Šiuo metu labai daug kalbama apie įvairias reklamos sritis. Vis bandoma sugalvoti naujų būdų kaip žmones paveikti. Vienas tokių būdų – žaidimai.
Didžioji dalis mūsų yra žaidę bent keletą žaidimų per gyvenimą, tačiau ar daugelis už juos mokėjome, o gal žaidimus „skolindavomės“? Ar nebūtų geriau, jei žaidimuose matytumėme reklamą, tačiau jie būtų nemokami?
Ubisoft šiuo metu testuoja tokią reklamos žaidimuose taktiką. Bet kuris JAV gyventojas turintis FilePlanet sąskaitą gali parsisiųsti keletą populiariausių žaidimų nemokamai, tačiau su tam tikra reklama juose. Žaidimų gerbėjai gali išmėginti: Rayman Raving Rabbids, Prince of Persia: Sands of Time ir Far Cry.
Tačiau įdomu ne tai, kokius žaidimus galime parsisiųsti (beje, jie „sveria“ šiek tiek daugiau nei 1GB, tad siuntimas užtruktų gan nemažai), o kas juose slypi. Kokia reklama yra Fileplanet svetainėje ir ar pasitikėti ten siūlomais žaidimais? Platesnės informacijos nėra, tačiau Ghacks duomenims, reklama pasirodo krovimosi ir misijų aprašymų metu – žaidimo metu jos nematyti. Gali susidaryti įspūdis, jog tai nekliudo, bet kas bus ateityje?
Mane domina ir dar vienas aspektas – kiek iš to uždirba Ubisoft, kiek jie gauna už vieną reklamą, ar yra skirtingos kainos skirtingose vietose (kaip laikraščiuose, TV kanaluose) ir ar kompanijai atsiperka leisti žaidimus nemokamai. Manau, artimiausiu metu mes tai sužinosime.
Kalbant apie ateitį, galime pasvarstyti, ar ateityje reklamos vis dėl to užvaldys kompiuterinių žaidimų rinką. Žaidimai yra populiarūs – ypač tokie kaip World of Warcracft, Lineage ir panašūs, tačiau jie jau turi savo pelno šaltinį – norėdami žaisti bendrame „pasaulyje“ kiekvieną mėnesį mokate tam tikrą sumą. Bet, pavyzdžiui, tokie populiarūs žaidimai kaip Need For Speed ir Grand Theft Auto išties gali užsidirbti nemažai pinigų. Ar žaistumėte žaidimus, išlaikomus reklamų ir kiek reklamos galėtumėte juose pakęsti?
Rekomenduojami komentarai
Komentarų nėra.
Prisijunkite prie pokalbio
Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.