• Pranešimai

    8.296
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    470
  • Atsiliepimai

    100%

Visas Impaler turinys

  1. o galima kažkaip damokėt papildomai ta skirtumą 3.62, po pirmo pirkimo už baksą, kad gautum likusius bonusinius grajus? ar reikia vėl pirkti full price 4.62?
  2. Vertimas baigtas. Impaler = exhausted Rytoj tolesni darbai bus daromi. Renkama įvairi info prieš atnaujinant. Yra likę dar keli dizaino netikslumai, kurių nesutvarkius negalima dar naujinti ir poros ikonų reikia. red-cat_eX, ruošk photoshop'a
  3. liko išversti dar ~800-900 frazių į lietuvių kalbą ir ką, tipo naujinsim?
  4. Viena baisiausių SVR dalių ever. Daugybė išimtų prijomų.
  5. Taip, teko ir man gauti tą pačią AŽ bei dar kreipėsi per Skype. Padariau tik tiek, kiek reikalauja įstatymas - pašalinau atitinkamus duomenis. O visa esmė puikiai atsispindi pačioje temoje, tie asmens duomenys net nėra reikalingi susidaryt vaizdui bendram. Palinkėsiu jam sėkmės darbe, kad tokių temų netektų žmonėm kurti.
  6. Viena iš šių dienų aktualijų – laisvalaikio leidimas prie kompiuterio ir susidomėjimas kompiuteriniais žaidimais. Kaip atskirti, kada vaiko žaidimas kompiuteriu yra tiesiog nekaltas pomėgis, o kada – klastingai besivystanti priklausomybė? Šiaulių visuomenės sveikatos biuras domėjosi, kiek laiko prie kompiuterio leidžia Šiaulių moksleiviai ir pataria, kaip išvengti neigiamo kompiuterio poveikio sveikatai. Berniukai dažniau ir ilgiau kiurkso prie kompiuterio Vaikų, naudojančių kompiuterius, skaičius didėja. Atlikus šiauliečių sveikos gyvensenos tyrimą, paaiškėjo, kad prie kompiuterio dažniau sėda berniukai nei mergaitės. Po šešias valandas prie kompiuterio kasdien praleidžia beveik 13 procentų berniukų. Berniukai dažniausiai žaidžia vidutiniškai apie dvi valandas per dieną (26 proc.). Trečdalis apklaustų mergaičių teigė visiškai nežaidžiančios kompiuteriu. 19 proc. jų – apie vieną valandą per dieną. Savaitgaliais penktadalis berniukų prie kompiuterio praleidžia tris valandas, penktadalis jų – net šešias valandas. Šeštadieniais ir sekmadieniais mokinių pasiskirstymas pagal tai, kiek laiko praleidžia naršydami internete, atsižvelgiant į klases, taip pat skiriasi. Daugiausia prie kompiuterio po dvi valandas per dieną praleidžia septintokai (23 proc.), visai prie kompiuterio neprisėda ketvirtadalis apklaustų devintokų. Tačiau šios klasės moksleivių lyginant su kitomis klasėmis daugiausia žaidžia 7 ir daugiau valandų per dieną (4,4 proc.) Šiaulių visuomenės sveikatos biuro Vaikų ir jaunimo sveikatos priežiūros skyriaus specialistė Diana Šiurkienė pastebi, kad kuo labiau išsilavinę tėvai, tuo mažiau vaikai – ypač savaitgaliais ir švenčių dienomis – praleidžia prie kompiuterio. „Jeigu vaikai turės ir kitokios veiklos, bus sudarytos galimybės skleistis jų kūrybiškumui, kompiuteris nepakenks“, – mano ji. Nuo akių ligų iki iškrypusio stuburo Vaikai vis daugiau laiko praleidžia prie kompiuterio, tad jie mažiau juda. Vaikams nepritaikytoje darbo vietoje formuojasi netinkama laikysena, gali atsirasti rankų, kaklo, pečių ar nugaros fiziologinė įtampa, kuri vėliau virsta skausmu, iškrypsta stuburas. Daug sveikatos sutrikimų, susijusių su kompiuteriais, kyla ne dėl kompiuterio „kenksmingumo“, o dėl to, kad žmonės nežino pagrindinių darbo kompiuteriu taisyklių, neteisingai įrengia darbo vietą. „Ilgai naršant internete, bendraujant virtualioje aplinkoje jaunimas atitrūksta nuo tikrovės. Daugelis psichologų tai laiko gana pavojingu reiškiniu“, – įspėja D. Šiurkienė. Tėvai turėtų vaikus kontroliuoti, sekti, kokius žaidimus jie žaidžia, kokias interneto svetaines lanko. Kaip atpažinti kompiuterinę priklausomybę? Specialistai įspėja, kad per ilgai sėdint prie kompiuterio, nepaisant režimo bei nesilaikant darbo kompiuteriu taisyklių, vaikui gali pradėti vystytis kompiuterinė priklausomybė. „Tėvai turėtų išmokti atpažinti piktnaudžiavimo kompiuteriu požymius. Jeigu vaikas po žaidimo kompiuteriu tampa irzlesnis, piktesnis, keičiasi jo nuotaika, vadinasi, jis emociškai pernelyg į tai įsitraukia. Reikėtų pakankamai skirti dėmesio vaikui, jo interesams, domėtis tuo, ką jis veikia. Pasiūlyti jam kitokios veiklos, skatinti kuo nors užsiimti“, – ragina D. Šiurkienė. „Vaikui darosi nesvarbu, kad mama pyksta. Jis tampa abejingu tam, kas sakoma, apsisukęs ir vėl daro tai, kas jam buvo uždrausta ar ko buvo prašoma nedaryti. Šis simptomas itin svarbus“, – įspėja ji. Sunerimti reikėtų, jeigu vaikas nesugeba baigti žaisti tuoj pat, kai jam tai yra pasakoma. „Dažnai girdite kartojamą „tuoj“ ar „gerai gerai“, tačiau vaikas vis vien niekaip nebaigia. Jam tampa nesvarbus bendravimas su namiškiais ir draugais. Dažnai toks vaikas nebenori niekur eiti, nebesidomi namų ruošos darbais, nebeatlieka jam skirtų užduočių. Jis mažiau kalbasi su namiškiais, pyksta, jei kas nors įėjęs į kambarį kalbina ir „trukdo“ žaisti“, – apibūdina priklausomybės požymius specialistė. Dar vienas iš signalų, kad kompiuteris įtraukia pernelyg daug, tai, kad vaikas nešasi valgyti prie kompiuterio. Atsiranda problemų mokykloje, mažėja dėmesys asmeninei higienai, keičiasi miego įpročiai arba ima trikti miegas. Kaip padėti akims? Norint išvengti regėjimo sutrikimų dirbant kompiuteriu, reikėtų darbo vietas įrengti taip, kad jos atitiktų vaikų poreikius. „Norėdami sumažinti atspindžius, pakreipkite monitorių truputį žemyn. Nestatykite jo tiesiai prieš langą, kad saulės šviesa neatsispindėtų monitoriaus ekrane ir nevargintų akių, naudokite žaliuzes ar užuolaidas“, – pataria Diana Šiurkienė. Skaitant knygą ar rašant prie kompiuterio stalo, reikėtų šiek tiek sumažinti bendrą patalpos apšvietimą ir įjungti stalinę lempą. Anot specialistės, jeigu mirga ekranas, reikėtų įsitikinti, ar monitoriaus vaizdas tinkamai nustatytas. Jeigu ekrane esantys simboliai yra per maži ir neįskaitomi, reikėtų juos padidinti. „Nerekomenduojama vaikui be pertraukos prie kompiuterio praleisti ilgiau nei valandą. Praleidus prie kompiuterio 45 minutes reikia daryti 10-15 minučių pertrauką. Naudotis kompiuteriu nepilnamečiui per dieną galima ne daugiau kaip 2-3 valandas. Dirbant kompiuteriu reikia stengtis dažniau mirksėti“, – įspėja D. Šiurkienė. Per pertraukas padeda specialūs pratimai akims. Juos galima atlikti stovint arba sėdint, nukreipus akis nuo ekrano, žiūrint į tolį. Specialistai pataria nuo kompiuterio nueiti ir nors trumpam užsiimti visiškai kita veikla. Kaip ir kiek laiko sėdėti prie kompiuterio Netinkama kėdė formuoja netaisyklingą laikyseną, vaikas gali pradėti kūprintis. Jeigu kūno padėtis ilgą laiką nekinta, žmogus jaučiasi pavargęs ir nedarbingas. Patogi darbo poza yra kai pečiai atpalaiduoti, alkūnės arti kūno ir arti klaviatūros, riešas tiesus, tiesi galvos padėtis, stuburas atremtas į kėdės atlošą, pėda tvirtai atremta į grindis, šlaunys šiek tiek žemiau kelių. „Pastebėję, kad vaiko laikysena tampa ydinga, tėvai turėtų kreiptis į šeimos gydytoją. Metams bėgant gali išsivystyti skoliozė, gali tapti sunkiau kvėpuoti, gali sutrikti kraujo apytaka, virškinimas“, – įspėja D. Šiurkienė. 9–12 metų vaikams per dieną patariama prie kompiuterio praleisti ne daugiau kaip 45 minutes, darant 15 minučių pertrauką. Vyresniems – iki 2 valandų, kas 30 minučių darant pertraukas, kurių metu būtina pakeisti kūno padėtį – pasivaikščioti, atlikti akių mankštos pratimus arba nors pažiūrėti į toliau esančius daiktus. Darbo kėdė turi būti slankiojanti, su mažiausiai penkiais ratukais. Monitorius statomas per ištiestos rankos ilgį, bet ne arčiau nei 40 cm nuo kūno. Viršutinis monitoriaus kraštas neturėtų būti aukščiau akių lygio. „Vaiko laiką, praleidžiamą prie kompiuterio, galima ir reikia riboti, bet nebūtina drausti. Riboti laiką prie kompiuterio, reiškia parodyti, kad yra ir kitų būdų leisti laiką“, – reziumuoja D. Šiurkienė.
  7. palosiau jau wwe 14 season pass :)

    1. S1mmas

      S1mmas

      Jei nebutu digital versija, jau stovetu ant pardavimo, dedu viltis i 2k15, nes dabar 2k nelabai spejo prisiliesti, na bent garsai i geraja puse

    2. Impaler

      Impaler

      jo garsai, lagas nu oprijomu po 5 sekundes :D siaip kitur garsas - gerai, bet yra prijomu kur lagina. be patcho bus negerai labai

    3. S1mmas

      S1mmas

      Pas mane su garsu problemu nera, bet frame drop.... baisu

    4. Show next comments  dar 381
  8. ryt ir as pasiimu savo kopija
  9. svolaciai biski... aisku niekad muzono per konsole nesiklausau, bet vistiek svolaciai.
  10. pasidomėjau jau su hardu praėjau per abu TV ir abu gan gerai skaito. kilo problemų tik su kai kuriais MKV kodekais.
  11. Bandau rinktis tarp poros TV modelių. Sony KDL-40W905A - http://www.sony.lt/product/tv-102-40-lcd/kdl-40w905a (http://www.bigbox.lt/Vaizdo-ir-garso-technika/Televizoriai/Televizorius-SONY-KDL-40W905-LED-40-3D-Smart.html) ir Samsung UE40F8000 - http://www.samsung.com/lt/consumer/tv-audio-video/televisions/led-tv/UE40F8000STXXH (http://www.bigbox.lt/Vaizdo-ir-garso-technika/Televizoriai/Televizorius-Samsung-UE40F8000-LED-40-3D-Smart.html - Smartphono suderinamumas su šiais TV. Tarkim Samsung Galaxy S3/4 ar bet koks kitas Androidinis telefonas ar vienodai gerai bus suderinamas su šiais TV. Ar kartais nebus taip, kas būtent kai yra abu Samsung gaminiai: Samsung TV ir jų Galaxy telefonas jų savininkams bus daugiau privilegijų, pribombasų ir pan. kai sąveikauja tv su telefonu, skirtingai nei, kad Samsung telefonas su Sony TV? Stenduose parduotuvėse visur mėgsta šalia Sony TV pridėt Xperia telefoną, o prie Samsung TV pridėt Galaxy S4. Telefonų OS ta pati, bet ar tikrai viskas taip pat? Gal kam teko susidurt šiuo klausimu? Ir šiaip, kas gal turite tokius TV modelius, ką gero/blogo galite pasakyt apie juos? Šiaip einu už Sony, kai jau abu telikai karvę kainuoja, tai nebėra prasmės betrupinti dar dėl kelių šimtų skirtumo.
  12. Jei per 2-3 dienas jis neapsireikš - bus ban+ip ban.
  13. as pamenu liob laikis (kai jau turejau lekste) tai toki pamates galvoju wtf kas cia per nesamone. kam ta klava realiai gali panaudot?
  14. Impaler

    WWE 2K14

    Namaža dalis naujų prijomų Unlockables Create an Arena Šiaip informacija, nuomonės: - Main Menu is the best we ever had, loading screens are very quick if you installed a game, this games Main Meny is way more fast than WWE 13's one - Every non-current superstar is locked and every current superstar is unlocked when you start a game - You can EDIT or Add your custom music to Menu, if you don't like Otunga's music playing over and over again, you can delete it from menu (This Is Awesome) - Loading screens looks amazing, I like gameplay ones - Gameplay feels different from WWE '13 (for those whos wondering) - The new knocked out animation looks amazing after finishers, OMG moments - You can't flood catching finisher(Y) anymore - If you are something like Orton, you will get "Corner Finisher" when your opponent is on the ground - Unlike in WWE 13 , there is a big difference with who you play, Andre The Giant is very slow and moves are generic and it feels different when you play with Jericho, Shield Etc. - Running graples/strikes running is better, people will not flood that too much - OMG Moves are good, I did DDT and smashed a head in the ring appron - Theres a new Pin-Bar, it goes slow but the line is far so if you miss, you will probably get pinned but when you have more damage, pin line will go fast - Resiliency is very helpful in I like it - A.I is more agressive this year - A.I is smarter this year - A.I don't flood OMG's anymore (thank god) - I got my ass kicked by John Cena on Legend difficulty and Cena have a new title win animation - I nearly completed "Hulkamania Runs Wild" and so far this mode is very good - Tons of unlockables - Good presentation - It feels good and different controlling all these legends if you compare to current guys - If you loose WM 6 for e.g, Hogan will celebrate with both titles but then you will ger "Objective Failed" - You Can't have more than 1 team in Universe mode. - 1 MITB - When setting up Tag team rivalry, you don't have to make Tag team partners to feud, you can do "Taker and Marella Vs Orton and Bryan" and its awesome - You can make 3 rivalrys on RAW and 3 on SD - Tag team rivalry don't have to be RAW Vs RAW, you can make SD superstars Vs RAW superstars or One SD and One Raw Vs One SD and One RAW, so you can make SD VS RAW survivor series rivalry - SmackDown won't have any rivalrys at the start so if you don't add them, they will add by themselves - That thing was my favorite thing in WWE 13 and its EVEN BETTER this year - Gameplay sounds are delicious - Sounds in 30 of WM are decent, have no problems so far - Sounds of weapons are new - Sounds of moves are new - Nothing really new (faces,hair, clothes) - There is some new Roddy Piper logos - There is "Body Art" and its tattoos - There are new trunks designs such as old Cm Punk(I think its ROH) and Chris Jericho's "Save Me" - There are new Ring-announcer names - Twitter names looks good - No new commentary names - You can use HHH body on your Caw - Superstars body looks weird in gameplay because of the waist that Caws has - There is a new Ref T-Shirt so its more easy to create for e.g Orton in Ref attire - 4 or 5 heads are locked at the start because you don't have any legend at the start of the game. - Some bodys are weird but HHH one is perfect - If you make your "Heads" as Alt attire, it will cost you a caw spot anyways - There is no "Superstar 01" anymore, there is something like "Angry Man" - Other superstar themes are called "Name WM **" - You can turn Off minitrons etc. - You can make 3MB with HHH minitron - You can switch motions - Theres minitron called "WWE" and its WWE logo with 2K background - Cm Punk Champion entrance is from last year - There some new stages (mostly WM ones) - My favorite Size for WM is the last one because it has that "billboard" near the crowd - Some new patterns for trons - There is 4 screen filters - 3 crowds (classic, Attitude, Modern) - Champioship creator is not as good as I expected, I was ready for more title "sizes" stuff but you just slam logos on them... - You can change color, put logos including custom ones - Just check pictures at the bottom of the review - Yes we can edit entrance attire - The Boy asked me if we can edit Ryback attire fully. YES - Superstars have more things editable - You don't have to wait while switching Ring/Entrance attires its faster than 1 second - Check pictures - Streak Mode is in 30 Years Of WM section - I tried to defeat the streak and first 2 minutes I dominated but then he did me a chokeslam and tombstone but kicked out and later he did his submission while reversing - Its very hard to defeat it - Defend the streak is slobberknocker style match
  15. Dar nesuspėjo Battlefield 4 pasirodyti prekyboje (visa tai įvyks šių metų spalio 29 d.), o EA valdoma studija DICE jau ruošia naują šios šaudyklės dalį. Battlefield serijos vykdomasis prodiuseris Patrick Bach jau dabar gali garantuotai pasakyti, kad kitas žaidimas galės pasigirti dar didesniu sugriovimų laipsniu, nei visos ankstesnės serijos dalys. „Žaidimas sublizgės naujomis galimybėmis, išskirtiniais bruožais, o taip pat dideliais sugriovimais“, – teigė P. Bach. „Kiekvienas naujas žaidimas turėtų tapti tam tikru postūmiu į priekį.“ Deja, P. Bach nepaaiškino, kokiomis būtent sugriovimo galimybėmis žaidimas galės pasigirti: realistiška fizika, kuri bus apskaičiuojama realiu laiku, o galbūt tiksliai suprogramuotus dangoraižių virtimus šalia kaip pūkeliai kretančių malūnsparnių. Tikėtina, kad iki to laiko dauguma žaidėjų įsigys naujos kartos konsoles PS4 ir Xbox One, taigi fizika bus daug panašesnė į tą, kurią mes matome realiame gyvenime. O kol kas viską gaubia tankus paslapties šydas. Patrick Bach taip pat pažymėjo, jog Battlefield sėkmę visuomet lemdavo daugelio žaidėjų režime vykstančios kovos, o ne siužetinė linija bei įvairūs ją lydintys pasakojimai bei istorijos. „Siužetas – tai tik žaidimo apvalkalas“, – teigė EA atstovas. „Šiandieniniai žaidimai remiasi tais įspūdžiais, kurie gauti iš tinklinių batalijų“. „Jūs gi žinote – švedai yra prasti istorijų pasakotojai; mums daug geriau pavyksta sistemų kūrimas“ , – bandė pasiteisinti Patrick Bach. Bet kokiu atveju, mes jau ne kartą girdėjome iš kūrėjų, kad Battlefield 4 vieno žaidėjo kampanija bus geriausia, ką iki šiol buvo sukūrę DICE atstovai. Priminsime, kad Battlefield 4 prekyboje debiutuos spalio pabaigoje, šaudyklę gaus šios platformos: PC, PS3 ir PS4, Xbox 360 ir Xbox One.
  16. saunus irasas o losiu visada tik normal pradzioje, o toliau jei viskas ok - tada sunkinu. nemegstu iskart kai tarkuoja ant hard, kai nesi ikirtes zaidimo ir jau brendi per malkine. kartais atvirksciai, kad labiau pasimegauciau pasidarau easy. maziau streso losiant ir nervu. apskritai sunkumo lygiai zaidimuose yra geras dalykas pagal mane