Interneto pokalbių programą „Skype“ įsigijusi „Microsoft“ žada palikti galimybę vartotojams naudotis paslauga nemokamai, tačiau ketina didinti reklamos kiekį.
Kompanijos „Microsoft“ generalinis direktorius Steve'as Ballmer'is antradienį vykusioje spaudos konferencijoje pareiškė, kad 8,5 mlrd. dolerių kainavęs pirkinys negalės visą laiką nešti nuostolių, kaip buvo iki šiol. Jis teigė matąs didelę potenciją reklamos srityje. Ypač daug vilčių dedama į reklamą per vaizdo pokalbius tarp vartotojų, rašo Telegraph.co.uk.
Tokiu lėšų pritraukimo būdu tiki ir „Skype“ generalinis direktorius Tony Batesas, kuris taps „Skype“ padalinio „Microsoft“ vadovu.
Dirbti su reklama „Skype“ darbuotojams padės „Microsoft“ pardavimų departamentas. Kol kas neatskleidžiama, kaip ir kiek reklamos bus rodoma, tačiau žadama, kad tai neturės įtakos vaizdo pokalbių kokybei.
Šiuo metu nemokamas „Skype“ paslaugas naudojantiems vartotojams vaizdo pokalbių metu kartais rodomos reklamos ekrano viršuje.
Praėjusių metų duomenimis, „Skype“ finansiniai įsipareigojimai siekė 686 mln. dolerių. Pirkdama vaizdo pokalbių kompaniją „Microsoft“ prisiėmė ir jos skolas.
T. Batesas taip pat paneigė anksčiau sklandžiusius gandus, esą „Skype“ norėjo pirkti ir kitos technologijų milžinės, tokios kaip „Google“, „Facebook“. Anot jo, bendrovė turėjo vieną pirkėją, „Microsoft“, ir derybos vyko tik su šia kompanija.
Šiuo metu „Skype“ turi 663 mln. vartotojų visame pasaulyje, iš jų 170 mln. programą naudoja reguliariai.
Rekomenduojami komentarai
Komentarų nėra.
Prisijunkite prie pokalbio
Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.