• Pranešimai

    8.296
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    470
  • Atsiliepimai

    100%

Visas Impaler turinys

  1. paprasčiau kogero bus parsisiųsti žaidimus iš naujo.
  2. Impaler

    GameON #05

    21 parsisiuntimas

    GameON – tai analogų Baltijos šalyse neturintis, leidinys apie video žaidimus, video žaidimų pramonę ir kultūrą, skiriantis ypatingą dėmesį Lietuvos aktualijoms. Tos niekad neapleidžiančios dvejonės – ar mes perfekcionistai, ar tinginiai. Neabejojame, kad šis numeris yra geriausias mūsų darbas, nešantis GAMEON vėliavą. Teko šiek tiek tvarkyti dizainą, kad žurnalas būtų labiau pritaikytas skaitmeninei erai – didesnės raidės, daugiau specialiųjų efektų, daugiau gražių paveikslėlių. Tai žingsnis su intencija, kad artimiausiu metu internete sprogs GAMEON iOS įrenginiams, o šiek tiek vėliau ir Android’ui. Tačiau jau ir šis numeris, pdf formatu įkeltas į Jūsų planšetinius kompiuterius atrodys puikiai. Kas konkrečiai šį numerį paverčia geriausiu? Pradėkime nuo to, kad didžiąją žurnalo dalį paskyrėme Lietuvai. Interviu su Lietuvos žaidimų kūrėjais, interviu su žaidėju/rašytoju A. Tapinu, viršelis dedikuotas Lietuvai, o jo autorė, be abejo, lietuvaitė. Galiausiai žurnale rasite ir dešimties Lietuvoje sukurtų žaidimų apžvalgas! Žaidimų kūrėjai paskaitę apie savo ir kolegų pasiekimus, turėtų užmesti akį ir į leidinio pabaigoje esantį, žaidimų analizės pradmenis pristatantį, tekstą — „Žaidimų analizė žaliems“. „A. Tapinas delivers“ and so do we! Vilniui dedikuoto, steampunk romano „Vilko valanda“ recenzija + interviu su autoriumi siekiant sukurti pirmą lietuvišką AAA Action/RPG žaidimą. Be abejo, apžvelgiame ir knygos motyvais sukurtą žaidimą — „Howler“. Apžvelgiame 12 šiemet pasirodžiusių žaidimų ir tuo pačiu metu argumentuojame, kodėl žurnalo kūrybos procese vis rasdavome laiko paburnoti „Bioshock Infinite“ adresu. Dvi naujos rubrikos! Kinas — „Wreck it Ralph“, o taip pat senoji mokykla ir „Planescape Tornment“. Niekur nedingo ir įprasti skyreliai — OST, virtuvėlė, Klimatrono naujienos, mėnesio naujienos, citatos… Turime net kryžiažodį, kurį išsprendę (ir išpildę papildomas sąlygas) galite laimėti įspūdingą prizą. Kad jau prabilome apie prizus… Po mielą smulkmeną padovanosime ir keliems mūsų skaitytojams, perskaičiusiems numerio svečio Ben Serviss tekstą ir atsakiusiems į jo iškeltą klausimą — „Kaip žaidimai pakeitė jūsų gyvenimą?“. Žinoma, jei jie iš ties jį pakeitė… Papasakokite savo laiškuose, ar tiesiog šio įrašo komentaruose. Tiesą sakant būtume dėkingi jei šio įrašo komentaruose papasakotumėte ir šį tą daugiau. Pavyzdžiui — ar jums patiko šis GameOn numeris, kas jame padaryta gerai ir ko daryti nereikėjo? Galbūt turite pasiūlymų, klausimų ar šiaip komentarų. JCDent ištroškęs jūsų dėmesio, tad rašydami negailėkite nei savęs, nei jo!
  3. joystikas atrodo neblogai, konsolė pernelyg ale solidi turėjo gautis, bet atrodo neįspūdingai visai, kažko iškarto į galvą šovė šis vaizdas būtent!
  4. Prizai iš mano pusės išdalinti. Dėkoju dalyvavusiems ir sveikinu visus dar kartą. foto facebooke
  5. Impaler

    WWE 2K14

    o dziaugtis tuo, kad nebus prarastas ju visas idirbis. jie bus atsakingi kitai kompanijai, kur turi daug daugiau finansu ir leis investuoti i zaidima daugiau pinigu, kas reiskia daugiau staff'o, kas reiskia kokybiskesni ir isbaigtesni zaidima. aisku cia tik svajones, bet tikiuosi taip ir bus. na o jei gryba nupjaus, na tai tada tegu yukes dėl manes pakuojasi lagaminus.
  6. http://www.skytech.lt/s2240l-monitor-led-dell-s2240l-546cm-215-full-ips-1920x1080-led-7ms-250cdm2-1000-p-136480.html uzsisakiau toki. - nusiderejau iki 500 lt (nes kilobaite toki radau uz 515 lt)
  7. Impaler

    WWE 2K14

    as manau ant nextgeno per anksti dar. tikrai nebus dar siemet. svarbu, kad wwe serija testusi ant busimuju old-gen konsoliu (ps3/x360). dziaugiuosi, kad yukes islaike prie developmento. sie metai siaip serijai bus permainingi. ziuresim ar drastiskai i pievas nenuvaziuos. ar paliks vel aibes bugu ir nesamoniu paciam gameplay. laikau spygas ir tikiuosi bus attitude era 2 continued, nes tikrai yra dar ka pasakot.
  8. sorry, bet kaip cia su playmanija ar kt zaidimais susije? kazko jauciu pernaudota darba prirasius playmanija.lt
  9. del disku rasyk tik y DVD-R verbatim. jokiu acmiu, jokiu kitu š.
  10. tymbark super ideja, gera uzkabinai cia, gali dar papildyt jei yra noro (nesakau, kad ko truksta tiesiog butu jegele butu pamatyt dar panasiu nupiesimu is avataru).
  11. visi nariai tau jau plius minus kažką patarė. O aš nuo savęs patarsiu tik nepirkti FAT modelio. Pirk SLIM modelį. Nes logiškai FAT modeliai yra seniau gaminti, jie yra ilgiau tarnavę, jais buvo daugiau žaista ir jie greičiau užsilenks. Aš taupydamas užmyniau ant tokio grėblio. Nusipirkau FAT modelį iš po 2 sav. jam buvo kaput.
  12. Visi žurnalai patalpinti FAILAI -> ŽURNALAI ( http://www.playmanija.lt/forumas/failai/k/4-zurnalai/ ) tapo parsiunčiami visiems nariam (seniau daugumą tik V.I.P.'ai galėdavo siųstis). :)

  13. 17 parsisiuntimų

    PC Gamer Lietuva – pirmas rinkai pateikia žaidimų naujienas, išsamias apžvalgas, techninės įrangos pristatymus bei įvairius kitus su kompiuterinių žaidimų pasauliu susijusius įvykius.
  14. 14 parsisiuntimų

    PC Gamer Lietuva – pirmas rinkai pateikia žaidimų naujienas, išsamias apžvalgas, techninės įrangos pristatymus bei įvairius kitus su kompiuterinių žaidimų pasauliu susijusius įvykius.
  15. 14 parsisiuntimų

    PC Gamer Lietuva – pirmas rinkai pateikia žaidimų naujienas, išsamias apžvalgas, techninės įrangos pristatymus bei įvairius kitus su kompiuterinių žaidimų pasauliu susijusius įvykius.
  16. Bendrovė „Valve“ jau pradėjo bandyti biologinio atsako technologijas, kurios reaguoja į žaidėjo prakaitavimo lygį ir akių judėjimą – žaidimų kūrėjai tokiu būdu stengiasi į žaidimą įtraukti ir žmogaus emocijas. „Valve“ konsultuojantis eksperimentinės psichologijos specialistas Mike‘as Ambinderis apie žaidimų pasaulio laukiančias permainas praėjusią savaitę pasakojo „NeuroGaming“ konferencijoje San Franciske. Pasak M. Ambinderio, „Valve“ jau atlieka prakaitavimo tyrimus žaidžiant „Left 4 Dead“ žaidimą, o mokslininkai nustatinėja prakaitavimo ryšį su žaidėjo susijaudinimu. Tuomet duomenys perduodami žaidimui ir atitinkamai pakoreguojamas žaidimo veiksmas. Pavyzdžiui, jeigu žaidėjas per susišaudymą išlieka ramus, žaidimas vystysis įprasta vaga. Bet jeigu jis susinervins, virtualaus laiko tėkmė pagreitės, o jau ir taip stresą patiriančiam žaidėjui bus duodama mažiau laiko užduočiai atlikti. Ta pati bendrovė kuria ir „Portal 2“ žaidimo versiją, kurią galima žaisti veiksmą valdant vien akimis. „Tai vis dar eksperimentinis variantas, bet jis suveikė gana gerai. Mes juo patenkinti“, - sakė psichologas. „Valve“ neslepia ambicijų į žaidimus įtraukti ir žaidėjo biometriją, ir emocijas. Praėjusiais metais bendrovė paskelbė, jog samdo psichologus, o bendrovės generalinis direktorius šių metų pradžioje vykusioje parodoje „Consumer Electronics Show“ (CES) pabrėžė biologinio atsako svarbą. Kol kas nesama informacijos apie tai, kada šios technologijos bus paruoštos rinkai, tačiau M. Ambinderis teigia, kad gilesnė fiziologinė integracija padės peržengti dabartines žaidimo valdymo ribas. „Įdomiausia tai, ką galima padaryti, kai į žaidimo procesą įtraukiami fiziologiniai signalai. Jeigu pradėtume rinkti tokius duomenis, tai būtų tikrų tikriausiais informacijos lobynas“, - sakė psichologas.
  17. su gimtadieniu streloka, vienas is nedaugelio PLM'anų, su kuriuo teko sedet prie vieno stalo. ;D
  18. sveiki, norėjau jūsų paklausti į ką dar atkreipti galėčiau pirkdamas monitorių? pagrinde bus perkamas darbui ir kažkiek žaidimams. dydis. manau užteks 21-22 colio. ar yra prasmės pirkti didesnį? aišku full HD 1920x1080. didesnės rezos ar yra prasmės imti didesnį? kažkokia technologija prisiskaičiau, kad IPS geriausia. ir pats tipas LED, o ne LCD. o kaip su reakcijų laikais ir firmomis? kažko traukia link samsung mane. jungčių VGA ir HDMI užteks. į ką dar vertėtų atkreipti dėmesį, kad neapsišauti? laukiu patarimų arba linkų į konkrečias prekes. ačiū paskui šią temą sujungsiu su bendrąją tema - http://www.playmanija.lt/forumas/t6246/perkurenkuosi-monitoriu-bendra-tema/
  19. net joystickas retro, nuo ps1 be ds2
  20. Pasiklausome Mortal Kombat repo ir pasijuokiam iš kitų paveiksliukų.
  21. tiesiog išarchyvuoti uždedi pirmą failą ir jis automatiškai tempia kitus iš paskos ir išarchyvuoja viską pilnai.
  22. Savus šaltinius turintis technikos portalas „Fudzilla“ praneša, kad šių metų šventiniam sezonui paruoštas naujasis „Xbox“ žaidimų kompiuteris nebus pigus, kaip ir konkurentas „PlayStation 4”. Nors apie pastarąjį kalbėta nebuvo, bet neva „Microsoft Xbox“ kainuos 500 JAV dolerių. Tiesa „Microsoft“ JAV neva siūlys lengvesnį būdą įsigyti naująjį „Xbox“. Sumokėjus tik 300 JAV dolerių, reikės pasirašyti dviejų metų sutartį. Pasirašius ją, reikės kas mėnesį mokėti po 10 JAV dolerių už „Xbox“ bei 10 JAV dolerių už „Xbox Live“. Taigi „Xbox“ kainuotų 540 dolerių, arba 40 brangiau, nei įprastai. Teigiama, kad geros žinios gali būti tiems, kurie laukia „Xbox 360” atpigimo pasirodžius naujos kartos „Xbox“. Tą žada ir „Fudzilla“. O ar 500 JAV dolerių daug už naujos kartos „Xbox“, pasakyti sunku, bet jau gegužės 21 sužinosime, kas sudarys šį naująjį „Microsoft“ gaminį. Tikėtina, kad būtent prieš „E3” žaidimų parodą pamatysime visą „Xbox“, kai konkurento „PlayStation 4” dizainas vis dar neaiškus.
  23. Kompanija „Rockstar“, kai mes pradedame kalbėti apie artėjantį atviro pasaulio žaidimą „Grand Theft Auto V“, yra šykštūs. Taip, jie pateikė gana nemažai informacijos, tačiau daugiau siūlė pasižvalgyti į fotografijas, nei kažką pamatyti realaus. Šiandien tai, kaip bebūtų keista, keičiasi. Jau net nekalbant apie vieną filmuką, šiandien į savo „YouTube“ kanalą „Rockstar“ jų įdėjo net tris skirtingus. Kiekvienas iš filmukų yra trumpas, tačiau suteikia papildomos informacijos apie tris žaidimo protagonistus, kurie puikiai žinomi Michaelo, Franklino ir Trevoro vardais. Kalbėti čia daug nereikia, tiesiog kiek paeikite į apačią ir pasižiūrėkite tris papildomus žaidimo filmukus. O tiems, kurie užmiršo, priminsime, jog „Grand Theft Auto V“ išleidimas iš šių metų pavasario buvo nukeltas į rudenį. Žaidimą išvysime rugsėjo 17 dieną „Xbox 360” ir „PlayStation 3” platformoms.
  24. Didiesiems žaidimų gamintojams imantis vis tobulesnių (arba griežtesnių) apsaugos nuo piratavimo priemonių, kurios labai erzina teisėtai žaidimus įsigijusius klientus, viena nepriklausoma žaidimų kūrimo studija su piratavimu nusprendė kovoti kitaip. „Greenheart Games“ piratinių programų atsisiuntimo svetainėse išplatino „nulaužtą“ savo žaidimo „Game Dev Tycoon“ versiją – su karčiu pipiru. Pažaidus kelias valandas nemokamą turinį mėgstančiam žaidėjui tenka susipažinti su situacija, ištinkančia populiarios programinės įrangos kūrėjus, kai jų produkcija platinama per piratinius kanalus. Ekrane atsiranda žinutė, informuojanti žaidėją, kad jo žaidime valdomos įmonės produkciją išvaginėja piratai, todėl pardavimai ir pelnas krenta tiek, kad virtuali bendrovė neišvengiamai bankrutuoja. „Greenheart Games“ atstovas Patrickas Klugas savo tinklaraštyje rašė, kad „nulaužtosios“ versijos siuntimai sudarė daugiau nei 93 proc. visų „Game Dev Tycoon“ atsisiuntimų ir pasidžiaugė susierzinimų žaidėjų, kurie netvėrė pykčiu, kad dėl kažkokios „išgalvotos“ piratavimo problemos jie negali pasimėgauti nemokamu žaidimu. „Greenheart Games“ nėra vienintelis programinės įrangos kūrėjas, ėmęsis netradicinių savo produktų apsaugos priemonių. Pavyzdžiui, jei žaidimas „Crysis Warhead“ nustato, kad jis buvo kopijuotas neteisėtai, tuomet kulkos būna pakeičiamos kur kas mažiau efektyviais viščiukais. „Nintendo DS“ skirto žaidimo „Michael Jackson: The Experience“ piratinėje versijoje muzika skęsta vuvuzelų triukšme. SNES sistemai skirtas „Nintendo“ žaidimas „EarthBound“ piratams taip pat neturėjo sukelti pasitenkinimo – jeigu būna nustatoma, kad žaidimas piratinis, tuomet žaidimas smarkiai pasunkėja, o jeigu piratas būna toks vikrus, kad net ir apsunkintomis sąlygomis sugeba pasiekti kovą su paskutiniu bosu, būna ištrinami visi žaidimo padėties išsaugojimai.