Beveik prieš mėnesį kompanijos Electronic Arts finansų direktorius Blake Jorgensen pareiškė, kad šaudyklė Titanfall, prie kurios darbuojasi studija Respawn Entertainment, visuomet liks Microsoft platformoms skirtu projektu, t.y. juo galės mėgautis PC ir Xbox konsolių savininkai.
Neseniai vykusioje konferencijoje UBS Global Technology kompanijos EA atstovas teigė, kad tai padaryti, remiantis partneryste su Microsoft, ir tai visai nesusiję su kūrėjų santykiais su Sony ar požiūriu į PS4.
„Industrijoje jau seniai naudojama tokia praktika, kai žaidimai specialiai išleidžiami tik konkrečiai sistemai“, – kalbėjo Blake Jorgensen. „Tokiais atvejais, kai leidėjai bendradarbiauja su konsolių gamintojais, svarbu, kad sandoris būtų maksimaliai naudingas kiekvienai iš pusių. Ir būtent apie tai mes galvojome, galvodami apie tikslines Titanfall platformas“.
Antra vertus, kompanijos EA atstovas eilinį kartą pabrėžė, kad toks žingsnis susijęs tik pirmąja Titanfall dalimi, kuri sėkmės atveju taps pilnavertės serijos pagrindu.
Tai reiškia, kad šaudyklės išskirtinumas aiškinamas visai ne Microsoft „debesų“ architektūros išskirtinumu, kuri, kaip anksčiau teigė Jon Shiring, padės eliminuoti amžinas online žaidimų problemas.
Iš kitos pusės, galima kalbėti apie Xbox Live svarbą – viename iš interviu Titanfall prodiuseris Drew McCoy pastebėjo, jog be dedikuotų serverių palaikymo, o taip pat firminių Respawn „debesų“ technologijų palaikymo toks dinamiškas ir įtemptas žaidimas, kaip Titanfall, rizikuoja pasilikti be stabilaus ir patogaus daugelio žaidėjų režimo.
Rekomenduojami komentarai
Komentarų nėra.
Prisijunkite prie pokalbio
Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.