Už „World Of Warcraft“ žaidimo personažą vienas iš žaidėjų, žaidime besivadinantis Shaks slapyvardžiu sumokėjo 10 tūkst. JAV dolerių. Už šią sumą jis įsigijo iki 70 lygio užaugintą nakties elfų plėšiką, aprūpintą gera ginkluote ir ekipiruote. Tačiau naujuoju personažu jis pasidžiaugti nesuspėjo.
Praėjus keletui dienų „Blizzard“ užblokavo personažą, teigdama, kad tai pažeidžia žaidimo licencijos taisykles. EULA licencijoje yra rašoma, kad visi virtualūs žaidimo objektai yra „Blizzard“ nuosavybė ir jie negali būti parduodami už žaidimo ribų už realius pinigus. Kaip rašo „Xaker.ru“ nuskriaustas pirkėjas ketina į teismą paduoti ir „Blizzard“, ir personažo pardavėją. Tačiau daugiausia pasako žinutės pabaigoje nurodyta antroji teminė žyma, skirta sugrupuoti naujienas.
Prekyba virtualiais daiktais už realius pinigus šiuo metu yra sparčiai plintanti verslo rūšis, nepriklausomai ar kompanijos pritaria tam, pavyzdžiui „Linden labs“, ar kaip „Blizzard“ ar „Sony“ – griežtai draudžia. Tuo pačiu teks apsiprasti ir su realiais teisminiais ginčais dėl virtualių daiktų.
Rekomenduojami komentarai
Komentarų nėra.
Prisijunkite prie pokalbio
Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.