San Franciske vykstančioje „Game Developers Conference“ konferencijoje kompanija „Emotiv Systems“ pristatė smegenų impulsus gaudančios ir interpretuojančios sistemos prototipą. „Project Epoc“ vardu pavadintas virtualios realybės „šalmas“ gali fiksuoti veido mimiką, žaidėjo judesius ar netgi reaguoti į žaidėjo emocijas.
Kaip ir balso ar rašto atpažinimo sistemos, „Project Epoc“ turi prisitaikyti prie kiekvieno konkretaus žaidėjo minčių. Analogiškai ir „Epoc“ sistemos operatorius turi išmokti mintimis įsakyti kompiuteriui. Todėl efektyviam darbui yra reikalingas tam tikras adaptacijos laikotarpis.
Įdomiausia yra tai, kad tokią sistemą geriausiai sekasi naudoti vaikams. Anot „Emotiv Systems“ vyriausiojo gaminių technologo Randy Breeno, labiausiai tikėtina to priežastis, kad vaikai labiau tiki virtualiu žaidimų pasauliu, nei suaugusieji. Žaisdami žaidimą jie labiau įsijaučia ir mintimis persikelia anapus ekrano.
R. Breeno teigimu, kitaip nei suaugusieji, vaikai tiesiog tiki, kad jie gali mintimis pajudinti puodelį ir tai jiems pavyksta. Tuo tarpu suaugusiems neretai reikia pasipraktikuoti, kad pasiektų panašius rezultatus.
Rekomenduojami komentarai
Komentarų nėra.
Prisijunkite prie pokalbio
Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.