Prieš tai, kai programinės įrangos gigantas „Microsoft“ pristatė „Xbox One“ žaidimų kompiuterį, viena iš dizainerių grupių sukūrė kelias dešimtis jo prototipų. Jų yra įvairių: nuo žemo iki aukšto, nuo plataus iki siaurio. Dalis jų buvo pristatyta praėjusią savaitę WPC 2013 konferencijoje.
Kaip matote fotografijoje, „Xbox One“ dizainą kūrę žmonės tikrai turėjo įvairių minčių. O štai „Xbox“ dizaino vadovas Carl‘as Ledbetter‘is renginyje sakė, jog jo dizainerių komanda norėjo paprasto, elegantiško prietaiso, bet didelis iššūkis buvo parodyti, jog šis dar - ir puikios kokybės.
Komandą sudarė apie 30 žmonių, kurie kūrė prototipus, juos pasigamindavo ir vėliau „testuodavo“ realiomis sąlygomis kaip paprasti pirkėjai savo svetainėse. Vėliau dizaineriai eidavo į inžinierių komandą ir galvodavo apie galutinį vidinių elementų patalpinimą įrenginyje.
C. Ledbetter‘is sakė, jog jo komanda sukūrė ir per 200 „Xbox One“ žaidimų pultelio prototipų, nors daugeliui atrodo, kad šis beveik niekuo nesiskiria nuo „Xbox 360” naudoto. „Mūsų testuotojai, paimdami pultelį į rankas, galėdavo pasakyti skirtumą, net jei šis tebūdavo mažesnis už milimetrą.“, - atsakė jis į klausimą, kodėl tiek daug pultelio prototipų jo komandai iš tiesų reikėjo.
Rekomenduojami komentarai
Komentarų nėra.
Prisijunkite prie pokalbio
Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.