Impaler
Administratorius-
Pranešimai
8.279 -
Užsiregistravo
-
Lankėsi
-
Laimėta dienų
451 -
Atsiliepimai
100%
Turinio tipas
Profiliai
Forumas
Blogai
Galerija
Video
Skelbimai
Viktorinos
Failai
Gidai
Naujienos
Atnaujinimai
Kalendorius
Parduotuvė
Visas Impaler turinys
-
Įspūdžiai iš LEVEL UP savaitgalio Vilniaus Outlet prekybos centre
Impaler pakomentavo Luigi blogo įrašą Luigi Blogas
Jau antrą kartą pamatęs reklamą buvau, bet taip visai ir iš galvos išėjo, kad vyks tas Level up. Geriau nei nieko, bet panašu nieko įspūdingo. -
https://www.instagram.com/p/DBhC90jSYdK/
-
Ar turėsim varančių į šį koncą ir mūsų gretų? Made my day, kai sužinojau, kad jie pagaliau ir į Lietuvą užsuks Buvau pirmą kartą jų konce Berlyne 2023 gegužę. Buvau front row, tai buvo nerealiai linksmas ir geras show. #2 geriausias koncas kokiam tik esu buvęs. Mielai kartosiu dar kartą 🤘
-
Na ką, pažaidžiau pirmas 40 min. ir galiu pasakyti, kad visai žaidžiasi. 👍 Patiko aiškus ir švarus valdymas. Grafiką sukėliau ant max., tai viskas gražiai žiūrisi, visi atspindžiai. Grafika ir atmosfera labai patiko, drėgna, šlapia, paaiškina prie ko tas rūkas Visuose SH kiek tik pamenu visada būdavo sausa. Muzika irgi kol kas labai gerai, nenukrypta nuo originalo, bet irgi padaryta šviežiai. Kol kas galiu pasakyti, kad tikrai lošiu ir toliau tik reikės pasiplanuoti tam ilgesnį laiko tarpą, kad nepertraukiamai prisėsti. Poroje vietų sugebėjo ir lengvai išgąsdinti. Visas valdymas labai primena Resident Evil remake'ų gameplay.
-
Nerealiai tas atrodo. Senos geros PSX spalvos.
-
Ar „woke agenda“ pražudė „Sony“ 200 mln. dolerių vertės žaidimą?
Impaler patalpino straipsnį Žaidimų naujienos
Ar itin trumpas „Concord“ gyvavimo laikas rodo, kad trūksta „šiuolaikinės auditorijos“, kuriai studijos pataikauja? Vaizdo žaidimuose, kaip ir bet kurioje kitoje verslo srityje, yra tendencijų, kurios ateina ir praeina. Daugelis bendrovių, kurios per lėtai į jas reaguoja arba per ilgai jų laikosi, dažnai už tai sumoka. Atrodo, kad „Sony“ yra naujausia, kuri neseniai išleido žaidimą „Concord“. Tai jau ne pirmas kartas, kai matome tokį didelio atgarsio sulaukusį nesėkmę. 2018 m. „Konami“ išleido „Metal Gear Survive“, daugelio žaidėjų išgyvenimo žaidimą, kai mada dėl išgyvenimo / meistriškumo žaidimų buvo aprimusi. Lūkesčiai buvo menki, o „Konami“ ką tik buvo nutraukusi santykius su legendiniu serijos kūrėju Hideo Kojima. MGS Survive atrodė skubotas, nenušlifuotas ir neturėjo jokio panašumo į „Metal Gear“ seriją, išskyrus bendrą atmosferą ir kai kuriuos NPC modelius. Dėl to jis tapo žaidimų industrijos pajuokos objektu ir pamoka kiekvienam kūrėjui, kad nereikia barstyti druskos į savo gerbėjų žaizdas. Praėjus šešeriems metams, panašaus masto nesėkmė įvyko ir dabar. Panašu, kad „Sony“, didžiulė jėga tiek žaidimų techninės, tiek programinės įrangos srityje, su savo naujaisiais žaidimais nesugeba nieko suvaldyti. Aštuonerius metus kurta ir iki 200 mln. dolerių kainavusi pirmojo asmens daugelio žaidėjų herojaus šaudyklė „Concord“, kurią asmeniniams kompiuteriams atidarė mažiau nei tūkstantis žaidėjų. Niekas nenorėjo jos žaisti. Kodėl taip nutiko, galima atsakyti keliais būdais. Pirma, rinka nėra labai karšta naujai herojų šaudyklei - jau turime pripažintų žaidimų, tokių kaip „Overwatch“, „Valorant“ ir net būsimą „Marvel Rivals“. Jau nekalbant apie tai, kad „Concord“ buvo pilną kainą kainuojantis žaidimas, o kiti šio žanro žaidimai jau perėjo prie nemokamo žaidimo modelio. Nuo pat pradžių jam teko kovoti didžiulę nelengvą kovą. Jis turėjo pervilioti žaidėjus iš šių žaidimų kažkuo unikaliu, nauju ir vertu mokėti pinigus, o to jam akivaizdžiai nepavyko padaryti. Vietoj to „Concord“ pasiūlė keistus veikėjų dizainus, kurie atrodė lyg nukopijuoti tiesiai iš kokio nors DEI (Diversity, Equity, Inclusion) vadovėlio - veikėjai neturėjo jokio išskirtinio, įsimintino identiteto, išskyrus tai, kad atkartojo visas kasdien girdimas kalbas apie įvairovę. Jie net sukūrė robotą žudiką, kuris atrodė kaip netinkama, nepatraukli geltona statinė! Nenuostabu, kad žaidėjai net nesuteikė šanso pademonstruoti žaidimo - jei herojai nesukelia noro žaisti už juos, o tai ir yra savotiška herojaus šaudyklės esmė, kodėl turėtumėte pradėti žaisti? Vėliau sekė pašaipos ir visuotinė sumaištis, kodėl taip atsitiko. Žmonės kaltino baisiuosius DEI reikalavimus, taikomus visoms šių dienų pramogoms, visiškai nevykusį žaidimo dizainą arba elementarų nesupratimą, kad žaidimai turi būti kuriami visiems, o ne tik X (buvusio Twitter) aktyvistams. Concord žaidėjų skaičius krito vis žemiau, įrodydamas, kad net gautas viešumas negalėjo padėti. Žaidėjų skaičiui nukritus iki dviženklio skaičiaus, „Sony“ atšaukė žaidimą, išbraukė „Concord“ iš parduotuvių ir grąžino pinigus už visus pirkinius. Žaidimai nuolat patiria nesėkmę - nieko naujo. Tačiau šis nesėkmingas žaidimas išsiskiria tuo, kad jį sukūrė „Sony“, o ne kokia nors nedidelė aktyvistų studija, kad jis buvo labai brangus už tai, ką gavome, ir tuo, kas jame buvo negerai. Pastaraisiais mėnesiais žmonės ėmė priešintis pramogoms „šiuolaikinei auditorijai“ - „Star Wars Acolyte“, „Rings of Power“, o dabar „Concord“. Nėra jokių protestų, jokių peticijų, tiesiog žmonės atsisako bendrauti, žiūrėti ar pirkti bet ką iš to. Dėl to jau buvo atšauktas „Acolyte“ ir uždarytas „Concord“. Niekada nesužinosime, dėl ko būtent Concord patyrė tokį didelį fiasko. Jį sužlugdė keli dalykai. Didelė klaida buvo padaryti jį pilnos kainos žaidimu, kai visi konkurentai yra nemokami. Concord buvo šviežias IP, o ne nusistovėjusios visatos dalis, todėl jis negalėjo remtis esamų gerbėjų, turinčių disponuojamų pajamų, susidomėjimu. Sony šiek tiek pavėlavo į visą herojų šaudyklių sceną, nes tokių žaidimų paklausa mažėja. Kita vertus, būsimasis „Marvel Rivals“ ir „Valve“ žaidimas „Deadlock“, kuris tik pakviestųjų beta etape be perstojo pritraukia 100 000 žaidėjų. Gerai sukurtu žaidimu galima prasimušti ir padaryti pareiškimą. Ir galiausiai, žmonės pavargsta nuo aktyvizmo ir DEI kvotų žaidimuose. Niekas nenori žiūrėti į prastai sukurtus veikėjus, kurių vienintelis tikslas - savo rase, kūno tipu ir spalvų palete nieko neįžeisti. Nėra nieko blogo savo veikėjus padaryti išties įtraukiančius - pabrėžti mažiau žinomas kultūras, tapatybes ar išvaizdą. Tačiau jei jūsų veikėjo rasė ar tapatybė yra vienintelis pastebimas jo bruožas, niekas nenorės su juo asocijuotis ar žiūrėti į jį ekrane ištisas valandas. „Concord“ ne vienintelis atkreipia į save neigiamą dėmesį. Kitas absurdiškai „woke“ žaidimas, „Dustborn“, per visas tris savaites nuo išleidimo taip ir neįveikė 100 žaidėjų iš eilės. Jo žaidime netgi yra mechanikos, kai reikia sukelti, kad nugalėtum rasistinius policininkus.Jei šis žaidimas buvo „woke“ judėjimo parodija, jis atliko pernelyg gerą darbą, nes niekas negali atskirti. Kitas būsimas „Sony“ žaidimas, „Fairgame$“, prieš kelias dienas išleido savo treilerį. Ir iš išvaizdos atrodo, kad jo likimas bus panašus kaip ir „Concord“. Tikėkimės, kad kontroversijos dėl „Concord“, „Dustborn“ ir kitų žaidimų privers žaidimų studijų vadovus susigriebti ir pakeisti savo požiūrį į tai, ką jie kuria. Juk negali išlaikyti savo verslo kurdamas žaidimus, kol nėra žaidėjų, norinčių juos pirkti, kad ir kiek DEI taškų gautum. -
aš 11 metų jos nepabaigiu
-
„Sony“ oficialiai pristatė žaidimų konsolę „PlayStation 5 Pro“
Impaler patalpino straipsnį Sony naujienos
Po kelis mėnesius trukusių gandų ir spekuliacijų, „Sony“ pagaliau pristatė naują žaidimų konsolę „PlayStation 5 Pro“, kurią bus galima įsigyti nuo lapkričio 7 d. už 700 JAV dolerių (Europos rinkoje – 799,99 euro). Atnaujinta „Sony“ konsolė „PS5“ pasirodys pasauliniu mastu mažėjant konsolių pardavimams. Rugpjūtį „Sony“ pranešė, kad per pirmąjį fiskalinį ketvirtį pardavė 2,4 mln. savo konsolės „PlayStation 5“ vienetų, palyginti su 3,3 mln. per tą patį laikotarpį prieš metus. Pasak „Sony“, „PS5 Pro“ turės patobulintą vaizdo plokštę, kuri leis beveik perpus greičiau atvaizduoti žaidimo vaizdą. „Sony“ taip pat pranešė apie naujas dirbtinio intelekto galimybes, kurios pagerina grafikos kokybę ir užtikrina ryškesnį bei detalesnį vaizdą. „Sony“ taip pat teigė, kad „PS5 Pro“ turi 2 terabaitų kietąjį diską, kuris yra didesnis nei specialiai sukurtas 825 GB kietasis diskas, esantis „PS5“. Jame yra „Sony“ belaidis valdiklis „DualSense“ ir „Wi-Fi 7“ palaikymas. Ultra HD „Blu-ray“ diskų įrenginys bus parduodamas atskirai. -
Laukiu to žaidimo ir tikiuosi DEI įtaka nenuwoke'ins to žaidimo iki nevirškinamo lygio. O realiai, tai kas galėjo pagalvoti, kad daugybė žmonių laukę šio remake'o 20+ metų papuls ant tokio tūpo laikotarpio, kai woke'izmai vis dažniau kišami į žaidimus. 🤮
-
Įdomi naujiena, kadangi taip ir neprisiverčiau PS5 dar nusipirkti, tai logiška lieka palaukti dar ir pirkti tokią versiją. Ramesnė galva bus dėl ateities tiesiog.
-
Kažkas įdomesnio - https://wololo.net/2024/06/10/xbox-one-is-getting-a-software-based-kernel-exploit-but-latest-firmware-update-probably-patched-it-already/ Hakeris, vardu Carrot_c4k3, aptiko firmware pagrindu sukurtą „Xbox One“ exploit'ą, kuris pirmą kartą suteikia prieigą prie kernelio. Norėdami juo pasinaudoti, naudotojai turi atlikti tam tikrus veiksmus, pavyzdžiui, atsisiųsti programėlę „Game Script App“ ir laikyti konsolę neprisijungus prie interneto, kad būtų išvengta atnaujinimų. Tačiau naujausiame „Microsoft“ programinės įrangos atnaujinime ši spraga jau galėjo būti ištaisyta. Norintiems pasinaudoti šiuo išnaudojimu, labai svarbu vengti atnaujinimų po programinės aparatinės įrangos versijos 10.0.25398.4478.
-
Būsiu su juoda PlayManijos maike, jei užmatysit sulokit. 😄