Po nesėkmingų žaidimo kompiuterio Xbox360 pardavimų Japonijoje kompanija Microsoft nusprendė užkariauti Europos rinką.
Microsoft vadybininkas Aaron Greenberg naujienų agentūrai Bloomerg pareiškė: „Pagrindinis tikslas – pasiekti pagrindą po kojomis, o tai gali reikšti laimėjimą vienoje rinkoje ir pralaimėjimą kitose rinkose. Europa – šiuo metu mūsų prioritetas“.
Microsoft patikino, kad nesiruošia pasitraukti iš Japonijos rinkos, kurioje jai nesiseka dėl didėjančių Wii ir PS3 žaidimų kompiuterių pardavimų.
Tokijo žaidimų industrijos analitikas Hiroshi Kamide pasakė: „Labai sunku įsivaizduoti, kaip Microsoft kompanijai pavyks įsitvirtinti Japonijos rinkoje. Po dviejų metų Xbox pozicija Japonijos rinkoje pasidarė tokia, kad susidarė toks įspūdis, jog bet kokie kompanijos žingsniai dar labiau blogina padėtį.“
Japonijoje buvo parduota tik 44.6201 Microsoft kompanijos žaidimų kompiuterių. O tai sudaro tik 8,7% visos žaidimų kompiuterių rinkos.
Rekomenduojami komentarai
Komentarų nėra.
Prisijunkite prie pokalbio
Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.