Diablo niekada nebuvo labai subtilus žaidimas. Pirmojoje dalyje teko tiesiog kautis labai įtartinai giliame šventyklos rūsyje. Antrasis gavo daugiau geografinės įvairovės, bet 95 procentai nuotykių susidėjo iš labai panašiai atrodančių monstrų žudymo (dar 3 procentai daiktų rinkimo, 1 procentas jų identifikavimo ir po 0,5 procento siužeto ir „Scroll of Town Portal“). Aišku, buvo daug imitatorių ir panašių žaidimų.
Summoning Wars yra nepriklausomas žaidimas, kopijuojantis Diablo schemą. Lengviausia tai pastebėti iš sąsajos, o paskutinius kritikus pribaigs pilnas laukas goblinų.
Žaidime herojų pagrobia paslaptingas burtininkas ir verčia vykdyti jo užduotis, nes... na, nelabai supratau. Kažkas apie vietinio Velnio paliestuosius, kurie negali mirti. Pagrindiniam veikėjui pasiūloma nuo to išsigelbėti.
Vaje, nemirtingumas, koks tai siaubingas dalykas, tikrai nenorėčiau toks būti, ypač magiškais viduramžiais. Šiaip ar taip žaidimo schema turėtų būti pažįstama visiems, žaidusiems Diablo.
Grafika primena Neverwinter Nights ir senojo Runescape hibridą, bet baisiausia yra sąsaja. Juokinga ir tai, kad pagrindinio veikėjo ir pirmų prekybininkų paveikslai dialoguose yra identiški.
Rekomenduojami komentarai
Komentarų nėra.
Prisijunkite prie pokalbio
Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.