• Pranešimai

    4.311
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    111
  • Atsiliepimai

    100%

Visas FUZA turinys

  1. Geriau be modu ko gero butu dekit kuris nors...
  2. Eurogamer apzvalga siam zaidimui skyre tik 3 balus is 10 Kam idomu galit paskaityti apzvalga http://www.eurogamer.net/articles/2013-02-12-aliens-colonial-marines-review Reiks kada paciam isbandyti si zaidima,negi viskas jau taip prastai...
  3. „Microsoft“ išleido jau tradicija tapusį pranešimą spaudai, kuriame pasigiria apie savo pasiekimus. Šįkart pasigyrė apie konsoles - parduota jau 76 milijonai „Xbox 360“ konsolių bei 24 milijonai „Kinect“ įrenginių visame pasaulyje. Net 46 milijonai žaidėjų šiuo metu yra užsiprenumeravę „Xbox Live“. „Microsoft“ teigia, jog jų skaičius išaugo net 15 procentų. Planuojama per ateinančius metus išleisti virš 40 įvairių programėlių, be abejo, neskaitant žaidimų. Originalus saltinis Sales of Kinect have topped 24 million worldwide - more than Nintendo's GameCube (21.7 million) and equal to the original Xbox - according to the latest stats released by Microsoft. Microsoft also says it has now shifted 76 million Xbox 360 consoles - suggesting an attach rate of nearly one Kinect to every three Xbox 360s. More than 46 million users are now described as Xbox Live subscribers, which is apparently a growth of 15 per cent year on year, although the release is not explicit about whether that means Gold subscribers only or the overall number of people who access the service. In 2012 the average US Xbox Live Gold user spent 87 hours a month sat (or stood) in front of their Xbox - an increase of 8.7 hours from last year. That figure is presumably helped by the recent boom in Xbox 360 apps - there are nearly 100 available worldwide. Altogether, users are said to have consumed 18 billion hours of entertainment through Xbox in 2012. So how do those numbers stack up? Xbox 360 is the seventh best-selling games machine of all time and the fourth best-selling home console (behind the DS, PS2, Game Boy, PS1, Wii and GBA, in that order). If Kinect was counted as its own platform, it would be joint sixteenth in the rankings, or joint eleventh if you don't count handheld devices. PlayStation 3 has sold 70.2 million. The Wii has sold 99.38 million. The Wii U has sold 3 million since its launch in November.
  4. 1.Dead or Alive 5 2.Resident Evil: Revelations 3.Asura's Wrath 4.Uncharted: Golden Abyss 5.Resident Evil 6/Ninja Gaiden 3 (is pagarbos ankstenems dalims)
  5. FUZA

    Ninja Gaiden 3

    Koei Tecmo oficialiai patvirtino, pirmiausia išskirtinai Wii U konsolei sukurto, Ninja Gaiden 3: Razor's Edge žaidimo išleidimo datą Xbox 360 ir PS3 konsolėms. Xbox ir PS3 konsolių versijos tiek parduotuvėse, tiek ir skaitmeniniame formate pasirodys balandžio 2 d. - JAV, o Europoje - 5 d. Ninja Gaiden 3: Razor's Edge yra patobulinta 2012 m. kovo mėn. išleisto žaidimo versija skirta Xbox 360 ir PlayStation 3 konsolėms. Pirmiausia žaidimas buvo skirtas Wii U konsolei – jame žaidėjai galėjo rasti naujas galimybes, dar nematytus ginklus, patobulintus kompiuterio valdomus priešus, priešų kūnų supjaustymą, Nindzės įgūdžių patobulinimų sistemos atnaujinimą ir naujus žaidėjams prieinamus žaidimo personažus - Ayane, Kasumi ir Momiji. Xbox ir PS3 žaidimo versijoje taip pat bus nauji kostiumai visiems keturiems žaidimo personažams, atveriami žaidime naudojant Karma. Laukiu
  6. Zinok pakylejimas tai nerealus,jautiesi lyg koki stebukla padares,bet tikrai verta del to stengtis
  7. 1.God Of War: Ascension (PS3) 2.Castlevania: Lords of Shadow – Mirror of Fate (3DS) 3.Crysis 3 (PC) 4.Ninja Gaiden 3:Razors Edge (X360/PS3) 5.Castlevania: Lords of Shadow 2 (X360/PS3)
  8. Dar siek tiek nauju vaizdu akims
  9. Tiesiog reikia sulaukti oficialaus pristatymo ir ziureti,ka jie ten pasnekes,siaip ar taip aisku yra,kad live servisas lieka,nes jis ir yra pagrindinis MS kapeiku saltinis,zaidimu kurejai ko gero visur jau sudes tuos online passus,galbut ir bus reikalingas koks vienkartinis oficialus prisijungimas prie neto,kad aktyvuoti tas visas naujo X funkcijas,na su tuo tai as sutinku...
  10. svaigalai cia apie tuos online only,bent jau dar ne su sia konsoliu karta
  11. FUZA

    Ninja Gaiden 3

    Check tiz out,labai gera naujiena apie NG3 Ninja Gaiden 3: Razor's Edge is no longer a Wii U exclusive. Razor's Edge, an expanded version of Ninja Gaiden 3 - designed specifically for Nintendo's new console - will be released with more content for PlayStation 3 and Xbox 360. The port will add another 25 missions, more costumes and all Wii U downloadable content, Famitsu reported (via Gematsu). Ninja Gaiden 3: Razor's Edge was one of several major third-party exclusives available at the Wii U launch. PlayStation 3 and Xbox 360 versions will launch on 4th April in Japan. There's no word yet on a European date. Ninja Gaiden 3: Razor's Edge scored 6/10 in Eurogamer's review last year, an improvement of the 4/10 doled out to the original version. Dabar gaila man,kad turiu nusipirkes paprasta versija,bet nieko,ka nors sugalvosiu daugiau sunkumo,daugiau charu,daugiau kraujo muaahh,ot lauksiu
  12. Sveiki visi,senokai nieko neberašiau savo bloge,nes ko gero kokius 2 mėnesius kamavausi su Ninja Gaiden Sigma (toliau jį vadinsiu tiesiog NGS) žaidimu(na dar aišku ir su handheldais naujais šiek tiek laiko praleisdavau ).Pažaisdavau per savaitę po kelias valandas,po to žiūrėk porą savaičių neprisėdi,po to Kalėdos,Nauji,pachmielkos,išeiginės ir t.t. Na vienu žodžiu... Mano gyvenimas su Ninja Gaiden serija prasidėjo nuo kokių 10 metų turbūt,kai įsigijau savo pirmają konsolę,viso Rietavo turgaus pažibą-Zilitoną Kelias disketes buvau nusipirkęs,o po to vykdavo pasikeitimai žaidimais su kaimynais,draugais,klasiokais (kaip ir pas visus man atrodo) ir t.t.Taigi kažkokiu mainų keliu pas mane atkeliavo ir Ninja Gaiden žaidimas ir jis man jau tada pasirodė labai cool,kovos su kardais,magijos naudojimas,futuristiniai priešai,karstymaisi vamzdžiais,na vienu žodžiu įsimylėjau aš šį žaidimą Net nežinau kiek visokiausių NG dalių (ar versijų) turėjo SNES,Sega ar kitos konsolės(8BIT/16BIT karta),bet kartu su naujosios kartos konsolėmis (PS1,Saturn,N64) NG žaidimų era baigėsi... Serijos atgimimas įvyko 2004 metais,išskirtinai XBOX konsolei,žaidimas buvo sukurtas Team Ninja studijoje prižiūrint Tomonobu Itagaki ,afigenas respectas jam. Žaidimo sukūrimas užtruko 5 metus (kūrėjų teigimu).2005 metais tai pačiai XBOX konsolei buvo išleista NG:Black versija (iš esmės tas pats 2004 žaidimas,tik su pataisytomis klaidelėmis,naujais "kostiumais",keliais patobulintais priešais,lengvesniu žaidimo lygio pasirinkimu ir dar krūva visokio "bonuso" ),o 2007 metais šį žaidimą gavo ir PS3 konsolė tik šalia pavadinimo prisidėjo žodelis Sigma ir pačiam žaidimui buvo suteiktos HD tekstūros. Yra sakoma,kad ant to paties grėblio antrą kart nelipsi,bet aš ant to grėblio užlipau net triskart ir dar ko gero užlipsiu ir ketvirtą .Pirmą kart perėjau NG žaidimą kai darbavausi Anglijoje 2005 metais,po kelių metų perėjau NG:Black versiją su X360 konsole (šaunus dalykėlis,kad su X360 galima žaisti pirmojo XBOX žaidimus),vakar pagaliau pabaigiau Sigma,o ateityje turbūt įsigysiu ir šį žaidimą VITA konsolei ir užlipsiu ant to grėblio dar kart Trumpai apie žaidimo istoriją: Pagrindinis žaidimo herojus yra Ryu Hayabusa,galingas ninzė kuris trokšta atgauti blogiukų nugvelbtą Tamsos Kardą.Beveik visą žaidimo laiką jis ir bus mūsų valdomas herojus ir sieks šio tikslo. Dar vienas valodomas veikėjas šiame žaidime yra Rachel'ė.Įstabių formų žudikė Žaidime viso yra 19 lygių (chapterių),16 iš jų praleidžiame valdydami Ryu,3 lygiai priklauso Rachelei ir jos papams.Beje tie 3 lygiai priklauso tik NGS versijai,nei NG,nei NG:B žaidimuose šios papingos poniutės valdyti duodama nebuvo,toks vat PS3 privalumas - HD + buferiai. Kaip ir pridera action-slasher žanrui,kiekvieno lygio pradžioje sulaukiame filmuko kuris maždaug paaiškina ką čia ir kodėl reikės padaryti ir aišku kiekvieno lygio gale gauname dovanų bosą ir ending filmuką.Aišku daėjimas iki lygio boso reikalauja prieš tai paskersti šimtelį-kitą įvairaus plauko priešų Kad juos galėtum pjauti kaip šieną,palaipsniui Ryu bagažas pildosi įvairiausiais šaltaisiais ginklais pvz. nunchakai,lenkti peiliai ant grandinių,dvismaigės ietys,milžiniškas kirvis ir t.t. Tokio tipo ginklų per žaidimą galime susirinkti apie 10.Juos ne tik gali surinkti,tačiau galima juos dar ir ypatingai pasigerinti,suteikti jiems daugiau galios,pakelti jų levelį ir visa tai senuko Muramasa pagalbos dėka,kuris savo sex shopus laiko atidaręs pačiuose karščiausiuose taškuose,bet už savo paslaugas tai lupa irgi atsakančiai Be abejonės Ryu puikiai moka naudotis ir svaidomaisiais ninzių ginklais,kurių per ilgą žaidimo laiką taipogi sukaupiame krūvą.Ryu vienodai šviečia kaip nuleisti priešą ant žemės,jis puikiai svaido shurikenus (žvaigždutes),sprogstančius durklus,bombas,šaudo iš lanko ir vos ne akimis sprogdina tankus Kaip matote iš paveiksliuko Ruy nevengia pasitelkti ir magijos pagalbos,ji labai dažnai praverčia ir kartais leidžia neblogai atsipūsti ir pasigąlasti savo įrankius ).Magijos rūšys šiame žaidime yra 4.Galime taškytis ledais,svaidyti ugnies kamuolius,trankytis žaibais ir susikurti aplink save ugnies lauką prie kurio prisilietę priešai greit pakrato kojas.Magija taipogi gali būti "upgreidinama" ir tai daryti yra būtina,nes ji ne kartą man padėjo išnešti kailį iš sudėtingų situacijų. Ką čia toliau supasakojus...Žaidimas suteikia nemažai laisvės paklajoti po NG pasaulį nors pats žaidimas daugiau linijinio tipo,tačiau aš šniukštinėjau po visus kampus ir pakampes,kadangi įvairiose plika akimi nematomose vietose galima rasti givybes ar kerus atstatančių buteliukų,įvairiausių upgreidų ir visokio kitokio turto be kurio būtų labai sunku.Yra šiame žaidime ir galvosūkių,tiesa dauguma jų tokie standartiniai pvz. durys neatsidaro,reikia rakto ir tu eini jo ieškoti,tiesa yra ir sunkesnių egzempliorių.Kadangi tai buvo 3 kartas kai įveikinėjau šį žaidimą,kruopščiai stengiausi visur viską surasti ir paimti,nes žinojau kokia kančia manęs laukia kol pereisiu visą žaidimą.Kiek kartų norėjau tėkšti pultelį į sieną tai net suskaičiuoti negaliu... Dar labai nervindavo maždaug toks pranešimas kai numirdavau ir bandydavau kartotį lygį iš naujo: Do you want to abandom way of ninja?na tipo,gal nori pasilengvinti žaidimo sunkumą...toks klausimas pasistodavo maždaug po 3 continue ir žiauriai erzindavo kiekvieną kartą kai tik jį išvysdavau... Žaidimo grafika tikrai labai gera,aplinkos ir priešai detalūs (nors tomis aplinkomis nėra kada labai grožėtis),su vaizdo intarpais irgi viskas ok.Pagyrimo vertas žaidimo muzikinis takelis kuris prasideda užburiančiomis rytietiškomis melodijomis ir baigiasi sunkiuoju roku ...Tiesa šio žaidimo grafika vežė,net ir žaidžiant paprastą versiją ant XBOX konsolės ir kineskopinio TV,man tai ko gero pats grąžiausias žaidimas iš šeštosios konsolių kartos ir parodęs tikrąsias XBOX galimybes.Čia jums pavyzdukas kaip patobulėjo tekstūros: Kovos su bosais taipogi reikalauja nemažai nervų,nešnekant jau apie tai,kad tolimesniuose lygiuose norint daeiti iki to boso reikia nugalabyti dar porą pusbosių.Bosų pasirinkimas ir dydis buvo labai plataus spektro,nuo vikšrų iki drakonų ar normalių kietų dėdžių ninzių. Kartais labai nervindavo netinkamai išdėstyti išsaugojimo taškai (drakono statulos) pvz. išsisaugoji žaidimą ir eini kovoti su lygio bosu,na viskas kaip ir ok,padarai tą bosą,gauni užrašą chapter completed,tave paleidžia naujame lygyje kuriame esi iškart užpuolamas ir užkapojamas net nespėjęs prieiti prie išsaugojimo statulos ir vuolia,tavęs laukia kova su bosu iš naujo...sucks,bet tai spėju buvo ne bugai,o specialūs kūrėjų bajeriai ir taktiniai sumanymai...Esmė ta,kad žaidimas yra velnioniškai sunkus,net ir žaidžiant normal sudėtingumo lygiu.Vienam lygiui pereiti reikia maždaug valandos (jeigu kažko ieškai),taigi 19 lygių yra 19 valandų.Čia teoriškai,kadangi praktiškai aš prie jo praleidau kokias 50h,kadangi noras viską surasti ir pasiimti šiame žaidime,mane ne vieną dešimtį kartų privedė prie "smerties". Žaidimo vertinimas pagal mane 10balų sistemoje: Žaidimo trukmė: 10 Muzikinis takelis :10 Grafika:9 Žaidimo peržaidžiamumas:10 Žaidimo valdymas :9 Žaidimo istorija:9 Viso:9,5 SUPER Šį žaidimą galėčiau rekomenduoti visiems kas turi nemažai atliekamo laiko,nervų,kantrybės,kam patinka puiki istorija,kas mėgsta tikrus iššūkius ir tikrą "oldschoolą"
  13. Is COD serijos PS2 dar turi:COD:Finest Hour (2004),COD2:Big Red One (2005) ir COD3 (2006)...kas liecia MOH serija tai ant PS2 yra MOH:European Assault(2005),MOH:Frontline (2002),MOH:Rising Sun (2003) ir paskutinis MOH:Vanguard (2007)
  14. Tai,kad didziaja dali siu zaidimu gali ir LT trackeriuose rasti...
  15. Man asmeniskai ant PS2 net labai neblogos saudykles buvo Black ir Area51