RPG + Hack & Slash Kovose reikia pagalvot, kiekvienas monstras turi silpnybių, jas būtina išnaudot. Nežinau ar kituose žaidimuose nesu to pastebėjęs ar čia pirmas kartas, bet įeini į urvą, daužai goblinus, žmones ir visą kitą be didesnių pastangų ir užtinki ogrą, o jo net sužeist neina. Norint pilnai praeit urvą, reikia grįžt vėliau.
Pasaulis didelis, daug įvairių vietovių. Bet nėra fast travel (arba gal dar neradau to), tad kartais tenka pabėgiot ilgus atstumus.
Įdomiai su pawn'ais padaryta. Party galima keist begalybę kartų, kaip suprantu pawn'ai sukuriami random, taigi party kombinacijų taip pat begalybė. Kartais kovose jie pasako monstro silpnybes, explore'inant - renka daiktus, pamatę priešą - praneša, quest'uose - pataria ką daryt.
Kol kas mane šitas žaidimas užkabino, bet abejoju kad jį sužaisiu iki galo.