• Pranešimai

    8.296
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    470
  • Atsiliepimai

    100%

Visas Impaler turinys

  1. Karinės tematikos pirmo asmens šaudyklė „Call of Duty: Black Ops 2“ vos per parą nuo prekybos pradžiuos visame pasaulyje uždirbo net 500 milijonų JAV dolerių, skelbia žaidimo platintojai „Activision“. Bendrovė tvirtina, kad tai yra svarbiausias šių metų naujas žaidimas. Ir būtent „Activision“ žaidimai jau ketverius metus iš eilės skina stipriausio debiuto titulą. „The Call of Duty“ franšizės žaidimai kelis pastaruosius metus pakaitomis leidžiamis tai su „Black Ops“, tai su „Modern Warfare“ vėliava – „Activision“ šiems žaidimams skiria daugiausiai savo dėmesio, todėl ir pritraukia daugiausiai žaidėjų bei, žinoma, pajamų. „Call of Duty“ jau yra ne tik produktas, kurį perka žmonės – tai yra prekės ženkas, kuris traukia žmones. O kiekvieną lapkritį mes ne šiaip išleidžiame žaidimą į rinką – mes pradeda kasmetinį neoficialų, bet pasaulinio masto reiškinį, vadinamą „Call of Duty“ sezonu“, - gyrėsi „Activision Publishing“ generalinis direktorius Ericas Hirshbergas. Tokia žaidimo debiuto sėkmė reiškia, kad „Halo 4“ žaidimo pirmųjų 24 valandų uždarbis – 220 mln. dolerių – vuco viršytas daugiau nei du kartus. „Halo“ franšizės žaidimai veikia tik asmeniniuose ir „Xbox 360“ kompiuteriuose, tuo tarpu „Call of Duty“ tinkami visiems žaidimų ir asmeniniams kompiuteriams. Tačiau, nepaisant neprilygstamos „Call of Duty“ sėkmės, „Activision“ finansinių metų rezultatus vertina atsargiai – esą, potencialūs žaidimų pirkėjai dėl makroekonominės padėties gana dažnai būna linkę savo finansus nukreipti kitur, neretai renkasi pigesnius, paprastesnius žaidimus, kuriuos žaidžia išmaniuosiuose telefonuose.
  2. Nors savaitgalis jau eina į pabaigą mes neliūdim - mes juokiamės.
  3. Skaitmeninė intelektinių teisių kontrolė turi gausybę veidų. Šios priemonės gali atimti galimybę kopijuoti ir platinti skaitmeninį turinį, tam tikram laikotarpiui apriboti galimybę naudotis skaitmeniniu turiniu ar riboti kūrinio peržiūrų skaičių. Bendrovė „Microsoft“ užpatentavo dar vieną apsaugos priemonę: galimybę nustatyti peržiūrų skaičių konkrečiam vartotojui. Nuo šiol turinio tiekėjas galės apsaugoti savo intelektinę nuosavybę keliais būdais: - Nustatyti ribotą peržiūrų skaičių; - Per tam tikrą periodą leisti tik nustatytą skaičių peržiūrų; - Riboti žiūrinčių asmenų skaičių; - Riboti peržiūras atsižvelgiant į vartotojo amžių; - Nustatyti išvardintų ribojimų kombinaciją. Tam, kad tokia kontrolė būtų efektyvi, teks naudoti prietaisus, kurie gali nustatyti ir identifikuoti turinio vartotojus. „Microsoft“ pateiktame patente vaizduojama „Kinect“ įrenginys su vaizdo kamera, kuri nustato kambaryje esančių vartotojų skaičių bei asmenybes ir atsižvelgiant į produkto licencijos taisykles suteikia galimybę arba ne, peržiūrėti įsigytą turinį. Todėl, jeigu įsigysite produktą, kuris yra skirtas tik jūsų asmeninei peržiūrai, neturėsite galimybės peržiūrėti jo su visa šeima. Ši priemonė leis intelektinės nuosavybės kūrėjams efektyviau kontroliuoti parduoto produkto vartojimą ir užkirs kelią licencijavimo pažeidinėjimams. Bent jau to tikisi „Microsoft“. Tikėtina, kad išplitus šiai kontrolės priemonei, elektroninėse parduotuvėse atsiras licencijavimas, skirtas atskiroms vartotojų grupėms. Pavyzdžiui, pirkėjas galės rinktis su kokio tipo licencija jis įsigis kompiuterinį žaidimą: skirtą vieno, dviejų asmenų peržiūrai ar visai šeimai. Vos tik kūrinio peržiūros įrenginys nustatys, kad turiniu naudojasi daugiau asmenų nei nustatyta licencijoje, jo peržiūrą bus galima sustabdyti automatiškai. Kol kas nežinia ar vartotojai bus linkę įsileisti tokį stebėtoją į savo namus ir sutiks, kad kažkas kontroliuotų jų vartojamą skaitmeninį turinį.
  4. Kompanija "nVidia" pranešė, jog naujos "GeForce R310" tvarkyklės padvigubina produktyvumą ir žymiai paspartina žaidimų krovimąsi kompiuteriuose, naudojančiuose operacinę sistemą „Linux“. Kompanijos atstovai pažymi, jog „GeForce R310“ tvarkyklės yra praktiškai vienerių metų darbo tarp „nVidia“, „Valve“ ir kitų žaidimų kūrėjų rezultatas, o kartu suteikia kompiuterių su OS „Linux“ savininkams plačias žaidimų galimybes, kurios demonstruoja didžiausios pasaulyje operacinės sistemos su atviro išeities kodu potencialą. „GeForce R310“ tvarkyklės palaiko naujausius „GeForce GTX 600“ serijos su „Kepler“ architektūra grafinius procesorius. Tiesa, nauja programine įranga gali pasinaudoti ir „GeForce“ vaizdo plokščių savininkai, įskaitant „8800 GT“ ir naujesnes. Panašus kompanijos „nVidia“ žingsnis gali būti vertinamas kaip pasitraukimas iš tos graudžios situacijos, su kuria jau spėjo susitaikyti daugelis „Linux“ kūrėjų. Tikėtina, jog ne paskutinį vaidmenį atliko ir ekscentriškojo Linus Torvalds pasirodymas šių metų vasarą, kai jis viešoje Aalto universiteto (Suomija) lekcijoje atvirai išsakė savo nuomonę nVidia atžvilgiu, parodęs vidurinįjį pirštą bei pasiuntęs žaliųjų stovyklos atstovę velniop.
  5. Praėjusią savaitę eilinį kartą pasižymėjo amerikiečių teisėsaugos organai, tik šį kartą į kalėjimą buvo nusiųsti du piratinės grupės IMAGiNE atstovai, kuriems pateikti kaltinimai kino filmus neteisėtai įrašinėjus kino teatrų salėse. Teisminėje byloje, kurią Vakarų žiniasklaida jau praminė „procesu apie juodą kojinę“, dalyvavo 57 metų Willie Lambert (turėsiantis už grotų praleisti 30 mėnesių bei sumokėti $450 000) ir 28 metų Sean Loveday (belangėje praleisiantis 23 mėnesius, kartu turėsiantis sumokėti $7500 baudą). Dar du grupės IMAGiNE nariai, Jeramiah Perkins ir Gregory Cherwonik, jau laukia nuosprendžio. Piratų grupės veikla buvo gana paprasta: įrašyti kino teatre kokį nors kino filmą ir išplatinti jį internete per torrent tinklus. Prasikaltusieji garso įrašymui naudojo FM srautą ir infraraudonuosius imtuvus, tuo tarpu vaizdo įrašymui buvo naudojamos įprastos video kameros (su visomis iš to išplaukiančiomis pasekmėmis, jei kalbėtume apie vaizdo kokybę). Vėliau viskas būdavo redaguojama ir išplatinama pirataujančiuose puslapiuose bei P2P tinkluose su grupės „prekiniu ženklu“ IMAGiNE. 2009 – 2011 m. laikotarpiu IMAGiNE nariai įrašė 20 filmų, tarp kurių buvo tokie hitai, kaip „Avatar“ ir „Iron Man 2“, o jų platinimas buvo vykdomas per tokius portalus, kaip unleashthe.net, kurie būdavo talpinami Prancūzijos, Kanados ir JAV serveriuose. Prokurorų nuomone, atskiro dėmesio nusipelnė ir tai, jog prasikaltusieji atitinkamuose puslapiuose ir forumuose pateikdavo „ekspertų patarimus“, iš kurių vienas ir tapo bylos „pravarde“ – kino teatruose vaizdo kameras buvo rekomenduojama naudoti įdėjus į „juodas kojines, prieš padarius ertmę kameros linzei“.
  6. Sukūriau el. parduotuvę http://www.ps3games.lt/ tiesa ne sau, pažystamam :) išbandykit PS3 žaidėjai

    1. ReiKaz

      ReiKaz

      graziai pasidarbavai

    2. augustinas51

      augustinas51

      bet cia jie sandeli neturi uzsakineja is anglijos?

    3. Impaler

      Impaler

      jei parašyta kad SANDĖLYJE, tai ir reiškia SANDĖLYJE. turi ofise viską, žaidimai yra vilniuje, jokių laukimų nėra, užsisakai ir gauni iškart, nereikia savaitėm laukti kol ateis iš anglijos, o tada jau kol klientui ateina.

    4. Show next comments  dar 450
  7. 17 parsisiuntimų

    PC Gamer Lietuva – pirmas rinkai pateikia žaidimų naujienas, išsamias apžvalgas, techninės įrangos pristatymus bei įvairius kitus su kompiuterinių žaidimų pasauliu susijusius įvykius.
  8. papildžiau PS3 žaidimų kolekciją TEKKEN HYBRID žaidimu - http://en.wikipedia.org/wiki/Tekken_Hybrid

    1. Impaler

      Impaler

      pagrinde del Tekken Tag Tournament 1 HD emiau, tikrai ne del filmo ar demuskes. tiesiog patinka man oldschool tekenas 3. O tekken tag tournament yra tarsi tekken 3 upgreidas. turejau ji ant ps2, o dabar ir ant ps3 :) belaidziu joystiku kad galeciau lost na ir hd kokybe megautis kai led tv turesiu :D

    2. Magnitas

      Magnitas

      Maladec. Tekken nuo senu laiku toks zaidimas, kad atsisakyti negalima. ypac, kad dar ir HD.

    3. ReiKaz

      ReiKaz

      Geris, pamenu dar kai dar pirma arta teko zaisti TEKKEN 2 kompiuterinej. Ech nostalgija ta kompine..

    4. Show next comments  dar 450
  9. vakar ziurejau 007 skyfall :) lyg ir neblogas visai :)

    1. FeatFest

      FeatFest

      Nesuprantu kas jum ten blogai, nes man tai viskas tobula buvo, puikiai suejo filmas

    2. ReiKaz

      ReiKaz

      nu o kaip jums, ar geresnis uz Casino Royale?

    3. Impaler

      Impaler

      uz casino ciuju jo.

    4. Show next comments  dar 450
  10. Naujos beprotybės ribos! Mėžti tokias nesąmones lauk ir neprasidėti. Ko dar įsigeis? Absurdas ir akiplėšiškumas naujam lygy. Penas pamąstymui, kiek jie sugebėtų lipti ant galvos, jei visi sutiktų su jų nesamonėm?
  11. Siūlyčiau tau ROM'us susimesti į USB raktą kartu su emuliatorių. Paleidus softmodą per uLaunchELF paleisti emuliatorių ir žaisti ir turėtų viskas su spalvom būti. Čipas regionų nesuderinamumą pašalina - softmod'as - ne.
  12. 11 parsisiuntimų

    PC Gamer Lietuva – pirmas rinkai pateikia žaidimų naujienas, išsamias apžvalgas, techninės įrangos pristatymus bei įvairius kitus su kompiuterinių žaidimų pasauliu susijusius įvykius.
  13. 10 parsisiuntimų

    PC Gamer Lietuva – pirmas rinkai pateikia žaidimų naujienas, išsamias apžvalgas, techninės įrangos pristatymus bei įvairius kitus su kompiuterinių žaidimų pasauliu susijusius įvykius.
  14. Panašu, jog dabartinės kartos žaidimų konsolės, kurios moraliai jau atgyveno savo geriausius laikus, pradedamos stumti į "šunkelius" nuo pagrindinės žaidimų kūrimo ir plėtros magistralės. Deja, kol kas nekalbama apie didelius žaidimų kūrėjus ar leidėjus, kurie laikysis įsikabinę "Xbox 360"/PS3/Wii iki kitos konsolių kartos pasirodymo (aišku, viskas daroma dėl finansinių išskaičiavimų), tačiau vadinamojo "indie" žanro projektų kūrėjai po truputį šios alternatyvos atsisako. Štai "Cloud Imperium Games", kuri tarp savo sienų darbuojasi prie „kovinio kosmosimuliatoriaus“ "Star Citizen", jau patvirtino, kad žaidimas kuriamas išskirtinai PC platformai, kadangi kūrėjai visiškai nemato priežasčių, kodėl projektas turi būti tobulinamas, atsižvelgiant į „seną geležį“. Priminsime, jog "Star Citizen" yra vienas iš sėkmingiausių projektų, kuris savo taupyklėje turi beveik milijoną JAV dolerių ir dar visas 14 dienų, kol bus nutrauktas lėšų rinkimas per sistemą "KickStarter". Iš viso žaidimo kūrėjams per minėtą sistemą bei savo oficialų puslapį pavyko surinkti daugiau nei $3.8 mln., taigi mūsų turėtų laukti tikrai turiningas projektas. Daugiau apie šį projektą žiūrėkite tolesniame video:
  15. Man 40 ir aš dirbu žaidimų apžvalgininku. Aš tik dabar suvokiau, kad kai kuriems žmonėms tai gali nuskambėti keistai. Prieš 17 metų, kai aš pasirinkau šią idiotišką profesiją, visi manė, kad mano darbas geriausias pasaulyje – ir jie buvo teisūs. Tiesą sakant, esu tikras, kad jis tokiu liko iki šiol, bet prabėgus 17 metų aš vis dažniau pagaunu keistus žvilgsnius ar raukomus antakius. Tau 40? Vis dar rašai apie žaidimus? Nė iš šio, nė iš to pradedu jaustis kaip tie karjeros viršūnėje pensijon neišėję futbolo žaidėjai, vietoj poilsio pasirenkantys karjerą vis žemesnėje lygoje, pasirašantys „alga už žaidimą“ tipo kontraktus, įsikibę į savo aistrą. Beviltiškai įsikibę. Aš puikiai suvokiu padėtį. Keliaudamas darbo reikalais dažnai pastebiu, kad nemažai daliai žurnalistų tikčiau į tėvus. Ar tai normalu? Vis dažniau ir dažniau atkreipiu dėmesį į žaidimus kurių jie nežaidė, arba į tuos, kurie tesudaro blausią jų vaikystės paveikslo dalį. Esu pakankamai priešistorinis, kad prisiminčiau nespalvotus žaidimus. Žaidžiau „Pac-man“ arkadų salone „Blackpool“ ir tai vyko tą pačią dieną, kai šis žaidimas pasiekė Britanijos krantus. Prisimenu dienas, kai „Sega“ buvo viena rimčiausių jėgų rinkoje. Šie prisiminimai verčia mane pasijusti Rutgeriu Haueriu, dieviška, bet mirštančia „Bladerunner“ kopija – aš regėjau dalykus, kuriais jūs nepatikėtumėte. Aš juos patyriau ir tie potyriai yra neatsiejama mano asmenybės dalis. Ir tai siutina. Philipas Frenchas, žinomas ir gerbiamas „Observer“ kino kritikas, įžengė į septyniasdešimtuosius gyvenimo metus, bet niekas nesivargina paklausti, kodėl jis vis dar rašo apie kiną. Nėra ir taip, kad jis nerašytų apie mažvaikiškus Juddo Apatow ar Michaelo Bay filmiūkščius – jis turi žiūrėti tą šlamštą. Tai kodėl su juo viskas gerai? Akivaizdaus atsakymo nėra. Žaidimai dar nesubrendo kaip terpė. 40 metų žaidimų gyvavimo istorijos tebėra daugybės žmonių vaikystės prisiminimai. Viena karta vyresni prisimena kaip jie atėjo į šį pasaulį. Anuomet tai buvo naujiena. Žaisliukai, kuriais mėgavaisi paplūdimyje greta smėlio pilių ir batutų. Norėdami suvokti dabartinę žaidimų būklę, žmonės turi „išrašyti“ gerą niuksą savo vaizduotei, nes šiandien mes kalbame apie spalvingiausią ir teisingiausią 21-ojo amžiaus meninės saviraiškos formą. Žinau, kokie reikšmingi yra žaidimai, manęs nereikia globoti. Žaidimai suvaidino reikšmingą ir nepamirštamą vaidmenį formuojantis mano santykiams su tėvu. Jis buvo klasikinis technologijų mėgėjas, tad mes įsigijome „ZX81“ tik jiems pasirodžius, vėliau „C64“ ir mano tėvas niekad net nesivargino apsimesti, kad šie įrenginiai mūsų namuose laikomi lavinimo tikslais. Jie buvo skirti žaidimams (manau, kad paprastą ir nuoširdų požiūrį į žaidimus paveldėjau būtent iš tėvo). Mes valandomis pliekdavom golfo stimuliatorių ir varžėmės dėl pozicijos lyderių lentoje. Net ir labai sunkiu paauglystės momentu, kai skendau asmeniniuose konfliktuose ir buvau pernelyg kvailas, kad su juo kažkuo dalinčiausi, mes vis dar galėjome dalintis žaismu. Kai prieš dešimtmetį mano tėtis mirė nuo vėžio, mane iš netekties krizės tempė ne skubotai ir beatodairiškai išrašyti Prozako receptai. Ne. Mane traukė „Battlefield“, „Championship Manager“, „Sim City“ – funkcionuojantys pasauliai, į kuriuos galėjau pasinerti. Pasauliai, kuriuose slypėjo simuliuota mano tėvo ir bendrų mūsų potyrių atmintis. Jėzau, kaip jo pasiilgau. Dabar auginu savo sūnus ir mes taip pat dalinamės žaidimais. „Lego Star Wars“, „Minecraft“, „Cut the Rope“. Neklausau žmonių, kurie teigia, kad žaidimai kenkia šeimoms, nes žinau, kad tai netiesa. Kai iš žvyro, smėlio ir akmenų pastatai pirmą „Minecraft“ lūšną, ji sušildo širdį nemažiau, nei pirmąsyk paleistas aitvaras ar kartu suklijuotas „Airfix“ modelis. Žaidimai dabar yra kolektyvinės sąmonės paveikslo dalis, tai bendri pomėgiai ir bendra patirtis. Jie kažką reiškia. Net ir blogiausi iš jų. Aš rašau apie žaidimus ir man 40, netrukus bus 41-eri. Galbūt man derėtų rašyti apgailėtinus romanus apie, na žinote, vyrukus, kurie užauga, įsivelia į santykius ir atranda save. Fu. Aš to nedarysiu. Kol tokie žaidimai kaip „Fez“, „Spelunky“ ar „Bastion“ geba mane sujaudinti, kol dar yra erdvės paralelių braižymui, temų, kurias galiu atrasti, ir kol egzistuos ryšys, leidžiantis apjungti atskirus šviesos taškelius plačioje ir neaprėpiamoje žaidimų panoramoje, darysiu tai, ką dariau iki šiol. Kažkuria prasme žaidimai dar tik pradeda savo kelionę į platųjį pasaulį, tačiau jų istorijos suvokimas yra gyvybiškai svarbus. Liūdna suvokti, kad blizgios arkados, kurias lankiau aštuntajame dešimtmetyje, jau išnyko. Dalis jų buvo buldozeriais nustumtos į sterilias, vartotojiškas zonas, tūnančias modernių prekybos centrų šešėlyje. Šių dienų vaikai jau nebeišvys „Defender“ ir „Galaxian“ aparatų kavinėse – kerėpliškų, aptrintų, raupuotų mašinų, su nuo amžiaus pažaliavusiais CRT ekranais. O aš žinau, koks jausmas prie tokios kerėplos stovėti. Dabar žaidimai tiekiami kaip vienetukų ir nuliukų srautas, o aš kažkada turėsiu aiškinti savo vaikams, kad kadaise norint žaisti reikėjo po televizorium turėti dėžę, į kurią grūsdavom disketes ir diskus. Tai mūsų kartos gramofonai ir dviejų vonių skalbimo mašinos. Mano vaikams mano darbas atrodo normalus. Tai yra gerai. Tai kažkas, ko galiu juos išmokyti, o mainais ir pats kažko išmokstu. Kasdien. Koks nuostabus tai darbas, verčiantis nuolat mąstyti apie naujas galimybes, leidžiantis nuolat jausti įtampą ar būti suviliotam ir nustebintam. Nemanau, kad turiu liautis sulaukęs 40-ies, tiesa? Nemanau, kad apskritai turėčiau kada nors liautis rašęs apie žaidimus. Manau, esu teisus. Nesu tikras, ar noriu priimti kitokias pažiūras – tas, kurios slepiasi po kreivais žvilgsniais ir surauktais antakiais. Tas, kurios teigia, kad klystu. Apie autorių: Keithas Stuartas apie žaidimus rašo beveik 20 metų, pradėjęs kaip autorinių tekstų redaktorius žurnale „Edge“, vėliau dirbo laisvai samdomu autoriumi „PC Gamer“, „OPSM“, „Games Master“ ir daugybėje kitų žurnalų. Nuo 2000-ųjų tapo vienu iš pagrindinių žaidimų apžvalgininkų „The Guardian“ laikraštyje. Jis taip pat rašo apie futbolą ir skaitmeninį meną. Teigiama, kad jis parašė knygą apie nacionalinius ispanų ir portugalų kostiumus. Niekas tuo netiki, tačiau knygą galima rasti Amazon.com lentynose.
  16. Naujausia gandai, kuriuos paviešino portalas "The Verge", teigia, jog korporacija "Microsoft" gali pristatyti žaidimams skirtą planšetinį kompiuterį "XBOX Surface". Pranešama, jog įrenginys kuriamas specialiai žaidimų gerbėjams, kurie neva nori neatsilikti nuo naujausių tendencijų. Šaltinių teigimu, planšetė gaus 7“ įstrižainės ekraną, tačiau kokios architektūros procesorius jame reziduos, neaišku – vieni mini ARM architektūros SoC mikroschemą, kiti linkę matyti "Intel" sprendimą. Matyt, planšetinis kompiuteris bus „pririštas“ prie online tarnybos "Xbox LIVE", per kurią bus galima žaisti daugeliui žaidėjų skirtus žaidimus, palaikyti ryšį su draugais, įsigyti naujų produktų ir t.t. "Xbox Surface" greičiausiai bus įdiegta specialiai modifikuota operacinės sistemos "Windows" versija, o ne standartinė "Windows 8" ar "Windows RT". Apie galimą naujojo įrenginio anonso laikotarpį kol kas nieko nežinoma. Priminsime, jog šiuo metu Microsoft siūlo planšetinius kompiuterius "Surface" su 10,6“ įstrižainės sensoriniais ekranais bei aparatine platforma, kurios pagrindą sudaro keturių branduolių "nVidia Tegra 3" procesorius. Šiuo metu siūlomo bazinio varianto "Surface RT" kaina prasideda nuo 499 JAV dolerių.
  17. Mes tik praėjusią savaitę rašėme apie tai, jog kompanija „Valve“, kuriai priklauso didžiausia kompiuterinių žaidimų parduotuvių vardu „Steam“, ruošia jos atitikmenį „Linux“ operacinei sistemai, o jau nuo vakar užsiregistravę iš anksto gali išbandyti bandomąją versiją. Kaip pranešė „Valve“, per labai trumpą laiką užsiregistravo net 60 tūkstančių „Linux“ operacinę sistemą naudojančių testuotojų, kurie panoro išbandyti bandomąją „Steam“ versiją. Pranešime spaudai kompanija visgi nenurodė, kiek gi žaidėjų iš tikrųjų gavo priėjimą prie bandomosios parduotuvės versijos. Šiuo metu bandomoji „Steam“ versija, skirta "Linux" operacinei sistemai, bandoma uždarai ir laimingieji žaidėjai gali išbandyti „Team Fortress 2“ bei kelis kitus žaidimus. „Valve“ ir vėlgi pašykštėjo informacijos bei nepranešė, kokie gi tie kiti žaidimai yra prieinami testuotojams. „Kai tik mūsų komanda, kuri dirba prie produkto, pamatys, jog jis veikia stabiliai ir greitai, „Steam“ skirtas „Linux“ OS taps prieinama visiems „Steam“ vartotojams.“, - pranešime spaudai rašo „Valve“. „nVidia“, tuo tarpu, pristatė naujas tvarkyles „Linux“ operacinėms sistemoms.
  18. paprasciau butu tiesiog ideti 9gag.com i blacklista ir viskas manau taip ir padarysiu.
  19. iveliau klaidele aprasyme. is ntsc i pal cia. pataisyta.
  20. ir i verbatim! o ne i slamsta - acme.
  21. wut wut in the butt http://www.ismokpats.lt/kaip-pasalinti-privacius-ir-laikinus-duomenis-is-interneto-narsykliu/lt/
  22. hmm o ar video diskas yra is anksto jau idetas i konsole pries ja ijungiant ir uzkraunant sms media player? jei ne tai diska su video jau laikyk viduj pries ijungdamas konsole apskritai
  23. serveryje veikia cache'avimas pasikeisk avatarą ir po keletos minučių pasirodys naujasis avataras.
  24. Impaler

    Live Stream?

    net neisivaizduoju kaip cia butu. butu susidomejimas ar ne. bet nuo savo puses galeciau padet papromotint portale, kitur forume.
  25. gal kas jau turi wwe 13 ps3?

    1. Brolis

      Brolis

      perejai gal jau ae ir kiek uztrukai jei taip?