Žaidimo leidėjas „Activision“ giriasi, kad „Call of Duty: Modern Warfare 3“ muša pirmųjų pardavimų rekordus: jau vien per pirmąją prekybos dieną prie 13 000 parduotuvių visame pasaulyje buvo išsirikiavę 1,5 mln. žaidimą trokštančių įsigyti žaidėjų. Kai kurie ekspertai teigia, kad iki šių metų pabaigos gali būti parduota iki 18 mln. CoD: MW3 kopijų.
Iki šios dienos jau vien Jungtinėse Valstijose ir Jungtinėje Karalystėje žaidimo pelnas viršijo 400 mln. JAV dolerių.
Dabartinis pirmųjų pardavimų rekordas priklauso tų pačių „Activision“ išleistam „Call of Duty: Black Ops“, kai per penkias prekybos dienas buvo surinkta 650 mln. JAV dol. pajamos.
Trečioji „Modern Warfare“ dalis – konkurencingas atsakas spalio pabaigoje pasirodžiusiam „Electronic Arts“ išleistam „Battlefield 3“, kurio iki šiol parduota apie 10 mln. kopijų.
Vis dėlto kai kurie recenzentai, jau išbandę trečiąją „moderniosios karybos“ dalį, nors ir pripažįsta puikiai išlaikytą kokybės kartelę, bet suranda ir trūkumų. Vienas iš jų – aktyvaus veiksmo stoka. Vieno žaidimo režime (angl. single player) žaidėjas dalyvauja siužete labiau kaip stebėtojas nei kaip veikėjas – tiesiog žygiuoja nuo vieno vaizdo intarpo iki kito. Taip pat – vieno žaidėjo kampanija yra pakankamai trumpa.
Žaidimo istorija tęsiasi nuo ten, kur ji nutrūko ankstesnėje dalyje, „CoD: MW2“: Rusija tęsia invaziją į Ameriką. Virtualūs žaidimo mūšiai trečiojoje vyksta visame pasaulyje – Niujorke, Paryžiuje, Londone, Hamburge, Prahoje ir kitur.
Kokias galima padaryti išvadas? Pirmoji – šaudyklės vis dar tvirtai įsitvirtinusios tarp populiariausių žanrų, o šiuolaikinis populiarus žaidimas neįsivaizduojamas be agresijos, kas, kai kurių psichologų teigimu, nebūtinai yra taip jau blogai (apie tai plačiau skaitykite netrukus pasirodysiančiame naujausiame „Naujosios komunikacijos“ numeryje).
Antroji išvada – žaidimo procesas… lengvėja ir paprastėja, bet tai yra maskuojama. Palyginus praėjusio amžiaus paskutinio dešimtmečio šaudykles su kuriamomis dabar, šiuolaikinių šaudyklių veiksmas ir erdvė tampa tuneline – veikėjas keliauja trasa, nuo kurios neįmanoma nukrypti ir kaunasi iš anksto numatytose pasalose, kai tuo tarpu senųjų laikų žaidimų erdvė būdavo kuriama labirinto principu ir nemažu iššūkiu tapdavo ne tik susidoroti su virtualiais priešininkais, bet ir susiorientuoti erdvėje.
Trečioji – šaudyklių kūrėjai nelabai ieško rimtesnių inovacijų – jau du dešimtmečius populiariausiais žaidimų kontrolės įrenginiais vis dar tebėra klaviatūra arba žaidimo pultas ir iki šiol negirdėti jokių stambesnių projektų, kurie remtųsi naujosios kartos valdymu – tokiu, kokiam galimybes suteikia „Wii“ ar „Kinect“ įrenginiai.
Rekomenduojami komentarai
Komentarų nėra.
Prisijunkite prie pokalbio
Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.