Didžiosios Britanijos saugumo departamentas ruošiasi pradėti reklamines kampanijas populiariuose Tomo Clansy‘o kompiuteriniuose žaidimuose. Dienraščio „The Times“ teigimu, tokiu būdu stengiamasi privilioti naujų darbuotojų į šalies specialiąsias saugumo tarnybas.
Pirmosios darbuotojų verbavimui skirtos reklamos pasirodys žaidime apie šnipus „Tom Clancy's Splinter Cell Double Agent”.
Jungtinės karalystės ryšių su visuomene departamento atstovai tikisi, jog virtualioje erdvėje į žvalgų vaidmenis įsijausti mėgstantys žmonės išmėginti šį amatą panorės realybėje.
„Suprantame, jog šiais laikais į darbuotojų paieškos procesą turime žiūrėti kitu žvilgsniu. Tradicinė reklama nebegali sudominti modernaus amžiaus žmogaus. Tikimės, jog darbuotojų verbavimas kompiuteriniuose žaidimuose duos teigiamų rezultatų“, - žiniasklaidai teigė akcijos sumanytojai.
Tai pirmas atvejis, kai valstybės specialiosios tarnybos reklamuojasi kompiuteriniuose žaidimuose.
Rekomenduojami komentarai
Komentarų nėra.
Prisijunkite prie pokalbio
Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.