Pastaruoju metu sulaukiame vis daugiau kompiuterinių žaidimų ekranizacijų – tiek gerų, tiek ir blogų, tad žinia apie Kalifornijoje kuriamą naują dukterinę kompaniją neturėtų nieko stebinti. Tačiau jei esate žaidę „Kojima“ žaidimus, žinote kad toks žingsnis bent jau iš pirmo žvilgsnio mums, kaip žiūrovams, daug žadantis.
Tikriausiai niekam nėra didelė paslaptis ar staigmena, kad Hideo Kojima, tokių kultinių žaidimų kaip „Metal Gear Solid“ ar „Death Stranding“ kūrėjas, yra gero kino bei serialų fanas (užtenka pamatyti jo „Instagram“ paskyrą...). Nors „Kojima“ studija visuomet koncentravosi į žaidimus, bet panašų, kad dabar žengiamas naujas žingsnis, ypač po paskutinių studijos leidimų sėkmės.
Vakar išleistame spaudos pranešime „Kojima“ divizijos vadovas Riley Russelas praneša, jog Kalifornijoje oficialiai veiklą pradeda naujas kompanijos skyrius. Sakoma, jog studija siekia aktyviai įsitraukti į kino, televizijos, muzikos ir kitos populiariosios kultūros kūrimą, bet taip siekia tapti dar labiau žinoma ir atpažįstama.
Iš esmės panašu, kad toks „Kojima Productions“ žingsnis yra tiesiog labai gerai apskaičiuotas verslo plėtros etapas. Kam samdyti studiją, kuri kurtų muziką tavo žaidimui, jei gali pats tokią studiją turėti? Lygiai tas pats principas galioja ir video kūrimui: žaidimuose „cut scenes“ vis dar yra labai svarbios, o daugeliui vartotojų kreipiant vis didesnį dėmesį į scenarijų, šio elemento svarba tik augs.
Kai šiuo metu „Netflix“ karaliauja „League of Legends“ projektas „Arcane“, kuris pats iš savęs būdamas puikus turinio vienetas, tik atveria duris į naujus „League of Legends“ „spin – offus“. Nereikia būti genijumi, kad suprastum, jog panašiu keliu pasukti bandys ir „Kojima“. Ir jei tik mums pristatytas turinys bus toks pat geras, kaip ir studijos žaidimas, laimėtojais galės pasijausti visos pusės.
Rekomenduojami komentarai
Komentarų nėra.
Prisijunkite prie pokalbio
Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.