
Impaler
Administratorius-
Pranešimai
8.296 -
Užsiregistravo
-
Lankėsi
-
Laimėta dienų
470 -
Atsiliepimai
100%
Turinio tipas
Profiliai
Forumas
Blogai
Galerija
Video
Skelbimai
Viktorinos
Failai
Gidai
Naujienos
Atnaujinimai
Kalendorius
Parduotuvė
Visas Impaler turinys
-
su gimtadieniu, kas per karjera?
-
hbday flexx
-
daryk daryk
-
Tema aiški, pasigirkit PlayManai, kur mokysities kitais metais.
-
Gerai, kad įtraukė Bumerangą, vienas mėgstamiausių "spardiklių"
-
Naujausias atradimas grupė FUTURECOP! gan gerai eina į ausį, o klipai irgi nostalginiai tokie susukti http://www.youtube.com/watch?v=Kyv5RC_Kq8c
-
Daugelis žaidėjų prisimins, jog hibridinis žaidimų kompiuteris vardu „nVidia Shield“ turėjo pasirodyti praėjusį mėnesį, birželio 27 dieną, tačiau diena prieš jo išėjimą pasirodymas buvo nukeltas. Šiandien „nVidia“ pranešė oficialią datą, kada žaidėjai tikrai sulauks įrenginio: liepos 31. Oficialiame pranešime spaudai „nVidia“ ypač dėkoja tiems pirkėjams, kurie užsisakė „Shield“ žaidimų kompiuterį ir palaukė iki liepos 31 dienos. Kompanija pažymi, jog norėjo tobulo produkto, tad iškilusias mechanines problemas pataisyti prireikė kiek daugiau, nei mėnesio. Galime priminti, jog „nVidia Shield“ turės penkių colių prisilietimui jautrų ekraną, kuris pasižymės 1280x720 taškų raiška. Pats ekranas yra pritvirtintos prie bendros sistemos, kuri panaši į didelį pultelį. Tuo tarpu šis įrenginys taps vienu iš pirmųjų, kuriame darbuosis naujasis „Tegra 4” lustas. Nešiojamajame žaidimų kompiuteryje veiks „Google Android“ operacinė sistema, tad esant kelyje būtent šios OS žaidimus ir bus galima sužaisti. Vis dėlto esant namuose, bus galimybė iš savo AK, kuriame yra „GeForce“ vaizdo plokštė, transliuoti žaidimo vaizdą į prietaisą. Anonso metu šių metų pradžioje įrenginio kaina buvo ties 350 JAV dolerių riba, bet vėliau sumažinta iki 300 JAV dolerių.
-
atvirute pamirsau
-
su gimtadieniu TFM
-
aš irgi, nieko gero nebuvo.
-
-
Prieš tai, kai programinės įrangos gigantas „Microsoft“ pristatė „Xbox One“ žaidimų kompiuterį, viena iš dizainerių grupių sukūrė kelias dešimtis jo prototipų. Jų yra įvairių: nuo žemo iki aukšto, nuo plataus iki siaurio. Dalis jų buvo pristatyta praėjusią savaitę WPC 2013 konferencijoje. Kaip matote fotografijoje, „Xbox One“ dizainą kūrę žmonės tikrai turėjo įvairių minčių. O štai „Xbox“ dizaino vadovas Carl‘as Ledbetter‘is renginyje sakė, jog jo dizainerių komanda norėjo paprasto, elegantiško prietaiso, bet didelis iššūkis buvo parodyti, jog šis dar - ir puikios kokybės. Komandą sudarė apie 30 žmonių, kurie kūrė prototipus, juos pasigamindavo ir vėliau „testuodavo“ realiomis sąlygomis kaip paprasti pirkėjai savo svetainėse. Vėliau dizaineriai eidavo į inžinierių komandą ir galvodavo apie galutinį vidinių elementų patalpinimą įrenginyje. C. Ledbetter‘is sakė, jog jo komanda sukūrė ir per 200 „Xbox One“ žaidimų pultelio prototipų, nors daugeliui atrodo, kad šis beveik niekuo nesiskiria nuo „Xbox 360” naudoto. „Mūsų testuotojai, paimdami pultelį į rankas, galėdavo pasakyti skirtumą, net jei šis tebūdavo mažesnis už milimetrą.“, - atsakė jis į klausimą, kodėl tiek daug pultelio prototipų jo komandai iš tiesų reikėjo.
-
Autorinių teisių gynėjai bei interneto gigantas „Google“ ir toliau tęsia ginčus dėl nelegalaus turinio, tiek viešai, tiek ir už uždarų durų. Autorinių teisių gynėjai nori, kad „Google“ iš savo paieškos pašalintų nelegalaus turinio svetaines, tačiau kompanija turi visiškai kitą nuomonę. Esamas „Google“ vykdomasis pirmininkas Eric‘as Schmidt‘as sako, jog to tikrai nebus. Viena iš priežasčių yra ta, kad autorinių teisių gynėjai ne taikosi į tikras nelegalaus turinio svetaines, tačiau taikosi visai į kitą taikinį. Šis yra „torrent“ tipo failus talpinančios svetainės. E. Schmidt‘as sako, kad nereikia būti dideliu genijumi, jog suprastum, kad „Google“ rūpi nelegalus turinys. Kompanija turi „Play Store“ parduotuvę, kurioje galima įsigyti legalaus turinio, tad jai rūpi piratavimas. Visgi trinti tinklapius iš paieškos „Google“ atsisako griežtai. „Google“ ir taip taiko apribojimus. Gigantas su „piratavimu“ susijusius terminus jau išėmė iš savo paslaugų „Instant“ bei „Suggest“, o vėliau pradėjo mažinti svetainių reitingus pagal DMCA prašymus. Nepaisant visko, „Google“ turi savo filosofija - portalai paieškoje turi būti matomi. „Pramogų industrija norėtų, kad mes paveiktume svetaines ir jas, tiesiogine to žodžio prasme, ištrintumėme, bet tai akivaizdžiai kertasi su mūsų filosofija.“, - sakė E. Schmidt‘as. „Galiu patikinti, kad tai tikrai neatsitiks artimiausiu metu, arba bent jau sąmoningai iš mūsų pusės.“
-
Niekam ne paslaptis, kad žurnalistai ir forumų dalyviai labai ilgai svarsto, o kartais net pranašauja, kada išvysime fotorealistinius kompiuterinius žaidimus. Akivaizdu, jog kol kas to dar nėra. Vis dėlto žmogus, kurio pašaukimas būtent ir yra žaidimų kūrimas, turi savo spėjimą. Apie tai prašneko ne kas kitas, o Timas Sweeney'is, „Epic Games“ įkūrėjas ir gerai žinomo žaidimų grafikos variklio „Unreal Engine“ smegenys. Viename iš renginių jis drąsiai pareiškė, jog per artimiausius dešimt metų sulauksime fotorealistinių žaidimų. „Jei tai tęsis pagal gerai žinoma Moore‘o dėsnį.“, – sakė jis. „Dalykai išties darosi vis įdomesni. Aš manau, kad turėsime realią galimybę atkurti aplinką ir ją pavadinti visiškai fotorealistine per maždaug dešimt metų, nes nelabai atskirsime atkuriamos grafikos nuo realybės.“ T. Sweeney'is iškart pridūrė, jog jis kalba tik apie grafiką ir nieką daugiau. Norint pasiekti visišką realybę kituose aspektuose, kaip kalboje, žmogaus intelekte, animacijoje bei kitur, reikės daugybės metų. Tariant kitaip, visi skaitantys šią naujieną, vargu ar to kada nors sulauks.
-
Kinijos policija treniruojasi, žaisdama Counter-Strike
Impaler patalpino straipsnį Įvairios naujienos
Kinijos liaudies ginkluota policija (KLGP), kurią šiuo metu sudaro apie 800 000 žmonių, savo narių įgūdžius treniruoja, pasitelkdama gerai žinomus kompiuterinius žaidimus, praneša portalas Kotaku. Kad būtų suteikti būtini tarnybai įgūdžiai, o taip pat pakelta kovinė dvasia, Kinijos policija pasitelkė pirmo asmens šaudykles, strategijas, kovinius, arkadinius ir daugelio žaidėjų režimą palaikančius žaidimus. Populiariausiu projektu, kaip teigiama, yra Counter-Strike. Antras pagal populiarumą tarp karinės policijos pareigūnų žaidimas – pirmojo asmens šaudyklė „The Glorious Mission“, kuri buvo specialiai sukurta vietos policijos programuotojų. Kinijos karo policijos atstovų teigimu, tokios treniruotės padeda gerinti ne tik refleksus, bet ir regėjimą. Žaisdami „offline“ ir „online“ režimuose, policininkai tampa pastabesni, išmoksta greičiau adaptuotis prie aplinkos, bendrai veikti su savo kolegomis. Reikia pažymėti, jog kompiuterinių žaidimų naudojimas nėra naujas dalykas – analogiškas priemones taiko JAV armija (sausumos pajėgos naudoja ArmA kūrėjų Bohemia Interactive sukurtą simuliatorių, tuo tarpu jūrų laivynas užsakė simuliatorių su Cry Engine 3), taip pat kitų šalių ginkluotosios pajėgos. -
Independance day? tik kad katastrofos nebuvo.
-
Primenu, kad šiuo metu vyksta Steam Summer sale ir kasdien yra naujos akcijos daromos
-
Taip ir nujaučiau. Gal ir reiks prie progos išbandyti tapšnatalk'ą. Tada bus visi 3 variantai. Pilna, mobile ir tapatalk versijos. O kažkokių reklamų ar dar ko yra tapatalke?
-
Tapatalk manau visai gali nelikti, nes bus mobilus skinas, kuris bus daug geresnis ir funkcionalesnis nei dabartinis. Ir svarbiausia bus veikiantis perjungimas tarp mobile ir full versijų. Kas kokį norės tas galės pasirinkti. Žodžiu dar pats išbandysiu tapatalk'ą ir nuspresiu vertą jo naują versiją rašyti ar ne.
-
Iškart po oficialaus „Grand Theft Auto V“ žaidimo filmuko, kuriame buvo demonstruojamas tikras žaidimas, pasirodymo, įtakingas žaidimų žurnalas „GameInformer“ pranešė naujos, papildytos informacijos apie žaidimą, kuri serijos fanų buvo sutikta ganėtinai palankiai. Žaidėjai, kurie tiesiog peržiūrėjo filmuką, o ne jį „narstė“ kadras po kadro, turėtų žinoti, jog „Rockstar“ daug padirbėjo prie kovos sistemos. Atsirado naujos animacijos, naujas taikymasis ir kameros galimybės. „GameInformer“ rašo, kad „Grand Theft Auto V“ kovos sistema yra geriausia tai, ką matėme „Grand Theft Auto IV“, „Red Dead Redemption“ bei „Max Payne 3”. Serijos fanai nebus šokiruoti kardinaliomis naujovėmis, bet skirtumą pajus iškarto. Kalbant apie galimybę žaisti už kitą žaidėją toje pačioje misijoje, ji išpildyta gerai, tačiau „Rockstar“ čia nusprendė pridėti papildomų dalykėlių. Kuriozinių situacijų bus, ir daug, tad šį kartą bus paprasčiau slėptis už uždangos. Bus net galimybė greitai įšokti į automobilį. „Grand Theft Auto V“ leis daug ką tobulinti. Pradedant mašinomis ir net baigiant veikėjo kūnu. Tai mes jau matėme „Grand Theft Auto: San Andreas“, o šie žaidimai turi bendrą bruožą - tą patį „Los Santos“ miestą. Naujausioje žaidimo dalyje be jau minėtų mašinos patobulinimų ir kūno gražinimo, tobulinti galėsime ir ginklus. Padidinti jų dėtuvę, uždėti optinį taikiklį ir panašiai. Deja, tačiau ir „GameInformer” nieko konkretaus nepranešė apie daugelio žaidėjų režimą, apie kurį vieną ar kitą šios vasaros dieną turėtumėme sužinoti daugiau. Mes, tuo tarpu, galime priminti, kad žaidimas pasirodys „Xbox 360” ir „PlayStation 3” platformoms rugsėjo 17 dieną.
-
Priešingai nei daugelis mano, tipinis vaizdo žaidimų mėgėjas yra 35 metų, turintis vieną vaiką ir uždirbantis 23 tūkstančius svarų per metus. Daugeliui iki šiol atrodė, kad paaugliai yra didžiausi vaizdo žaidimų gerbėjai. Vaizdinys, kuriame paaugliai dienomis ir naktimis prilipę prie žaidimų konsolių, yra neteisingas. Britanijoje neseniai atlikta 2000 žaidėjų apklausa tai paneigė. Kaip paaiškėjo vidutinis žaidėjų amžius yra 35 metai, paprastai jie turi antrą pusę, dirba 32 valandas per savaitę. Be to, tyrimas paneigė kitą stereotipą, kad vyrai žymiai daugiau žaidžia vaizdo žaidimų. Šiuo atveju statistinis žaidėjas gali būti tiek vyras, tiek ir moteris. Vidutiniškai žaidėjai praleidžia dvi su puse valandos per dieną, penkias dienas per savaitę ir dažniausiai žaisdami vaizdo žaidimus išbūna iki 11 valandos vakaro. Tačiau toks hobis atsiliepia ir santykiams su savo antrosiomis pusėmis. Kaip parodė atliktas tyrimas, daugelis žaidėjų bent du kartus per savaitę patiria barnius su savo partneriais dėl savo hobio. 15 procentų žaidėjų net nutraukė savo santykius dėl video žaidimų. Socialinio video žaidimų tinklapio Pixwoo.com, kurio užsakymu ir buvo atlikta apklausa, atstovai teigė, kad visuomenėje gajus stereotipas, jog video žaidimų fanai dažniausiai yra paaugliai, kurie dėl savo pomėgio tūno kambariuose valandų valandas, išlįsdami tik pavalgyti, atsigerti ir nueiti į tualetą. Tačiau ši apklausa parodė, kad situacija realybėje yra visai kitokia.
-
O koks dar klaustukas gali būt? Furious 7 vaidins Stathamas, kuris bus pagr. blogietis.
-
žiūrėjau savaitgalį, linksmai suėjo su kompanija žiūrint. jaučias tas perėjimas nuo mašinų prie daugiau veiksmo. mašinos tapo ne centrinė dalis visos filmų serijos, o tik dalis. efektai kai kurie kur nuo iš mašinos nuo tilto šoko ir tą paną savo dyzelis pagavo tai koma iš seems legit srities.
-
live visada visur ant visko yra mokamas.
-
Žaidimų kūrėjo „2K” sporto padalinys pranešė, jog artėjantis krepšinio žaidimas „NBA 2K14” vienu aspektu labai išsiskirs iš anksčiau buvusių ir ypač patiks europiečiams. Taip yra dėl to, jog žaidime turėsime ir Eurolygoje žaidžiančių komandų. Į žaidimą buvo išrinkta net 14 komandų. Lietuvos komanda, LKL 2013 laimėtojai „Kauno Žalgiris“ pateko tarp keturiolikos Eurolygoje dalyvaujančių komandų, taigi atsiras „NBA 2K14” žaidime, oficialiai pranešė „2K Sports”. Žaidime rasime ir „Maskvos CSKA“, „Pirėjo Olympiacos“ bei kitus Eurolygos grandus. Galime priminti, kad „NBA 2K14” žaidimas pasirodys spalio 1 dieną asmeniniams kompiuteriams bei „Xbox 360” ir „PlayStation 3” žaidimų kompiuteriams. Versijos, skirtos naujos kartos žaidimų kompiuteriams, pasirodys iškart po jų oficialaus starto metų gale.