red-cat_eX

V.I.P.
  • Pranešimai

    3.390
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    26
  • Atsiliepimai

    100%

Visas red-cat_eX turinys

  1. Ne į temą ali nadem'as mmmm :}}} yra ir resident evil pas ji
  2. naujas blogas daromas jau :)

    1. Oligarchas

      Oligarchas

      a maisto nes jei ne neiiidomu :DDD

  3. Kūrėjas: Grasshopper Manufacture Leidėjas: Kadokawa Games / Warner Bros. Interactive Entertainment Platforma: Xbox360, PS3 Žanras: Veiksmo Išleidimo data: Japonija Birželio 14, 2012 Šiaurės Amerika Birželio 12, 2012 Europa Birželio 15, 2012 Australija Birželio 13, 2012 Visi perkreipto smurto žaidimų ir puikių netiėtais vingiais "puoštų" istorijų žaidimų mėgėjai žino japonų kūrėja Goichi Suda (suda51). Praeitais metais birželį jis padovanojo savo naują šedevrą Shadows Of The Damned, šiais metais mūsų laukia nauja istorija Lollipop Chainsaw, kuri prisideda prie gerai žinomų vardų kaip No More Heroes serija, bei Killer7. Šį karta mums tenka pabūvoti 18 metų merginos, tipiškos blondinės, zombių medžiotojos kailyje. Žaidimas dar nėra officialiai išleistas, bet jums pristatau išankstinę apžvalgą. Pradžia: Žaidimas prasideda, pagrindinėi veikėjai Juliet Starling atsikeliant ryte ir pasakojant apie savo gyvenimą, žiūrint intarpa kur ji pasakoja apie savo šeimą, tris seseris ir tėvus, savo vaikiną, bei tai, kad jos šiandien gimtadienis. Po intarpo matome krovimo langa kur mergina mina dviračiu į mokyklą. Daugelis krovimo langų ir intarpų žaidime yra poparto - komiksų stiliaus, grafika taip pat turi tam tikrą celshading'ą. Geras pavizdys yra blogo pagrindinė nuotrauka Taigi veiksmas vyksta San Romero aukštojoje mokykloje. Kuris knybždėte knibžda zombiais, taigi iš kart atvykus neriame į veiksmą, iš kuprinės išsitraukiame grandininį pjūklą ir pradedame pjaustyti gyvuosius numirelisu, gelbėjame mokynius nuo jų ir valome mokyklą. Žaidimas pilnas QTE, įvairių efektų, kraujo, sprogimų, bei šmaikščių frazių ir juokelių pvz. išgelbėjus mokynį jis atsako "Julieta tu šauni šianakt masturbuosiuos žiūrėdamas į tavo fotografiją". Istorija: Visi zombiai nėra iš niekur, merginos Sensėjus (mokytojas), pirmos salės pabaigoje paaiškina iš kur viskas atsiranda, visa kaltė yra vieno EMO/GOTO mokynio atvertas portalas į mūsų pasaulį iš tamsiojo, norint paversti mūsų planetą pragaru. Jis iššaukia penkis demonus, kurie taip pat yra zombiai, tik daugiau šneka, kurie pasiskirsto po visą mokyklos teritoriją, pirmoje salėje susidorojame su pirmuoju jų. Kaip ir No More Heroes, bei Shadows of the Damned, nugalėję bosą gauname naują ginklą arba esamo patobulinimą, šis žaidimas neišskirtinumas. Sensėjus Žaidimo valdymas gan paprastas ir nėra išskirtinis, įvairios kombinacijos, kurias galime pirkti parduotuvėje už surinktus pinigus žudant zombius, patobulinimai: jėgos, gyvybių. Galima pirkti žaidimo eskizus, muziką, kostiumus, bei įvairią kitą atributiką. Muzika žaidime įvairi: rock'as, pop'sas, rock n' roll'as. Žaidime yra daug specialių judesių pasitelkiant aplinką, pavyzdžiui strypa kuriame galime suktis lyg striptizo šokėjai ir kapoti zombiams galvas. Yra kombinacijos kiek galvų vienu metu nukertama, už tai gaunama pinigų, bei sidabrinių pinigų kurie tinka pirkti atributikai žaidime. Pabaigai: Žaidimas yra linksmas, veikėjų įgarsinimas puikus, jaučiamas savitas Goichi Suda stilius. Žaidimą užsisakinėję išankstinai žmonės gauna specialius kodus su kuriais gali atsirakinti papildomus kostiumus: High School Of the Dead outfit'as (Anime/Manga) ir dar daug kitų. Žaidimą reklamavo tokia moteris, daug nepasakosiu apie tai, patys pažiūrėkit. Tai tiek šiam kartui PAPILDYMAS Taigi katik baigiau žaidimą, daug neatskleidžiant galiu pasakyti, vienas geriausių šiais metais žaistų žaidimų, noriu pridurti, kad kaip ir maniau visi bosai buvo susiję su skirtingais muzikos žanrais, ir visų bosų esmė buvo užbaigti ritualą. Žaidime pagrinde vyrauja daugiau gerai žinoma muzika, nei komponuota specialiai žaidimui ir ji pritaikyta super: http://www.youtube.com/watch?v=CCPBQehC00E&t=59s Buvo neatgi hardstyle ), net šiurpuliukai nuėjo, ypač epiškoje vietoje http://www.youtube.com/watch?v=zJv5qLsLYoo Nuotaikinga daina, visiem gerai turėtu būti žinoma http://www.youtube.com/watch?v=9-DuC0tE7V4 Žaidimo parduotuvėje girdima muzika http://www.youtube.com/watch?v=GR_kjdr7e0Y buvo ši daina, iš TOKYO DRIFT, grojo mieste, žaidimo pabaigoje PS: žaidime buvo salė kur reikėjo žaisti arkadiniais žaidimais paremtu stilium, pacman ir kt. gan įdomus posukis žaidime. PPS: žaidime minimi tokie dalykai kaip ipod, commodore64, dar ant vienos iš sesu biografijos rašė kažką apie Justin Bieber, bet turbūt nieko, gero nespėjau perskaityt visko, greitai labai parodo. Likes ost (ne score): http://www.youtube.com/watch?v=iIyE3EDCigE http://www.youtube.com/watch?v=kBdAPkk8yMM http://www.youtube.com/watch?v=P8XyvJ-4EXM http://www.youtube.com/watch?v=PmAVSpmea2s http://www.youtube.com/watch?v=_ld-0na1mpI http://www.youtube.com/watch?v=3T67myKolic http://www.youtube.com/watch?v=lRt54xjIq7w http://www.youtube.com/watch?v=IoVR_hHrcAE http://www.youtube.com/watch?v=QoDxSgoVHG0 http://www.youtube.com/watch?v=ZJBTFRZRJ04 http://www.youtube.com/watch?v=n9AcG0glVu4 http://www.youtube.com/watch?v=pMDn6V7ZLhE http://www.youtube.com/watch?v=apnRojgtmXs PAPILDYMAS 2 Trumpas papildymas, žaidimas turi dvi pabaigas gerą ir blogą, tik nemanau, kad dar kartą žaisiu ant xbox, kad ją sužinoti, įveiksiu kai turėsiu ps3 versiją ir atsirakinsiu trofėjus PS: katik parašiau pačiam DJ Coone :DD sveikindamas, kad jo daina video žaidime, berods man atrodo nelicenzijavo jo dainos kūrėjai įdomu kaip sureaguos ;D
  4. jau visa savaite kaip paskelbtos, aptrarem ant sienos. siaip tai nk gudraus ;//
  5. moving lollypop chainsaw to xbox hdd :}} guud pereit reikia :)

  6. http://img.gawkerassets.com/img/17p5rw7txrggzjpg/original.jpg ubistoftas vel neapsisprendzia kuriom platformom watch dog bus gosh kai mokyklinio amziaus mergaites.
    1. Inception

      Inception

      tai kaip visada Microsoftas jau siulo pinigeliu Ubisoftui, jei taip nutiks tai jau bus antras zaidimas, kurio negautu ps3, paskutinta karta buvo su splinter cell: C

    2. red-cat_eX

      red-cat_eX

      nebuvo conviction ant ps3 bliam pirma karta isgirdau niekad nesidomejau. bliam apgailetini jie jau daros. siaip tai oras jei taip. ;//

    3. Magnitas

      Magnitas

      Jeigu PS3 nurasys, tai nu nafik bus toks sprendimas neblaivus.

  7. kur rovyo apzvalgos :troll::D

    1. Oligarchas

      Oligarchas

      nu as tai y savaite apie tas pazvalgas pagalvoju 2-3 kartus :D kaip nera taip nera,du apzvalgininkai yra kurie per pc dirba :D as ir idomia minty jau gaudau su apzvalgom

    2. feomen

      feomen

      As net pamirses buvau...

    3. red-cat_eX

      red-cat_eX

      :D tam as ir esu kad primint :D
    4. Show next comments  dar 81
  8. b****** kokia nuobodybe tas resistance: fall of the man :|||||||

    1. Inception

      Inception

      treca dali turejau bet taip ir nesuzaidziau, MP tik ismeginau ir viskas , ir tai buvo turbut iki pirmo mirimo :)

       

    2. tymbarkFM
    3. Magnitas

      Magnitas

      Resistance zaidime viska sugadina ateiviai, kuriu visai nereikia. Taip tai butu gera saudykle nerimtiems zmonems. O siaip, nera ko ir noreti. Buvo laikai kai si zaidima pardavinejo su konsolem. Beje, Resistance 2 ne ka geriau.

    4. Show next comments  dar 81
  9. nu as zephyra lauke 30+, viduj per blekini stoga su triusikais sededams ciuj panasiai budavo, uzsukes ausintuva papildoma, losdavau po 5 - 12 h, nu cia laisvom labai dienom, tai jis iki db dirba, ir su nauju ausintuvu laukia kol zmogus pinigus susirinks ir bus paimtas
  10. yra visada tikimybe, ausintuvas papildomas, pakeist termo pasta i kokybiska is anksto tik gavus
  11. sunku REVELAITONS rast perskaityk dar karta ;D
  12. pas tave gal naujausias dvd romas jam paciam dvd rome blockas yra ir checkas, chipai niekas nepadeda atmeta disku, tenka softmodint, kad is hdd leistu geimus, jie juodas ir lietuvoj pirktas tai turbut toks ir bus, nes drauge buvo atnesus lauzt, jai ten priskiede buvo kad cipa galima det teko nuvilt, softmodinau is hdd, kad leistu, ten nebent dvd roma keiciant pavyktu kas nors ir perrisant ji prie wii is naujo.
  13. Kūrėjas: Sega AM2 Leidėjas: Sega Platforma: Dreamcast Žanras: Atvyrojo pasaulio, vaidmenų, nuotykių žaidimas Išleidimo data: Japonija - Gruodžio 29, 1999 Šiaurės Amerika - Lapkričio 6, 2000 Europa - Lapkričio 24, 2000 Pradžia: Žaidimo istorija prasideda pagrindiniam veikėjui Ryo Hazuki, grįžtant namo ir matant kaip jo šeimos Dojo salėje (salė kur būdavo praktikuojami kovos menai) jo tėvas kaunasi su nepažystamu vyru ir Ryo akyse jo tėvas nužudomas (nužudė kažkokiu super duper veiksmu trumpai tariant FATALITY). Žinoma Ryo puola žudika ir pats gauna į kaulus. Po kelių dienų Ryo atskelia savo lovoje ir taip prasideda mūsų vaidmuo žaidime. Žaidimo kūryba ir detalės: Viso žaidimo aš čia nepasakosiu, nes jis yra super ilgas., už tai pakalbėsiu apie mechaniką ir kitus panašius dalykus. Žaidimas buvo pradėtas kurti dar Sega Saturn sistemai, kuris atrodė tikrai stulbinančiai: http://www.youtube.com/watch?v=9FMAptkNVFg Žaidimas dar gerai žinomas dėl QTE (quick time events), momentai kai vyksta video intarpas ir reikia suspaudyti atitinkamus mygtukus ant valdymo pulto kurie rodomi ekrane. Shenmue vadinamas šios technikos pirmtaku. Pats žaidimas susideda iš trijų diskų: Shenmue game cd: 1,2,3 ir Shenmue Passport, kuris atrakina online galimybes ir papildomą medžiagą, jo aš žinoma nenaudojau. "Shenmue" buvo vienas iš pirmųjų žaidimų kuris naudojo kūrimo technikas prieš tai naudotas film kūrime. Įgarsinimas žaidime buvo vienas didžiausių dalykų, pirmą kartą įgarsinimas buvo tokio didelio masto naudojant tikrus balsus pavieniams veikėjams su kuriais nebuvo įmanoma žaisti. Shenmue yra vienas brangiausi visų laikų žaidimu, net ir dabar jis išlieka trečioje dešimtuko vietoje pagal kaštus (pirmoje yra GTA IV - jam išleista 100 milijonų JAV dolerių) - 47 milijonai JAV dolerių. Taigi tiek apie pačio žaidimo kūryba. Dabar pašnekėkime apie prezentacijas. Prezentacija: Shenmue turėjo kodinį pavadinimą: "Project Berkeley" - kurio užuominas galime pamatyti pačiame žaidime, vienas iš jų yra grafitį užrašas žaidime. "Project Berkeley" ištraukos 1998 metais buvo naudojamos kaip Dreamcast'o "tech demo" - parodyti sistemos galimybes. Daug tų ištraukų arba scenu atsidūrė baigtame "Shenmue" variante. "What's Shenmue?" - diskas buvo speciali žaidimo premiera tiems kurie iš anksto užsisakinėjo žaidimą ir tiem kas pirko "Famitsu" (japoniškas žaidimų žurnalas, dar ir iki dabar leidžiamas). Vienintelis skirtumas "Famitsu" versija turėjo orandžinį viršelį vietoj mėlyno iš ankstinio užsisakymo viršelio. Visa tai buvo daroma dėl uždelsto žaidimo išleidimo. Pats diskas veikė kaip žaidimo demo versija. Veiksmas vyko Dobuita, Yokosuka miesto rajone (vienas tokių rajonų kur daugiausia laiko teks praleisti, pilnas parduotuvių ir kitų pastatų, kažkas panašaus kaip New Yorke koks kinų kvartalas.) žinoma ne visas rajonas buvo prieinamas. Diske teko žaisti už pagrindinį veikėja Ryo kaip ir pilnoje žaidimo versijoje, tik tiek, kad šioje versijoje reikėjo sekti žaidimo kūrėją ir išsiaiškinti kur jis yra. Diske taip pat buvo 4 video kurie vėliau buvo patalpinti į "Passport" diską kurie aiškino žaidimo aspektus. Žaidimo mechanika: Žaidimas paremtas pagrinde kalendoriniu laiku. Visą žaidimo laiką tave persekioja, (hmm pasikartosiu, labai negražus sakinys gaunas, bet tenka) laikas, t.y. žaidime negalime atlikti tam tikrų veiksmų kol pavyzdžiui neatėjo 7 valanda vakaro, tuomet viskas sutemsta. arba iki pusės devyniu negalima eiti miegot ir atsibusti kita ryta. Laikas turėjo vieną didžiulį aspektą. Pagrinde žaidimą galima pabaigti per visą gruodžio mėnesį, bet sulaukus (naudojant flashback, viena iš tokių vietų žaidime kai susikirtus misijoje tu iškart nusiunčiamas į kitą dieną pakartoti tos pačios misijos) balandžio 15 dienos Ryo atsikelia savo lovoje, nueina į Dojo ir ten yra užmušamas to pačio vyro kuris nužudė jo tėva kitaip tariant pavėlavai išgelbėti pasauli ir dabar "GAME OVER". Taigi apie ką aš čia šnekėjau - laikas jo neįimanoma prasukti ir kartais atsiranda daug laisvo, taigi tenka užsieminėti tokiais dalykais kuriuos nupasakos šis paveikslėlis: Tai maždaug viskas ką gali veikti arba eiti po vietoves ir atidarinėti stalčius ieškoti kasečių ar kitų daigtų ir stovėti kampe kol ateis vakaras pasileidus garso kasete ir klausyti muzikos. Taip minėdamas atidarinėtis stalčius tai įmanoma: Ryo namuose staliuke po televizorium atidarius yra SEGA saturn konsolė, jai galima gauti 2 kompaktinius diskus su žaidimais. Žaidime galima nuiminėti daigtus nuo sienu, atidarinėti spintas, stalčius, dėžes, vartyti daiktus ieškant įvairių kolekcinių daigtų. Daugiau apie žaidimo pasaulį kaip ir minėjau žaidimas vyksta Japonijoje, Yokosuka mieste ir jo rajonuose. Dobuita kvartale yra GAME FOR YOU arkada, ten galima pažaisti įvairiu SEGA konsolių žaidimų ar šiaip pasitreniruoti QTE. Pati žaidimo mechanika gana keista, kai pirmą kartą žaidžiau su emuliatorium, teko numesti žaidimą į šali, nes valdymas buvo apgailėtinas, maždaug kas yra žaidę heavy rain žinos. Vaikščioti galima su rodykle, bėgti naudojant viršutinį kairį mygtuką (tą vadinama shoulder'į arba LEFT TRIGER (xbox), arba L2 (playstation)), valdymas gana tankiškas, bet vėliau tampa gan paprastas. Žaidime daugybė įspūdingų kovų scenų ir pirmą kartą gyvenime mačiau taip gražiai atkurtas kovas, bet labai nebesiplėtosiu nes nenoriu jūsų apkrauti skaitant viską. Tai kas liko: Žaidimas yra nuostabus: vyrauja paros laiko ciklai, oro pakitimai - lietus, sniegas. Norint viską papasakoti reikėtų turbūt parašyti kokių 50 puslapių blogą, taigi trumpai viską perbėgsiu. Žaidime tenka, padėti kitiems, ieškoti įvairių užuominų sprendžiant mysles. Žaidimo pradžioje naudojamas sakinys "diena kai sniegas virto lietumi" - tai diena kai Ryo tėvas buvo nužudytas ir ją gan dažnai tenka panaudoti. Nesiruošiu Spoilint žaidimo taigi dar truputį smulkių detalių. Tenka dirbti uoste ir vežioti dėžes, kas ryta pradedant apšilimo lenktynėmis su savo bendradarbiais. Žaidimo istorija labai permaininga, sutinkama daug veikėjų, visi jie yra reikšmingi ir individualūs, vieni išmoko naujų kovos judesių kiti tiesiog padeda aiškintis nusikaltimą. Paskutinis žodis: Shenmue yra savotiška laiko mašina, perteikianti to meto Japoniją, ir įkūnijanti dabar žaidžiantį žaidėją, grįžti į 21 amžiaus pradžia pamirštant šiuolaikinias technologijas ir mėgaujantis menišku kūriniu, nekreipiant į dėmesio į grafiką ar įgarsinimą, nes žaidimas yra nuostabus. BONUS: Ryo su savo "forklift'u" Aš costplay'inu
  14. Venox2008 cios interference jei buna tai wiimote visiskai neveikia, nepakimba nunchuckas del to. cia mechanikoj-elektronikoj kazkas, ne softe.
  15. nee. wii mote cia pulina. wii neturetu reik pracheckint su kitu wiimote. gal kontaktas koks atsikabino prie lizdo nuo plokstes normaliai nekontacina.
  16. budavo ir man padedavo atjungimas. tik dabar neaisku ar cia is wii mote puses durniuoja, nes jis nuchcuk valdo pagrinde, ar cia analogas pakimba. reik ardyt ir ziuret nunchuck ar neuzsineses prie analogo tarpas su plastiku ir neuzsikabina kur nors
  17. AMD Fusion APU – Codenamed ‘Liverpool’ AMD x86 Quad Core at 3.2 GHz ATI r10xx (3rd generation) 1843 GFLOPS at 800 MHz – Codename “Tahiti” Unified 2GB of memory (still uncertain, this can be 4GB) Blu-ray HDMI 1.4 – 1080p output 320GB + HDD 16GB Flash Memory - orbis specai normaliai gan

    1. red-cat_eX

      red-cat_eX

      tik x86 bliam seniau buvo karai tarp bitu kilom iki 128bitu dabar krentam vel i 32 ?

    2. GYNGA

      GYNGA

      normaliai, bet 2GB RAM mažokai skamba, manau turėtų bent 4GB dėt vistiek tie RAM nakažką kainuoja

    3. red-cat_eX

      red-cat_eX

      ;DD tau cia ne pc. tie ramai visai kitaip sukalami cia. beto kazkokie keisti spec krc mano pc galingesnis, vystys kitaip vel cia. nzn kazkaip cell procesorius visuomet asociavos su milziniska galia dabar amd kist kaip paprastam pc nesuprantu.

  18. naujausi updeitai tau neleis updatintis konsoles, reikia atstatyt i originalu flash'a dvd roma. kitaip ismeta errora.