„Rockstar Games“ ne juokais supykdė tūkstančius žmonių, įsigijusių „GTA remaster“ leidimą. Iš internete plintančių įrašų visiškai aišku, kad į platformų lentynas buvo pristatytas prastai veikiantis, neoptimizuotas ir žaidėjų pyktį bei nepasitenkinimą keliantis leidimas.
„Rockstar Games“ padarė paprastą ėjimą – nusprendė pasinaudoti „GTA“ serijos fanų nostalgijos jausmu. Kam kurti naują, originalų žaidimą su turiniu, scenarijumi, veikėjais, kai, visų pirma, gali kelis kartus perleisti „GTA V“? Na, o kai jau darosi gėda ir toliau joti ant šio arkliuko, kažkokiam „CEO“ kilo nuostabi mintis atgaivinti seniuosius „GTA“. Ir čia ironijos būtų mažai, o gal ir išvis nei lašo, jei viskas būtų padaryti tinkamai ir būtųme gavę seną gerą „GTA“ su atnaujinta grafika, patobulinta mechanika ir fizika, o ne eilinę, pusiau luptą, pusiau skustą nesąmonę.
„Rockstar“ games jau išleido ilgą ir tikriausiai mažai ką įtikinusį atsiprašymą dėl to, jog „žaidimai neatitiko sukeltų lūkesčių“. Kompanija taip pat pažadėjo atnaujinti visus paketo žaidimus: „GTA III“, „GTA: Vice City“ bei „GTA: San Andreas“. Deja, visiškai nėra aišku, nei kada mes sulauksime rimtesnių atnaujinimų, nei kokie konkrečiai jie bus. „Rockstar“ kol kas nieko nedetalizuoja, tik stengiasi situaciją užglaistyti tuščiais atsiprašymais bei pažadais.
„Remaster“ kultūra šiuo metu tikrai išgyvena aukso amžių, nes žaidimų kūrėjai pamatė, kad sukurti naują originalų žaidimą yra sunku. Visų pirma, mes patys, kaip žaidėjai, naujiems žaidėjams keliame visai kitus reikalavimus, nei kad prieš 10 ar 15 metų. Antra, yra didelė dalis žaidėjų, kurie sulaukė vidutinio amžiaus ir savarankiškai uždirba pajamas, tad yra mokūs klientai. Taip ir gimsta puikus receptas – nekurti naujo, o atnaujinti seną, atitinkamai demografinei grupei aktualų projektą.
Ir žinote, pačiame principe nematau nieko blogo. Vaikystėje žaisti žaidimai atmintyje išliko visai kitokie, juos dabar įsijungus grafikos netobulumai tikrai atrodo, kaip čia pasakius, gan pastebimi. Mielai pažaisčiau „Return to Castle Wolfenstein“, perdarytą ant „Wolfenstein: New Colossus“ grafinio variklio. Problema tame, kad eilinį kartą gauname ne nupoliruotą ir atnaujintą žaidmo versiją, o paskubomis paruoštą projektą, labiausiai primenantį per paskutinią naktį studento rašytą rašto darbą.
Rekomenduojami komentarai
Komentarų nėra.
Prisijunkite prie pokalbio
Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.