Naujos konsolės iš kompanijų Microsoft, Sony ir Nintendo, užtikrins ir leis pažaisti pačius naujausius žaidimus. Microsoft išleido XBOX360 vėlai 2005-ais, kad galėtų pirmieji pradėti lenktynes. Sony ir Nintendo tik dabar išleido savo konsoles į masinę prekybą. XBOX360 turi galingą techninę įrangą ir plačią XBOX Live internetinę sistemą. PlayStation 3 bus tik tai "galingas" daiktas su papildomomis nVidia galimybėmis, IBM Cell procesorių ir naujausią Blu-Ray kompaktinių diskų skaitimo technologiją. O Nintendo turi vieną smagų bei didelį kozirį - pultelį, reaguojantį į judesius.
Tik vienas gamintojas seka viena, skirtinga nei Sony ir Microsoft vaga, tai Nintendo. Senieji Nintendo konsolių modeliai: Nintendo Entertainment System, Super NES, Nintendo 64 ir galų gale GameCube. O šiuo metu skaitomoje modernioje eroje dalyvauja jų naujausias gaminys - Wii.
Wii - novatoriška konsolė
Vietoje kitų, prabangesnių konsolių su įspūdingomis grafikos galimybėmis, Nintendo nusprendė Wii konsolei sukurti į judesius reaguojantį pultelį. Wii specialus pultelis leis atsitokėti nuo paprastų pultelių ir labiau įsijausti į žaidimą. Pavyzdžiui žaidžiant žvejybos žaidimus, vietoj mygtukų spaudinėjimo, su Wii pulteliu reiks mojuoti, tada bus sukama ritė, o traukiant žuvį, pultelį reiks judinti taip, kaip tikrą meškerę. Ši technologija, visiškai skiriasi nuo XBOX 360 arba PlayStation 3 valdymo galimybių.
Wii specifikacijos
- CPU: IBM Broadway
- GPU: ATI Hollywood
- Palaikoma raiška: iki 480p
- Interneto palaikymas: WiFi 802.11b/g
Multimedija
- Vidinė atmintis: 512 MB
- Optinis įrenginys: 8cm GameCube diskas / 12cm Wii diskas
- 12cm disko talpa: 4.7 GB (vienpusis), 8.3 GB (dvipusis) diskai
- Atminties plėtimas: 2GB SD Memory
Atgalinis suderinamumas
- Parsisiuntimai internetu: NES, SNES, N64, Sega Genesis, Turbo Grafx ir NeoGeo
- Diskų suderinamumas: GameCube
Ryšiai
- Wii pultelių jungtys: Belaidžiai (maks. 4)
- GameCube pultų jungtys: 4 jungtys
- GameCube atminties plėtimas: 2 jungtys
- USB 2.0: 2 jungtys
Nintendo buvo paslaptinga E3 parodoje ir neatskleidė daugumos svarbių Wii paslapčių. Mes žinojome tik tiek, kad Wii naudos IBM procesorių ir ATI grafikos lustą. Gaminys yra du, tris kartus galingesnis už GameCube, bet jie tiki, kad galingumas priklauso nuo žaidimų kokybės, o ne skaičių specifikacijų lentelėje.
Iki išleidimo Nintendo savo naujosios konsolės specifikacijas slėpė, teigdama, kad tai nėra svarbu. PlayStation 3 ir XBOX 360 konsolių specifikacijų sąrašas yra kilometro ilgio su reikalingomis ir nereikalingomis galimybėmis, o Wii tiesiog būtiniausios bei naujausios technologijos, užtikrinančios šaunų, bei jausmingą žaidimą.
Keturi pultai, dvi atminties kortelės
Nintendo galimybės, neleis bėgti dideliems vyrukams mėgstantiems HDTV raišką. XBOX 360 palaiko 1280x720 (720p) raišką, PlayStation 3 1920x1080 (1080p), o Wii tiesiog 853x480 (480p). Geros naujienos, kadangi norint išnaudoti visas Wii atvaizdavimo galimybes, Jums nereikės ypatingai didelio ir prabangaus televizoriaus.
Wii turi internetinį ryšio "kanalą" (tinklą) - Wii Chanel, kuris leis peržiūrėti įvarią informaciją susijusią su naujienomis, orais ir kita. Į Wii įeina ir keletas programų tokių kaip "Photo Channel", kuri leis peržiūrinėti, bei redaguoti nuotraukas savo SD atminties kortelėje, Wii žinučių lenta leis palikti žinutes vienas kitam per Wii konsolę internetu (naudojant nemokama WiiConnect24 paslauga). Už specialius Wii taškus, Jūs galėsite nusipirkti Opera for Wii naršyklę skirtą Wii sistemai, su kuria Jūs galėsite naršyti internete.
Žaidimų pusėje, Mii Chanel leis Jums susikurti nuosavus ir unikalius paveiksliukus (avatarus), su kuriais galėsite pasirodyti pasauliui žaisdami tokius žaidimus kaip Wii Sports.
Vartotojai galės savo avatarus laikyti konsolės puslteliuos, kad galėtų lengvai transportuoti į kitas konsoles. Nintendo taip pat suteiks priėjimą prie senų, iki 20 metų senumo žaidimų, skirtų Nintendo Entertainment System, Super NES ir Nintendo 64 konsolėms. Parsisiuntus žaidimą, Jis atsiras Wii Chanel programoje. 2006 metų Game Developers konforencijoje Nintendo pristatė atgalinį suderinamumą su Sega Genesis ir Hudson's TurboGrafx-16. Wii taip pat geba žaisti GameCube žaidimus, be to ji išleis naują žaidimo The Legend of Zelda: Twilight Princess Wii versiją su specialiu naujo valdymo pultelio suderinamumu.
Šiuo metu Nintendo nuo kitų konsolių atsilieka techninėmis galimybėmis, bet smarkiai lenkia savo unikaliais į rankų judesius reaguojančiais pultais. 2005-iais Tokyo Game Show parodoje, Nintendo prezidentas Satoru Iwata pristatė radikaliai pasikeitusį naują Wii pultą. Naujas belaidis pultas atrodo labai paprastas, panašus į Nintendo GameCube pultą, turi keletą analoginių kortelių, D formos padėklą ir 8 ar daugiau klavišus.
2006-iais Game Developers konferencijoje, Satoru Iwata paaiškino, kad toks pulto dizainas bus sėkmingas. Pultas turi atitikti 4 pagrindinius keliamus reikalavimus: Jis turi būti belaidis, lengvas, patogus ir revoliucioningas. Pagal šiuos reikalavimus juo turėtų būti lengva naudotis visiems, net seniems ar labai jauniems žmonėms.
Naujas pultas ir nauja konsolė, tai yra puikus investavimas į konsolių rinką. Kompanija pademonstravo, kad ji tai pat gali kurti stabilias, naujoviškas technologijas turinčias konsoles. Nintendo taipat nupirko keletą netradiciškų žaidimų, tokių kaip Nintendogs ir Brain Training. Abu žaidimai yra ypatingai populiarūs ir parduodami per 10 milijonų vienetų.
Seni žmonės tai pat galės džiaugtis naujosios konsolės teikiamais žaidimais, nes kitų konsolių pultai tebėra per daug sudėtingi, o Wii turi į rankų judesius reaguojančius pultus. Taip žaisti yra kelis kartus natūraliau ir smagiau.
Paprastesnis valdymas patiks daugeliui
Viršutinioji pusė pultelio dalis turi rodyklinę stotelę (viršus, kairė, dešinė ir apačia) ir vieną nemažą A mygtuką. Jeigu šį pultelį Jūs paimsite kaip TV pultą, Jūs kita ranka galėsite paimti ir D formos pagalbinį pultelį. D formos pultelis turi mygtuką B. Pakreipus pulta šonu, turėsite klasikinį Nintendo pultelį.
Pulto apačia turi jungtį, kuria galite prijungti D formos pagalbinį pultą, jeigu to reikalauja žaidimas.
Pagaliau! Pultas ir kairiarankiams!
Pagal skirtingus žaidimus, skirtingai naudojami pultai. Žaidžiant žvejybos žaidimą, norint užmesti meškerę, Jums teks užsimoti su dešine ranka, o žaidžiant golfo žaidimus teks atsistojus pultą laikyti kaip tikrą golfo lazdą.
2006-ais E3 parodoje Nintendo atskleidė, kad pultas turės integruotą garsiakalbį ir vibracijos efektus. Tarkim, norint iššauti lanką žaidime Zelda pultas skleis išlekenčios strelės garsą, o priešui pataikius į Jus arba atmušus priešo ataką skydu suvirpės pultas.
Klasikinio pultelio Wii versija
Minėta apatine jungtimi galės prijungti netik pagalbinį pultelį, o ir kitus įrenginius. Wii fanai jau spėjo pasidarbuoti ir internete pridėjo savos gamybos priedų nuotraukų, kurie gali dirbti su Wii pultu. Wii taip pat pagamino ir klasikinių pultelių, kurių gali prireikti žaidžiant senesnių konsolių žaidimus.
Rekomenduojami komentarai
Komentarų nėra.
Prisijunkite prie pokalbio
Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.