paryskinau sakiny, tegu nenusisneka su tokia info, gali atgamint iki kokiu 2 limonu poliu tokiu detalumu max paprastas hw, filmas gi nebuvo rodomas in real time, viskas ka matem buvo prerenderinta, dalis po dalies, tokiem grafiniam kalnam atkurt in real time nebus greit jokio hw,
va tau 80 threatu kaip dirba ant proco real time ir tai paprasta scena,
quadro 6000'antine praeitais metais demonstruota realtime kaip teatkurineja geimint to neuztektu, o pagalvojus kiek consoles kainuos tokio hw nesukistu niekaip, consoles dydis butu nezmoniskas. tiesiog dar svajot apie tai, geriausiu atveju jei gausim dx 11 su bent trupuciu teselation ir kad islaikys full hd ant 60fps'o is nauju consoliu. ai dar pamirsau paminet zaidimai naudoja low poly modelius, beikintus high poly sculptu texturom, kas filmuos eina viskas yra rimciau ir nera baisiai limituojama nes nereikia visko atkurinet vienu metu, sujungti i bendrus renderinimo irenginius ten kompai, taigi low poly kad ir turesim (na siais laikais tas pats low poly jau gand dideliu poly caunt'u pasizymi) reikes jau bent tikrai didesnes rez texturu, texturos irgi nesusideda ir vieno sluoksnio, normal map'ai bump'ai, reflection, color, etc... priklauso ko norima is ju, tuomet apsvietimas pagrinde i ka atsizvelgiant dirba tos pacios texturos, kuo aukstesne ju rez tuo sunkiau kalkuliuot sviesos renderinima, isvis sviesa daugiausia resursu ryja nes dar ant virsaus seseliai turi but ir visas tas uber darbas turi veikt taip kad losiant mum nestabdytu, eitu viskas tolygiai fixed fps rate'u, taigi svajot toliau dar apie tai. cia multi cpu ir multi gpu darbai stovi, o ne dezes kurios matmenys 30x40 cm kuria ausina pora ausintuvu :} su keliais heatsinkais.