Geriausiai įvertinti
-
visose vietose
- Visose vietose
- Įvykiai
- Įvykių komentarai
- Įvykių apžvalgos
- Gidai
- Gidą komentarai
- Gidą Reviews
- Straipsniai
- Straipsnį komentarai
- Straipsnį Reviews
- Atnaujinimai
- atnaujinimą komentarai
- atnaujinimą Reviews
- Failai
- Failų komentarai
- Failų apžvalgos
- Viktorinos
- Viktorinų komentarai
- Viktorinų atsiliepimai
- Skelbimai
- Skelbimų klausimai
- Skelbimų atsiliepimai
- Video
- Video komentarai
- Nuotraukos
- Nuotraukų komentarai
- Nuotraukų apžvalgos
- Albumai
- Albumų komentarai
- Albumų apžvalgos
- Blogų įrašai
- Blogų komentarai
- Pranešimai
- Būsenų atnaujinimai
- Būsenų atnaujinimų komentarai
-
Metų
-
Visų laikų
Kovo 29 2011 - Lapkričio 21 2024
-
Metų
Lapkričio 21 2023 - Lapkričio 21 2024
-
Mėnesio
Spalio 21 2024 - Lapkričio 21 2024
-
Savaitės
Lapkričio 14 2024 - Lapkričio 21 2024
-
Šiandienos
Lapkričio 21 2024
- Pasirinkti norimą datą
-
Visų laikų
Populiarus turinys
Rodomas geriausiai įvertintas turinys nuo 2023-11-21 visose vietose
-
9 taškaiSveiki visi, kas dar skaitote, kas esate čia, kas atsimenate ir kas kada nors buvote čia, PlayManijoje. Šį šiltą ir saulėtą vakarą, lygiai kaip buvo ir prieš 18 metų, aš sukūriau ir išleidau šį forumą į eterį. Per tuos metus buvo daug visko, apie ką galėčiau kalbėti ištisas valandas, dalytis prisiminimais ir įsimintiniausiais įvykiais, bet šiuo metu nejaučiu, kad turėčiau noro, tai daryti. Šiuo metu esu besitęsiančiame ir intensyviame savo kaip web agentūros vadovo ir web kūrėjo kelyje. Keliu level'į, kaip sakoma, dirbu su projektais, kuriuose įgytą praktiką ir patirtį aš ketinu panaudoti čia, tačiau dar ne dabar. Dar ne laikas ir ne viskas pribrendę. Šiuo metu manęs asmeniškai čia nėra daug, tačiau aš visada netoliese, vienos žinutės atstumu. PlayManija.lt irgi čia ir ji bus visada. Dėkoju jums visiems, kad esate, kad bendraujate. Iki kito karto. Pabaigai prašymas, gal bus noro pasidalinti apie kokį labiausiai nudžiuginusį dalyką teko sužinoti PlayManijoje. Tai gali būti kokio žaidimo anonsas ar atrišimo būdas ar šiaip kokia naujiena ar gautas patarimas. Na ir be abejo su artėjančiomis velykomis jus visus!!
-
8 taškai
-
6 taškaiSveiki esu Giedrus iš Kauno, man 38 netai, mano vaikystė neapsiėjo be NES, SNES ir PS1 konsolių. Visai, nesenai prisijungiau į šį puslapį, ir po truputi rezgu minti surengti retro žaidimų turnyrą kauno raj.- grynais iš nostalgijos ( taipogi ketinu pradėti kolekcionuoti SEGA mega drive disketes čia tarp kitko jeigu kas turite parduoti) su priziniais fondais , prizinį fondą sudaryčiau iš savo asmeninių lėšų ( jeigu kažkas norėtų prisidėti, kažkuo būtų malonu ). Turnyras bus nekomercinis, tačiau dar tik gvildenu įdėją. Manau turnyras bus rengiamas Sega Mega drive/ Genesis konsolėmis. Ketinu įsteigti prizus už pasiektas vietas, surinktus taškus, ar kitus kriterijos kuriuos dar mastau. Turnyro data nėra aišku, bet mastau apie 2024 09/10 ar 11 mėnesį. Rengiant turnyrus neturiu patirties, tad bet kokia pagalba būtų gerai, o gal kas ir norėtų padėtį rengti šį turnyrą man. Turnyro dalyvių skaičius 50-100 retro geimerių, pirmam kartui daugiau dalyvių bus sunku sukontroliuoti, bet gavęs tinkamos pagalbos mastyčiau ar galima kelti jų skaičių ir ar bus tiek norinčių Turnyrui reikės - vietos, planas ją nuomuotis, arba atsiras čia asmuo , kuris pasiūlytų savo vietą už sutartinį atlygį ( Kauno rajone, manau patogiausia centre lietuvos ) Taipogi variantas nuomuotis sodybą , jeigu visi dalyviai sutiktų susimesti, sodybą reiktų imti su nakvynę ar ne sutartinai, bet kadangi turnyras bus vienos ar dviejų dienų pagal apimtis, tai dar atviras klausimas Taipogi tikslas ne tik turnyrą padaryta, bet ir renginiu metu pvz viktoriją, įvairių žaidimų susijūsių su retro geimingu. Reikės įrangos Konsolių 8vnt bent, jeigu galite man parduoti, aš nupirkčiau jas iš jūsų, 2vnt jau nupirkau iš skelbimų, tad trūksta dar 6vnt, ir dar 2-3 atsaginės, atitinkamai pultelių po 2vnt kiekvienai konsolei, atsarginių kabelių. Puikiai tinka kokybiški neoriginalai Televizorių, vienas čia gerai žinomas dalyvis ir youtuberis pažadėjo padovanoti, reiktų pagalbos atgabenimo iš Rietavo į Kauną, atsilyginčiau. Kitu atveju samdysiu kurjerį. Kolkas tiek, labiau mėgstu bendrauti gyvai, Kaune galima susitikti, susipažinti, turiu nemažą kompiuterių parduotuvę, tad gal susipažine suprasite, kad galimybęs iš dalies turiu tam rengti. Taipogi galite su manim susisiekti FB - Giedrius Raskauskas, emeilu info@eridu.lt viber/wshatsapp/telegram - +37068431562 ar tel nr. Kolkas šiam vakarui tiek, ačiū už dėmėsį
-
6 taškaiVisiems PLM nariams linkių jaukių ir šiltų Švenčių artimųjų apsuptyje🎄 Būkite saugus🤗!
-
5 taškaiPaskutiniu metu aktyviai registruojasi spam accountai ir spamina po forumą. Galutinai tai nusibodo, todėl padaryta custom funkcija, kad jei naujokas bandyt įkelt nors vieną nuorodą į pranešimą - jo post'as bus sulaikytas moderavimui. Manau, kad daugiau šlamšto nebepamatysim.
-
5 taškaiperėjau Diablo 4 kampaniją ir dalį šalutinės veiklos. pasidalinu mintimis... https://pixeliogadyne.wordpress.com/2024/06/21/prabangi-tustuma/
-
5 taškaiNa tai va, pabaigiau Death Stranding. Užtrukau nei daug nei mažai - 135 valandas, bet žaidžiau neskubėdamas. Mano vertinimu labai geras žaidimas. Viena originaliausių istorijų ir pasaulių, ką esu matęs žaidimuose. Istorija išlaiko susidomėjiną iki pabaigos, netrūksta plot twistų. Gameplay taip pat nepabodo, nes vis atsirakina kokie nors nauji įrankiai, dėl ko siuntas tampa lengviau ir paprasčiau pristatinėti, o ir pats procesas labai kabinantis. Jau seniai teko žaisti 100+ val. žaidimą ir tuo metu lygiagrečiai kartais neįsijungti ko nors kito. Šį kartą net mintis tokia nekilo. Verta paminėti ir tai, kad per visą žaidimą nepamačiau nei vieno bugo. Tikrai laukiu antros dalies. Na, o dabar bandysiu Deathloop. Jau seniai stalčiuj guli, reikia išbandyti.
-
5 taškaiKą tik pastebėjau kad jau 3 metus esu su Playmanija🎮🙂 Galiu pats save pasveikinti🥂 Gaila tik kad mūsų lieka vis mažiau ir mažiau, bet manau kaip nors atsilaikysim prieš fb grupių įtaka, seni veteranai vis užsuka. Long Live PLM!
-
4 taškaiNa ką, pažaidžiau pirmas 40 min. ir galiu pasakyti, kad visai žaidžiasi. 👍 Patiko aiškus ir švarus valdymas. Grafiką sukėliau ant max., tai viskas gražiai žiūrisi, visi atspindžiai. Grafika ir atmosfera labai patiko, drėgna, šlapia, paaiškina prie ko tas rūkas Visuose SH kiek tik pamenu visada būdavo sausa. Muzika irgi kol kas labai gerai, nenukrypta nuo originalo, bet irgi padaryta šviežiai. Kol kas galiu pasakyti, kad tikrai lošiu ir toliau tik reikės pasiplanuoti tam ilgesnį laiko tarpą, kad nepertraukiamai prisėsti. Poroje vietų sugebėjo ir lengvai išgąsdinti. Visas valdymas labai primena Resident Evil remake'ų gameplay.
-
4 taškai
-
4 taškaiAr itin trumpas „Concord“ gyvavimo laikas rodo, kad trūksta „šiuolaikinės auditorijos“, kuriai studijos pataikauja? Vaizdo žaidimuose, kaip ir bet kurioje kitoje verslo srityje, yra tendencijų, kurios ateina ir praeina. Daugelis bendrovių, kurios per lėtai į jas reaguoja arba per ilgai jų laikosi, dažnai už tai sumoka. Atrodo, kad „Sony“ yra naujausia, kuri neseniai išleido žaidimą „Concord“. Tai jau ne pirmas kartas, kai matome tokį didelio atgarsio sulaukusį nesėkmę. 2018 m. „Konami“ išleido „Metal Gear Survive“, daugelio žaidėjų išgyvenimo žaidimą, kai mada dėl išgyvenimo / meistriškumo žaidimų buvo aprimusi. Lūkesčiai buvo menki, o „Konami“ ką tik buvo nutraukusi santykius su legendiniu serijos kūrėju Hideo Kojima. MGS Survive atrodė skubotas, nenušlifuotas ir neturėjo jokio panašumo į „Metal Gear“ seriją, išskyrus bendrą atmosferą ir kai kuriuos NPC modelius. Dėl to jis tapo žaidimų industrijos pajuokos objektu ir pamoka kiekvienam kūrėjui, kad nereikia barstyti druskos į savo gerbėjų žaizdas. Praėjus šešeriems metams, panašaus masto nesėkmė įvyko ir dabar. Panašu, kad „Sony“, didžiulė jėga tiek žaidimų techninės, tiek programinės įrangos srityje, su savo naujaisiais žaidimais nesugeba nieko suvaldyti. Aštuonerius metus kurta ir iki 200 mln. dolerių kainavusi pirmojo asmens daugelio žaidėjų herojaus šaudyklė „Concord“, kurią asmeniniams kompiuteriams atidarė mažiau nei tūkstantis žaidėjų. Niekas nenorėjo jos žaisti. Kodėl taip nutiko, galima atsakyti keliais būdais. Pirma, rinka nėra labai karšta naujai herojų šaudyklei - jau turime pripažintų žaidimų, tokių kaip „Overwatch“, „Valorant“ ir net būsimą „Marvel Rivals“. Jau nekalbant apie tai, kad „Concord“ buvo pilną kainą kainuojantis žaidimas, o kiti šio žanro žaidimai jau perėjo prie nemokamo žaidimo modelio. Nuo pat pradžių jam teko kovoti didžiulę nelengvą kovą. Jis turėjo pervilioti žaidėjus iš šių žaidimų kažkuo unikaliu, nauju ir vertu mokėti pinigus, o to jam akivaizdžiai nepavyko padaryti. Vietoj to „Concord“ pasiūlė keistus veikėjų dizainus, kurie atrodė lyg nukopijuoti tiesiai iš kokio nors DEI (Diversity, Equity, Inclusion) vadovėlio - veikėjai neturėjo jokio išskirtinio, įsimintino identiteto, išskyrus tai, kad atkartojo visas kasdien girdimas kalbas apie įvairovę. Jie net sukūrė robotą žudiką, kuris atrodė kaip netinkama, nepatraukli geltona statinė! Nenuostabu, kad žaidėjai net nesuteikė šanso pademonstruoti žaidimo - jei herojai nesukelia noro žaisti už juos, o tai ir yra savotiška herojaus šaudyklės esmė, kodėl turėtumėte pradėti žaisti? Vėliau sekė pašaipos ir visuotinė sumaištis, kodėl taip atsitiko. Žmonės kaltino baisiuosius DEI reikalavimus, taikomus visoms šių dienų pramogoms, visiškai nevykusį žaidimo dizainą arba elementarų nesupratimą, kad žaidimai turi būti kuriami visiems, o ne tik X (buvusio Twitter) aktyvistams. Concord žaidėjų skaičius krito vis žemiau, įrodydamas, kad net gautas viešumas negalėjo padėti. Žaidėjų skaičiui nukritus iki dviženklio skaičiaus, „Sony“ atšaukė žaidimą, išbraukė „Concord“ iš parduotuvių ir grąžino pinigus už visus pirkinius. Žaidimai nuolat patiria nesėkmę - nieko naujo. Tačiau šis nesėkmingas žaidimas išsiskiria tuo, kad jį sukūrė „Sony“, o ne kokia nors nedidelė aktyvistų studija, kad jis buvo labai brangus už tai, ką gavome, ir tuo, kas jame buvo negerai. Pastaraisiais mėnesiais žmonės ėmė priešintis pramogoms „šiuolaikinei auditorijai“ - „Star Wars Acolyte“, „Rings of Power“, o dabar „Concord“. Nėra jokių protestų, jokių peticijų, tiesiog žmonės atsisako bendrauti, žiūrėti ar pirkti bet ką iš to. Dėl to jau buvo atšauktas „Acolyte“ ir uždarytas „Concord“. Niekada nesužinosime, dėl ko būtent Concord patyrė tokį didelį fiasko. Jį sužlugdė keli dalykai. Didelė klaida buvo padaryti jį pilnos kainos žaidimu, kai visi konkurentai yra nemokami. Concord buvo šviežias IP, o ne nusistovėjusios visatos dalis, todėl jis negalėjo remtis esamų gerbėjų, turinčių disponuojamų pajamų, susidomėjimu. Sony šiek tiek pavėlavo į visą herojų šaudyklių sceną, nes tokių žaidimų paklausa mažėja. Kita vertus, būsimasis „Marvel Rivals“ ir „Valve“ žaidimas „Deadlock“, kuris tik pakviestųjų beta etape be perstojo pritraukia 100 000 žaidėjų. Gerai sukurtu žaidimu galima prasimušti ir padaryti pareiškimą. Ir galiausiai, žmonės pavargsta nuo aktyvizmo ir DEI kvotų žaidimuose. Niekas nenori žiūrėti į prastai sukurtus veikėjus, kurių vienintelis tikslas - savo rase, kūno tipu ir spalvų palete nieko neįžeisti. Nėra nieko blogo savo veikėjus padaryti išties įtraukiančius - pabrėžti mažiau žinomas kultūras, tapatybes ar išvaizdą. Tačiau jei jūsų veikėjo rasė ar tapatybė yra vienintelis pastebimas jo bruožas, niekas nenorės su juo asocijuotis ar žiūrėti į jį ekrane ištisas valandas. „Concord“ ne vienintelis atkreipia į save neigiamą dėmesį. Kitas absurdiškai „woke“ žaidimas, „Dustborn“, per visas tris savaites nuo išleidimo taip ir neįveikė 100 žaidėjų iš eilės. Jo žaidime netgi yra mechanikos, kai reikia sukelti, kad nugalėtum rasistinius policininkus.Jei šis žaidimas buvo „woke“ judėjimo parodija, jis atliko pernelyg gerą darbą, nes niekas negali atskirti. Kitas būsimas „Sony“ žaidimas, „Fairgame$“, prieš kelias dienas išleido savo treilerį. Ir iš išvaizdos atrodo, kad jo likimas bus panašus kaip ir „Concord“. Tikėkimės, kad kontroversijos dėl „Concord“, „Dustborn“ ir kitų žaidimų privers žaidimų studijų vadovus susigriebti ir pakeisti savo požiūrį į tai, ką jie kuria. Juk negali išlaikyti savo verslo kurdamas žaidimus, kol nėra žaidėjų, norinčių juos pirkti, kad ir kiek DEI taškų gautum.
-
4 taškaiTrumpai apie Alan Wake 2: https://pixeliogadyne.wordpress.com/2024/09/05/pasiurpos/
-
4 taškai@airidas20th Stellar Blade kiek kritikos gavo, kad neva seksizmas, nes pagrindinė veikėja padaryta per daug seksuali, tai ką kūrėjams reikėjo modelio veidą kūną iškraipyt? Kaip tą padarė Ubisoft su Kay aktore?' Aš nesuprantu tik vieno, kam imti tada modelį jeigu tu vis tiek redaguoji vos ne visą išvaizdą.
-
4 taškaiPamiršot, kad Wukong kūrėjai kiniečiai. Woke paprasčiausiai nesuderinama su jų ideologija. Būtų kūrėjai iš JAV ar EU, 90% įkištu woke. Dabar labai apgailėtina situacija, pvz. norvegai iš Europos Sąjungos mokesčių mokėtojų pinigų finansavo žaidimą Dustborn, kuris yra visiška smegenų plovykla. Jau nekalbu apie Sony žaidimą Concord, kurio daug kas nežaidžia dėl woke veikėjų dizaino. Kainavo šie žaidimai ne vieną milijoną, bet kaip ir reikėjo tikėtis, jų niekas nežaidžia, jie tapo flopais. Aš nieko prieš jei woke dalykai nėra kišami dirbtinai, bet kai 80% vakarų žaidimų deda tik tam, kad būtų woke, kažkaip nenatūraliai atrodo. Be to, pamirškit apie atttactive moteris vakarų žaidimuose. Dėl woke to niekada nebebus. Jau nekalbu apie manly vyrus kaip veikėjus. Tai viena iš priežaščių kodėl Days Gone kritikai smarkai nuvertino.
-
4 taškaihttps://pixeliogadyne.wordpress.com/2024/06/01/tiesiog-veikiantis-zaidimas/ ~ Pixelis apie Fallout 4.
-
4 taškaiAčiū, Viliau už šitą projektą, tavo darbą ir triusą. Nors dabar ir ne patys geriausi laikai tokio tipo interneto tūrinio formai, užaugo ištisa kartą, kuri jau gimė su išmaniuoju telefonu rankoje ir neįsivaizduoja pasaulio be jo, bet manau kad PLM gyvuoja ir gyvos. Tie kas nori būti kartu per PLM šito forumo neapaleido ir neapaleis. Taigi taip pat sveikinu visus su PLM pilnametyste ir kartu lauksim kitų jubileju🎮 P. S. Kas labiausiai įsiminė tai diskusija su @Eiviokas mano narystės PLM pradžioje apie Playstation 5 įsigijimo karštine😁
-
4 taškaiKoks nuostabus žaidimas, įtraukė į istorija nuo pat pradžių ir nepaleidžia. Va tokie žaidimai turi būti, kurie tave paima įkiša į istorija ir telieka tik mėgautis nuotykiu.
-
4 taškai
-
4 taškai
-
4 taškaiArtėja didžiausia geimerių šventė kurios metu ne tik bus nominuojami žaidimai ir išrinktas metų žaidimas, bet ir bus anonsuoti dar niekur nepaskelbti nauji žaidimai. Kokių žaidimų anonsų tikitės be jau keiksmažodžiu tapusio GTA VI? Balsuoti čia: https://www.thegameawards.com/nominees Renginio transliacija prasidės iš gruodžio 7d. į gruodžio 8d. 02:30 Lietuvos laiku.
-
3 taškaiTeks išjungti dabar tada.. Sorry už sukeltus nepatogumus.
-
3 taškai
-
3 taškaiAš paėmiau Pro konsolę. Diskasukis jau irgi guli. Pagrindiniai dalykai, kurie pastumėjo pirkimui, tai kad nereikės rinktis tarp "fidelity" ir "performance" ir 60 FPS. PS4 laikais irgi turėjau Pro versiją tai tikrai likau patenkintas ir dizainu, ir performance.
-
3 taškai
-
3 taškaiKažkaip tokio didelio nusivylimo senai iš SONY pamenu. Kaip tik dar prieš kokius metus galvojau, kad kai išeis PS 5 PRO reikės gal nusipirkti ir gal geimų bus daugiau, dabar eclusyvių žaidimų sąrašas klaikus, praktiškai PS4 geimai dominuoja. Per PRO versijos pristatymą nesugebėjo jokio žaidimo naujo pristatyt. Net PS3, kai pradžia buvo labai prasta, bet jie užsivedę buvo ir pradėjo labai gerus sprendimus priiminėti, kad tą kartą net laimėjo pačiame gale, o dabar kai konkurencijos negauna iš XBOX, tai užmigo ant laurų ir galvoja durniams prastums bet kokį šlamštą už bet kokią kainą, kai geriau dėžę susirinkti už tokią sumą.
-
3 taškai
-
3 taškaiEuropiečiai yra trečiarūšiai pagal Sony. Jie visada užkels mums kaina, bet šį karta suskėlė 799€ + 110€ jei nori nusipirkti atskirai diskasukį + dar kažkiek € vertikaliam stovui. Virš 900€ gaunasi. Užsienio gaming forumai (Neogaf) niršta, Youtube niršta, turtingieji seka pasakas apie infliaciją ir kaip jiems tokia kaina Ok. PAY HAS NO LIMITS. Už tokią kainą gali susirinkti kompetetingą gaming PC, kuris labiau atsipirks nei PS5 Pro, nes PC žaidimų kainos per išpardavimus yra tokios žemos, kad nepalyginsi su PSN dealais. Aš pats kartais svarstau apie tokį variantą, nes užkniso konsolių žaidimų kainos. Be disc drive man konsolė yra bevertė, o po digital-only konsolių kitas žingsnis yra tiktai PC. Dabar bus kontrargumentų, kad konsolė patogu ir t. t. Ok, PC tu irgi gali prijungti prie TV. Interfeiso patogumai yra skonio reikalas, Steam turi Big Picture Mode, kuris turi panašų funkcionalumą.
-
3 taškai
-
3 taškaiDar vienas geras pavyzdys be Stellar Blade kaip turėtu būti yra Ashley iš RE4 Remake. Nepasakyčiau, kad pakeitė kiek nors šio modelio išvaizdą į blogesnę pusę. Kaip tai įmanoma? Ji yra olandų modelis (vidurinė nuotrauka), bet dirba Japonijoje, tuo viskas ir pasakyta + RE yra japonų žaidimas.
-
3 taškai@Impaler Wukong kūrėjai spjovė į tuos woke šūdus kur norėjo jiems įkišti ir prašau žaidimas vakar išėjo ir pirmą dieną virš 2mln žaidėjų, o tai yra SP žaidimas ne MP Tikiuosi ir kiti kūrėjai paseks jų pėdomis ir nebijos atsisakyti kišamo per prievarta šūdo.
-
3 taškai
-
3 taškai
-
3 taškaiVasarai einant į pabaigą, pagalvojau kad būtu gerai įmesti kokių naujienų ir šiaip pagyvinti mūsų mylimą forumą. Taigi apie būsimą Playstation5 Pro. Turiu pasakyti kad oficialaus Sony patvirtinimo dar nebuvo, taigi formaliai visgi dar gandų lygyje, bet tų leakų tiek daug ir jie tokie stiprus, kad 99% tai įvyks. Numatoma naujos konsoles išleidimo data 2024 Lapkritis, panašiai prieš Kalėdinės šventės. Galimas oficialus anonsas iš Sony jau ši rugsėji (Gali būti per Tokyo GameShow rugsėjo 26d.). Be to SONY šiais metais švenčia 30 metų Playstation jubilejų. Kuom konsolė bus ypatinga. Realiai liks visą tą pati puikiai veikianti originalios Playstation5 architektūra tik skaitykim su nauja gerokai galingesne "vaizdo plokštė". PS5 PS5Pro CPU AMD 8-core Zen 2 @ 3.5 GHz AMD 8-core Zen 4 @ 3.85 GHz GPU RDNA 2 @ 2.23 GHz (custom) RDNA 3 @ 2.7 GHz Memory 16 GB GDDR6 16GB GDDR6 Total processing power 10.28 TFLOPs 33.5 TFLOPs New features AI chip, new DualSense controller, detachable Blu-ray player Skelbiama kad CPU bus tik apie 10% galingesnis, negu dabartinės konsoles, bet GPU grubiai turės 3X daugiau apdorojimo galingumo. Bet net ne šitas yra svarbiausia. Naujas GPU palaikis dirbtiniu intelektu paremta AMD grafikos upskailingo algoritmą (panašiai kaip NVidia DLLS) kad leis gerokai patobulinti žaidimų rezoliuciją su gerokais mažesniais resursais, t. p. žymiai plačiau pradėti naudoti Ray Traicing galimybes žaidimų grafikoje. Ray Traising apdorojimas galimai bus nuo 2x iki 4x (ypatingais atvejais) galingesnis negu gali PS5 dabar. Numatoma kaina gali svyruoti 600-650 Eur ribose Eu rinkai. Gali būti kad sulaksim 2.0 Dualsens pultelio versijos su panašiom finkcijom, bet galingesne baterija ir tvaresniais komponentais. Na ir svarbiausia ką tai gali duoti žaidimams - o gi labai nemažai. Kaip žinoma dabartinė PS5 vargsta (ir manau toliau vargs) su galimybe palaikyti tikra 4K rezoliucija su stabiliais 60 fps grafiškai intensyviose žaidimuose (nors tai buvo žadėta apriori jos relizo metu). Yra labai didelė tikimybė kad tokiose žaidimuose kaip pvz. Alan Wake II, TLOU2, Dead Space, na nežinau tose visose SpiderMan'ose dabar bus galu gale galimybe žaisti 4K60fps, vietoje 30-40. Gali būti kad naujose žaidimuose arba senuose (kur yra RayTraicing) gausim galimybe mėgautis pilnu RayTraicing 1440p 60fps, o ne 30-40 kaip dabar. Ar verta dėl panašiai tokių pasikeitimu pirkti naują konsole spręsti kiek vienam asmeniškai, bet jeigu PS5 Pro išnaudos visas pvz. būsimos TLOU 3 ar taip visų laukiamos GTA 6 galimybes, kodėl gi ne ? O ką galvojat jus forumiečiai ? Linkai pasiskaitymui: https://www.theverge.com/2024/4/15/24130716/sony-ps5-pro-specs-release-date-rumors, https://www.techopedia.com/ps5-pro-release-date
-
3 taškai
-
3 taškaiPrieš pora dienu pabaigiau Callisto Protocol expansioną Final Transmission (nors tas expansionas labiau atrodė kaip iš gatavo pilno žaidimo išpjauta pabaiga). Final Boss fight gal užtrūko 3 dienas (nenorėjau mažinti sudėtingumo lygio). Šiaip geras žaidimas, jeigu nebūtu toks linijinis galėtu lygiotis į Dead Space, bet tas jo lijiniškumas, tai major designe flow. Nesuprantu kaip jie komandos viduje nepamatė tokio dalyko. Dabar pradėjau (na ką reiškia "pradėjau", pati žaidimą jau žaisiu gal 3 katą) - TLOU Part I (t. y. remaiką). Na nuostabus grajus. Dabar su naujasne grafika ir ant didelio TV, tai atrodo išvis lyg kokį interaktyvų filmą žaisičiau pats ten būdamas. Super jausmas.
-
3 taškaiPamenu kaip atradau Playmanija.net dar buvo ieškodamas informacijos apie PS2 konsolę. Dabar nepamenu kas konkrečiai, bet buvau kurį laiką paskendes PS2 giduose. Bandžiau įrašyti kelis žaidimus į vieną diską. Nors nekažkas man gavosi. 😁 Linksmiausia tema kurią skaičiau buvo apie diskų valymą. Va ten prisižvengiau 😂 Neužmiršiu niekada vakarų kai skenuodavau VA Playstation. Džiugu, kad nors kažkiek prisidėjau prie turinio playmanijos. 🙂
-
3 taškaiPo šiokios tokios pertraukos keliu numerį 33. Šokas_Nr._33_(1999-05_Nr._9).pdf Numeris 41. Šokas_Nr._41_(1999-09_Nr._17).pdf
-
3 taškaiNerealu, jau 18 metu PLM! Tikrai puiku, kad sis tinklapis dar gyvuoja. Man linksmiausias momentas: - seniai seniai, paciais PLM piko bendravime metais , kazkuris is nelabai aktyviu nariu,gal ir naujokas, sukure tema prasydamas pagalbos susijusios su zaidimais, bet aprasydamas viska, iterpe linksmai skambanciu sakiniu kaip jis su draugu nese sofa ir t.t. Esme- labai linksma tema gavosi,jei atrasiu ja, redaguosiu si posta kad suprast geriau visiems su Velykomis!! Edit: ta linksma tema vadinasi "sugadinom kompa nesdami sofa". Rekomenduoju ja per paieska cia, prisijuoksit iki asaru!!
-
3 taškaiAtėjo paštomatininkų laikai, kai palieka automobilius bet kur ir bet kaip. Skersai, išilgai, šonu, ant priekio, ant stogo, svarbu pasiimti paketą.
-
3 taškaiKeliu 5 numerį. Jau 24 puslapių, nebe 12. Ir pirmą kartą mažesnio formato. Šokas_Nr._5.PDF Numeris 6. Įdomu, jog tik ant 5 numerio yra nurodyti metai (1997), o ant kitų - ne. Šokas_Nr._6.PDF
-
3 taškaiBandau gaivinti temą ir keliu Nr. 11. 🙂 Šokas_Nr._11_(1998-05).PDF Numeris 4. Šokas_Nr._4.PDF Numeris 10. Šokas_Nr._10_(1998-04).PDF Numeris 3 Šokas_Nr._3.PDF Numeris 15 Šokas_Nr._15_(1998-08_Nr._9).PDF Kol kas gal šiandienai užteks. 😃. Kai kurie numeriai kiek paplyšę, bet turėtų viskas gerai matytis.
-
3 taškaiDėja panašu kad taip ir bus, pridirbo jie čia reikalu su savo buisness model. FB žaidėjų balse irgi nemenka diskusija užvirė tą tema. Man tai panašu kad NextGen Xbox mes jau nematysim, gal šita praupgraidins Digital Only. Nepritariu aš jų tokiems bandymams. Įsivaizduok jeigu pvz. būsimo TLOU3 lygio žaidimas būtu realūs XBox exclusive, tai ten ir tik ten ir niekur kitur artimiausiu kelerių metų perspektyvoje. Aš kaip dabar atsimenu, savo laiku kai rinkausi tarp XBox ir Playstation gan ilgai svarsčiau ką paimt ir finale persvėrė Playstation, nes labai norėjau TLOU pačia pirmą dalį sužaist. Na ir viskas, nusipirkau konsole, patekau į jų ekosistemą, žaidimai, po to PS+ ir važiuojam. Tai kiek aš pvz Sony o ne Microsoft pinigų atnešiau tokiu savo sprendimu. Tai apie ką mes kalbam.
-
3 taškaiO ha ha, žmogau. Jeigu tai tiesa, tai čia įdomus įvykiai gaunasi. Tai tuomet XBox išvis nafik nepirks. Aš realiai dėl Starfield ir kitų busimų "excliusivų" jį pirkau. Nežinau ką jie nori tuom pasiekt. Užsidarys turbūt, kas yra aišku blogai, nes ir dabar jų pardavimai gerokai nuo Sony atsilieka. Nors realai nei kiek nesigailiu kad pirkau, nemaišo tą antrą konsolė😃
-
3 taškaiVasario 2d., dokumentiniame filme pasakodamas apie TLOU II kūrimą Nealas Drukmanas pirmą kartą išsakė tvirtą užuominą apie galimą III dalies kūrimą. Jeigu trumpai tai esmė buvo tame kad Drukmanas ilgai negalėjo sugalvoti esminės koncepcijos (čia ne siužetas, o apskritai esminė idėja apie ką apskritai bus žaidimas). Jeigu pirmoje dalyje idėja tai buvo besąlygiška tėvo meilę savo vaikui, antroje dalyje teisingumas per kerštą bet kokią kaina, tai kaip sakau būsimai 3 daliai tos esminės idėjos truko. Bet intriguoja Drukmanas pagaliau jį gimė ir "bus tokia pat nuostabi kaip prieš tai buvusios." "Ji yra atskira, bet suriša visas 3 dalys". Taigi panašu TLOU III būti. Fingers crossed🤞 SVARBU!!! Filmas turi SPOILERIUS I ir II dalies siužetui. Apie busima 3 dalį kalbama pačioje pabaigoje.
-
3 taškaiMan ko gero labiausiai nuvylė kameros darbas tame žaidime, labai jau neišdirbtas valdymas, be to istorija skylėta. Keistas sprendimas žaisti už veikėją, kuris ieško žudiko ir žaidimo pabaigoje paaiškėja, kad jis pats tas žudikas ir yra. Na tai va, pabaigiau Mass Effect trilogiją. Labai gera istorija. Ilgai delsiau peržaisti, nors Legendary Edition įsigijau per išleidimą ir dar pirmą dalį seniai yra tekę žaisti, bet antros PC nebepatempė. Gal tik reikėjo po antros dalies petrauką šiek tiek padaryti ir kažką kitą sulošti. Žaidžiant trečią dalį jau šiek tiek pabodo tas pats gameplay, nes visa trilogija užtruko apie 170 valandų. Jei kas dar nežaidėt, labai rekomenduoju vien dėl istorijos, o pats gal kada ateity ir Andromeda sulošiu. Dabar norėjosi kažką kitokio pažaisti, nes šaudymai atsibodo. Pradėjau Death Stranding: Directors Cut. Kol kas sulošiau apie 4 valandas, tai visai įdomiai atrodo.
-
3 taškai
-
3 taškai
-
3 taškai
-
3 taškaiPanašu, kad R* nelauks TGA ir pirmąjį anonsą gausime jau antradienį 16:00 Lietuvos laiku.
-
3 taškai@Impaler Bandau dar kartą Kiberzona_1999_Nr.7.pdf Kiberzona_2000_Nr.1.pdf Kiberzona_2000_Nr.3-4.pdf Kiberzona_2000_Nr.6.pdf Kiberzona_2001_Nr.3.pdf Kiberzona_2001_Nr.4.pdf
Laiko juosta Vilnius/GMT+02:00