• Pranešimai

    8.296
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    470
  • Atsiliepimai

    100%

Visas Impaler turinys

  1. pas mus prieš 2 mėn. jų buvo, tai nėra seniai, o visur kitur lietuvos kituose eshopuose jų dar seniau neliko. vienu žodžiu, esi teisus sakydamas "tokie žmones kaip aš dabar reiškia fucked"
  2. nes jų nebegamina jau seniai, kokie pusantrų metų kaip nebegamina, o jų atsargos išseko jau seniai. jų tiesiog nebėra ir naujų nebegamina.
  3. Naujų funkcijų prasme kažko gal ir bus, tačiau labai klysti sakydamas "aš manau tas pats bus kaip ir dabar ,tik su nauju dizainu busime", kažkodėl toks įspūdis susidaro, kad visi galvoja, kad atnaujinimas tebus tik atnaujintas dizainas + naujos funkcijos. NOPE. Jei tai tik tiek tebūtų net nesivarginčiau to vadinti dideliu atnaujinimu ar išvis ką apie tai rašyti. Kad būtų paprasčiau įsivaizduoti kaip yra ir kaip bus imkim taip. Dabartinis forumas = 2003 metų automobilis Būsimas forumas = 2013 metų automobilis Automobilio pagrindinės detalės kaip ratai, vairas ir visa kita nesikeičia, bet ką patogiau ir maloniau vairuoti? Seną ar naują? Ir tik šalia viso to bus naujų funkcijų. Paleisiu naują versiją ir tada įvertinsite viską patys. Pasikeitimų bus išties nemažai. Just wait and see. Šiandien užbaigiau dizainint blogų, failų bei dalį galerijos dizaino. Dar nemažai darbo nusimato. Savaitgalis, laikas atsipūst.
  4. Teisingai, reikės pasiūlyti kažką tokio ilgesniems laiko tarpams. Kada tik atlaisvėsiu, pasuksiu. Gudruolis Ne, neturėsim. Arčiausiai prie FOTY edition priartės senbūviai nariai arba visais privalumais mėgausis V.I.P. nariai bei moderatoriai, STRiKE TEAM.
  5. jo, ir mokėsit VIP'ais kaip už DLC, kad galėtumėt naudotis viskuo
  6. Sveiki, Ištaikęs pertraukėlę ir atsitraukęs trumpam nuo PlayManija.lt v3.5 dizaino / programavimo darbų sugalvojau sukurti temą, kurioje kartas nuo karto parašysiu kaip man sekasi ruošti naująją PlayManija.lt projekto versiją. Šiuo metu jau yra savaitė laiko kaip yra kuriamas, koduojamas ir koreguojamas naujasis dizainas. Dizaino spalvų deriniai išliks daugiau mažiaus tie patys, tačiau yra daug naujų dizaino elementų, pasikeitęs išdėstymas ir daugelis kitų dalykų bei niuansų, kurie reikalauja daug laiko ir kruopštumo, kad viskas atrodytų nepriekaištingai. Tikrai nėra taip, kad paimi CSS failą ir mass-replace padarai spalvom ir viskas yra tvarkoje. Būtų super, kad viskas taip paprasta būtų. Nors spalvos liks panašios, tačiau visas PLM feel'as bus kitoks. Portalas liks nepakitęs. Keisis tik forumas ir viskas kas yra jame ar yra jo dalis (kitaip sakant, viskas apart portalą ). Taip pat, tvirtai nusprendžiau nebenaujinti visų projekto sudedamųjų dalių per vieną kartą, kaip tai dariau pristatant PLM v3.0. Vieną dieną sena versija, o kitą dieną bac viskas nauja su savaitės senumo duomenų baze. Šį kartą forumo duomenų bazės senumas naujoje versijoje planuojamas tik vienos dienos. T.y. pranešimai parašyti atnaujinimo dieną nebus perkeliami. Turbūt, nereikia nė minėti, kad visi iki šiol parašyti pranešimai, temos, nariai, atsiliepimai, asmeninės žinutės ir visi kiti duomenys išliks naujojoje versijoje. For the record niekada, NIEKADA sąmoningai netrinčiau iki šiol sukauptų duomenų. Nebent šik beprasmes temas ir pranešimus.. Todėl bus taip: PLM v3.5 pasirodymas bus tik ledkalnio viršūnė, o einant dienoms kasdien bus vis toliau dirbama prie PLM v3.5, o funkcijų ir naujovių vis gausės, kol įgyvendinsiu viską ką esu suplanavęs. Pvz. PLM v3.5 pirmąją paleidimo dieną tikrai nebus dar naujosios skelbimų sistemos, bet ji greitai bus pristatyta. Apie naujai padarytas funkcijas stengsiuosi pastoviai informuoti, kad PlayManai jas pastebėtų ir galėtų tinkamai išnaudoti, ko pasekoje dalyvavimas forume bus tik įdomesnis ir / ar patogesnis. Kada pereisime ant PLM v3.5? Tada kai baigsiu ruošti dizainą bei pasiruošti keletą kitų dalykų. Kadangi aš pats noriu viską kuo greičiau padaryti, tai, veikiausiai, ilgai laukti nereikės. Spėju, kad savaitė / dvi savaitės / arba tada kada išeis. Pabaigai pridedu vieną nuotrauką su naujuoju vaizdu (nebūtinai galutinis variantas).
  7. Supratau. Dėkui, kad išskleidėt abejones. Ta prasme imu ir geltonajam maunu adapterį į S-Video ir tada į TV? Tikrai manai, kad iš to bus naudos? Jeigu PS1 jau turėtų S-Video jungtį, tada jo, bet tik, kad SCPH-1000 modelis teturėjo tą jungtį... Mano yra 7 serijos modelis, todėl spėju, jokios naudos iš to S-Video nebutų.
  8. Sveiki, bandžiau pajungti PS1 konsolę per componentinę jungtį naudodamas šį kabelį Ant pakuotės yra rašoma, kad jis tinka PS2/3, XBOX 360 ir Wii konsolėms. Dėžės foto nesimato selektoriaus, kurį perjungus yra aktyvuojama grandis tarp atitinkamo konsolės kištuko ir vaizdo bei garso kabelių. PS1 ant dėžės ar instrukcijoje nėra nurodytas, tačiau PS1 jungtis yra identiška tiek PS2 tiek PS3. Tai kaip suprasti tada? Prijungus rašo TV tiesiog no signal. Išbandyti su kitomis konsolėmis negalėjau. Kas šiuo atveju būti kaltas? Kabelis ar PS1 tiesiog nejungiamas prie LED TV? Negi yra prasmės pirkti tokį kabelį? http://dx.com/p/gold-plated-shielded-video-and-audio-av-component-cable-for-ps3-1-6m-30943
  9. Sveiki, ar atsirastų kas galėtų Vilniuje dienai paskolinti kabelį ar 3,5 colio DD case'ą, kurio pagalba galėčiau SATA HDD prisijungti per USB, kad išsikelti duomenis iš hardo? Susvilo case'as ir neturiu kaip iškrapštyt duomenų Brukštelkit AŽ kas gali pagelbėt. Prilėkčiau.
  10. Pradėjau vėl žaisti savo mėgstamiausią GTA dalį VICE CITY. Jaučiu jau kokį 15 kartą žaidžiu ir dar žaisiu ne vieną dešimtį per likusį gyvenimą.
  11. Rugsėjo pirmosios proga visiems PlayManams linkių gerų, sveikų ir darbingų naujų mokslo metų. Linkime visiems sveikatos, kantrybės, puikių pasiekimų, o laisvalaikiu - žaidimų. :) Pasveikinkite vieni kitus forume.
  12. Kaip ir po kiekvieno naujos kartos konsolės anonso, paskelbus „PlayStation 4“ technines specifikacijas bei pademonstravus pirmuosius šiai konsolei skirtus žaidimus, žaidėjai ėmė nerimauti, ar jos techninės galios užteks tokiam pat ilgam laikui, kaip užteko „PlayStation 3“. „PlayStation 4“ architektui Markui Cerny žaidėjų būgštavimai nėra naujiena. „Siekėme dešimt kartų didesnės spartos nei „PlayStation 3“, nes jautėme, kad tiek jos prireiks naujiems žaidimams, idant jie sugebėtų išsiskirti iš kitų“, – duodamas interviu puslapiui „Polygon“ pasakojo M.Cerny. „Kai žaidimų kūrėjams siūlėme įvairius techninės įrangos variantus, aš kalbėjau apie tai, ką vadinu „Akihabara testu“. Akihabara yra toks elektronikos rajonas Tokijuje, kuriame galima įsigyti praktiškai viską, kas tik jungiasi į rozetę. Žinojau, kad kažkada tenai kokiame nors kelkraštyje viena šalia kitos bus padėtos „PlayStation 3“ ir „PlayStation 4“ konsolės, ir jose galbūt netgi suksis tas pats žaidimas. „PlayStation 4“ turi būti pakankamai galinga, kad pamatę ją praeiviai ištartų: „Oho, aš noriu štai šitos!“ Galite tikėti, galite netikėti, bet „PlayStation 3“ starto metu prisiklausiau daugybės šnekų, esą konsolės grafika neypatingai skiriasi nuo „PlayStation 2“. Manau, tai parodo, kokie dideli žmonių lūkesčiai, ir kad startiniai žaidimai neišnaudoja visų techninių galimybių“, – kalbėjo M.Cerny. Jis mano, kad dabar kūrėjai „PlayStation 4“ išteklius naudoja neekonomiškai ir kad tikrasis konsolės techninis potencialas bus išnaudotas tik tada, kai kūrėjai, norėdami ir toliau tobulinti grafiką, nebeturės kito pasirinkimo. „Tai pagerinta asmeninio kompiuterio architektūra, taigi konsolę galima naudoti kaip kompiuterį su viena bendra atmintimi, – apie „PlayStation 4“ šnekėjo M.Cerny. – Daugelis startinių žaidimų tuo naudojasi. Jei tik siekiama, kad žaidimas veiktų norimu greičiu, tą galima įgyvendinti labai, labai greitai. Bet tokiu atveju, neišnaudojamos visos modifikacijos, kurias atlikome grafikos procesoriui. Man atrodo, kad tų modifikacijų teikiamomis galimybėmis, kalbant apie grafikos kokybę ir žaidimo pasaulių interaktyvumą, bus imta naudotis tik, sakykime, trečiais ar ketvirtais konsolės gyvavimo metais.“
  13. Mano nuoroda Rugsėjo pirmosios proga visiems PlayManams linkių gerų, sveikų ir darbingų naujų mokslo metų. Linkime visiems sveikatos, kantrybės, puikių pasiekimų, o laisvalaikiu - žaidimų.
  14. Blizzard papasakojo, kodėl mažėja World of Warcraft prenumeratorių skaičius Tom Chilton pažymėjo, jog World of Warcraft yra labai senas žaidimas – 2013 metų pabaigoje šiam projektui sukaks nei daug, nei mažai – 9 metai. Per tą laiką daugelis žaidime įdiegtų sprendimų tiesiog paseno, tačiau kūrėjai negali tiesiog surengti naują revoliuciją, pakeisdami viską ir iš karto. Blizzard atstovo teigimu, radikalus visko keitimas būtų labai žiaurus visų žaidėjų atžvilgiu, todėl World of Warcraft gali būti plėtojamas tik evoliuciniu būdu, mažai žingsneliais ir nuolat. Norėdama išlaikyti dabartinį žaidėjų skaičių, kompanija Blizzard šiuo metu planuoja dažniau išleisti įvairaus pobūdžio papildymus. Kūrėjai tai ketina daryti bent kartą per mėnesį. Taip pat Tom Chilton nesiruošė neigti, kad ateityje iš tikrųjų gali ateiti diena, jog bus pereita prie sąlyginai nemokamo žaidimo platinimo modelio. Priminsime, kad per paskutinius keletą metų World of Warcraft prenumeratorių skaičius nuo rekordinių 12 mln. nukrito iki dabartinių 7,7 mln., ir panašu, kad mažėjimas nesiruošia sustoti.
  15. Žaidimų ir pramogų paroda Gamescom 2013 jau baigėsi, tad atėjo metas paminėti šiame renginyje išrinktus geriausius projektus. Tai daro ne tik teminiai puslapiai, tačiau ir parodos organizatoriai, kurie atitinkamame puslapyje publikavo įdomiausiems projektams skirtus apdovanojimus ir titulus. Taigi visas Gamescom 2013 prizininkų sąrašas atrodo taip: Geriausias Gamescom žaidimas: Destiny (Activision Blizzard Deutschland GmbH); Geriausias Sony Playstation žaidimas: Destiny (Activision Blizzard Deutschland GmbH); Geriausias Nintendo WII žaidimas: Mario Kart 8 (Nintendo Europe GmbH); Geriausias Microsoft Xbox žaidimas: Titanfall (Electronic Arts); Geriausias žaidimas, skirtas naujos kartos konsolėms: Titanfall (Electronic Arts); Geriausias veiksmo žaidimas: Destiny (Activision Blizzard Deutschland GmbH); Geriausias RPG žaidimas: The Elder Scrolls Online (ZeniMax Germany GmbH); Geriausias lenktynių žaidimas: Forza Motorsport 5 (Microsoft Ltd); Geriausias sporto žaidimas: FIFA 14 (Electronic Arts); Geriausias simuliatorius: War Thunder (Gaijin Entertainment); Geriausias šeimyninis žaidimas: Mario Kart 8 (Nintendo Europe GmbH); Geriausia „geležis“: PlayStation 4 (Sony Computer Entertainment Deutschland GmbH); Geriausias mobilus žaidimas: The Legend of Zelda: A Link Between Worlds (Nintendo Europe GmbH); Geriausias daugelio žaidėjų režimo žaidimas: Destiny (Activision Blizzard Deutschland GmbH); Geriausias PC žaidimas: Battlefield 4 (Electronic Arts); Geriausias online žaidimas: The Elder Scrolls Online (ZeniMax Germany GmbH).
  16. Britų studija The Creative Assembly publikavo naują žaidybinį vaizdo klipą, kuris dedikuotas istorinei strategijai Total War: Rome 2. Čia užfiksuotas daugelio žaidėjų režimas, kurį galima pamatyti nuo 5 minutės. Total War: Rome II kuriamas, naudojant naują grafinį varikliuką, kuris gali atvaizduoti tūkstantinę armiją su įvairiausiomis detalėmis. Kūrėjai tikina, kad jų varikliukas pasižymi dideliu lankstumu, t.y. Total War: Rome II veiks su pačiomis įvairiausiomis konfigūracijomis ir atitinkamais kokybės nustatymais. Priminsime, kad Total War: Rome 2 debiutas turi įvykti 2013 metų rugsėjo 3 d.
  17. Parodoje Gamescom 2013 vykusioje spaudos konferencijoje kompanija Electronic Arts pranešė, jog realaus laiko strategija Command & Conquer gaus siužetinę kompaniją. Pats žaidimas kaip nemokama online tarnyba pasirodys 2013 m. pabaigoje, o misijos dienos šviesą pamatys 2014 m. pradžioje. Spaudos konferencijos metu studijos Victory Games atstovai Matt Marcou ir Jason Savopolos, kurie užsiima Command & Conquer kūrimu, kartu su dar dviem studijos atstovais pademonstravo rungtį „Vienas prieš vieną“. Vėliau buvo parodytas ir trumpas vaizdo klipas, kuris leidžia detaliau pažvelgti į siužetinę kampaniją.
  18. Kompanija Crytek parodoje Gamescom 2013 pristatė naujos kartos CryEngine varikliuko versiją, kuris šį kartą jokio numerio negavo. Nuo 2009 metų, kai debiutavo CryEngine 3, kompanijos specialistai atliko labai didelį darbą, kurio vaisius galima matyti žemiau pateiktame vaizdo klipe. Kol kas deklaruojamas tik dabartinės kartos platformų palaikymas, kiek vėliau juo galės pasinaudoti ir PS4 bei XBOX One – Crytek R&D teigimu, naujasis varikliukas gali būti labai lengvai pritaikytas tiek naujoms, tiek senoms sistemoms. Sprendžiant iš to, kas pristatyta, kol kas vieninteliu žaidimu, kuris turės naujos kartos CryEngine, yra Ryse: Son of Rome. Būtent jo fragmentai ir demonstruojami vaizdo klipe.
  19. getting real tired of this.. yra kaip yra ir nėr čia problemos ko daryt. ačiū, kad paspaudai. tavo p0rn0 saituose ne adsense reklama matomai tekabo
  20. butent, negi nezinai, kad su ratuku galima spaust?
  21. google reklama, tiek paveiksliukuose tiek textine yra atidaroma tam paciam lange. tiek ziniu.