• Pranešimai

    8.296
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    470
  • Atsiliepimai

    100%

Visas Impaler turinys

  1. turiu as irgi, bet vis dar neprisiruosiau pabandyt, perejau vasara tik originala directors cut ant ps2
  2. nušovė jį jau afganistane kokiam, pusę metų forume jo nėra buvę.
  3. sutapims gal ir imanomas, bet tas kur trolino, kogero naujokas, o sis yra senbuvis
  4. Japonijoje vykusioje žaidimų pramonės parodoje „Tokyo Game Show 2013“ kompanija „Microsoft“ atskleidė daugiau informacijos apie jos naujos kartos žaidimų kompiuterio „Xbox One“ galimybes. Kompanijos atstovai spaudos konferencijos metu pademonstravo, kad „Xbox One“ gali tuo pat metu veikti su 4 skirtingomis programomis. Deja, kaip paaiškėjo, tuo pat metu žaidimų konsolėje paleisti du žaidimus nebus įmanoma. „Xbox One“ naudotojai persijunginėti tarp programų galės taip pat, kaip ir naudodami planšetes ar išmaniuosius telefonus: tarp rodomų aplikacijų „plytelių“ reikės nurodyti reikiamą. „Microsoft“ atstovai taip pat pranešė, kad „Xbox One“ galės palaikyti iki 6 vartotojų paskyrų vienu metu. Kompiuteris net nereikalaus, kad žaidėjai gaištų laiką persijunginėdami tarp jų: „Kinect“ valdiklis automatiškai fiksuos vartotoją su žaidimo valdikliu rankoje, atpažins jį pagal balsą iš kitų kambaryje esančių žmonių ir paleis žaidimus su jo paties išsaugotais lygiais ir nustatymais, sakoma pranešime. Reikia pažymėti, kad tai yra viena iš daugelio naujovių, kurias vartotojai ras naujoje Microsoft žaidimų konsolėje. Pastaroji paskutiniu metu patyrė nemažai modifikacijų, tarpu kurių – paspartinti centrinis ir grafinis procesoriai, turėsiantys spartos lygį priartinti prie konkurento Sony Playstation 4, kuri, kūrėjų teigimu, šiuo metu yra 1,5 karto spartesnė nei Microsoft produktas. Priminsime, kad kompanija Microsoft jau patvirtino, jog žaidimų konsolė Xbox One debiutuos 13 šalių šių metų lapkričio 22 d.
  5. Tas faktas, kad dvi populiariausios naujos kartos konsolės – Xbox One ir Playstation 4 – naudoja AMD platformą, kompaniją labai džiugina, kadangi optimizacijos visoms platformoms bus įvykdomos kur kas greičiau, tuo tarpu žaidimų perkėlimas iš vienos platformos į kitą užims ir mažiau laiko, ir kainuos daug mažiau. Ką apie tai galvoja kompanija nVidia, galima sužinoti iš jos viceprezidento Tony Tamasi interviu, duoto australų leidiniui PC PowerPlay Magazine. Savo komentaruose jis pasakojo apie žaidimų industrijos evoliuciją, paaiškindamas, kodėl šiuolaikiniai asmeniniai kompiuteriai (PC) vis dar išsaugo didžiulį potencialą daugkartiniam spartos didinimui žaidimuose, o konsolės tokį potencialą praktiškai išnaudojo. nVidia atstovo teigimu, visa tai susiję ne tik su ilgesniu konsolių gyvavimo ciklu ir sparčiu vaizdo plokščių, skirtų PC platformai, progresu. Iš esmės, vienu iš pagrindinių konsoles ribojančių faktorių yra energijos suvartojimo lygis. Vaizdo plokštės šiuo atžvilgiu progresuoja be didelių problemų. Aišku, TDP lygis jau pasiekė 250-300 W ribą, tačiau sukurtos adekvačios aušinimo sistemos, o atitinkamų maitinimo blokų taip pat daug. Konsolės pasmerktos nuolat gyventi svetainėse, kur triukšminga aušinimo sistema ir aukštas energijos suvartojimo lygis yra nepriimtini, mano Tony Tamasi. Be to, nVidia gali išleisti $1,5 mlrd. kasmet naujų technologijų kūrimui. Tai reiškia, kad per vienos žaidimų konsolės gyvavimo ciklą kompanija vaizdo plokščių kūrimui skiria apie $10 mlrd. Konsolių gamintojai proporcingoms išlaidoms ryžtis negali. nVidia viceprezidento teigimu, konsolės turi potencialią padidinti savo spartą daugiausia du kartus, todėl vaizdo plokštės jau artimiausioje ateityje greitai pabėgs į priekį. Daugiau niekada nė viena žaidimų konsolė nepavys žaidimų kompiuterio. Žinoma, kyla klausimas, ką nVidia laiko tikru žaidimų kompiuteriu - juk galutinį našumą lemia visų kompiuterių komponentų parinkimas, ne vien vaizdo plokštė. Beje, sąlyginį „unifikavimą“ tarp PC ir naujos kartos konsolių aparatinių platformą nVidia laiko palankiu faktoriumi. Ji leis net 80% suvienodinti kūrėjų darbą, kalbant apie skirtingoms platformoms skirtus žaidimus. Vieni ir tie patys žaidimai skirtingose platformose pasirodys greičiau, o tai tik į naudą galutiniam vartotojui.
  6. Kompanija Valve oficialiai anonsavo savo firminę operacinę sistemą SteamOS. Informacija apie ją publikuota Steam puslapyje. Aprašymas teigia, kad platforma remiasi operacinės sistemos Linux architektūra, ji skirta žaidimų asmeniniams kompiuteriams, kurie nuolat reziduoja namų svetainėse. Operacinė sistema modifikuota taip, kad žaidimus būtų galima žaisti, vaizdą transliuojant per didelį ekraną. Taip pat pranešama, jog ši sistema greitu metu bus nemokamai prieinama vartotojams, nemokamai licencijuojama operacinių sistemų kūrėjams. Kūrėjai iš Valve pažymi, jog jie darbavosi prie tarnybos Steam funkcijų ir padarė išvadą, kad geriausiu sprendimu vartotojams, kurie daug laiko praleidžia žaisdami savo svetainėse, bus atskira operacinė sistema, kuri sukurta specialiai saveikai su Steam. Valve teigimu, turinio kūrėjai galės tiesiogiai dirbti su savo klientais –galės keisti ar visiškai pakeisti bet kurią programinės arba aparatinės įrangos dalį, o žaidėjai galės dalyvauti mėgstamo žaidimo kūrime. Planuojama, kad SteamOS bus nuolat tobulinama, tačiau išliks ta aplinka, kuri skatins panašaus pobūdžio „inovacijas“. Į namus transliuojamas turinys leis per SteamOS žaisti visus Windows ir Mac skirtus žaidimus. Tam prireiks tiesiog įjungti turimą kompiuterį ir paleisti Steam klientą. Įrenginys su SteamOS galės transliuoti žaidimus per namų tinklą, tiesiai į televizorių. Taip pat krėjai dirba prie daugelio media tarnybų, jos greitu metu bus pradėtos diegti į Steam ir SteamOS, o tai leis lengvai gauti prieigą prie filmų ir muzikos. Funkcija „Family Sharing“ suteikia galimybę paeiliui žaisti žaidimus su giminaičiais ir artimaisiais, pasiekti tam tikrų rezultatų, o progresą išsaugoti „debesyse“ Steam Cloud. Taip pat deklaruotos ir kitos šeimyninės funkcijos, kurios leis kontroliuoti, kas ir ką galės pamatyti bibliotekose, pavyzdžiui, kad tėvų žaidimai nebūtų matomi vaikų bibliotekose. Kompanija Valve žada, kad jau artimiausiu metu bus paskelbtas daugelio žymių žaidimų sąrašas, kuris SteamOS pasieks 2014 metais. Savo ruožtu, visas Steam katalogas, kurį sudaro beveik 3000 žaidimų ir programų, galės būti transliuojamas į SteamOS.
  7. Impaler

    2013/09/24

    legendinis žaidimas. idealus viskuo, o muzika išvis superinė. 12/10
  8. FLAC/MP3 Sega žaidimų soundtrack'ų galite rasti čia http://www.16bitaudiophileproject.org/media/
  9. paskutinėmis dienomis dariau sulietuvinimą naująjam forumui, optimizavau grafikos failus (kad greičiau krautųsi viskas) bei kūriau / spalvojau mobiliesiems skirtą stilių.
  10. Brangiausio ir bene svarbiausio šių metų kompiuterinio žaidimo „Grand Theft Auto 5“ („GTA 5“) kūrėjai jau džiaugiasi sėkme: pirmąją prekybos dieną jis gavo net 800 mln. dolerių pajamų, gerokai pralenkdamas visus ankstesnius rekordus ir atsargias analitikų prognozes. Žaidimą platinanti kompanija „Take-Two Interactive Software“, kuriai priklauso „Rockstar“ ir „2K Games“, nurodo, kad tai yra geriausiai parduodamas visų laikų žaidimas. Joks kitas kompiuterinis žaidimas per dieną nėra pasiekęs tokių rezultatų. Palyginimui, ligšiolinis rekordininkas, „Activision“ išleistas „Call of Duty: Black Ops 2“, savo kūrėjams pirmąjį milijardą pajamų atnešė per 15 dienų nuo debiuto. „GTA 5“ vos per dieną pasiekė 800 mln. dolerių ribą, taigi veikiausiai ne dienų, o valandų klausimas, kada jis uždirbs pirmąjį milijardą savo kūrėjams. Kompanijos „Robert W. Baird & Co“ analitikas Colinas Sebastianas anksčiau prognozavo, kad „GTA 5“ milijardą uždirbs pirmąjį mėnesį po debiuto. „Atsižvelgiant į daug didesnę žaidimo gerbėjų auditoriją tarp konsolių „PlayStation 3“ ir „Xbox 360“ savininkų, suinteresuotų įsigyti „GTA 5“ žaidėjų skaičius pardavimų pradžioje bus neįtikėtinai didelis ir mes tikimės, kad „GTA 5“ pardavimai viršys „GTA 4“ rodiklius bei atneš maždaug milijardą dolerių per pirmą mėnesį“, – savo prognozėje pažymėjo C.Sebastianas. Žaidimų apžvalgininkų išliaupsintas „GTA 5“ yra ir brangiausias kompiuterinis žaidimas istorijoje: jo kūrimas atsiėjo 265 mln. dolerių. Iki tol brangiausias žaidimas buvo 2011 m. išleistas „Star Wars: The Old Republic“, kuris kainavo per 200 mln. dolerių. Galima įsigyti tris „GTA 5“ versijas: standartinę už 60 dolerių, specialių leidimą už 80 dolerių arba kolekcininkams skirtą kopiją už 150 dolerių. Nors žaidimo platintojai nenurodo, kiek žaidimo kopijų buvo parduota, galima spėti, kad šis skaičius turėtų būti apie 10 mln. (jei visi pirkėjai įsigijo tik standartines kopijas, šis skaičius padidėtų iki 13 mln.).
  11. bandyk jungti per komponentine jungti jei tokia yra. kiek zinau ji HD skaitosi, ne?
  12. Kalba eina apie BIOS'ų baterija pačiam laptopo viduje, kur atrodo kaip 50 centų moneta.
  13. Impaler

    WWE 2K14

    30 years of WrestleMania visi match'ai Hulkamania Runs Wild WrestleMania I: Andre the Giant vs. Big John Studd WrestleMania 2: WWE Champion Hulk Hogan vs. King Kong Bundy WrestleMania III: Intercontinental Champion “Macho Man” Randy Savage vs. Ricky Steamboat WrestleMania III: WWE Champion Hulk Hogan vs. Andre the Giant WrestleMania IV: “Macho Man” Randy Savage vs. Ted DiBiase WrestleMania V: WWE Champion “Macho Man” Randy Savage vs. Hulk Hogan WrestleMania VI: WWE Champion Hulk Hogan vs. Intercontinental Champion The Ultimate Warrior WrestleMania VII: WWE Champion Sgt. Slaughter vs. Hulk Hogan WrestleMania VIII: WWE Champion Ric Flair vs. “Macho Man” Randy Savage WrestleMania IX: WWE Champion Bret “Hit Man” Hart vs. Yokozuna The New Generation WrestleMania X: Intercontinental Champion Razor Ramon vs. Shawn Michaels WrestleMania X: WWE Champion Yokozuna vs. Bret “Hit Man” Hart WrestleMania XI: Undertaker vs. King Kong Bundy WrestleMania XI: WWE Champion Diesel vs. Shawn Michaels WrestleMania XII: Undertaker vs. Diesel WrestleMania XII: WWE Champion Bret “Hit Man” Hart vs. Shawn Michaels WrestleMania 13: Bret “Hit Man” Hart vs. Stone Cold Steve Austin The Attitude Era WrestleMania XIV: Undertaker vs. Kane WrestleMania XV: WWE Champion The Rock vs. Stone Cold Steve Austin WrestleMania 2000: WWE Champion Triple H vs. The Rock vs. Big Show vs. Mick Foley WrestleMania X-Seven: WWE Champion The Rock vs. Stone Cold Steve Austin Ruthless Aggression WrestleMania X8: The Rock vs. Hollywood Hogan WrestleMania X8: Undisputed WWE Champion Chris Jericho vs. Triple H WrestleMania XIX: Shawn Michaels vs. Chris Jericho WrestleMania XIX: The Rock vs. Stone Cold Steve Austin WrestleMania XX: United States Champion Big Show vs. John Cena WrestleMania XX: Goldberg vs. Brock Lesnar WrestleMania 21: WWE Champion JBL vs. John Cena WrestleMania 22: Edge vs. Mick Foley WrestleMania 23: World Heavyweight Champion Batista vs. Undertaker WrestleMania 23: WWE Champion John Cena vs. Shawn Michaels WrestleMania XXIV: Shawn Michaels vs. Ric Flair WrestleMania XXIV: WWE Champion Randy Orton vs. John Cena vs. Triple H The WWE Universe Era WrestleMania XXV: World Heavyweight Champion Edge vs. John Cena vs. Big Show WrestleMania XXV: WWE Champion Triple H vs. Randy Orton WrestleMania XXVI: World Heavyweight Champion Chris Jericho vs. Edge WrestleMania XXVI: WWE Champion Batista vs. John Cena WrestleMania XXVI: Undertaker vs. Shawn Michaels WrestleMania XXVII: World Heavyweight Champion Edge vs. Alberto Del Rio WrestleMania XXVII: WWE Champion The Miz vs. John Cena WrestleMania XXVIII: Undertaker vs. Triple H WrestleMania XXVIII: WWE Champion CM Punk vs. Jericho WrestleMania XXVIII: The Rock vs. John Cena WrestleMania 29: CM Punk vs. Undertaker WrestleMania 29: Brock Lesnar vs. Triple H WrestleMania 29: WWE Champion The Rock vs. John Cena Patvirtinti achievement'ai: pirmadienį bus atskleistas visas rosteris per WWE RAW. Ir štai keletas įdomių video su naujienomis: labai sveikintinas funkcijos sugrąžinimas iš SD1 / SD2 laikų - žaidime esančių superstarų/divų galvų naudojimas CAW'uose. Džiugu, kad CAW'eriams sutaupys laiko ir galės koncentruotis į aprangos kūrimą, o ne į veidus, kuriuos nušlifuoti užtrunka nežmoniškai laiko. na ir pabaigai patvritinta, kad naujasis Daniel Bryan finisher'is - kurį panaudojo prieš Cena per SummerSlam (kažkoks tipo running knee hit į galvą) bus įtrauktas į žaidimą. Stebėtina, kad tiek vėlai po panaudojimo dar spėjo įtraukti į žaidimą.
  14. Tai supraskit patys, parduotuvę administruoja jaunuolis (iš foto), kapitalo jokio neinvestavęs, kad užsipirktų atitinkamą kiekį žaidimų, kad galėtų iš karto siųsti/atiduoti prekes. Kainų nelaužia, reiškia ir pats nieko doro neuždirba iš to ir taip užburtas ratas. Man bandant logiškai galvot taip šviečia. Čia tik mano nuomonė. Nenorit laukimų ar kitų problemų venkite tokių parduotuvių, nes pristatymo terminai matyti temoje klaikūs.
  15. Mano laptopui su WinXP taip yra buvę, tačiau problema buvo ta, kad ta laptopo baterija, kuri saugo BIOS, laiko ir kitus nustatymus išsikrovusi. Ją pakeitus viskas stojo į savo vietas.
  16. Geros runktynės, visai sutrypė Kroatus, malonu žiūrėt buvo. Kalnietis, Mačiulis bei Kleiza šaunuoliai. Nu ką poryt čempionai būsim.