blindside

Priklausomi
  • Pranešimai

    987
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

Visas blindside turinys

  1. Hmm, aš kai turėjau storą ps2 man Action Replay V2 ėjo be problemų, bet vat kai ploną turiu tai kažkodėl to Action tikrai nepaleidžia, gal kas galėtų detaliau paaiškint kaip nueit į tuos nustatytmus, kur tas sleep mode ir ar niek blogo nebus nes dar nė vieno karto nesiknisau ten.
  2. na tai jeigu čia žaidimas ant ps2 tai ar tema neturėjo būti "Sony Žaidimai" .. ai.. arba aš čia kažko nesuprantu bet Mario tikrai netraukia ir jis man nelebai legendinis buvo.
  3. Bet čia tai nesamonė tipo Shliuze rašei, kad kombinacijos bus dar sunkesnės ir jas bus galima daryti dar sunkiau? omg.. aš ir ant Tekken 5 net nepadarydavau nes ten labai netiksliai ..tie mygtukai rodo kad keturis kartus reik paspaust o iš tikrųjų reik tiek spaust kad žaidėjas padarytų keturis smūgius tada toliau varai. Tikėkimės šitą klaidą ištaisys ..o šiaip tekken'as atrodo įspūdingai tikrai (: Btw, kas su temos pavadinimu? Argi ne visi Tekken'ai buvo ir bus ant Playstation ? Kaip DOA ant Xbox?
  4. Wtf, omg.. nesamonė, niekas negali sneiko suvaidinti ..jis didi asmenybė dar nlb suprantu.. čia tipo rimtai filmas? Geriau jau būtų padarę kompiuterinį filmelį. Anyway, kas liečia MGS4 tai Hideo Kojima jau išleido Gameplay Versiją, galite pasižiūrėti kaip žaidžiamas MGS4 štai čia ---> http://www.gamespot.com/video/926596/61755...fficial-movie-1 Čia žaidžia pats Hideo Kojima
  5. jap, su tom tamsiom spalvom kažkaip man geresnė grafika atrodo negu FFXIII, bet ką čia gali žinot - greičiausiai tokie patys tik jausmas skirtingas. Btw, FFXIII projektas vadinsis "light" tai tipo ten su technika ir daug švieselių matysim, o FFVXIII tai bus "dark" kaip sakė žaidimo kūrėjai ..tai ten jau tamsiau ir gal dramatiškiau nes pats vienas princas liko savo šeimoje ginti kristalo į kurį kėsinasi kariuomenė. (: Dar mane sudomino FF Agito XIII, dėl to, kad ten bus dvylika charakterių.. tik dar nelabai aišku ant kokios konsolės jis bus, gamespote rašo kad ant (MOBILE) tipo..
  6. Tiek aš ėjęs ta RE kartų kad net pars pirmas kaimas mane vimdo.. toliau jau bišk geriau. Na, aš tai buvau perejęs iš pradžių ant normal o paskiau vėl ėjau po kokio pusmečio tik neatsimenu ant kokio lygio.. nu bet ždž - perėjau žaidimą per kokias 10 valandų greit viską darydamas nes ten tie galvosūkiai tokie .. ahem.. kai daėjau iki pilies paskutinio boso tai tada ir nusipirkau tą nesibaigiantį mafijos automatą, tai bosą iš kokių penkių kulkų Vėliau su ADA ėjau kelis kartus bet jos seivus ištryniau.. btw kai pereini geimą gauni du rūbų setus - kiekvieną rūbą keičiant keičiasi ir Ashley rūbai. Kai paėmi S.T.A.R.S aprangą, Ashley būna gana sexy drabužiais (: bet kai paėmi Mafijos aprangą tai ji su kažkokiais šarvais ir priešai niekaip jos nepaims ar nesužeis, tik jei ji šoka ir jūs turit ją sugaut ..įsivaizduokit koks Leonui svoris ir.... bum. (:
  7. Ahem.. san andreas dar toli iki VCS? Na pažiūrėkim, vcs ..nu neblogas, plaukiot gali bet lyg ir nerti ne.. nu nžn, paskiau, negali nueit pavalgyt kurnros, negali susorėt, nekyla respectas, negali išmokti skirtingų kovos menų, mepas nėra per daug didelis, toks pats miestas kaip VC tik kelios naujos kabinos pakabintos, rūbūs gali tik "setais" keisti.. oho tikrai geresnis. VCS niekad nebus geresnis už SA, nes vcs buvo skirtas PSP konsolei, man tik patiko kad čia "shade'ai" ir "lightningai" geri - daugiau nieko.
  8. Ai, kas nori "spaideriu" pasijust tegu perka šį žaidą, nes nesustojant galima vykdyti misijas kaip: atnešti picą policininkui, nunešti kažkokią senę į darbą, jo jo .. tikras super herojaus darbas
  9. Ai nu no ..su čytais lengviau, lol joke Aš tai nžn nors Videl pati silpniausia (beveik), man tai su ja geriausiai kautis, labai jos geras greitis ir iššukis būna kai su SSJ4 Gogeta susitinki, bet vistiek laimiu
  10. Žmogau, tai čia šitas mario ant ps2? Ar ant NES? Nes man atrodo ne toje skiltyje papostinai..
  11. Tai Robertai kaip supratau tu PSX neturėjai? Too bad 4 u.. Tik dabar truputį nervina, kad nebeįmanoma beveik PSX žaidimo angliškos versijos nusipirkt (bent pas mane) vien rusiški ..ir tai buvau radęs Chrono Cross, žaidimo kurį jau senai norėjau sulošti dar kartą, bet ne.. rusiška versija, no way im buyin' that.
  12. žaidžiau, bet pas mane pastrigo..nors toks geras geimas buvo ..eh..
  13. nu man atrodo kitaip ir negausi ..arba lygtais dar turnyra gali eit kažkaip ir gauni.
  14. Sorry, my bad. Štai šitas grožis. Išviso Square-Enix planuoja išleisti tris žaidimus. (FFXIII, FF Versus XIII ir FF Agito XIII) Visas projektas vadinasi Final Fantasy XIII: Fabula Nova Crystallis kurioje pasakojama istorija apie kristalus, bet per daug nesiplėsiu. Man didžiausią įspūdį paliko šitas žaidimas iš viso projekto, kadangi jį kuria Final Fantasy Advent Children( todėl jo rūbai panašūs į Cloudo) ir Kingdom Hearts tai galim tikėtis kažko gero.
  15. Nežinau ar kuris girdėjote apie poluriająją senovės kinų "mūšio" žaidimą, kur pasirinkęs norimą karininką gali žudyti tūkstančius elitinių karių (: taip, tai Dynasty Warriors, pribloškiantis savo nuostabiais mūšiais ir pasikartojančia istorija kuri galbūt šiuolaikiniams vaikams kurie nesidomi sevonės kinų istorija, bent kažko pamokys. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- "Next Generation" kalba su Ken Matsumoto(projekto menedžeriu) apie DW6, apie tai kaip kritikai nesupranta kaip ir toliau ši serija parduoda milijonus. Interview --> Ne į temą Dynasty Warriors has never enjoyed the status in the west that it has in Japan, where it was once the highest-selling series in gaming, with each iteration being rapturously received. We spoke to the producer of Dynasty Warriors 6, Ken Matsumoto, about working on a franchise that pleases its fans, but is routinely dismissed by western critics. DW6 is the first DW game for the current generation of systems – how are you taking advantage of the extra power? The graphical capabilities are obviously much improved. We’ve redesigned the characters with new animations. That in itself helps you improve what I’d call the ‘atmosphere’ of the game through something like having no fog on the battlefield – you can see as far as you need to. Let’s put it this way: this is a battlefield game, and if you, for example, want to survey this big space you can climb a ladder or get to a promontory and look. It makes the game vertical as well as horizontal. What are the problems with making a Dynasty Warriors game? Do you feel a tension between staying the same and innovating? Dynasty Warriors is the biggest franchise we have at Koei. The storyline is set, so we can’t change that to any great degree. We have to innovate, but you can’t lose sight of why people enjoy the games in the first place. The Romance of the Three Kingdoms is a story of great nuance, and I feel that an Asian audience sees what we do differently, and what’s new in terms of story, straight away – whereas people who don’t know this story or the characters completely miss that level of the game. The difficulty is in being caught between an audience who love it, and another group of people who don’t. So we get these two contrasting types of feedback and it’s hard bringing them together – you can’t please everyone. Are there specific criticisms that annoy you? Sometimes I feel annoyed. Comparing us to Halo, which I’ve seen on one occasion, is stupid – they’re just different. Games are often criticized on what they’re not rather than what they are. People got annoyed with Wii Sports because it didn’t have league tables, or allow you to have a three-wood in golf, or something, and it’s a brilliant game that’s simply not interested in offering those things. With Dynasty Warriors we might feel the negative criticism isn’t fair, but when there have been a few sequels it’s hard to turn those opinions around. You’ll sometimes read something that doesn’t mention any of the new things in the game, then says it hasn’t done anything new, and you wonder: was it even played for more than 20 minutes? Perhaps people think, ‘Oh, that can fill up half a page’, and just give it to someone who doesn’t know the subtleties of this particular game – and when you get into an iterative series, subtlety is where the value lies. So what is important to you in terms of producing a game? Ah, that’s difficult to express… I think videogames should be fun, but everyone’s idea of fun will be different from everyone else’s type of fun. Really, people always forget that their favorite game is different from my favorite game. Wii Sports brought a new type of fun to the market, I hadn’t seen that before, and I like Wii Sports – that’s innovation. That’s the most important thing: even now, videogames are not getting to all users, and perhaps fun is the most profound thing we can think about. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Dynasty Warriors 6 jau ant ps3, laukiau nesulaukiau kaip jis ten atrodys ir mane tikrai pribloškė, pažiūrėję video suprasit kodėl aš toks nustebės, žmogus su savo iečiu laksto dideliu greičiu ir kapoją viską kas jo kelyje? Geras. Aišku grafika gal ir nėra tokia gera kaip MGS arba FF, bet šiam žaidimui visas gražumas bus tūkstančiai žmonių kovojantys milžiniškame mūšio lauke, nežinau kaip jums, bet man DW yra kažkas naujo žaidimuose. (: DW6 kai kuriems gali pasirodyti jau toks senas ir "pasikartojantis" kaip pati kinų istorija. Bet jei DW įtraukia žmogų tai jau ir nebepaleidžia.
  16. Na taigi aš bandau įrašyti PS2 žaidimą į DVD-R diską, bet kaip man iki šiol teko susidurti su pavieniais failais (mdf, iso) tai dabar susidūriau su tokiais failais kaip: md0, md1, md2, md3, md4, md5, mdf ir mds. Visi jie prilausko vienam žaidimui ..kaip man juos įrašyti kad veiktų ?
  17. O tai kiek jūs originalų turit? Aš tik 2. FFVIII ir FFX.
  18. tikrai tiksliai tau negalėčiau pasakyti, geros kombinacijos ten reikia norint tokių gerų item. gaiu tau duoti tik šitą linką, jame chatakteriai 160lvl, kas reiškia kad jų atributai visi po 20, tik nueik į DATA ir įvesk kodus. Sekmės. http://www.ataricommunity.com/forums/archi...p/t-550613.html
  19. Žymei, Žymei, Žymei, Žymei ..tas xbox dievas ane?nenuvertink MGS, FF ir RE grafikos.. Galiu tik pasakyti, kad xbox gal ir geresnė grafika tikrai nežinau bet jei ir būtų taip pastebimai geresnė tai manau, kad būtų dėl to, kad juk xbox'as yra microsofto, tai žaidimų perkėlimas į xboxą jiems tas pats kas atimti iš vaiko saldainį, dar pakoreguoja kai ką ir viskas O ps2 game kūrimas daug sudėtingesnis, net dabar kai jau pasirodė ps3 tai manau kad x360 daug populiaresnis bus dėl lengvo žaidimų kūrimo ..tik patyrusios kompanijos galėtų tikrai vertingai išnaudoti tuos ps3 60gb disko talpą, o ką kitom supuvusiom kompanijom daryt? jie geriau lengvesnį variantą pasirinks ir kurs ant x360, sryy už offtopic čia juk ne apie naują kartą. Tai savo nuomonę išdėsčiau ..daugelis čia dar galėtų šimtąkart su manim pasiginčyt, bet aš už ps2, už jo originalius žaidimus, už jo nugyventą laikotarpį per kurį patyriau tikrai daug, už jo paprastumą ir įdomumą, lenkiuos ps2 ir sony.
  20. Tai kai gauni ir priešą iš kokių 3 hit va tada tai jau mldc tik sunkei pataikyt.
  21. Na, viskas aišku, kaip jau atskakėtė į mano klausimą, galit rakint temą, Ačiū.