Faktai kalba patys už save: paskutinis žinomesnis žaidimų kompiuteris, kuris turėjo x86 architektūros procesorių, buvo „Microsoft Xbox“, kuris pasirodė dar 2001 metais. Nuo to laiko tiek įprasti, tiek ir nešiojamieji žaidimų kompiuteriai naudojo visiškai kitokius lustus.
Akivaizdu, kad kyla klausimas, kodėl „Sony“, kurie šių metų pradžioje pristatė naujos kartos „PlayStation“ žaidimų kompiuterį, nusprendė naudoti AMD APU lustus, paremtus x86 architektūra? To, pasak pačių „Sony“, primygtinai prašė daugelis žaidimų kūrėjų.
„Aš manau, jog pagrindinė priežastis, kodėl mes taip padarėme, yra kūrėjų bendruomenės noras. Tai yra, ko norėjo žaidimų kūrėjai, jog lengviau kurtų žaidimus ir galėtų padaryti juos kuo galima geresnius.“, - į klausimą, ar AK komponentų pasirinkimas naujajam „PlayStation“, o ne visiškai kitokių, kaip kad anksčiau, buvo įtakotas ekonominių, strateginių ar kitokių veiksnių, atsakė „Sony“ atstovas.
Galime priminti, jog žaidimų kūrėjai ką tik pasirodžius „PlayStation 3” buvo ypač nepatenkinti jame esančiu „Cell“ procesoriumi. Gerai žinomas žaidimų industrijos veikėjas John Carmackas tada sakė, jog vienas „Cell“ procesorius yra asimetriškas vietoje to, jog būtų simetriškas. Pasak jo, tai būtent ir vargino žaidimų kūrėjus dirbant su „PlayStation 3” ir jo procesoriumi: vienas, sudėtingas procesorius su savo gijomis, nei tiesiog daugiau branduolių, buvo galvos skausmas kūrėjams.
Rekomenduojami komentarai
Komentarų nėra.
Prisijunkite prie pokalbio
Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.