Deadalus
Maniakai-
Pranešimai
761 -
Užsiregistravo
-
Lankėsi
-
Laimėta dienų
3 -
Atsiliepimai
0%
Turinio tipas
Profiliai
Forumas
Blogai
Galerija
Video
Skelbimai
Viktorinos
Failai
Gidai
Naujienos
Atnaujinimai
Kalendorius
Parduotuvė
Visas Deadalus turinys
-
Esme ne tame, kad rekomenduoja OPC paimti, bet jis nera butinas. Tipo rasant 4x ir su OPC didesne tikimybe iskepti gerai. Pats OPC reiskia Optimal power calibration. Jis tipo pries rasant ar tai rasymo metu nustatineja lazeriuko stipruma ar kazkas tokio Pats tai irgi kepu 4x su OPC ir iskepti 3 diskai visi 100% verify
-
Ne į temą Heh Zaidimas tiesiogine prasme EPIC. Geriausia ka per pastariuosius kelis metus zaidziau. Siandien visa diena niekai nenulipau, o reikejo ir masinai padangas pasikeisti, ir i parduotuve maisto uzsipirkti. Nahren viskas... Dar galeciau pastebeti kelis pliusus lyginant su ankstesneem versijom ypac Oblivion: * yra monstru lengvu, kai kur ieini jau buna sunkesni, o kai kur is 1 udaro i dalis tave paleidzia. (Oblivione to net nekvepejo, viskas levelinosi su tavim ir nesijaute progreso :/ ) * Groja 1 originalus Morowind gabals, o kitas toks miksuotas * Pirma kart matau tokia gera nakti Grynai 2-3a.m 2 metrai nuo snukio tesimato. * Gryzo dwarfu tie visi robotai, gamyklos
-
Tikrai neis. Nes tas mano minetas asusas yra tas pats lieton ihas624b. Todel ji ir galiu crossflashinti. O tu niekaip.
-
Ir tiesa gal kas jau patyret, kai nukerti drakona tai apsorbuoji jo siela, bet jei neturi rades zodziu, tai sauto negauni. Tai ar kai rasi zodzius automatiskai jie aktyvuosis, ar vel teks drakonus galabyt (nors ziauriai gera atmosfera buna kovojant su jais )
-
Taip companions tai fighter guildas
-
Ai p*, toliau atsisedau nuo tv, tai nebematau kad low texturos Bet kuo tolaiu, tuo labiau veza
-
Ne į temą Pacioj apacioj raso. Lyg ir varda suvedi ir spaudi X ma rodos Ziurek apacioj ekrano, gi raso.
-
Pats vakar crossflashinau Asus DRW-24B3LT. Viskas kaip per sviesta. Issikepau Forza 4 ir Skyrima. Verify iso ant MD5 linuxe identisk, kaip ir disku
-
@Dvesk. Tai tu losk uz taip vadinama combat-mage Vienoj rankoj katana, kitoi firebolas. Toks dual class, manau krutas charas turetu buti.
-
Klausimas tiems kurie isbande. Ar tas 4Gb instalas yra tikras kaip temoj auksciau pateiktame paveikslelyje ar ne ?
-
@Shliuzas O tu pamegink, didele tikimybe, kad pataikes i barzda arba kakta susilauzysi pirstus O siaip protingas zmogus stenksis isvenkti kovos, tik gaid**-kirstukai iesko problemu
-
Ne į temą Heh o mano nuomone tokia. Svarbiausiai daryti tai, kas tau patinka. Nereikia cia nei prievartos, nei kitu nurodinejimu. Daryt ta, kuom miegaujiesi ir viskas bus OK
-
pamegink sitaip: growisofs -use-the-force-luke=break:2133520 -speed=4 -Z /dev/dvd=forza4.iso As cia nzn bet ant seno maco, per konsole tokia komanda isauni ir kepi sau laimingas
-
Matai, galima daug ka padaryti su betkokia programavimo kalba, tik viskas atsiliepia i effektyvuma/sudeta laika(darba). Yra visokiu sakykim skriptinimo kalbu - pythonas, rubis, javascript ir pan. Su jom uztenka realiai keliu eiluciu padaryti tai, ka su C ar C++ reikes keliu desimciu. Pvz: koki projektuka su pytonu gali per 1 men parasyt o su c++ gali uzimti 3 men. Bet jei projektui nereikalinga didele sparta, tai kam tada su C++ rasyt, nes laikas tai sanaudos $$$. Bet pvz veikimo sparta skirsis irgi kelias desimtis kartu C ar C++ naudai. Is esmes programavimo kalba tai irankis ir kiekvienam darbui reikia efektiviausio irankio. Jei gryztant prie realiu dalyku, tai rimtuose projektuose buna maisomos kalbos. Paprasti dalykai, kurie nereikalauja spartos buna suskriptinami kad ir su pythonu, konfiguraciniai failai, ar siaip duomenis apibreziancios strukturos su koku XML ar pan, grafine aplinka po kokiu gali sedeti ir velnaii zino kad ir java, o branduolys su C++, kur riekia itin dideles spartos. Nors viska galima ir grynai su C++ aprasyt Tiesa visos tos skriptinimo kalbos ar ten austo lygio kalbos kaip java ar C#, tikrai netinka su gelezimi dirbti. Ta prasme grynai su hardware dirba su C, asembeliu ir C++ nes cia reikia itin dideles spartos. Va todel zaidiu varykliukai ir buna C/C++ kalbom kuriami, nes reikia is gelezies isspausti kuo daugiau ir efektyviau.
-
Siaip pakolkas dar nelabai teko matyti padorios C++ knygos. Visos kazkokios C ir C++ misrianes, kas yra gana blogai. Nes C ir C++ kalbos ypac pagal paskutinius standartus yra gana skirtingos. Nors kaip sakant, nepakenks jei ir lietuviska perskaitysi
-
Hanibal for king http://www.youtube.com/watch?v=TEzNgfMaH2A&feature=related Sunkiausiai man sekasi tuos prisitraukimus i virsu ant turniko daryti. Max 3 padarau, o sportu uzsiimu jau apie 5 metus O siaip siame video tirkai geru gan pratimu yra jegai/istvermei.
-
Oi apie pointerius bugu galima sneketi ir sneketi. cia knygos 50 lapu neuztektu. Is esmes pointeriai C/C++ kalba ir daro ant tiek efektyvia. Grubiai tariant pointeris tai yra rodykle i tam tikra adreso vieta atmintyje. ant 32bit sistemos jis uzima 4 baitus, ant 64bit sistemos jis uzima 8 baitus. Pateiksiu toki paprasta pavyzduka, ir tai tik 1 is 1000 kur juos butu galima naudoti: Sakykim susikuriam objekta kazkoki kuris turi gana nemazai kintamuju ir metodu. Nu ir sakykim sitas objektas atmintyje uzima 280baitu - kas yra nemazai. Dabar sakykim sita objekta reikia perduoti kito objekto metodui, kad atliktu kazkokius ksaiciavimus. Ka siuo metu darysim, ogi perduosim pointery: Kazkoksmetodas (const MusuObjkektas *pointeris); Siuo atveju mes perduosime tik 4 baitus (32bit sistemoj). ir tas metodas Kazkoksmetodas tures priejima prie sito musu objekto kintamuju bei metodu. O jei mes perduotumem sitaip: Kazkoksmetodas (MusuObjkektas pointeris); <-- kaip paprasta kintamaji. Siuo atveju butu daroma atmintyje MusuObjektas kopija, kuri vel uzimtu 280baitu. Cia asiku grubiai viska pasakaiu, nes daug nuancu siaip slypi
-
return main funkcijoje nurodo klaida ( EXIT_SUCCESS (realiai 0) arba EXIT_FAILURE(realiai 1)). Bet pakolkas nekreipkit demesio i main funkcijoje rasykit return 0; Kai kurie kompiliatoriai padefaultu ikisa net ir neparasius return0;
-
Ne į temą Joks cia IDE. IDE raso delto, kad nera ideta sata duomenu bei maitinimo kabeliuku. Toki pati identiska darbe turim, tai dasipirkom kelis kabeliukus ir tvarka Sata duomenu kabeliukas kisai i sita juoda pajungimo moduli per viduri, Yra fiske.
-
a = a + 3;Kas is tikro cia ivyksta. Kompiliatorius is esmes susikuria laikina kintajaji, a analoga, kad ir tmp_a, tada prie jo prideda 3 ir galiausiai rezultata priskira a.Tarpkitko visa sita israiska galima uzrasyti ir a += 3;
-
Taip teisingai Hancock rekomendavo. Nu as nuo saves galeciau va sita dar knyga pasiulyti Begineriui taip pat puikus pasirikimas : Spaudziam ant linko : Knyga
-
To S9B Ne į temą kas su situo netaip http://www.kilobaitas.lt/Kontroleriai_SATA/RAID/4Word/4World_Adapteris_USB_20_i_IDE/02648/CatalogStoreDetail.aspx?CatID=PL_577&ID=359002 Tiesa prie jo dar reikia nusipirkti sata kabeliuka tiek duomenu itek maitinimo, bet cia +5lt
-
Jeigu pradedanciajam, tai mano nuomone sita knyga netinka, nes sitoj knygoj iskarto sokama prie operatoriu overloadinimo, pavdeldejimu, STL bibliotekos, templeitu. Si knyga skirta daugau taip sakykim pazengusiam, kuris nori pagilinti zinias. Pradedanciajam siulyciau 1 labai gera ir idomiai skaitoma C++ knyga: Accelerated C++ by Andrew Koenig and Barbara E. Moo Sitoj knygoj parodomas kodo gabaliukas ir viskas paaiskinama, parodo kas kistu pakeitus ta ir ana. Viena is paciu geriausiu padedanciajam ir netik, knygu.