• Pranešimai

    8.296
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    470
  • Atsiliepimai

    100%

Visas Impaler turinys

  1. Jeigu PS2 žaisi tai įsigyk tiesiog PS2 pultelį, tada PS2 to USB adapter bei įsidiek Xpadder programą ir susikonfiguruok emuliatoriuje mygtukus. Iš valdymo pusės jausiesi kaip ant tikro PS2.
  2. tu pasižiūrėk, kad toj parduotuvėj seniai jų nebėra ir rašo išparduota.
  3. kažkaip nei šilta nei šalta būtent dėl to tracker'io, bet gaila iš principo, kad taip atsitiko. daug labiau buvo gaila underground-gamer bei bit-gamer
  4. siūlau naudoti šitą http://www.playmanija.lt/failai/f268/xpadder/
  5. neperseniausiai perėjau GTA: Vice City, prieš savaitę su biškiu - GTA: SA, dabar lošiu GTA: Vice City Stories and PS2. čia lošiau prisimint, kad 'to get in the mood' for GTA V.
  6. Nors abi naujos kartos konsolės, tiek „Microsoft Xbox One“, tiek ir „Sony PlayStation 4“, turės AMD kūrybos GCN architektūros grafinius posistemius, tačiau tarp jų panašumų gali būti ne tiek ir daug. Pasirodo, „Xbox One“ nepalaikys ne tik OpenGL API, bet ir ekskliuzyvinio „Mantle“ API, kurį iš esmės turėtų palaikyti visi GCN architektūros vaizdo spartintuvai. „Esame labai laimingi kartu su „Xbox One“ startu galėdami pasiūlyti naujausios kartos Direct3D 11 akseleraciją. „Xbox One“ grafinio posistemio API yra Direct3D 11.x, tiekiant visą DirectX 11.2 funkcionalumą. Kiti instrukcijų rinkiniai, kaip OpenGL ir „Mantle“, nepalaikomi“, – toks buvo šįrytinis „Microsoft“ pranešimas. Tiesa, užbėgti įvykiams už akių vis dėlto nereikėtų. Patys AMD po „Microsoft“ pranešimo pareiškė, kad „Mantle“ API buvo kurtas ne konsolėms, o asmeniniams kompiuteriams, o tai reiškia, kad tikslaus atsakymo, ar PS4 palaiko „Mantle“/OpenGL taip pat neturime. Pridedama tik tiek, kad „Mantle yra suderinamas su DirectX HLSL šešėline programavimo kalba, kuri gali padėti supaprastinti DirectX žaidimų perprogramavimą (portinimą) į „Mantle“.
  7. KONSOLIUS pradeda bendradarbiauti su PlayManija ir pristato pirmąją laidą, sukurtą prieš 9 mėnesius. Pirmas blynas turėjo kur tobulėti, tačiau davė pradžią lietuviškoms senų konsolių apžvalgoms, supažindinančiomis šalies žaidėjus su video žaidimų istorija.
  8. Šį rytą netikėtai sužinojau, kad planuojama yra nauja forumo programinės įrangos versija. Iš esmės ten yra vieni bugfixai, tačiau jų yra daug ir aš palauksiu jų, neprotinga būtų tiek laukus dar nepalaukti kokios savaitės, manau.
  9. Labai ačiū, kad pasisiūlai padėti. Tačiau, tai kogero vienintelė vieta, kur pagalbos tikrai nereikia. Su vertimais aš susitvarkysiu, juolab jų vis mažiau lieka. Vakar užbaigiau kalendorių versti, o dabar liks pats forumas. Vertimą realiai forumo esu buvęs jau padaręs. Tačiau, žinai, reikia atnaujint vertimo versiją. T.y. copy-paste ~4000 eilučių prieš tai patikrinus ar originali frazė nepasikeitė naujoj versijoj ir ar jau išverstame variante nepalikau klaidų ir pan. Pagr. dalykas kame reikia pagalbos, tai įvairių konsolių DUK ir gidų darymas su info patiems aktualiausiems klausimams atsakyti, kurių ieško naujokai ir ne tik.
  10. galutinai per visą dieną išverčiau el. parduotuvę ir blogus. liko perverst patį forumą ir bus baigta su vertimais.
  11. dar yra biški, yra su datom patylėsiu, nes nenoriu prisibazarint kaip sakoma.
  12. Guinnesso rekordų knygos sudarytojai paskelbė, kad milžiniško populiarumo sulaukęs kompiuterinis žaidimas „Grand Theft Auto 5“ („GTA 5“) pagerino net septynis pasaulio rekordus. Žaidimo kūrėjai „Rockstar Games“ anksčiau buvo paskelbę, kad jau pirmąją prekybos dieną šio žaidimo kopijų parduota už 800 mln. dolerių, o surinkti pirmąjį milijardą jam prireikė vos trijų dienų. „Kaip rodo „GTA 5“ pasiekimai, kompiuteriniai žaidimai nebėra nišinis hobis. Dar įdomiau tai, kaip šis žaidimas metė iššūkį Holivudo galybei ir laimėjo, – teigė Guinnesso knygos vyr. redaktorius Craigas Glenday. – „GTA“ nusipelno būtų pripažintas moderniosios britų kultūros simboliu ir mes džiaugiamės galėdami įtraukti šį žaidimą į rekordų knygą.“ Į Guinnesso knygą „GTA 5“ įrašytas kaip šių rekordų savininkas: Geriausiai parduodamas veiksmo-nuotykių kompiuterinis žaidimas per 24 val. Geriausiai parduodamas kompiuterinis žaidimas per 24 val. Greičiausiai milijardą dolerių pajamų surinkusi pramoga Greičiausiai milijardą dolerių pajamų surinkęs kompiuterinis žaidimas Pelningiausias kompiuterinis žaidimas per 24 val. Daugiausiai pajamų per 24 val. surinkęs pramogų produktas Daugiausiai kartų peržiūrėtas veiksmo-nuotykių žaidimo anonsas
  13. Pasirodęs vienas labiausiai laukiamų kompiuterinių žaidimų pasaulyje – „Grand Theft Auto V“ („Didysis apiplėšimas V“) – kūrėjų lūkesčius pateisino su kaupu. Žaidimas per tris dienas perkopė 1 milijardo JAV dolerių (apie 2,6 milijardo litų) pelną, tapdamas geriausiai parduodamu viso pramogų verslo pasaulyje produktu. Šis žaidimas yra ne vienintelis, pasirodęs būtent rudenį, kada mokiniai grįžta į mokyklas, studentai – į universitetus. Vienos žaidimų kūrimo bendrovės atstovas teigė, kad „žaidimai sukuria begalę socialinių iššūkių žaidėjams, o kai jie viską įveikia, perkanda žaidimo logiką, imasi kito – sudėtingesnio, atitinkančio jo lygį. Ar galėtumėte įsivaizduoti, kaip puiku būtų turėti tokį mokyklos modelį?“ Taiklus marketingas? Verta susimąstyti, kuo grįstas šis kelias į svaiginančią sėkmę. Dauguma kompiuterinių žaidimų oficialiai nurodo, kad jų auditorija – beveik pilnamečiai (N-16) arba jau pilnametystės sulaukę jaunuoliai. Realybė rodo ką kita. Šiais metais ESA (Entertainment Software Association, Pramoginės programinės įrangos asociacija) parengė nemažai mitų griaunančią statistiką. Pusė amerikiečių ir beveik pusė europiečių šeimose yra žaidžiami kompiuteriniai žaidimai. Žaidžiančiųjų amžius „susidėlioja“ į tris apylyges dalis: trečdalis tenka iki 18 metų vaikams, apie 32 proc. 18-32 metų jaunuoliams ir likę maždaug 36 proc. – 36-erių ir vyresniems vyrams. Taip pat netikėtas faktas, kad moterys kaip kompiuterinių žaidimų vartotojos beveik neatsilieka nuo vyrų. Vyrai čia sudaro viso labo 55 proc. vartotojų rinkos. Moterys, perkopusios pilnametystės amžių, kompiuteriu žaidžia daug daugiau nei nepilnamečiai jaunuoliai (atitinkamai 31 ir 17 proc.). Kiek mažiau šokiruojantis faktas – vidutinis kompiuterinių žaidimų pirkėjas yra 35-erių metų vyras. 43 proc. pirkėjų mano, kad jų įsigyti žaidimai yra kur kas vertingesnis pirkinys nei muzikos albumai, filmų DVD ar kino bilietai. Džiugi žinia ta, kad dauguma tėvų riboja vaikų laiką prie interneto, televizoriaus ir kompiuterinių žaidimų. Tai daro 86 proc. visų tėvų. Tiesa, 35 proc. tėvų bent kartą per savaitę prisipažino žaidžiantys kartu su savo vaikais: tai smagu visai šeimai (85 proc.), vaikai jų prašė (83 proc.), tai gera proga pabendrauti su vaiku (79 proc.), gera proga susipažinti su žaidimo turiniu (57 proc.), jiems patinka žaidimai lygiai taip pat kaip ir vaikams (49 proc.). 52 proc. tėvų teigia, kad kompiuteriniai žaidimai yra naudingi jų vaikams. Vien JAV per 2012 metus kompiuterinių žaidimų buvo parduota už 20 milijardų JAV dolerių (52 milijardus litų).
  14. Jei dar šių metų rugpjūtį kompanijos nVidia atstovas spaudai prasitarė, kad Grand Theft Auto V debiutuos ir asmeniniuose kompiuteriuose (tiesa, vėliau visa tai teko neigti), tai dabar neatsargiai pasielgė ir kompanijos Intel vienas iš vadovų Chris R. Silva. Bendraudamas su puslapio PCGamer žurnalistais, Intel marketingo padalinio direktorius pažymėjo, jog naujienų apie PC skirtą GTA V nėra todėl, kad dar nesibaigė išskirtinai konsolėms skirtas laikotarpis, o už tai konsolių kūrėjai studijai Rockstar Games „labai daug sumokėjo“. „Man atrodo, kad GTA V išskirtiniu konsoliniu projektu išbus neilgai. Tai yra tipinė situacija, kai taip laukiamas žaidimas pasirodo tų gamintojų konsolėse, kurie pasiruošę atiduoti labai daug pinigų, kad tam tikrą laiką šis išskirtinis turinys būtų pasiekiamas tik konsolių savininkams.“ Savo ruožtu, PC žaidimų rinka, Intel atstovo teigimu, demonstruoja neblogus augimo rodiklius – ir tai nežiūrint į tai, kad visame pasaulyje asmeninių kompiuterių pardavimai mažėja. „PC žaidimų ekosistema ir toliau auga“, – teigė Chris R. Silva. „Jei pažiūrėtumėte į pajamas, kurias atneša kompiuteriniai žaidimai, visa tai sudaro dešimtis milijardų dolerių kasmet. Tai yra neįtikėtinai įvairus ir turtingas rinkos segmentas, ir tai yra jo stiprioji pusė“. Studija Rockstar Games ir toliau išsaugo „kapų tylą“. Tačiau jei tikėtume Intel atstovu, GTA V pasirodymas asmeniniuose kompiuteriuose – tik laiko klausimas. Juo labiau, kad eilė D. Britanijos el. parduotuvių ir toliau priima preliminarius GTA V (PC) užsakymus.
  15. butinai paziuresiu lai turesiu laisvas 20 min
  16. aktyvių blogų autoriams bus naujoj versijoje galimybė pasidaryti subdomeną į savo blogą, pvz. http://konsolius.playmanija.lt arba http://konsolius.plm.lt
  17. Impaler

    WWE 2K14

    cia nera net kalbos, kad DLC buti negali, bet faktas, kad superstar heads veikiausiai tetures vos sup* 14 ar 15 galvu yra apverktina, kad galetu sekanciais metais rekt - pridejom nauju galvu - imkit 2k15
  18. matyt susivoke po to kai isprekiavo masiskai ta humble paka kur su battlefield buvo
  19. ne, pats sugalvoju, jokiu tokiu generaotiu pagalbos man nereikia.
  20. Ne į temą ar aš vienas naudoju tokius pass kaip dsb!@#$%6798dsGTRED4454-e454sS5x1 ir visur skirtingus?
  21. buvau preitą savaitgalį užsiėmęs, o šią - apsirgau. pailsėjau nuo visko. kitą savaitę vėl tęsiu darbus. šiuo metu sulietuvinamas e-shopas yra. Po to seks blogų sulietuvinimas.
  22. kiek pamenu sh2 filtras atsirasdavo po to kai pirma karta iseini zaidima.
  23. ir balsus leido senus naudot paskiau tas James kur igarsino. is pradziu neleido, bet paskui leido, todel yra abu balsai ten 2 daly