Štai tokiu būdu Kinijos vyriausybė nusprendė kovoti su priklausomybe nuo kompiuterinių žaidimų Kinijos jaunimo tarpe. Šalies vyriausybės pateikiamais duomenimis apie 2,6 mln. iš 20 mln. jaunesnių nei 18 metų amžiaus Kinijos internautų yra priklausomi nuo interneto ar kompiuterinių žaidimų.
Dėl šios priežasties šalies internetinių žaidimų operatoriams, Kinijos vyriausybė liepė įdiegti specialias programas, ribojančias žaidimo patirties taškų kaupimą, jei žaidėjas praranda saiko jausmą. Kaip rašoma Kinijos internetiniame dienraštyje visiems jaunesniems, nei 18 metų amžiaus žaidėjams internetinio žaidimo laikas bus ribojamas 3 valandomis per parą. Jei žaidėjas nuspręs žaisti ilgiau, jo gaunamų patirties taškų kiekis bus mažinamas du kartus. O pražaidus ilgiau nei nei 5 valandas – žaidimo personažas iš viso negaus jokių patirties taškų. Po penkerių žaidimo valandų žaidėjui kas 15 minučių bus rodomas perspėjimas, liepiantis nutraukti žaidimą, priešingu atvejo žaidėjo sukaupti patirties taškai bus anuliuojami.
Kai kuriems daugelio žaidėjų internetinių žaidimų entuziastams tai gali pasirodyti labai drastiška priemonė, tačiau kai kuriuose vaidmenų žaidimuose ji naudojama jau gana seniai. Juk rutininis darbas tobulėjimo tikrai neskatina!
Rekomenduojami komentarai
Komentarų nėra.
Prisijunkite prie pokalbio
Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.