrusi kompanija – aut. past.) už tai, kad jie neištaisė klaidos greičiau – keturios valandos akivaizdaus jos naudojimo yra liūdna, – teigė anoniminis programišius. – Juk aš nepapildžiau kiekvieno sąskaitos 20 mln. aukso vienetų ir nesugrioviau [virtualios] ekonomikos, tačiau pasižiūrėkite į didžiuosius Kinijos aukso pardavėjus, kurie tai daro kiekvieną dieną. Dabar paklauskite savęs, kas iš tiesų žlugdo žaidimą?“ "Blizzard" atstovai paskelbė, jog šiuo metu atlieka išsamų programinio vandalizmo tyrimą. Bet kas, turintis informacijos apie šį ar kitus panašaus pobūdžio įsilaužimus, su kompanija gali susisiekti elektroniniu paštu hacks@blizzard.com. „Blizzard“ praneša, kad dabar klaida jau yra ištaisyta ir neturėtų pasikartoti ateityje. Naujausias „World of Warcraft“ papildymas buvo išleistas prieš dvi savaites. Populiarus daugelio žaidėjų žaidimas turi per 10 mln. prenumeratorių visame pasaulyje, beveik pusė jų, manoma, yra iš Kinijos. Na, o kaip atrodė šis virtualus "kapinynas", galite pažiūrėti tolesniame video:
-
3Gear naudoja du Kinect tiksliam kompiuterio valdymui pirštais
Impaler patalpino straipsnį Microsoft naujienos
Kompanija "3Gear" neseniai pristatė technologiją, kuri naudoja du "Microsoft Kinect" valdiklius įprastiniam kompiuteriui valdyti. Šie įrenginiai geba tiksliai nustatyti prieš kompiuterio ekraną esančių vartotojų rankų ir pirštų judesius. Paprastas "Kinect" sensorius vis tik sukurtas ne itin tiksliai judesių registracijai (tam dar papildomai reikalinga būti nutolusiam tam tikrą atstumą nuo jo). Savo ruožtu, "3Gear" technologija leidžia atpažinti pirštų judesius su gana dideliu tikslumu, juo labiau, kad pirštai gali būti visai šalia ekrano (kaip parodyta vaizdo klipe). Tiesa, tai pasiekiama padvigubinus jutiklių skaičių ir naudojant specialiai tam sukurtą programinę įrangą. "3Gear" nėra vienintelis žaidėjas tikslaus judesių atpažinimo srityje. Jai tenka susidurti su konkurentais "SoftKinetic", "Leap Motion" ir "Omek Interactive", kurios kuria analogiškas technologijas. Vis tik "3Gear" tvirtina, jog jos sistema yra patogesnė ir komfortiškesnė: rankų nereikia laikyti labai aukštai virš stalo paviršiaus, o naujas rankų riešų atpažinimo algoritmas, tikrinantis 3D kamerų gautus vaizdus su specializuota duomenų baze, labai supaprastina sąveiką su pačiu kompiuteriu. Tai žavi ir investuotojus, kurie kompanijai "3Gear" jau leido pasinaudoti pradinėmis $350 tūkst. investicijomis. -
Internetinės telefonijos paslaugos Skype tinklu plinta naujas virusas, galintis užkrėsti patiklių vartotojų kompiuterius ir užšifruoti jų duomenis. Pasak „Skype“ atstovų, bendrovės specialistai jau ėmėsi priemonių „Dorkbot“ kirmino plitimui sustabdyti ir šiuo metu rekomenduoja vartotojams atnaujinti „Skype“ iki naujausios versijos ir peržiūrėti savo kompiuterio saugumo parinktis. Tai jau nebe pirmas kartas, kai dėl savo patiklumo ar neapsižiūrėjimo „Skype“ vartotojai tampa internetinių nusikaltėlių, masiškai skelbiančių nuorodas, vedančias į virusais užkrėtus failus, aukomis. Šį kartą kai kurie „Skype“ vartotojai gavo žinutes, tariamai siųstas savo draugų, su tekstu „lol is this your new profile pic“. Pridėta nuoroda veda į ZIP archyvą skype_02102012_image.exe. su „Dorkbot“ virusu. Patekęs į vartotojo kompiuterį virusas prijungia jį prie kitų užkrėstų kompiuterių „botneto“ ir ekrane ima rodyti pranešimą, kad vartotojo duomenys užšifruoti ir nebepasiekiami. Grasinama, kad jie bus ištrinti, jei kompiuterio savininkas per 48 valandas nesumokės 200 JAV dolerių. Be to, užkrėstų kompiuterių savininkai kai kuriais atvejais gąsdinami pranešimais apie kompiuteryje užfiksuotą nelegalią veiklą, pavyzdžiui, vaikų pornografijos žiūrėjimą. Viruso kūrėjai reikalauja susimokėti išpirką, o nesutinkantiems grasina apie tai pranešti JAV tesiėsaugai. Anksčiau nuo „Dorkbot“ yra nukentėję „Facebook“ ir „Twitter“ vartotojai, kurie daug negalvodami spaudo visas jiems siūlomas nuorodas.
-
toliau tesias mada re-releasint grajus. kuo daugiau tuo geriau.
-
-
manau lazeris silpsta. čia ir bus katinas pakastas.
-
Neseniai duotame interviu kompanijos „Blizzard“ meninio padalinio vadovas Robas Pardo išdėstė nuomonę, jog tradiciniai didelio biudžeto vienam žaidėjui skirti kompiuteriniai žaidimai jau artimiausioje ateityje gali išnykti. R. Pardo teigimu, esminiai tokį pokytį skatinantys veiksniai yra aukštas piratavimo lygis ir visiems žaidėjams prieinama žaidimų nuomos galimybė, kuri finansiniu požiūriu neatperka į produkto kūrimą investuotų lėšų. "Viena didžiausių tendencijų yra tai, jog netrukus turėtų atsirasti gerokai didesnis mažesnės apimties žaidimų asortimentas, kadangi tokie žaidimai mažina kūrėjo finansinę riziką. Šiuose inovatyviuose žaidimuose taip pat bus bandomos naujos mobiliojo verslo ir socialinių bendruomenių kūrimo idėjos", - teigia "Blizzard" atstovas. Jis taip pat linkęs manyti, jog abonentinio mokesčio principu apmokestinami internetiniai žaidimai turėtų išlikti ir ateityje, su sąlyga, jog kūrėjai sugebės sukurti tokį turinį, kuris vartotojus pažaisti trauks kasdien, t.y. žaidimas pirkėjo požiūriu nebus pervertintas ir kiekvienas jaus "gaunantis tai, už ką moka pinigus". Įdomu, ar tai nevirs savotiška "skaitmeninės narkomanijos" paskata iš žaidimų kūrėjų pusės? R. Pardo taip pat palaiko vadinamąjį "free-to-play" modelį, kai apmokestinama tik dalis žaidimo turinio. "Aš manau, kad tai yra išties stiprus [verslo] modelis. Free-to-play yra tarsti atskiras verslo modelių žanras, ir egzistuoja daug būdų, kaip jį tinkamai panaudoti. Esu įsitikinęs, jog šiuo tikslu jį reikia giliai integruoti su pačiu žaidimu", - sako R. Pardo.
-
siulyciau ikelti sia info ir y uzdarbis.lt ar tas narys yra playmanija.lt narys?
-
cia tik nVidia taip teigia/mano/sapalioja. ko jus tikit cia sventai as nesuprantu ?
-
Interaktyvių pramogų industrijos progresas gana glaudžiai susijęs su žaidimų konsolėmis, tačiau dabartinė jų karta kai kurių specialistų nuomone yra beviltiškai pasenusi. Naujos kartos konsolės dar tik ruošiasi pasirodyti horizonte, tačiau kompanija "nVidia" jau dabar joms pranašauja greitą išnykimą. Gana išsamiame interviu leidiniui "Games Beast" kompanijos "nVidia" atstovas Phil Eisler, atsakingas už "nVidia" debesų kompiuterijos technologijų kūrimą ir plėtrą, papasakojo, kodėl žaidėjus užkariaus taip vadinama „žaidimų online transliacijos“ idėja. Phil Eisler teigimu, debesų žaidimų platformų populiarumą didina vis plačiau plintantis didelės spartos internetas, taip pat panašių paslaugų tiekėjų mažėjančios išlaidos: serveriai ir kita tinklo įranga po truputį pinga, didėja ir ryšio su abonentais kokybė. Šiandien viena iš pagrindinių problemų, kalbant apie žaidimų debesų tarnybas, išlieka užlaikymai duomenų perdavimo metu, tačiau infrastruktūros plėtra leis šias problemas išspręsti, mano "nVidia" atstovas. Su šia mintimi sutinka nemažai ir kitų analitikų, vadindami naujos kartos žaidimų konsoles paskutinėmis savo „rūšies“ atstovėmis. Vis tik iki industrijos perėjimo į „naują lygmenį“ teks dar palaukti, kadangi ši sritis patirs dar nemažai metamorfozių, tačiau kartu reikia pabrėžti, kad dar ne visi pasirengę tokiems pokyčiams. Natūralu, kad ir patys žaidimų konsolių gamintojai neleis žlugti savo verslui, kuris atneša tikrai nemažai pajamų.
-
su gimtadieniais musu narius!!
-
-
- humoras
- rage comics
-
(ir dar 1)
Su žymėmis:
-
-
pagrinde perejimas nuo apache web serverio ant kito sukele visas bedas. taciau i gera viskas. aciu uz pagalba, taciau susitvarkysim
-
-
Virdžinijoje (JAV) įsikūrusi kompanija „Intelligent Verification Systems“ federaliniam teismui pateikė skundą dėl žaidimų kompiuteriams „Xbox 360“ skirto judesių jutiklio „Kinect“. Šios įmonės teigimu, ji „Kinect“ naudojamą technologiją užpatentavo dar 2006 metais, tuo tarpu „Microsoft“ gaminys rinkoje pasirodė tik 2010 metais. Skunde įvardijamas kompanijos patentas Nr. 073 pavadinimu „Animated Toy Utilizing Artificial Intelligence and Facial Image Recognition“ (liet. „Animacinis žaislas, naudojantis dirbtinį intelektą ir veido atpažinimą“) išties buvo įregistruotas 2006 metais. Jame aprašoma veido ir jo išraiškos atpažinimo technologiją su potencialiomis jos pritaikymo sferomis: vaizdo žaidimuose, žaidimų kompiuteriuose ir kitose elektroninių pramogų sistemose. „Intelligent Verification Systems“ (IVS) teigimu, jie buvo pirmieji, išradę tokį įrenginį, ir kad veido atpažinimo technologija prieš įregistruojant patentą buvo naudojama tik biometrinės apsaugos srityje. Patentą neva pažeidžiantis „Microsoft Kinect“ įrenginys pirmą kartą rinkoje pasirodė 2010 metų lapkritį, maždaug ketveriais metais vėliau nei įregistruotas IVS patentas. Šio ieškinio „Microsoft“ atstovai kol kas nekomentuoja. Tuo tarpu IVS pabrėžia, jog „Kinect“ jau yra patekęs į Gineso pasaulio rekordų knygą kaip „sparčiausiai parduodamas plataus vartojimo elektronikos gaminys“. Tad jei patentas išties yra pažeistas, kalba gali suktis apie milijoninius IVS nuostolius ir jų atlyginimą. Tačiau prieš šis idėjos nuosavybės faktas dar turi būti patvirtintas.
-
happy b-day!
-
PlayManija.lt portalas po truputi keliasi is numirusiuju. easy does it. ryt tureciau ji galutinai sutvarkyti, taciau galimas daiktas, kad bus panaikintas tiltas tarp portalo ir forumo. ko pasekoje nebegales komentuoti naujienu o po viso to bus imtasi optimizacijos serverio mysql ir kt. darbu, kad forumas veiktu dar greiciau ir stabiliau.
-
abgx360.net ir dar vienas totaliai noobinis klausimas, kuri uzduosi minimaliai nepaieskojes, nepasiaiskines pats = ban
-
todel, kad ne iskarto juos teatnaujina. stebek abgx saite verified sarasa ir viskas. reikia laukt ir viskas.
-
dar sprendziu, kazko raunasi vienas erroras ir portalas neveikia nors tu ka.
-
tau neatsibodo nesamoniu rasinet? kiek galima noob'ineti? tau desimt kartu sakyta rasyti zaidimus su iHAS dvd writeriu. konsole kaip supratau nuflasinta su ixtreme lt 3, tas yra gerai. isigyk ihasa ir kepk zaidimus. taskas.
-
po RGH nulauzimo galetum prisijungti isorini usb hdd prie xboxo. tai kas kad pas tave arcade? tavo dvd romai nera tolygus Liteon iHAS writeriui, todel tavo turimi dvd romai tinkamai neirasys xgd3 apsaugas turinciu zaidimu.