Nors abi naujos kartos konsolės, tiek „Microsoft Xbox One“, tiek ir „Sony PlayStation 4“, turės AMD kūrybos GCN architektūros grafinius posistemius, tačiau tarp jų panašumų gali būti ne tiek ir daug. Pasirodo, „Xbox One“ nepalaikys ne tik OpenGL API, bet ir ekskliuzyvinio „Mantle“ API, kurį iš esmės turėtų palaikyti visi GCN architektūros vaizdo spartintuvai.
„Esame labai laimingi kartu su „Xbox One“ startu galėdami pasiūlyti naujausios kartos Direct3D 11 akseleraciją. „Xbox One“ grafinio posistemio API yra Direct3D 11.x, tiekiant visą DirectX 11.2 funkcionalumą. Kiti instrukcijų rinkiniai, kaip OpenGL ir „Mantle“, nepalaikomi“, – toks buvo šįrytinis „Microsoft“ pranešimas.
Tiesa, užbėgti įvykiams už akių vis dėlto nereikėtų. Patys AMD po „Microsoft“ pranešimo pareiškė, kad „Mantle“ API buvo kurtas ne konsolėms, o asmeniniams kompiuteriams, o tai reiškia, kad tikslaus atsakymo, ar PS4 palaiko „Mantle“/OpenGL taip pat neturime. Pridedama tik tiek, kad „Mantle yra suderinamas su DirectX HLSL šešėline programavimo kalba, kuri gali padėti supaprastinti DirectX žaidimų perprogramavimą (portinimą) į „Mantle“.
Rekomenduojami komentarai
Komentarų nėra.
Prisijunkite prie pokalbio
Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.