Populiarus daugelio žaidėjų internetinis vaidmenų žaidimas (MMORPG) „World Of Warcraft“ pritraukė jau 9 mln. žaidėjų.
Prieš penkis mėnesius jų buvo beveik pusę milijono mažiau. Jei palygintume su pasaulio valstybėmis, tai šiuo metu WoW pasaulis lenkia Haiti ir užimdamas 90 vietą pagal gyventojų skaičių ir 70 tūkst. atsilieka nuo Švedijos.
Anot „VideoGamesBlogger“ naujienų puslapio, „Blizzard“ kompanija teigia, kad tai yra aktyvių žaidėjų sąrašas, per paskutinį mėnesį pratęsusių žaidėjo abonementą. Realiai šį žaidimą yra įsigiję dar daugiau žmonių, tačiau kai kuriems jų šis žaidimas paprasčiausiai pabodo.
„World Of Warcraft“ yra populiariausias daugelio žaidėjų internetinis žaidimas, gana toli aplenkęs konkurentus. Jei tikėti „GigaOM“ statistika, kitas lietuvių tarpe populiarus žaidimas „Runescape“ birželio mėnesį turėjo tik 5 mln. žaidėjų, „GuildWars“ apie 2 mln., o „LineAge I/II“ tik 1,3 mln. žaidėjų. Kita vertus žaidimo populiarumas atspindi masinio žaidėjo poreikius, o popkultūra ne visuomet gali būti kokybės etalonas.
Sąrašo apačioje esantis „LineAge“ dažnai yra kritikuojamas, kaip ilgas žaidimas, kurio veikėjo tobulinimui reikia paskirti daug laiko. Labai dažnai tokią kritiką išsako jauni žaidėjai, rezultatų norintys pasiekti kuo greičiau. Tai atspindi ir daugelio jų siūlomi „geri“ privatūs serveriai, kuri tikimybė gauti gerus daiktus ir piniginiai atlygiai yra padidinti kelis ar kelias dešimtis kartų. Anot jų, būtent tai yra pagrindinis privačių serverių privalumas.
Rekomenduojami komentarai
Komentarų nėra.
Prisijunkite prie pokalbio
Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.