Wheaton kolegijos psichologijos profesorius Rolf Nelson (Masačusetsas, JAV), atliko tyrimus dėl žaidimų poveikio žmogaus mąstymui.
Tiriamiesiems buvo siūloma žaisti įvairių žanrų kompiuterinius ir videožaidimus, o po to atlikti mąstymo greitį ir kokybę nustatančius testus.
Tyrimas, kuriame dalyvavo dvidešimt studentų, vyko lapkričio mėnesį. Pirmiausia tiriamieji turėjo išspręsti dalį testo, tuomet žaidė, po to pabaigdavo testą. Buvo nustatyta, kad didžiausią įtaką kompleksiniam ir erdviniam mąstymui turi veiksmo žaidimai ir galvosūkiai. Įdomius rezultatus parodė grupė, kuri turėjo spręsti visų rūšių dėlionių žaidimus. Testo sprendimo laikas po žaidimo žymiai pailgėjo: studentai nesąmoningai ėmė skirti daugiau dėmesio kiekvienai užduočiai ir galiausiai tai lėmė geresnius rezultatus. Tie, kurie gavo veiksmo žaidimus, testo užduotis atliko labai greitai, bet jų rezultatas, deja, nebuvo toks geras. Kaip pažymėjo p. Nelsonas, po žaidimo studentai nesąmoningai pradėjo skubėti ir dėl neatidumo padarė daug klaidų. „Įdomu tai, kad ne tik žaidimai, bet ir daug panašių užsiėmimų gali teigiamai veikti mąstymo kokybę, - sakė profesorius. - Pavyzdžiui, sportas taip pat padidina testų atlikimo greitį ir kokybę".
Rekomenduojami komentarai
Komentarų nėra.
Prisijunkite prie pokalbio
Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.